An-26 aproape de pensie si in Rusia

Minsterul Rus al Apararii are in vedere doua posibile solutii pentru inlocuirea flotei de avioane AN-26. Prima ar putea fi dezvoltarea unui avion usor de transport avand la baza modelul An-140 turboprop, care este un avion civil de transport construit de catre Aviakor in Samara si avionul de transport Ilyushin Il-112V.

images (1)

Ilyushin Il-112V

In acest moment nu exista nici o indicatie privind castigatorul, Ministerul Apararii declarand doar ca in acest moment cele doua variante sunt comparate.  Varianta An-140-100, considerate ca avand cele mai multe sanse pentru inlocuirea An-26 a fost proiectata special pentru a inlocui An-24/26 si are o raza de 2000km, putand transporta sase tone metrice de marfa, avand capacitatea de a fi folosit sic a avion de patrulare maritina sau pentru uzul trupelor special.

Antonov_An-140-100_at_the_MAKS-2011_(02)

An-140-100

Sursa: Ria Novosti

GeorgeGMT

2 comentarii:

  1. ma uit la cele doua avioane, An-26 si An-140… Sunt de parere ca An-140 este un avion din total alta categorie iar eu cred ca nu-l poate inlocui pe mai vechiul An-26 deoarece nu face parte din categoria cargo. Eu as compara mai degraba An-140 cu An-24 si cred ca este mai potrivit transportului de personal. Ma indoiesc de faptul ca ar putea incarca sa zicem un motor de Mig, datorita faptului ca-i lipseste rampa din coada. Nu inteleg nici efortul ucrainienilor de a scoate un design nou al avionului, care dupa mine este inferior An-24/26. Cred ca acest avion este destinat mai mult pietii civile avand in vedere aspectul sau. Daca eram in locul lor pastram avionul An-26 din punct de vedere al fuselajului(unde este perfect) si ii schimbam doar motoarele si avionica, il aduceam practic in era digitala. Ei nu au facut decat un face-lifting costisitor si inutil…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *