@ Arkan
stimate domn, nu mai scrieti Rrrromanica ca sunt unii pe aici care se vor lua de dvs.. si inca ceva: daca la noi se garanteaza invatamant in limba minoritatilor recunoscute de Constitutie, de ce avem scoli in limba araba sau ale shiitilor?
N-ar mai trebui bagat in seama baiatul asta. Indiferenta noastra o sa-l chinuie mai mult decat reactiile. El asta isi doreste: atentie – si prea s-o primeasca prin afirmatii cretine.
E un caz. N-are sens sa pierdem minute din viata citind ce a scris sau raspunzandu-i. Pacat ca nu este optiunea „ignore”.
Probabil ca vor fi dupa alegeri – din US, din landurile germane, din Romania si de pe unde or mai fi, ca sa se stie pe muzica cui vom dansa urmatorii 4-5-8-10 ani…
Interesanta evolutia greutatii: 24 to pentru V1, 30 to pentru V2 si 35 to pentru V3. Din ce vad, ultima versiune nu este amfibie (nu are propulsie pentru apa) si la greutatea asta probabil ca nici n-are cum sa fie. Mi se pare ca V3 deja nu mai este TBT ci replica singaporeza la Boxer 8×8, deci un IFV pur-sange.
Terrex 3/ Sentinel II poate fi o opţiune. Acum este oferit şi în competiţia britanică MIV. Cel mai interesant pare a fi cine se află la originea succesului vehiculelor finlandeze, turceşti, singaporeze şi în curând sîrbeşti – o firma irlandeza Timoney. Uneori e mult mai bine sa folosesti drumul batatorit de alţii şi să nu te încăpăţînezi. Pentru onorabilii care scriu articolele: ar merita de scris ceva.
E frumos dar noi vom merge in alta directie – stiti deja povestea de asta vara.
Oricum, e bine sa stim ce sa intampla si in alte parti si care sunt noutatile si tendintele in domeniu.
Sa speram ca si cei care trebuie sa faca asta din Armata Romana o sa poata sa impuna niste decizii bune pentru inzestrare.
Adevarul e ca si Patria si Iveco ar fi niste optiune net peste orice avem acum – adica zero.
Stie cineva care sunt noutatile in privinta asta (ca luna aia promisa a trecut demult) sau totul va ramane inghetat pana dupa alegeri ?!
Buna dimineata. Frumos exemplar ..
Asa si la RRRomanica cand va intra in dotare noul transportor 8*8,…???
@ Arkan
stimate domn, nu mai scrieti Rrrromanica ca sunt unii pe aici care se vor lua de dvs.. si inca ceva: daca la noi se garanteaza invatamant in limba minoritatilor recunoscute de Constitutie, de ce avem scoli in limba araba sau ale shiitilor?
N-ar mai trebui bagat in seama baiatul asta. Indiferenta noastra o sa-l chinuie mai mult decat reactiile. El asta isi doreste: atentie – si prea s-o primeasca prin afirmatii cretine.
E un caz. N-are sens sa pierdem minute din viata citind ce a scris sau raspunzandu-i. Pacat ca nu este optiunea „ignore”.
Miroase a pufoaica.
simpatice animalutele astea.
Foarte frumoase vehicule !
Boomerangul nici nu pute pe lângă ele 😉
Pentru cine are date noi, ce se mai aude de TBT 8×8? 🙂 Are careva ceva noutati?
Probabil ca vor fi dupa alegeri – din US, din landurile germane, din Romania si de pe unde or mai fi, ca sa se stie pe muzica cui vom dansa urmatorii 4-5-8-10 ani…
Suntem in grafic..la păstele cailor..
Terrex 3 – „Active protection system”… banuiesc cu Iron Fist?
Cum ar suna sa fim primii din NATO care sa avem asa ceva (APS) in standard?
http://snafu-solomon.blogspot.ro/2016/06/terrex-3-wmt-30mm-turret-for-australias.html
si are deja Spike…
Interesanta evolutia greutatii: 24 to pentru V1, 30 to pentru V2 si 35 to pentru V3. Din ce vad, ultima versiune nu este amfibie (nu are propulsie pentru apa) si la greutatea asta probabil ca nici n-are cum sa fie. Mi se pare ca V3 deja nu mai este TBT ci replica singaporeza la Boxer 8×8, deci un IFV pur-sange.
Terrex 3/ Sentinel II poate fi o opţiune. Acum este oferit şi în competiţia britanică MIV. Cel mai interesant pare a fi cine se află la originea succesului vehiculelor finlandeze, turceşti, singaporeze şi în curând sîrbeşti – o firma irlandeza Timoney. Uneori e mult mai bine sa folosesti drumul batatorit de alţii şi să nu te încăpăţînezi. Pentru onorabilii care scriu articolele: ar merita de scris ceva.
Mai e si Yavuz-ul turcesc pe aceeasi platforma, doar ca nu a avut inca acelasi succes.
nais , da cam supradimensionat …are 2, 8 inaltime . Mai inalt , mai lung si mai greu decat ”Patria ”
E frumos dar noi vom merge in alta directie – stiti deja povestea de asta vara.
Oricum, e bine sa stim ce sa intampla si in alte parti si care sunt noutatile si tendintele in domeniu.
Sa speram ca si cei care trebuie sa faca asta din Armata Romana o sa poata sa impuna niste decizii bune pentru inzestrare.
Adevarul e ca si Patria si Iveco ar fi niste optiune net peste orice avem acum – adica zero.
Stie cineva care sunt noutatile in privinta asta (ca luna aia promisa a trecut demult) sau totul va ramane inghetat pana dupa alegeri ?!