turcia va devein o mare forta politica, economica si militara in balcani si orientul mijlociu. respect pt. ei. trebuie sa ii avem ca exemplu….normal nimeni nu este perfect dar sunt lideri regionali incontestabili. ambitiosi, tenaci si buni comercianti. iar cand e vrb de pus osu la munca pe bune ca o fac si o fac bine. daca erau niste momai nu ajungeau mare imperiu. deci respect si consideratie pt. ce fac si ce au ajuns!
Turcia va ajunge o mare putere in balcani. :)))
Acum 500 de ani turcii erau stapani peste toata peninsula balcanica, nordul Africii, orientul apropiat si erau vecini cu India.
Au evoluat foarte mult de atunci.
nu demult am venit dintr-un circuit al Turciei stau bine baietii din dpdv militar. Am vazut un convoi de armata destul de lung. un tren care transporta tancuri si un F16 in zbor plus un sea stalilon (cel putin asa parea).. La prartea de infrastructura si industrie stau bine, dar cine nu sta mai bine ca noi?…
E mai greu sa te pozitionezi in spate iar in cazul unui convoi ai scoate din lupta doar pe ultimul. Pe cand asa iti asezi oamenii frumos in lateral si tragi ca la tinta. Evident intai le faci sa incetineasca, tragi in primul si ultimul sau pui niste mine in fata si tragi doar in cel din spate.
Eu as pune o intrebare.Daca am face un tab din trei incaperi total separate si etanse intre ele.Adica una a soferilor plus doi tragatori, a doua cu jumate de personal si a treia cu cealalta jumate dar si cu un post de sofer care sa preia controlu exact cum erau locomotivele cu doua cabine de conducere .Daca o racheta loveste o incapere, sa zicem soferul din fata, celelalte incaperi nu sunt afectate si soferu din spate preia conducerea si retrage tabul.Daca loveste la mijloc soferii si ceilalti nu sunt afectati.
trapa aia din față e de la un compartiment de depozitare, sau ceva de genul…trapa de acces în camera de conducere e cea de deasupra…așa că nu ar fi prea mare pagubă…
în rest, pe o scară de la 1 la 10, FNSS pars ar primi din partea mea nota 20… 🙂 🙂 🙂
Iubesc acest concept,și mi-aș dori să văd implementate pe Saur2, TBT8x8, whatever, cît mai multe din inovațiile prezente pe acest transportor…
@dacul..
frate, da’ motoru’??? unde-i motoru’???
turcia va devein o mare forta politica, economica si militara in balcani si orientul mijlociu. respect pt. ei. trebuie sa ii avem ca exemplu….normal nimeni nu este perfect dar sunt lideri regionali incontestabili. ambitiosi, tenaci si buni comercianti. iar cand e vrb de pus osu la munca pe bune ca o fac si o fac bine. daca erau niste momai nu ajungeau mare imperiu. deci respect si consideratie pt. ce fac si ce au ajuns!
Turcia va ajunge o mare putere in balcani. :)))
Acum 500 de ani turcii erau stapani peste toata peninsula balcanica, nordul Africii, orientul apropiat si erau vecini cu India.
Au evoluat foarte mult de atunci.
nu demult am venit dintr-un circuit al Turciei stau bine baietii din dpdv militar. Am vazut un convoi de armata destul de lung. un tren care transporta tancuri si un F16 in zbor plus un sea stalilon (cel putin asa parea).. La prartea de infrastructura si industrie stau bine, dar cine nu sta mai bine ca noi?…
FNSS PARS e transpunerea in productie de serie a fostului proiect american GPV:
http://www.army-technology.com/projects/gpv/
proiect pe care l-am mentionat si eu in nenumarate randuri tocmai datorita inovatiilor pe care le aduce 🙂
Aici e locul soferului, asa cum era la GPV:
http://www.army-technology.com/projects/gpv/gpv4.html
Astept ca nemancatu’ pe cei de la ACTTM sa publice naiba raportul pe 2013, poate-poate mai baga o poza cu TBT 8×8, ceva…
Toate bune si frumoase da ce te faci cu usa aia din lateral… e de ajuns sa tintesti acolo cu RPG-ul.
si daca tintesti in cea din spate, nu-i tot acolo? In plus, cea din spate ofera o suprafata mult mai mare, asta din lateral e mai mult o trapa.
E mai greu sa te pozitionezi in spate iar in cazul unui convoi ai scoate din lupta doar pe ultimul. Pe cand asa iti asezi oamenii frumos in lateral si tragi ca la tinta. Evident intai le faci sa incetineasca, tragi in primul si ultimul sau pui niste mine in fata si tragi doar in cel din spate.
Eu as pune o intrebare.Daca am face un tab din trei incaperi total separate si etanse intre ele.Adica una a soferilor plus doi tragatori, a doua cu jumate de personal si a treia cu cealalta jumate dar si cu un post de sofer care sa preia controlu exact cum erau locomotivele cu doua cabine de conducere .Daca o racheta loveste o incapere, sa zicem soferul din fata, celelalte incaperi nu sunt afectate si soferu din spate preia conducerea si retrage tabul.Daca loveste la mijloc soferii si ceilalti nu sunt afectati.
Dacul, ar iesi locomotiva, nu TAb, cu tonajul unei locomotive 🙂
trapa aia din față e de la un compartiment de depozitare, sau ceva de genul…trapa de acces în camera de conducere e cea de deasupra…așa că nu ar fi prea mare pagubă…
în rest, pe o scară de la 1 la 10, FNSS pars ar primi din partea mea nota 20… 🙂 🙂 🙂
Iubesc acest concept,și mi-aș dori să văd implementate pe Saur2, TBT8x8, whatever, cît mai multe din inovațiile prezente pe acest transportor…
@dacul..
frate, da’ motoru’??? unde-i motoru’???