Sa fi fost doar noroc? Sau ceva mai mult gen: disciplina, organizare, sa știi ce ai de făcut în caz de asa ceva… Mi-e și groaza sa îmi imaginez asa ceva pe Otopeni cu pasagerii ingreunati de sarmale și mahmuri.
Evacuare (primele 15-20 secunde in clip) facuta bine. Au scapat toti din cel civil.
Oricum, echipajul celui de la Paza de Coasta (am inteles ca se duceau sa-si faca treaba in privinta cutremurului/tsunamiului) nu a scapat.
5 morti in avionul care era pe pista.
si da a fost si noroc in avionul de pasageri dar a contat mult si ce ai spus „disciplina, organizare, sa știi ce ai de făcut în caz de asa ceva”
A350 e gigantic fata de DASH-8 (cel de la paza de coasta). AIrbusul pur si simplu a trecut peste celalalt avion, l-a lovit in plin cu aprox 200km/ora. Nu prea au avut sanse cei din DASH.
Să ne amintim de cazul din Rusia, când într-o situație asemănătoare au murit 2 treimi dintre pasageri, deoarece cei care erau primii au zăbovit să se îmbrace, să-și ia bagajele…
Aseamănă cu accidentul din 2001 de pe aeroportul Linate Italia.
Un McDonnell Douglas MD-87 al companiei SAS e in faza de
decolare.
E ceață si un mic Cessna intra pe pista.
Ciocnirea e tremenda. Toți din Cessna mor ( 4) dar și toți ( 110) din avionul SAS idem.
Suplimentar, botul avionului SAS ajunge in hala de bagaje a aeroportului unde un angajat e rănit grav de flăcări.
După n. operații se salvează dar rămâne cu groase cicatrici pe viață.
Salut. Asa se intampla cand tu copil fiind cresti intr-o societate cu un sistem educational unde de mic inveti ce inseamna disciplina mai ales in cazuri de forta majora.
Nu că nu e de învățat dar să nu-i glorificăm.
În primul rînd că au ajuns în situația asta.
În al doilea că regula de 90 de secunde e standard de certificare.
În al treilea că au mai făcut-o și alții, din societăți mai ca a noastră, vezi AF358.
@robu, din primele rapoarte s-a intamplat exact pe dos. Echipajul ar fi spus pasagerilor sa stea pe scaune dar pasagerii au incepun evacuarea. Va fi interesant raportul. Ramane de vazut cine a lansat toboganele de evacuare – echipajul sau tot pasagerii. In orice caz, evacuarea a fost o decizie buna.
@andrei – sa scape toti pasagerii intr-o situatie dintr-asta e un miracol cu toate simularile si pregatirile. Ai atatea necunoscute la un asa accident incat esti bucuros pt fiecare viata salvata. Pacat de cei din avionul militar.
Editat.
––––––
Bre, comanda la mine: Ba tu nu intelegi ca pana nu iti ceri scuze pentru ceea ce ai scris pe site nu postezi aici? Cu mine ca si cu mine, dar l-ai injurat de mama, pe site, pe robi comentariu din 16 dec pe PSR. Indiferent cat opinam diferit, asa ceva nu se face. Pricepi? Ce-i asa greu de inteles bre, ai gresit iti ceri scuze, punct.
Si din respect pentru putinii care incerca sa poarte o discutie cu tine, nu-ti mai schimba pseudonimul de 3 ori pe zi. Ca pari schizofrenic, intreaba-l pe Gagu ca-i pe meserie aici.
Priceput-ai, Stark 2 , U , trecator , McKenzie , Cronos , Dan_I , Dan_Ili ?
Fix cu noi ti-ai gasit sa faci manevre de astea?
#lumeaemaisecuristadecatpare
Hai sa asteptam ancheta oficiala, nu articole din presa si interviuri cu pasageri super-man
Bine ca au scapat toti din avionul mare, pacat de sufletele pierdute din dash-ul garzii de coasta
E oricum un miracol ca au scapat atatia din asa incendiu, ca au fost atatia sute de oameni evacuati cu toboganele intre 70 de masini de pompieri si nu a fost nici unul lovit pe pista etc
Stark la fel si despre cauza accidentului, deocamdata am auzit si eu JA722A No.1 Taxi to holding point C5 pe atc leak, si JL516 Cleared to land 34R cu 20 de secunde inainte de a cere dash-ului sa stea pe holding point C5 – o fi eroare de dirijare sau vina echipajului dash – habar nu am ce a provocat runaway incursion care a dus la accident, bine ca nu a fost mai rau, sa asteptam ancheta oficiala si recomandarile, probabil ca in locuri super aglomerate gen Haneda nu o sa mai lase avioane fara transpondere moderne sa stie sistemele din turn pozitia in timp real la cm a fiecarui avion
111 mașini de pompieri, nici una nu a lovit nici un pasager
Și di cauza i centrului, toți pasagerii evacuați doar pe doua tobogane, în fata, stânga dreapta, ghidați cu lanterne de echipajul de cabină, intr-adevar foarte bine pregătiți, și foarte disciplinați pasageri
China vs. Taiwan mai lipseste…
Sau ca la Grecia-Turcia, unde Grecia a trimis ajutoare dupa cutremur, sa fie in China si Taiwan sa ii ajute. Sa ii ajute sa se impace, ca dincoace.
Si asta
https://www.hotnews.ro/stiri-international-26794434-coreea-sud-liderul-opozitiei-injunghiat-gat-internat-terapie-intensiva.htm
Sa fi fost doar noroc? Sau ceva mai mult gen: disciplina, organizare, sa știi ce ai de făcut în caz de asa ceva… Mi-e și groaza sa îmi imaginez asa ceva pe Otopeni cu pasagerii ingreunati de sarmale și mahmuri.
Evacuare (primele 15-20 secunde in clip) facuta bine. Au scapat toti din cel civil.
Oricum, echipajul celui de la Paza de Coasta (am inteles ca se duceau sa-si faca treaba in privinta cutremurului/tsunamiului) nu a scapat.
5 morti in avionul care era pe pista.
si da a fost si noroc in avionul de pasageri dar a contat mult si ce ai spus „disciplina, organizare, sa știi ce ai de făcut în caz de asa ceva”
Da, 5 din 6:
https://www.youtube.com/watch?v=0rX0V3qDX4Q
În 90 de secunde au fost evacuați 367 de pasageri și cei 12 membri ai echipajului!!! Asta cam înseamnă 4 persoane pe secundă într-un avion deja plin de fum!
https://www.digi24.ro/stiri/externe/salvare-miraculoasa-datorita-disciplinei-evacuare-in-90-de-secunde-din-avionul-in-flacari-niciun-pasager-nu-are-rani-majore-2635077
A350 e gigantic fata de DASH-8 (cel de la paza de coasta). AIrbusul pur si simplu a trecut peste celalalt avion, l-a lovit in plin cu aprox 200km/ora. Nu prea au avut sanse cei din DASH.
Să ne amintim de cazul din Rusia, când într-o situație asemănătoare au murit 2 treimi dintre pasageri, deoarece cei care erau primii au zăbovit să se îmbrace, să-și ia bagajele…
Aseamănă cu accidentul din 2001 de pe aeroportul Linate Italia.
Un McDonnell Douglas MD-87 al companiei SAS e in faza de
decolare.
E ceață si un mic Cessna intra pe pista.
Ciocnirea e tremenda. Toți din Cessna mor ( 4) dar și toți ( 110) din avionul SAS idem.
Suplimentar, botul avionului SAS ajunge in hala de bagaje a aeroportului unde un angajat e rănit grav de flăcări.
După n. operații se salvează dar rămâne cu groase cicatrici pe viață.
Salut. Asa se intampla cand tu copil fiind cresti intr-o societate cu un sistem educational unde de mic inveti ce inseamna disciplina mai ales in cazuri de forta majora.
Nu că nu e de învățat dar să nu-i glorificăm.
În primul rînd că au ajuns în situația asta.
În al doilea că regula de 90 de secunde e standard de certificare.
În al treilea că au mai făcut-o și alții, din societăți mai ca a noastră, vezi AF358.
@robu, din primele rapoarte s-a intamplat exact pe dos. Echipajul ar fi spus pasagerilor sa stea pe scaune dar pasagerii au incepun evacuarea. Va fi interesant raportul. Ramane de vazut cine a lansat toboganele de evacuare – echipajul sau tot pasagerii. In orice caz, evacuarea a fost o decizie buna.
@andrei – sa scape toti pasagerii intr-o situatie dintr-asta e un miracol cu toate simularile si pregatirile. Ai atatea necunoscute la un asa accident incat esti bucuros pt fiecare viata salvata. Pacat de cei din avionul militar.
Editat.
––––––
Bre, comanda la mine: Ba tu nu intelegi ca pana nu iti ceri scuze pentru ceea ce ai scris pe site nu postezi aici? Cu mine ca si cu mine, dar l-ai injurat de mama, pe site, pe robi comentariu din 16 dec pe PSR. Indiferent cat opinam diferit, asa ceva nu se face. Pricepi? Ce-i asa greu de inteles bre, ai gresit iti ceri scuze, punct.
Si din respect pentru putinii care incerca sa poarte o discutie cu tine, nu-ti mai schimba pseudonimul de 3 ori pe zi. Ca pari schizofrenic, intreaba-l pe Gagu ca-i pe meserie aici.
Priceput-ai, Stark 2 , U , trecator , McKenzie , Cronos , Dan_I , Dan_Ili ?
Fix cu noi ti-ai gasit sa faci manevre de astea?
#lumeaemaisecuristadecatpare
Hai sa asteptam ancheta oficiala, nu articole din presa si interviuri cu pasageri super-man
Bine ca au scapat toti din avionul mare, pacat de sufletele pierdute din dash-ul garzii de coasta
E oricum un miracol ca au scapat atatia din asa incendiu, ca au fost atatia sute de oameni evacuati cu toboganele intre 70 de masini de pompieri si nu a fost nici unul lovit pe pista etc
Stark la fel si despre cauza accidentului, deocamdata am auzit si eu JA722A No.1 Taxi to holding point C5 pe atc leak, si JL516 Cleared to land 34R cu 20 de secunde inainte de a cere dash-ului sa stea pe holding point C5 – o fi eroare de dirijare sau vina echipajului dash – habar nu am ce a provocat runaway incursion care a dus la accident, bine ca nu a fost mai rau, sa asteptam ancheta oficiala si recomandarile, probabil ca in locuri super aglomerate gen Haneda nu o sa mai lase avioane fara transpondere moderne sa stie sistemele din turn pozitia in timp real la cm a fiecarui avion
111 mașini de pompieri, nici una nu a lovit nici un pasager
Și di cauza i centrului, toți pasagerii evacuați doar pe doua tobogane, în fata, stânga dreapta, ghidați cu lanterne de echipajul de cabină, intr-adevar foarte bine pregătiți, și foarte disciplinați pasageri