T-50A pentru T-X: primul zbor

Moment istoric pentru sud-coreenii de la KAI si partenerii lor de peste Pacific, Lockheed-Martin: primul zbor al T-50A, derivat al KAI T-50 Golden Eagle, adaptat cerintelor nord-americane.

Sa vedem ce vor prezenta in lunile urmatoare concurentii din cadrul competitiei T-X a fortelor aeriene ale SUA pentru inlocuirea lui Northrop T-38 Talon cu un trainer supersonic de noua generatie.

 

 

Marius Zgureanu

 

16 comentarii:

  1. capatu` satului

    la mintea mea, kai 50 B, TA, FA este un aparat depasit din secolu trecut,

    T 38 a fost un aparat de varf la vremea aparitiei lui,
    la ani lumina de Hawk si restu ce au urmat, care n`au fost decat niste copii nereusite,

    singuru care prin design ar fi cat de cat la vremurile de azi, la mintea mea, este proiectu boeing saab TX care este altceva fata de cea ce exista pe piata,

    vom urmari cu interes cum se prelucreaza smenurile in proiectu TX
    va castiga cel mai performant aparat sau smenu bate performanta

    • @capu,satului, sa nu superi pe mine, dar la ce spui ori nu ai habar, ori numai arunci vorbe aiurea , Hawk nicidecum nu-i copie, ci etalon la cam toate trainere-le. Dovada s-a vandut bine la tari cu traditie in aviatie. Si restul care sau urmat, s-au construit in functie de necesitati si posibilitatile cu resursele.

      • capatu` satului

        T 38 a aparut cu cel putin 10 ani inainte de hawk,

        americanu are doua motoare ca astea erau performantele motoarelor la acest moment,

        cumpararea de armament este pana la urma un mare smen si influenta politica,

        o dovedeste faptu ca noi am ajuns nesemnificativi in domeniu asta odata cu pierderea controlului intern,

        decizia de a cumpara un avion militar este legata de multe constrangeri financiare, etc si nu primeaza intodeauna performantele dinamice decat pt. tarile cu multi bani,

        asa ca la mintea mea hawk este depasit, depasit cum era inca de la aparitia sa,

        yak 130 si copia italiana este altceva, diferit fata de ce era pana la acel moment in aviatia de antrenament,

        dupa cum am mai spus io sper ca proiectu Boeing Saab TX va fi alesu,
        forma si modu de dispunere a ajutajului este diferit fata de ce zboara la acest moment in domeniu,

  2. Ghita Bizonu'

    In SUA ar trebui inlocuite”doar” 500 T 38 Tallon!!!

    Coreenii au „tintit” bine – o piata buna numa in zona antrenament , plus ceva CAS, plus unele ptr politie aeriana ( am asa o vaga impresie ca daca ai F 16 si F 18 pana la urma e bine ca totusi politia sa o faci cu golden hawk ca e mai ieftin!)

    • „… pana la urma e bine ca totusi politia sa o faci cu golden hawk ca e mai ieftin!”
      Corect mai ales ca politia aeriana in SUA are de furca cu avioanele civile ale traficantilor de droguri.

  3. Intrebare: ce se afla in cocoasa aceea dorsala?

  4. Corectati TAI este Turkish Aerospace Industries, KAI -https://en.wikipedia.org/wiki/Korea_Aerospace_Industries

  5. PAREREA MEA E CA M 346 E MAI CIUMEG LAM VAZUT ZBURAND AICI IN ITALIA FACE TOTI BANI ITALIENI AU IN PROECT SI O VARIANTA MONOPOST DE ATAC LA SOL ASTEAPTA DOAR UN CLIENT OARE AM PUTEA FI NOI LA FABRICA DE LA CRAIOVA SE FACE FOAMEA

  6. varianta de atac monopost a cheama m346k intri pe wki si o gasesti si acolo cred ca 80 de m346k plus 60 f16 blok 61 plus 60 f35 ar fi dotarea ideala pentru roaf visez doar

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *