Lovitura de stat! Curat lovitura de stat coane…dragnea!

Acest cunoscut infractor condamnat definitv a avut dreptate cand a vorbit despre “lovitura de stat”, pentru ca asta face acum guvernul lui: incearca sa dea o lovitura de stat mascata de o ordonanta de urgenta!

Legiferarea coruptiei este lovitura de stat doar si pentru ca o loveste in insasi sistemul imunitar al statului roman, lasand practic Tara fara aparare impotriva coruptiei si a disolutiei statale.

Eu nu-l compar pe dragnea cu Ceausescu, nici pe departe macar, ci il compar cu mentorul si creatorul PSD, Ion Iliescu. Iliescu a dat doua lovituri de stat, una in “89 si una in “90 cu minerii, prima cu scopul talharirii puterii (talharie = a fura ceva prin violenta), a doua pentru inabusirea oricarei notiuni de democratie si perpetuarea unui regim corupt  de sorgine comunista, bazat pe noii nomenclaturisti, pe noii privilegiati ai puterii, pe copiii fostilor nomenclaturisti, totul pentru a mentine Romania pe orbita Moscovei.

Pentru ca nu trebuie sa ne facem iluzii, astazi nu luptam impotriva unei amarate de ordonante de urgenta, astazi luptam impotriva Inaltei Tradari promovate de PSD si ALDE. Miza nu sunt cele doua ordonante si insasii viitorul acestei natiuni.

Trebuie avut in vedere nu numai blocarea ordonantelor ci si confiscarea puterii din mana binomului dragnea-tariceanu, unde tariceanu ne-a mai mai facut praf economia odata, in mandatul din perioada 2004-2008 atunci cand a avut grija sa blocheze orice investitie in economie, unde a aruncat cu banii in consum, iar la finalul mandatului, exact la inceputul crizei economice, a lasat Tara cu un defict de 5,2% din PIB, mana-n mana cu nemernicul si sluga de vosganian, cel care plangea prin parlament sa nu-i ridice ceilalti corupti imunitatea.

Cei 5,2% deficit in PIB ne-au chinuit aproape 3 ani, trei ani cu scadere economica, scadere de salarii, prabusirea pretului propietatilor imobiliare, mii de romanii ramasi fara slujbe si fara case. Atunci, cu chiu cu vai, Romania a trecut de dezastrul lasat in urma – in mod cu totul voit – de tariceanu.

Iar acum, pe langa lupta guvernului impotriva justitiei romane, mai avem si un buget de stat pe care absolut toti economistii seriosi il considera o bomba cu ceas, un buget care ne poate duce la sfarsitul anului 2017 la deficite nesustenabil de mari, un buget care pus in aplicare ar putea sa ingenucheze economia intr-un mod mult mai dur decat a facut tariceanu in 2008.

Si nici nu trebuie sa ne facem iluzii cum ca noi romanii luptam cu PSDul! Nu! In realitate nu cu PSDul ca partid luptam ci cu o mana de tradatori cocotati la varful acestui partid, luptam cu dragnea si cu tariceanu, iar miza acestei lupte este insasi viitorul acesti Tari, a acestei natiuni, a libertatii nostre.

Din punctul meu de vedere Rusia nu este deloc straina de ceea ce se intampla astazi in Romania, eu vad chiar acest razboi ca pe unul ruso-romano-UE/NATO, intr-o incercare disperata a Moscovei de a elimina ultimul bastion pro-european si pro-NATO din calea supunerii totale fata de Rusia a intregii Europe de Sud-Est, a balcanilor si  Turciei, pana in nordul Africii.

Paranoic?!

Astazi suntem prinsi intr-un razboi intern intre serviciile de informatii ruse si cele occidentale, un razboi in care SRIul este alaturi de romani, in care Justitia este pe o pozitie ferma pro-nationala, iar romanii din intreaga tara sunt in prima linie, aparandu-si ei Tara in fata atacului.

Suna ciudat, suna a scenariu de bloger conspirationist?! Poate, dar de multe ori adevarul este mult mai straniu decat cele mai fanteziste scenarii…

Nu cred ca sunt multi dintre voi care sa nu va fi gandit la aceasta ipoteza, iar daca ea se dovedeste adevarata chiar si partial, atunci avem in fata noastra evenimente in desfasurare care ar putea duce la distrugerea Romaniei ca stat serios, liber si democratic. In mod clar oprirea luptei anti-coruptie si un buget impovarator pentru economie ar duce Romania pe buza prapastiei, ar slabi-o, ar transforma Tara intr-una a coruptiei si a faradelegii, adica numai buna de a fi manipulata de Rusia. Pentru ca Moscovei ii plac tarile corupte…

Pentru mine personal retragerea celor doua ordonante reprezinta doar inceputul, continuarea logica ar fi demiterea acestui guvern tradator, lichidarea politica a lui dragnea si crearea unei noi majoritati parlamentare care sa sustina un nou guvern departe de mana PSD.

Mai apoi investigarea tuturor celor implicati direct si aruncarea lor in puscarie!

Daca Dumnezeu se va milostenivi de noi inca o data si ne va ajuta sa ne aparam Tara in fata acestei ofesive tradatoare trebuie sa fim ceva mai consecventi: dragnea nu mai poate ramane lider si nici in libertate, tariceanu trebuie si el eviscerat politic, trebuie sa luam masuri dure pentru a elimina odata pentru totdeauna tradatorii si cozile de topor dovediti.

Antena 3 si Romania TV trebuie si ele clar inchise sau curatate, pentru ca este penibil ca niste janghinosi de asa-zisi jurnalisti sa atace pe fata Romania iar noi sa-i lasam in continuare sa-si traiasca viata linistiti, ar fi chiar culmea sa continuam sa traim cu niste serpi veninosi in casa…

Iar daca guvernul nu cedeaza, cu toata aprecierea pentru modul pasnic in care manifestatiile au decurs pana acum, trebuie sa luam in cacul si varianta batei, adica mergem dupa ei si rezolvam problema intr-un mod mai haiducesc.

Este imposibil sa-i lasam in cotinuare sa faca ce vor, cand este clar ca scopul este distrugerea Romaniei si aplecarea ei spre Rusia, spre saracie si coruptie, spre un viitor mai rau decat atunci cand eram Republica Socialista.

Pentru nimic nu place mai mult Moscovei decat o tara dupa chipul si asemanarea ei: corupta, oligarhica, saraca, usor de manipulat, usor de stapanit.

Cateva intrebari raman insa fara raspuns:

  • De ce guvernul este atat de incapatanat? Stie dragnea ca daca pierde acum este terminat?
  • De ce PSDul nu reactioneaza impotriva guvernului si a lui dragnea, riscand sa piarda chiar guvernarea?
  • Cat va mai inghiti aceasta mizerie PSDul ca partid, cand risca sa piarda totul si sa fie catalogat ca un partid anti-national?

Iar Solutia pentru noi este una singura: rezistenta pana  cand acest guvern-anti-romanesc face ce-i cerem si apoi pleaca. Impreuna cu UE si SUA, alaturi de sindicate, de patronate,  de intreaga justitie romana, alturi de presa normala, de serviciile noastre de informatii sa rezistam si sa nu incetam protestele in strada pana cand aceasta Lovitura de Stat nu va fi innabusita.

Alta solutie chiar nu avem: ori noi si tara noastra ori ei si Moscova (disolutia Tarii, saracie si coruptie ca la rusi)…

Asadar TREBUIE nu doar sa ramanem in strada ci chiar sa iesim mai multi, cat mai multi, sa depasim milionul in acest sfarsit de saptamana si sa-i ajutam astfel pe cei care lupta si din umbra alaturi de noi!

Trebuie sa sprijinim Justitia, si CSMul, si DNA, Presedentia, SRIul, sa-i sprijinim pe aliatii nostri care sigur ne ajuta si ei cum pot, trebuie sa aratam Moscovei ca Romania nu-i Ungaria sau Bulgaria si ca PE AICI NU SE TRECE!

Romania este SINGURA Tara anti-ruseasca din zona, inconjurata fiind de o Bulgarie corupta si pro-rusa, de o Serbie pe fata pro-rusa, de o Ungarie chiar mai corupta decat noi, ne-democratica si pro-rusa, de o Ucraina care numai tara nu se poate numi, de o Turcie pro-rusa, etc.

Doar noi am ramas si sper eu ca vom ramane un ghimpe in coasta Moscovei, asa cum am fost intotdeauna, dar un ghimpe liber, democrat si european!

Daca vom pierde ne vom pierde Tara, daca castigam, va fi un castig partial, dar vom avea macar sansa de a merge mai departe…

De unde acest interes imens al Rusiei fata de Romania?! Simplu, Romania este polul/liderul de putere in aceasta zona. Cine minimalizeaza rolul Bucurestiului in zona Balcanilor si al Europei de Sud-Est ori este prost ori minte.

Romania este cea mai mare putere economica a regiunii, cea mai mare putere militara si economica. Cand Bucurestiul s-a opus SouthStream proiectul s-a dus dracului, costand Rusia miliarde de dolari. Romania ar putea scoate din ghearele Moscovei pe Bulgaria, Serbia poate chiar si pe Ungaria…

Si cu o Romania ostila, Rusia nu poate ingenuchea Ucraina, nu poate anexa Transnistria, pentru ca Romania are o influenta foarte mare in Basarabia si una semnificativa in Ucraina, acolo unde SRIul, divizia de protectie informatica, se bate cu rusii, in numele NATO.

Tinand cont de toate cele scrise mai sus putem vedea acum intr-o cu totul alta lumina cateva actiuni ale actualui guvern.

  • Ministrul energiei a panicat o tara intreaga cu anuntul ca nu avem suficient curent electric, ca rezervele de carbuni si gaze naturale sunt foarte mici, cand de fapt realitatea era exact inversa, rezervele erau ok, iar noi produceam suficient de mult incat livram Ungariei 1000MW/h. Dar acelasi guvern a refuzat sa ajute Bulgaria, cand de fapt putea s-o faca, tocmai pentru a nu deranja planurile energetice ale Rusiei. Romania ar putea in curand sa aprovizioneze Sofia cu gaze si energie electrica scapand-o astfel de influetna si santajul rusesc in zona energetica. Guvernul grindeanu/dragnea a refuzat, desi puteau sa ajute Bulgaria, apoi prostul de ministru al energiei a zis ca-i blonav si s-a retras pentru trei saptamani…
  • Actualul guvern a incercat sa saboteze si MApNul nerespectand cei 2% din PIB clamati si asumati de toata lumea. La reactia presei dragnea a spus ca n-a stiut nimic – la fel ca si in cazul ordonantelor – si pe hartie a dat 2%, dar in acelasi timp au inceput sa cada contractele ca si incheiate de achizitii, semnate de guvernul Ciolos.
  • Cu o Romanie puternica, in care lupta impotriva coruptiei s-ar inteti, Rusia ar putea pierde in cativa ani controlul Balcanilor pentru ca asa cum mai scris in zeci de articole Bucurestiul este cheia de bolta a acestei regiuni foarte importante si fara acceptul nostru nimci nu se poate intampla, fara accept sau daca suntem prea slabi sa ripostam.
  • Cu o Romanie sanatoasa, sau macar in curs de insanatosire, Rusia este legata de maini si de picioare in zona Balcanilor si din acest motiv astazi KGB/FSB a atacat in forta, reusind sa-si impuna vremelnic un guvern la Palatul Victoria.

Pentru ca Rusia este precum SIDA, nu omoara in mod direct ci distruge o tara distrugandu-i sistemul imunitar – Justitia – si lasand-o mai apoi in bataia sortii. Rusia a fost dusmanul nostru si va fi intotdeauna, cu cat intelegem mai repede acest lucru cu atat mai bine pentru noi.

Ordonantele trebuiesc abrogate, guvernul demis si creata o alta majoritate.

 

PS – Dar in toate aceste evenimente crunte pentru noi nu pot sa nu remarca frumusetea poporului roman! Aceasta tradare nationala a aratat ca Poporul Roman nu numai ca nu este atrofiat, ci dimpotriva este viu, frumos si gata de lupta!

Este un lucru cu adevarat fantastic ce vedem in intreaga Tara, copii, fete si baieti tineri, oameni maturi sau mai in varsta, sute de mii de romani, stransi uniti sub Tricolor, oameni care au cantat Imnul National, oameni care au fost uniti de tradarea unui guvern puterd, populat de viermi.

Romania este unita, romanii sunt uniti asa cum nu i-am vazut absolut niciodata, dovada ca simtul patriotic si national a crescut in toti acesti ani.

Nimeni nu s-a asteptat la aceasta magnifica reactie, iar lasii din guvern nu mai stiu unde sa se ascunda, si-au concediu medical, dau bir cu fugitii, in curand ii vom fugari pe toti, ideea este sa ramanem uniti, sa fim si mai multi, sa iesim cu totii in strada, cu steaguri, cu copii, cu prietenii si rudele, cu colegii de serviciu si Victoria va fi a noastra.

Vedem dupa aia cum ii belim pe tradatori, pentru ca in afara oricaror discutii dragnea trebuie eliminat si odata cu el si alti “lideri” ai PSD. Legal.

PPS – Astazi, la Constanta, jandarmii au oferit bomboane copiilor, aratand inca odata ca Jandarmeria este a Romanilor si nu a guvernului, asa cum a arata in toate aceste seri magnifice.

PPPS – Pentru cei care nu stiu, in fiecare dimineata Piata Victoriei este curatata de voluntari si arata ca noua, dovada faptului ca aceste proteste au in mijlocul lor romani ceva mai deosebiti decat pot pricepe actualii guvernanti.

PPPPS – Intre timp infractorul condamnat definitiv (licenta TNR) ne amenita din nou cu „minerii” anuntand ca filialele PSD pot aduce in strada un milion de psdisti! Pe langa faptul ca nu cred ca pot aduce nici 50 de mii, as adauga ca aceasta metoda a murit, odata cu apropiata si mult asteptata de toata tara, moartea lui Ion Iliescu.

Ce-o sa faca psdisti, vor trimite „ortacii” de-ai lor in fiecare oras romanesc (aproape 70 implicate in proteste)? Jandarmeria unde sa fie in aceasta perioada?! Dar se poate remarca ca jigodiile ameninta romanii cu o contra-manifestatie, in continuare ne ameninta…

GeorgeGMT

276 de comentarii:

  1. Noa bun, mă gândeam că retrag ordonanța şi vin la București degeaba că nu mai am cu cine. Ne vedem în stradă!

  2. Ori noi ori ei, pe ei pe mama lor #

  3. Nu înţeleg de ce PSD-ul îl tot acuză pe George Soros că ar fi în spatele demonstraţiilor. Când de fapt tocmai mafioţii din partide sunt vinovaţi de actuala situaţie.

    • Pai Basescu (prin Dan Andronic) acuza „multinationalele”… 🙂

      Ori noi
      Ori ei!

    • hai nu te intreba atat:

      – e o reteta clasica: se inventeaza un dusman (de preferinta extern) si se dirijeaza frustrarea catre el, urmand apoi a capta si a utiliza fluxul ala emotional al maselor pentru a le dirija spre urnele de vot, aka drumul tau spre libertate. simplu.

      dragnea nu are idee ce insemna lucrul intr-o multinationala, unde daca platesti o cafea din cardul de companie trebuie sa explici de ce si de unde zbori pe loc daca exista orice dovada ca esti corupt.

      nu ca-i ridic in slavi – dar prin multinationale s-a infuzat si la noi o alta mentalitate si aceste multinationale au un aport serios in noi tehnologii disponibile in Romania si in pregatirea unor specialisti.

      e treaba statului cum faci ca aceste @oportunitati@ sa fie utilizate in interes national

      dragnea se bate ca un idiot cu clasa de mijloc si cu tinerii, adica exact cu motoarele de baza ale dezvoltarii oricarei societati normale. astia nu stau cu mana intinsa sa le dea nimic, vor doar legi drepte si respectarea lor

      fiecare zi care trece fara retragerea ordonantelor insemna o prabusire in plus a guvernului si a PSD.

      • Ca sa inventezi iti trebuie ceva neuroni in plus, ei (psd si sclavetii lor) au copiat retorica rusilor, si ei au un fetis cu Soros. Toti ei care sunt impotriva lor sunt finantati de Soros, raufacatorul din poveste.

        • Exact, e un script venit de la Moscova, folosit de campanii sprijinite de rusi.

          Putin il uraste pe Soros pentru ca ala a bagat bani in dezvoltarea societatii civile in anii 1990 in tarile foste comuniste.

          Societatea aia civila – acum finantata in principal de UE in tarile membre, Soros orientandu-se spre alte tari – le face acum probleme celor care vor sa comita abuzuri.

          Sa adaug ca n-am luat niciodata bani de la Soros, si nici de la fiul sau din Romania, Ciolos…

          • Irimies Octavian

            Fara indoiala ca e mana rusilor la mijloc, care au tot interesul sa destabilizeze Romania si in felul acesta sa ii oblige pe americani sa isi mute bazele de la Deveselu si Kogalniceanu. Ordonanta puteau sa o treaca prin Parlament f. lejer, caci oricum aveau majoritate, dar au dat-o in miez de noapte tocmai pt a provoca. Serviciile secrete rusesti sunt maestre in a declansa revolutii, revolte, razboaie civile. Fara indoiala ca ne asteapta vremuri grele….

  4. va dati seama ca o sa prospere firmele de transport ?
    CFR eu e oricum distrus, deci nu poate duce minerii, soselele sunt naspa, o sa dureze pana cara cu autocarele 1 milion de oameni :_)

  5. frumos articol in aceste zile poporul roman asa sarac si amarat cum e poate incepe un nou drum spre demnitate onoare si prosperitate trebuie sa curatim societatea de asemenea personalitati de ,,cultura,, rara gen dragnea si alte puslamale traiasca romania sunt alaturi de voi

    • Am intrat din greseala pe o pagina de facebook in care un parlamentar PSD chiar încuraja ca toți susținătorii sa vina la contra manifestație . Din ce am vazut prin comentarii cea mai mare parte oameni bătrâni care erau aprigi susținători impotriva „lichelelor” din strada . Ei nu gandesc ca pentru 50 de lei in plus la pensie se scumpeste totul . In judetul Suceava toți pleacă peste hotare , o sa plec si eu după ce termin anul asta liceul la fel ca majoritatea .

      • Mai stai. Ne trebuie oameni.
        Cand pleci, renunti la puterea ta de a schimba in bine tara. Si toata simpatia ta nu schimba asta.

      • @Jihadijohn

        „In judetul Suceava toți pleacă peste hotare , o sa plec si eu după ce termin anul asta liceul la fel ca majoritatea .”

        E total greșit modul acesta de gândire, mă gândesc că trebuie să plece „ei”, nu noi. Dacă intră un hoț în casa ta nu pleci tu, ci îl dai pe el afară.

        Părerea mea…

  6. Psd _ciuma rosie.

  7. pe ei pe mama lor

  8. Ultraşii ar face bine să nu se implice. Nu au ce să caute la proteste. Să-şi vadă de “fotbalul” lor. Au făcut destul rău.

    • din acei ”ultrasi” de miercuri numai 2 s-au dovedit a fi adevarti ultrasi. In 2012 cine a sustinut protestele?
      A nu se confunda ultras cu huligan. Huligan sunt cei ce fac dezastru, ultrasii sunt doar membrii galeriilor de la fotbal.

    • Domnule Musoiu,
      Știu că datorită bunei colaborari dintre presa română și jandarmerie, a devenit un fapt general cunoscut ca incidentele au fost provocate de ultrasi. Totuși cum rămâne cu informația de mai jos? Sau realitatea nu contează atunci când nu ne convine?

      http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/justitie/legea-gratierii/proteste-in-capitala-din-79-de-manifestanti-violenti-trei-erau-membri-ai-galeriilor-de-fotbal-661778

      Și mai zic ceva, haideți să o luăm pe firul logic. Drept îi că MAI-ul este subordonat Guvernului, ce e subordonat majorității parlamentare a PSD/ALDE? Drept îi.
      No păi și atunci, pot presupune că jandarmii din cadrul MAI puteau la ordin să se dedea la acțiuni de compromitere a manifestației? Cam da, convine PSD-ului, nu?
      No aici ceva să alimenteze ideea asta: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21581605-video-jandarmii-batut-din-greseala-ofiter-civil-mitingul-miercuri-seara-din-piata-victoriei.htm

      Să nu credeți că a fost bătut de către colegi că aveau ei ciuda pe superior și amu era momentul, ci pt. că era violent.

      În fine, unde mai pun interesele mai multor entități de-a demoniza ultrașii? Le este frică de cei care chiar pot lua atitudine, și nu-s toți bețivi, drogați și scandalagii cum îi prezintă presa. Să știți. Și încă ceva, suporterii de fotbal nu au dreptul și ei să protesteze? Amu pt. doua trei minți înfierbântate să generalizăm așa?

      P.s.: Nu fac parte din fenomen, dar îl cunosc bine.

    • @ vlad si Mihai-Cristian

      Ultraşii, dacă vor neapărat să protesteze, atunci să ţină seama că sunt şi copii printre demonstranţii din faţa Guvernului. Dacă vin beţi, drogaţi sau cu chef de bătaie, mai bine n-ar mai veni deloc.

      • Deci nu vă e clar că nu a fost vorba despre ultrași, ci o intoxicare a presei/MAI nu?
        Sunt deacord ca cei care vin cu chef de bătaie, beți sau drogați să nu participe. E de bun simț. Dar îi musai ca ei să fie ultrași? No, neamule, bine-ar fi ca doar ultrașii să facă astfel de lucruri.
        Copacii de pădure, domnule Musoiu.

  9. sincer, n-am nimic cu mamele lor.

    dar ei in primul rand trebuie sa retraga ordonantele. apoi, incet si sigur o sa fie macinati de conflicte, cativa vor merge la puscarie si in final ori se reforneaza si-si extirpa toate cangrenele gen dragnea ori o sa dispara.

    din punctul meu de vedere ar trebui sa dispara, cred ca sunt cei mai bogati social – democrati din Europa. va dati seama, sa fii bugetar toata viata si sa ai palate …. e ceva 🙂

  10. ati vazut mutra lu tov. dragnea pe mama lor le-am marit leafa si pensia si astea vor sa ma calibaneasca iseamna ca voi avea acelas destin ca nea nicu alta intrebare

    • Turcu' si pistolu'

      pe surse
      pe la televiziunile lor se va spune ca dragnea va retrage ordonanta dar ca guvernul nu va mai majora pensiile si ce-a mai promis!
      ca sa vezi cum e cu manipularea!

  11. Se poate un megafon cu conexiune la telefon prin fir normal de casti? Am pus pe telefon 15 melodii patriotice, dar nu am sursa puternica. Daca veniti azi, dati un semn aici unde…

  12. de cata itelepciune a dat dovada acea femeie pacat ca dupa o viata de munca si 7 copi crescuti sa ai parte de o asemenea batranete

  13. Sunt perfect de acord cu referire la modul in care opereaza Rusia si e foarte adevarat ce spuneti. Dar in acelasi timp eu cred ca este o intelegere la un nivel mult mai mare pentru redesenarea sferelor de influenta, lucru care poate sa fie facut doar cu scindarea Romaniei, moment in care fiecare dintre cei trei mari pastreaza cate o bucata.
    Si acum:
    1. Protestele trebuie sa inceteze o data cu abrogarea ordonantei. Sa ceri in continuare demisia unui guvern ales legitim cu doar cateva luni in urma si cu o majoritate covarsitoare, dupa ce acesta a respectat dorinta strazii de a abroga OUG, nu este ok. Inteleg ca poate va sunt mai simpatici mafiotii de dreapta decat mafiotii de stanga, dar nu asa functioneaza o democratie. DA, daca se fac alegeri anticipate si castiga aialalti, totul e ok, dar orice altceva este suprimarea vointei poporului, cu care nu sunt de acord.
    2. Continuarea protestelor, demisia guvernului, alegeri anticiapte etc etc. Toate acestea ranesc Romania si economia romaneasca. Cine spune ca alea 3 filmulete cu Sebi destabilizau Romania dar aceste miscari nu o fac… poate sa fie doar rau intentionat.
    3. In aceasta perioada a trecut aproape neobservata reinceperea initiativei maghiare de a obtine autonomia. Ca sa vezi minune, si Tokesi sustine protestele… ghici ghicitoarea mea.
    4. Intr-un gest simbolic Dodon a primit cadou o harta a „moldovei mari”, fiind urmat de o declaratie conform careia „jumatate din teritoriul Romaniei este de fapt moldovenesc”. Ghici ghicitoarea mea.
    5. Ungaria o sa devina masa negocierilor pentru Rusia si SUA in perioada urmatoare… Ce o sa negocieze acolo? Pai un „deal” din ala de ii place lui Trump. Ce o sa zica si Ungurii? Ghici ghicitoarea mea.
    6. Apropo, Dragnea a fost la Trump acasa si au vorbit putin pe acolo… oare ce au discutat? Ghici ghicitoarea mea.
    7. Apropo, alea 200 de mii de mail-uri trimise pentru mobilizare… de cine au fost trimise? Trageti putine sageti si dati-va seama.
    8. Apropo de achizitii. Alea nu cumva erau achizitii al cheie? Cum ramane cu industria autohtona? Si cu dronele cum sta treaba? Nu trebuiau sprijiniti producatorii autohtoni? Sau ii sprijinim doar daca ne plac noua?

    • Apropo… Incitare la violenta? Cand vorbim de destabilizarea si ruperea tarii? Serios?

    • #Vio… Romania este ranita de PSD si de actualul guvern nu de romanii care lupta impotriva coruptiei!

      • @George Hai sa nu mai fim partinitori. Romania este ranita in primul si in primul rand de instabilitate. Instabilitate care a inceput o data cu trecerea lui Klaus in pozitia de presedinte jucator si cu intarzierea numirii unui nou guvern.

        Nu imi place cand credeti ca mafiotii galbeni si albastrii sunt mai curati decat mafiotii rosii.

        Eu sunt nationalist convins, si imi e scarba de faptul ca respectivii sunt in parlament. Dar inainte de toate ma gandesc la unitatea tarii, dupa la restul.

        • @Vio ne stim, pe site, de mult dar ma asteptam la ceva mai multa judecata si corectitudine din partea ta, mai ales in fata evidentei. Patronatele au anuntat greva, in 70 de orase au iesit oamenii pe strazi, toata UE acuza guvernul, toata justitia este impotriva guvernului, etc, etc . Ce instabilitate a generat Johannis de aceasta data?
          Nici macar nu merita sa raspund la ceea ce scrii…

        • Man, eu in principiu sunt de acord cu tine, insa…..imi voi pune, in scris, o intrebare cu ajutorul unei analogii.
          Stii acele tumori care ajung la dimensiuni uriase, si fac documentare despre extirparea lor? Ele incep mici. Cand sunt mici, le poti ignora, si aborda alte probleme de sanatate. Cand sunt cat un ac. Cat o boaba de mazare. O maslina. O minge de tenis. Insa, odata ce ajung la marimea unei mingi de fotbal, incep sa suga din resursele corpului. Le ignori prea mult, si in final ajung principala problema de sanatate.
          Noi am ignorat coruptia vreme de 27 de ani. Am avut alte probleme mai stringente. Am pierdut industrie, dar, mai rau, am pierdut oameni. Tineri, capabili sa faca copii, au luat drumul strainatatii. Nu numai din bani, ci si din cauza situatiei sociale. Dar, asta a fost ignorabil o vreme. Aveam rezerve.
          Insa, cu 4 milioane plecati, nu ne mai putem permite. Tumoarea ne-a luat prea mult. Daca mai stam, or sa mai plece un milion. Si atunci, chiar ca nu mai avem viitor. Poti pierde petrolul, aurul, caramizile din peretii fabricilor, dar daca pierzi oamenii, dispari. Si faptul ca esti stabil nu te salveaza.
          Te intreb atunci, in opinia ta: nu care cumva stabilitatea corupta are efecte mai negative pe termen lung decat instabilitatea? Doar un gand.

          • @Checkmate De acord, insa aceste lucruri trebuiau facute in momentul in care situatia Geopolitica nu era asa complicata. Intreb si eu de exemplu de ce sinuciderea unui procuror care a demascat sistemul corupt la inceputul anilor 2000 nu a scos lumea in strada sa termine cu comunistii atunci? De ce nu a existat mobilizarea asta cand in lume era stabilitate?

            De ce nu s-au mobilizat oamenii cand au fost taiate pensiile si salariile? Adica fix cand poprul a dus-o cel mai greu?

            Intelegeti unde bat?

            • Poate pentru ca, dupa 50 de ani de comunism, nu stiam sa protestam? Eu am invatat in strainatate, nu aici. Aici erau oameni blazati.Dar, lucrurile se schimba, odata cu dezvoltarea, chiar si firava, a unei clase mijlocii.
              Da, trebuia extirpata de mult. Nu s-a putut, au fost Mineriade, inchideri de uzine, oameni inselati de Bancorex….
              Nu putem schimba trecutul. Are vreun rost sa ne prindem de asta? Pe principiul „Mai bine mai tarziu decat niciodata”. Cat crezi ca mai rezistam in situatia noastra economica actuala? Cat le ia milionului sa plece? Daca stabilitatea inseamna moarte, nu mai bine alegi instabilitate?

              • @Ceckmate Eu prin moarte inteleg doar disparitia Romaniei ca stat unitar. Cat timp Romania este stat unitar cancerul poate sa fie dat jos intr-un tur de alegeri. Asta inseamna democratie si civilizatie.

                • Dar, viorinibu, un stat golit de populatie activa nu poate:
                  sa se dezvolte
                  sa inoveze
                  sa aibe armata
                  sa aibe sistem medical
                  sa aibe sistem de educatie
                  sa inoveze
                  sa se modernizeze
                  Fara cele de mai sus, crezi ca e suficient sa scrie pe o hartie cuvantul „unitar” (care e important, nu zic; e necesare dar nu suficient)?

                  • Si daca ce spart in trei ce mai facem?

                    • Spuneam ca e necesar dar nu suficient.
                      Riscul de faramitare vs disparitie de imbatranire si aruncare la cosul de gunoi al istoriei. Halal alegere, stiu, dar totusi…ce ai alege?

                    • Nu risti sa faramitezi tara. Te implici in lupta impotriva gunoaielor pe cale democratica si salvezi tara asa cum trebuie.
                      Eu asta fac. Daca o sa esuez o sa fie vina mea… dar macar am incercat sa indrept lucrurile.

                      PS: sa mai spuna lumea ca eu sunt ala fascist

                    • Ok, cred ca inteleg ce vrei sa zici (si bre, io nu te-am facut fascist, wth…). Vrei sa faci ca la carte.
                      Ok, imi reformulez intrebarea: crezi ca mai avem timp pt asta?

                    • DE unde Doamne iarta-ma vii cu idei dastea cu ruperea Traii in trei?!

                    • @George Nu vreau sa o dau in sindromul R.I. (ce vremuri, cand mai traia R.I. 🙂 ).
                      @Checkmate Asta, cum am zis, se poate face intr-un singur rand de alegeri…

                    • Si in lipsa populatiei active, cine voteaza 🙂 ? Daca nu merge bugetul, cade economia….ce facem? Crezi ca mai rezistam unei astfel de lovituri? Sa mai plece 100.000 definitiv din tara? Sa ne riscam?

            • @Vio
              am inteles, raspunzi exact cu txtele diversiunilor pregatite de sobolani, pentru a arunca vina in curtea altora! Toata treaba asta a pornit de la legiferarea hotiei si salvarea hotilor cu gulere albe de inchisoare si confiscare! 😉
              Restul o sa se rezolve si ele pe parcurs! Deocamdata asta e obiectivul zilei, stoparea ordonantelor, pe urma o sa ii rezolvam si pe ceilalti!
              Parerea mea, hic…
              P.S. Spre stupoarea mea, oameni bine pregatiti iau de bune diversiunile astea cu Iohanis si Ciolos, cind de fapt toata treaba a plecat de la Dragnea si peanlii lui!

              • Ah, si am uitat aia cu spargerea tarii si cu intilnirea dintre Putin si Trump la Budapesta! ma bed!

              • Daca e o diversiune, o demontezi daca ai rabdare. Daca nu ai rabdare, ce cauti aici 🙂 ? Iar daca nu e si omul chiar e nelinistit….poate il linistim.
                Acuzele nu ajuta.

              • Bre @sharky, sa mor eu, ar trebui sa primesc premiul de c mai bun diversionist daca m-am plasat pe site-ul asta din 2012-2013 si am așteptat momentul oportun sa îmi lansez diversiunile 🙂 sunt si șobolan acum. Notata si asta. Tie nu pot sa îți spun nimic pentru ca am respect prea mare pentru haina militara si oricum stiu ca ești om de buna credință. Speram ca si tu știi asta despre mine pana acum.

    • Mai…vioniribu,….1.E grav daca inca mai crezi ca acest guvern a fost ALES, el a fost numit de unii care au fost alesi si in mod normal aia alesi din Parlament ar trebui sa dea Legi si astia din Guvern sa le puna in aplicare. 2. Dupa asa idiotenie Guvernul ar trebui destituit si venit cu alti oameni din psd-alde, nici macar toti psd-istii nu mai au incredere in uneltele lui Dragnea. 3. Lasa ca nu fac nimic, doar agita fraierii, nu ii mai promova tu. 4. Doodon e doar un idiot care va muri de foame nu mai promova aiurea agresiuni imaginare. 5. Tu sigur ai un fix, in Ardealul Mare merge doar Putina nu si Trompeta asa ca iar zic lasa vrajeala ca nu se imparte nimic, doar il mai minte pe boul ala Urban. 6. Am ghicit esti paranoic ia medicamente frate ca e grav. 7,8,9… Tu chiar gandesti ?

      • @RTI Eu in toate comentariile mele sunt am un minim de respect pe care tu nu il prezinti. Eu mereu sunt deschis la contra-argumente, nu la mistouri si jigniri. Nu esti primul care reactioneaza astfel cand aude si o opinie diferita de cea din „bula lui sociala”. Asa ca prefer sa nu intru in discutie cu tine pentru ca este efectiv inutil. Cand cineva ma trateaza cu respect ii raspund respectuos. Cand nu, prefer sa nu intru in discutie, pentru ca imi dau seama ca nu are rost.

        • Vere io nu am nevoie de respectul tau ci de luciditatea ta,dupa prostiile pe care le spui nu meriti sa te iau in serios, vezi in plm cine traieste in bula. Daca te simti ranit sincer iti spun ca ma doare in p@@a nu am nevoie de p@@@e. Cauta servetele!

          • Vai de mintea ta…

            • Esti mic si nepregatit mai ai mult , doar deturnezi atentia dar nu merge cu vrajeala asta ca e presedintele de vina ( are el altele idiotul dar nu asta) ca conjunctura geopolitica grea (macar daca ai intelege cuvantul) nu este momentul acum trebuia mai de mult, bla bla …si vrei sa nu fi luat in bascalie si apoi te vaiti ca fetitele . mie nu imi place Miorita si ni i sa stau ca mama iedului, daca tie da sa ai spor.

              • @RTI nu sunt genul sa ma laud cat de „macho” sunt eu, dar crede-ma. Daca o sa iasa razboi din vina voastra sunt curios daca o sa rupeti usile centrelor de recrutare sa faceti ceva.

                Inteleg ca e „fascinant” sa crezi ca faci ceva cu viata ta si „schimbi” ceva… dar de fapt cand vad oameni ca tine cu asemenea discursuri si care pretind ca detin adevarul absolut (ala citit pe HotNews probabil) vad in fata ochilor doar niste fiinte care fac BEEEEEEH… nimic mai mult.

                • Cum spuneam ciuciu argumente (alea de le cereai tu ) deturnarea discutiei (razboi bla bla bla ),etc din manualul de propaganda. Esti penibil si pe hotnews poate te uiti tu. Ps. Eu chiar fac ceva cu viata mea tu cu lamentarile aste e clar ca ai incheiat. Adio ! PS 2. Langa servetele vezi ca ai tampoane !

                  • Tu te ridiculizezi singur aratand nivelul de ferentari la care stii sa porti o discutie.
                    Atat de duce mintea. Pacat. Continua cu jigniriile. Eu nu ma mai cobor la nivelul tau.

                    • Draga mea nu fi trista vino cu ceva serios si-ti promit ca numai rad de tine. Tu momentan esti sub nivelul meu cand imi jignesti inteligenta cu ce ai scris si sustinut aici. Daca unu iti spune ca esti cal ii spui ca e nebun, la al doilea iti pui intrebari, la al treilea cauta in puii mei o sa. PS. Limbajul nu este de Ferentari, baietii te incuiau de mult, ai noroc ei sunt gentil iubesc fiintele fragile ce sangereaza lunar.

                    • Fac ceva pe diferentele voastre de opinie. Sunteti acelasi popor, aveti nevoie unul de altul. Get a focken grip.

                    • @RTI Bre, sunt sigur ca fata in fata nu ai avea curajul sa imi zici asta, dar ma rog, in spatele tastaturii avem multi viteji.

                      In momentul in care o sa imi arati ca ai evoluat de la stadiul de homo erectus la homo sapiens si o sa vorbesti civilizat, atunci o sa iti raspund si eu cat de frumos se poate si cu cate argumente vrei.

                    • @Checkmate El e genul ala de pufos care vede precum calul, doar drept, si gandeste precum oaia, adica asa cum ii zice ciobanul. Daca ai o opinie macar putin diferita de ceea ce este „cool” la momentul respectiv, incepe cu jigniri din astea de lumea a treia.

                    • Ma adresam la amandoi. Drop this. Helps no one.

          • Vezi ca ai inceput sa vb ca ala de la Vaslui. Cand lupti, ai grija sa nu devii dusmanul.

            • Asta este nivelul multora din pacate. Fara a dori sa jignesc, un om mediocru devine agresiv in a-si apara cauza in momentul in care crede ca prin ceea ce se ridica oarecum din mediocritate si anonimitate.

              • **** daca chiar vrei sa ma intalnesti iti dau adresa, aberezi aici si faci pe victima.Ce sa discut ma cu tine tu nu pricepi ca esti autist, il auzi pe idiotul de Grindeanu ce zice si le pui palma la cur apoi te miri ca te ia lumea ****. Vrei discutii docte si licente artistice te-n la Academie. PS. Daca vrei adresa spune, choar vreau sa discutam.

          • RTI….te rog nu fi cocalar zgomotos.

    • Asta cu guvern ales, de unde tot o scoateti? In Romania se alege guvernul, si nu stiam?

    • Nu sunt deloc de acord cu punctul 1! Ne jignesti inteligenta cu ce spui acolo.

      Protestul o sa inceteze cand guvernul isi va da demisia, Dragnea isi va da demisia din Parlament nu inainte de a ELIMINA IMUNITATEA PARLAMENTARILOR SI A PRESEDINTELUI.Pe tine daca te scuipa cineva si te jigneste (cum a facut Dragnea cu populatia tarii), nu iti vine sa il calci pe cap?Ei nu sunt zei cum nici noi nu suntem. Apoi ALEGERI ANTICIPATE. Nu mai crede nimeni minciunile PSD si PNL(si PNL are niste indivizi mizerabili in frunte). Eu nu am fost satisfacut nici de prestatia guvernului Ciolos. Si ANAF-ul trebuie sa se puna din nou pe treaba, ce face de vreo 6 luni, doarme?

      ,,Instabilitatea raneste Romania”. Dar CORUPTIA ne ucide viitorul si prezentul. Trebuie facuta o incizie si scoasa partea infectata pentru ca restul organului sa traiasca.

    • Greșești. Guvernul nu a fost ales legitim. A fost alcătuit/format de partidul/coaliția care a cîștigat cele mai multe voturi la alegeri. Cele două lucurui nu sînt neapărat sinonime. La momentul alegerilor nici măcar nu era cunoscută compoziția guvernului. Cîștigarea alegerilor nu înseamnă că cei care le-au cîștigat sînt investiți cu puteri absolute, că nu trebuie să răspundă în fața nimănui. Iar cei care ies în stradă, chiar dacă nu au votat PSD, sau chiar dacă nu au fost la vot, au aceleași drepturi ca cei care au făcut-o. Guvernul lucrează și pentru ei, în teorie cei care sînt la conducere lucrează spre binele întregii populații, nu numai spre binele susținătorilor lor.

  14. De acord Vioniribu, tb sa lasam Guvernul sa isi faca treaba economica, dupa retragerea Ordonantelor!

  15. dragnea , tradicenu & co incep sa dea inapoi . Sa speram ca vor abroga ordonanta . Batalia pentru Romania continua , nu trebuie slabiti . Maine se anunta un miting de solidaritate la Sofia . Sunt curios cati bulgari o sa iasa la demonstatie .
    Ce n-a inteles dragnea , tradicenu , mai este unu pe la psd foarte vocal pe la comisia de justitie care este indignat cu o fata de p@@a , toti codrinii stefanestii din politica romaneasca esta ca nu mai suntem in anii 90 , nu mai sunt aceeasi oameni din anii 90 . Sunt oamnei nascuti dupa , neatinsi de boala asta a comunismului , oameni care au trait in stainatae ,oameni care in 89 erau foarte tineri , in general oameni care gandesc altfel si actioneaza altfel, vad lucrurile altfel . Plus 10 ani de UE si NATO cred ca au schimbat Roamnia si pe romani , macar pe unii dintre ei .

  16. Acest guvern condus de grindeanu care deja a incercat sa ne pacalesaca odata?! Acest guvern care in componenta pe Iordache?!

    Manifestantii nu au cerut alegeri anticipate deocamdata ci doar abrogare si demisie, tre sa fi ciudat sa accepti ca acest guvern sa mearga mai departe. In primul rand demisia si mai apoi PSDul sa vina cu un nou guvern, cu un premier credibil si cu ministrii ceva mai putin tampiti…
    Normal ar fi ca tot PSDul sa-l dea jos pe dragnea.

    Adica te prind la furat, imi i-au gaina inapoi si dupa aia iti mai dau o sansa?! Eu personal acuz actuala conducere PSD de tradare, iar guvernul de acelasi lucru, cum sa accept ca grindeanu/dragnea sa conduca in continuare Ro?!

    • @George Guvernul nu o sa isi dea demisia. Are legitimitate chit ca ne place chit ca nu. Daca nu se opresc protestele o sa scoata si PSD-istii lumea in strada si atunci s-a dus dracului tot. Iti inteleg supararea dar trebuie sa si gandim rational.

      Nu de alta, dar daca incepe razboiul nu cei din piata o sa incerce sa tina Romania unita, ca deh, cand esti pus in fata faptului implinit nu iti vine sa iti lasi nevasta si copiii si sa pleci sa te iei la bataie pentru tara.

      Tot cei ca mine o sa moara pentru tara. Deja ne pregatim pentru ce este cel mai rau si asteptam.

      • PSDisti in strada?! 🙂 Tu chiar crezi ca ar veni cineva, altii decat aia aduci cu autocarele, cu amenintari si spaga?! Care PSDisti, aia de ia scos Antena 3 la Cotroceni si s-au batut cu jandarmi si au atacat jurnalistii?!
        Pe de alta parte PSDul este singurul partid care a folosit metoda mineriadelor si vad ca tu esti fanul ei!!! Cum sa aduci niste „ortaci” impotriva unor oameni care-si exercita in mod democratic dreptul la protest? In ce tara europeana ai vazut tu asa ceva?
        Tu intelegi ce spui?

        Tu nu pricepi ca oamenii care acum sunt in strada nu sunt membrii unui partid, nu au fost adusi de nimeni si vor da jos acest guvern care tocmai ce a devenit ilegitim, ei sunt ROMANII care gandesc singuri, aia care muncesc si platesc ajutoareele pe care PSDul le imparte votantilor sai.

        Adica PSDul castigat alegerile pe banii celor care astazi protesteza in orasele Romaniei.
        Unde o sa aduca PSDul oameni, in toate orasele Tarii?1

        Tu chiar pui botul la ce spun aia?! PSDul cauta acum o cale onorabila de retragere in asa fel incat sa nu se faca de ras, si in acelasi timp incerca sa pastreze puterea.
        Nimeni nu cnostesta rezultatele alegerilor, n-are PSDul decat sa numeasca un alt premier si sa formeze un alt guvern.

        Tu personal il mai vrei la Justitie pe imbecilul de Iordache, tie nu ti se pare ca-i cam talamb?!

        • @George De unde ai dedus ca sunt fanul mineriadelor? Tocmai asta spun! Aveti grija sa nu incerce sa repete scenariul. Bani au. O clasa aparte a populatiei usor de cumparat au. Pot sa o faca daca vor.

          Si nu, nu mai vreau guvern PSD, dar nici guvern PNL-USR-PMP nu imi suna prea bine. Sau o alta magarie tehnocrata. Serios acum. Daca asa a iesit la vot da-o dracu de treaba si las-o asa. Va plangeti de comunism dar nu vreti sa acceptati rezultatul unor alegeri. Da-o in mama ei de treaba.

          Aia pe care i-am votat eu nici nu au atins 1% si nu am iesit sa ma dau cu curul de pamant sa spun ca vreau sa pice tot parlamentul si sa vina ai mei pentru ca eu detin adevarul absolut. Asa e intr-o democratie, nu ai ce sa ii faci.

          Inchidere de televiziuni? Rasturnari de guvern cu forta si aducerea altuia fara alegeri anticipate? Ce e asta?

          Daca vreti sa aduceti schimbare cu forta asta inseamna razboi civil… si crede-ma ca din asta nu castiga nici „stanga” lor nici „dreapta” voastra…. ca s-a vazut in ucraina ce categorie s-a mobilizat cel mai repede si a tocat putin la rusi prin donbass.

          • Din faptul ca ne anuntai ca poate vin si PSDisti in miting. In primul rand exista o nuanta subtila: psdisti ar veni adusi de partid, astia care sunt acum in strada nu i-a adus nimeni, asadar cine-i mai legitim?
            Cand am contestat eu alegerile, eu contest legitimitatea ACESTUI guvern. Sa faca psdul un nou guvern, doar ca s-ar putea sa nu mai poata face acest lucru. Si sti de ce ar putea sa piarda guvernarea? Din cauza conduceri psd…

            Cateodata mai trebuie sa pui si mana pe bata, asa cel putin gandesc eu.

            • @George Tot ce ai zis in comentariul asta e corect.
              Da, stiu nuanta pe care am folosit-o si fix de aia am folosit-o. PSD-ul are structuri construite cu ajutorul serviciilor acum mult timp. Nu exista alt partid in Romania cu o asemenea masinarie. De aia le va fi usor sa plateasca suficienti oameni.

              Si eu vreau sa pice Grindeanu, dar deja o dam dracu de democratie daca pretindem sa se duca la altcineva guvernarea fara alegeri.

              • Ma tu vrei sa fi manipulator dar se pare ca esti doar manipulant.

              • @RTI Cred ca sunt pe site-ul asta de mai mult timp decat tine ca sa stie toata lumea care imi sunt intentiile…

                • Ma doare la bascheti de cat timp esti aici, daca acum bagi fitile. Pai vad ca lumea cam vede cine este de fapt. Aici nu e loc de joaca ma, auzi la el ” sunt de mai mult timp decat tine ” cine e penibil acum ?

                  • Tu. Pentru ca automat presupui ca dacă cineva are alta opinie decât tine ori e prost ori e manipulator. Nu îmi dau seama cum de ti se pare ca modul tau de gândire este unul pe care l-ar avea o ființă umana decenta…

          • @vioniribu, taci ma…nu stii si scoti numai ”hulubi” pe gura.

            • Ce sa nu stiu?

              • Bre Victore,RTI & CO, ce Dumnezeu cautați pe site-ul ăsta dacă nu sunteți în stare să mențineți o discuție civilizată? Cred că ați greșit și voiați să intrați pe alte site-uri.

                • Mihai, mentin o discutie civilizata si inteligenta atata timp cat nu vorbim de manipulari, deturnari, fitile, cioace. Daca individul,care tu nu il mentionezi, aduce si argumente in a sustine parerea sa ok, daca o da in sf-uri cu ce rumega psd nu tine. Eu postez rar dar acum vere chiar nu mai suport oamenii care nu au sange in coaie si mai baga si stramb si noi suntem cu pistolul la ceafa.

                  • „Mentin o discutie……atata timp cat….”
                    NU! O MENTII TOT TIMPUL! Ca te injura de mama sau ce te ia de prost. Nu esti de pe garla.
                    Unde mama naibii iti sunt cei 7 ani de acasa?

                    • Pentru mine chiarnue interesanta chestia asta cu „corect politic” in limbaj, nu trebuie sa demonstrez la nimeni ca sunt mai bun sau mai civilizat, educat sau orice altceva dac repectivul ma ia de fraier.

    • Ai auzit parerea lui Dragnea despre lupta anti coruptie ? Iti spun eu „bullshit” . L-au înregistrat elvețieni si tot nu recunoaste ca a spus asta .

  17. Referitor la A3 si RTV, oricat de mult mi-e scarba numai cand ma gandesc la existenta lor, nu cred ca intr-un stat democratic ar trebui interzicerea niciunui post de televiziune, ca o dam in partea ailalta, spre legionarism, ultra-nationalism, spre Putler. Intr-o democratie consider ca pe primul loc e „free speech-ul” oricum ar fi el. Si Fox News-ul e de rahat ca si altele, insa sunt lasae in plata Domnului, cetateanul sa aleaga de cine vrea sa fie spalat pe creier.

    • Exact, asta am uitat sa o mai adaug. Nu imi vine sa cred ca George militeaza pentru chestii de genul cum ar fi cenzurarea unor posturi, indiferent cat de infecte sunt.
      Si nu… asta nu e legionarism. Legionarii(sau ce a mai ramas din ei) sunt neputinciosi pentru moment… din pacate!

      • Legionarismul e alta fata a aceleiasi monede…Fara extremism politic de preferat.

        • Fenomenul legionar este invaluit in foarte multe stereotipuri incat lumea uita ca nu ei erau „extremistii” adevarati ai acelei perioade. Poate la un alt articol cu tema istorica o sa pot sa dezvolt… Eu unul m-am nascut intr-o familie de legionari si stiu cum au fost acele perioade de la cei ce le-au trait.

          • Tocmai, ca sa judeci ceva trebuie sa fi in primul rand detasat si obiectiv. Nascandu-te intr-o familie de legionari n-ai cum sa judeci total obiectiv. Asasinarea lui Iorga, A. Calinescu, Duca si a multor altii, pe langa viziunea politica si doctrina radicala, nu cred ca sunt doar „stereotipuri”, oricum nu e asta tema articolului, poate alta data.

            • Exact, eu sunt deschis la o discutie pe aceasta tema daca o sa apara un articol legat de asta candva.

            • oti cei mai sus mentionati au fost omorati de o mana de legionari in frunte cu tatal lui zelea Codreanu care si-a vazut fiul strangulat inainte sa fie dus la Jilava. Zelea Codreanu era un tanar frumos cu idei minunate. La nunta lui au venit 80 ooo de oameni….era increidibil de destept si un patriot desavarsit. Nu ma porniti cu legionarii si general nu va legati de ei ptr ca ei nu au reprezentat problema in Romania….

              • @radu Am auzit povesti despre Capitan de la cineva care l-a cunoscut in persoana… Zelea Codreanu chiar era un lider adevarat cu un caracter deosebit.

  18. iesim pana ii cade mustata dobitocului

  19. Sa abroge hartia. Dupa aia, are acceptul meu de a continua. Cum mai calca pe bec, cum mai ies oamenii in strada. Exercitiu democratic. Sa ii vad ca fac ce au promis, si ii votez si eu data viitoare. Daca nu, stiu ca mint.

  20. Turcia n-o sa fie niciodata Russia puppet. Erdo are planuri de a readuce Turcia ca super-putere, asta chiar daca s-au palmuit putin si dupa s-au sarutat de impacare. Otomanul are un orgolui prea mare, si acum dupa ce are si mai multa putere , dupa puciul esuat, vrea sa joace un rol mai important mai ales in relatiile cu Vestul si SUA, sa negocieze dupa termenii lui.

    p.s: Nici Grecii nu sunt asa pro-rusi, nu suntem noi ultimul baston p’aci oricat ne-ar place sa credem ca suntem asa super importanti.

  21. George, cateva idei:

    1) Nu cred ca draCnea si psd-ul au o afiliere la Moscova, macar si din simplu fapt ca stiu bine cum simte romanul de rand despre rusi (si din ce motive) … dar …

    2) Cred ca draCnea si psd-ul au ACELASI INTERES cu Moscova (doar ca din motive diferite): subdezvoltarea economica a tarii care psd-ului ii aduce voturi captive generatie dupa generatie (pensionari, birocrati, oameni din zone mai putin dezvoltate ale tarii care sunt 100% dependenti de orice fel de slujba gasesc, in special cele de la stat). Moscovei, normal, subdezvoltarea noastra economica si ramanerea intr-o zona gri ii convine pentru ca nu le-ar trebui o a doua Polonie si pe flancul sudic. Ca veni vorba, in 10 ani, eu ii vad pe Polonezi (se aude ca vor 3% din PIB pentru aparare, ca una dintre primele 5 armate europene si perfect capabili sa faca rusia sa plateasca foarte, foarte scump orice gest nesabuit. Acum imagineaza-ti ca peste 10 ani am fi si noi macar cum e Polonia azi, cu un minim de 48 de avioane moderne, munitie pentru ele foarte variata, si multe, multe altele. N-ar fi prea bine pentru rusi, chiar deloc.

    3) Sunt complet impotriva ca psd sa fie alungat de la guvernare si sa fie creata o noua alianta „contra naturii” sau solutie imorala cu alde. Psd trebuie sa guverneze cei 4 ani si sa faca ce a promis chiar si cu pretul afundarii in mizerie. Acest partid de hoti (cel putin condus de hoti!) trebuie sa fie expus oricui vrea sa-l vada in toata goliciunea hotiei, minciunii si proastei sale guvernari. De acord ca sunt oameni care vor vota pana la moarte cu ei, dar macar noile generatii trebuiesc VACCINATE impotriva acestei tumori politice. Deci, asa scarbe si tradatori, trebuie sa abroge abominatiile astea care au pus tara pe jar, sa voteze bugetul saptamana care urmeaza si sa dea drumul la treaba. Se vor prabusi singuri, in timp, impreuna cu o parte a societatii, inclusiv oameni nevinovati si asta este pretul pe care noi ca popor trebuie sa-l platim.

    4) Ciordache nu mai are cum sa fie parte din guvern, draCnea nu mai are cum sa fie presedintele C.D. Daca psd-ul il vrea piatra de moara de gat sa-l tina presedinte la partid, dar omul asta nu mai are cum sa fie al treilea om in stat.

    5) Cu ce ne-am ales? Dupa mine, esenta este ca s-a demonstrat faptul ca (daca se vor abroga tampeniile alea) nu mai poate cineva, oricine ar fi el, sa faca ce vrea p… lui in tara asta! Daca esti functionar mediu, da pe goarna cand esti fortat sa faci ceva ilegal, daca esti cadru MApN, foloseste cu incredere adresa de mail de la pagina de contact si povesteste cum se amana achizitiile, orice chestie discretionara sau manarie pe care esti obligat sa o faci. S-a demonstrat (sper eu!) ca oamenii incep sa opuna o rezistenta activa anti-abuz si aceasta trebuie canalizata pentru ridicarea din balta statuta in care am stat pana acum.

    Simt ca e momentul in care se separa apele si cine vrea sa iasa din noroi poate sa o faca. Cui ii place in noroi, sa fie sanatos, dar sa se stie ca nu l-a obligat nimeni sa faca asta! Cel mult el insusi!

    • ” Actuala miscare colectiva din Romania intra in mod cert in istoria Romaniei. Dar protestatarii mai pot marca intr-un fel neasteptat istoria contemporana si de data asta la nivel European. Iata cum:
      1. Prin asumarea explicita nu doar a unei pozitii critice si protestatare la adresa ordonantei/guvernului/PSD ci si a unei pozitii pozitive si de sustinere si identificare cu EUROPA, cu proiectul European. Transformarea demonstratiei in urmatoarele ore intr-una pro-europeana, de sustinere a valorilor europene si ale civilizatiei nord-atlantice-europene (si respingere implicita a negarii acestora de catre ordonanta/guvern etc) este garantat sa transmita o unda de soc si un mesaj formidabil in presa si cancelariile occidentale.
      2. Ganditi-va la contextul international de azi. Ganditi-va la criza Europeana si modul in care publicul si masele sunt catalogate ca masa de manevra pentru populisme si inginerii sociale anti europene. Si iata un popor europena care de JOS IN SUS, DE LA FIRUL IERBII, NU dus cu autobuze si manevrat de elitele clasei conducatoare, IESE IN STRADA IDENTIFICANDU-SE EXPLICIT CU EUROPA.
      Iata un popor modest, de la periferie, care da o lectie de Europenism, de Identitate Europena altora, mai vechi si mai mandre care au inceput sa se detaseze de ideea europeana. Iata un popor care arata ca se poate lupta de jos in sus cu elitele si clasa politica care stau in calea unor aspiratii europene. Romanii pot arata, in strada, intregii Europe ca dincolo de nationalisme si etnicisme exista ceva ce poate, de jos in sus, spontan, sustine unitatea si identitatea comuna europeana. Ar fi prima miscare publica masiva, de jos in sus, in aceste conditii care ar afirma un mesaj de acest fel, in strada, spontan.
      3. Daca romanii fac asta in acesta perioada de criza a Europei, ACUM cand lucruile sunt asa confuze in mintea elitelor europene, isi vor fi platit inzecit datoria fata de europeni. Iata, vom spune, ne-ati ajutat 26 de ani, acum e randul nostru ca din criza noasta sordida sa ne ridicam si sa dam un semnal ca nu a fost degeaba. Gandim si ne purtam NU ca niste romani provinciali ci ca niste Europeni. Luptam in Romania dar gandim si ne miscam pentru Europa.
      Daca in toate astea adaugam si un mesaj pentru SUA: acelasi de solidaritate si apartenenta la comunitatea Euro-Americana nordatlantica, de imbratisare a SUA, suntem siguri ca ceea ce se intampla acum la Bucuresti va fi receptat masiv si in SUA.
      E cea mai buna miscare de imagine. E cel mai mare ajutor pe care Romania il poate da azi, lumii libere si civilizate. Este cea mai buna si masiva manevra de politica externa in aceste conditii internationale confuze si periculoase. ”

      Am preluat ideea asta care mi se pare cel putin interesanta, (greu de realizat) de pe pagina domnului profesor Paul Dragos Aligica, rog să fie ștearsă dacă contravine în vreun fel intereselor/termenilor RM.
      Mersi!

    • Bre, dar ce tot plangeti pe aici de ”suferinta” PSD-ului?
      🙂

      DA-I DRACNEA pe ”patriotii” astia!

      Asa inteleg ei si votanti lor infantili…patriotismul: votam hotii nostri care fura tot de la noi si apoi cica ne dau, ca de nu ne fura hotii din Strainezia.

      Asta-i tot.

      Gandire de copiii, indiferent de varsta, de amarati care fizic si pshic se autoflageleaza intr-o handicapare autoimpusa (stiu sunt doi de ”auto”): suntem prea prosti ca sa intelegem ca noi suntem proprietarii si statul e proprietatea noastra.

      PSD trebuie dizolvat! Scos in afara legii pentru ce a facut: atacarea Civilizatiei , a contractelor sale de baza (lege, vot, taxe) prin ”legalizarea” Anarhiei (infractionalitatii).

      Ce tot ii plageti? Stiu, de fapt nu-i prea plangeti dar vad ca tot ”va doare” ca se intampla ceva rau cu PSD! Pe bune? Vorbim aici de PSD! 🙂
      Il vreti ”reformat”…cum a patit-o PCR?

      Va e frica ca va disparea grupul asta infractional organizat numit psd…fsb…FSN?
      Mare scofala!
      Stanga in democratie nu moare niciodata, fratilor!
      Mereu se vor gasi copii pana in 25 de ani speriati de viata si batrani peste 65 de ani speriati de moarte, ca sa adere la ideile stangiste!

      Prin insasi existenta sa Votul Universal favorizeaza din start sansele stangismului monolitic (”trisarea” prin numar), in orice democratie! Asa cum si Cota Unica favorizeaza sansele dreptei, a conservatorismului (”trisarea” prin avere). Asta e ”Compromisul” intre cele doua ideologii, inchegat de Lege.

      Sansele mai mari nu garanteraza victoria, asta e frumusetea Democratiei, ca se garanteaza doar Competitia Onesta.

      Da-l dracnea de PSD!

      Sa nu mori Iliescule!
      Sa nu mori pana nu vezi dizolvat PSD-ul si stai macar 1 zi in puscarie!
      Traieste Iliescule!
      Pentru totdeauna!
      Ca Efialtes…si Bicilis!
      Te vom tine minte pentru eternitate!

      • Eu nu plang pe nimeni, cu atat mai putin pe … ?nea! Problema mea e una practica si pragmatica: ii dai pe astia jos si milioane de oameni vor ramane cu ideea (reamintita seara de seara pe la latrinele tv) ca „psd-ul voia sa faca bine saracilor si uite cum Soros l-a dat jos ca sa ia el banii!”

        Iar la alegerile viitoare ne vom trezi iar cu 40% prezenta din care 45% voteaza cu ei.

        In plus, numele nu conteaza ca nici psd-ul nu se mai numeste cum ar fi sincer „pcr”. Sau codrin stefanescu ai impresia ca mai stie ca nu e in prm ci in psd acum?

      • ”Mereu se vor gasi copii pana in 25 de ani speriati de viata si batrani peste 65 de ani speriati de moarte, ca sa adere la ideile stangiste!”

        Excelent!

    • Guvernul Grindeanu ar putea sa demisioneze, nu vad problema, dar nu sunt de acord cu eventuala schimbare a majoritatii parlamentare in felul asta, la presiunea strazii, cu sprijinul oamenilor „din umbra” si partenerilor din afara.
      Nu e bine asa.
      Sa numeasca alt guvern daca e cazul si sa treaca la treaba. Daca nu sunt in stare vor pica dupa o vreme.
      Iar oamenii oricum ar putea reiesi oricand in strada daca guvernul ar mai face ceva stupid in legatura cu lupta anticoruptie.
      Deci nu inteleg incrancenarea asta (ne pierdem tara, acum ori niciodata, ori noi ori ei…).
      Trebuie detensionate lucrurile de ambele parti.

      • @Analistul Corect. Pot sa schimbe guvernul, dar deja daca impun o majoritate dubioasa si un Cholo 2.0… deja o sa fie dubioasa toata treaba.

        • PSD poate sa faca un guvern si din pui de urs panda ca nu ii mai accepta nimeni.

          Iar televiziunile RTV si A3 nu le voi ierta niciodata pentru manipularea grosolana la care ii supun pe bunicii nostri (dar si pe cei pe care nu ii duce capul).

      • Voi in continuare credeti in ”negociere” cu cersetorii ce si-au dat demisia din specia umana si au devenit ”zei” prin OUG?

        Prada negociaza cu pradatorul?

        Aici e vorba de rea credinta, de malevolentia. Cum era expresia aia? ”Cand trei iti spun ca esti beat, te duci si te culci”. De cate ori, de fiecare data cand am avut alegeri parlamentare si prezidentiale, fie inainte, fie dupa alegeri, PSD-ul a incercat cate o lovitura de stat? Asta e firea acestui ”partid”. Reich-ul socialist de 1000 de ani, partidul unic, revolutia eterna, neimpartirea puterii, fara alternanta la putere.

        Cate astfel de actiuni le mai permiteti?
        Nu v-ati saturat?

        • Prefer aplanare inteligenta de ambele parti in locul escaladarii luptelor fratricide.
          Romani sunt si aia care au votat cu PSD+ALDE. Daca le schimbi majoritatea la 2-3 luni dupa alegeri cu miscari de strada si „oameni din umbra” practic i-ai f***t. Cum crezi ca se simt aia? Va fi o noua falie uriasa intre romani.
          p.s. Dragnea oricum poate fi mazilit. A aruncat partidul in cap + are proces pe rol.

  22. e la mintea cocosului, Guvernul asta e compromis, e normal sa isi dea demisia dupa ce retrage/abroga/anuleaza, ce dracu o face cu ordonanta aia.

  23. Oamenii au pregatit terenul, au promis ca dau bani la prostime ca sa aiba suport poular, sa traga tare cu ordonanta pentru penali ( dezincriminare si prag financiar + denunt in max.6 luni de la fapta – vezi conexiunea „Bombonica” – in fapt in afara de luare de mita, greu de probat doar daca nu e ala dobitoc, abuzul era cheia in dosare ) asta fiind pasul 1, pasul 2 ordonanta nr.9 din 25 ian. care da putere lui Sevil sa dea bani in administratie sa fie sifonati de prietenii lui Livache.

    • Exact. Văd că ești singurul care pomenește de Ordonanța nr. 9. Aia e cel puțin la fel de periculoasă ca O.U.G. nr. 13, fiindcă îi dă puteri imense turcoaicei și, implicit, stîpînului ei. Ar trebui contestate ambele ordonanțe

  24. Cica la 20 20 o sa iasa Grindeanu cu abrogarea! Poate o publica si pe asta la 1 20 noaptea in Monitorul Oficial! ??

  25. Ordonanţa va fi retrasă. Dar unde este Opoziţia? Ce fac PNL-ul, USR-ul, PMP-ul? De ce nu fac moţiune de cenzură? Nicuşor Dan, Băsescu… La luptă!

  26. Mda, sunt lamurit dupa ”declaratie”.
    PLECATI!

  27. Marioneta a vorbit!

    Vrajeala, joc de glezne, „prorogare”, nu se lasa penalii astia!

  28. Grindeanu acum: vrajeala, vrajeala, vrajeala o sa treac legea prin parlament tot cum este acum si il mazilite pe Iordache de ochii lumii asta daca nu trec cele 10 zile.

  29. S-a retras ordonanta.

    • Nu s-a retras nimic!
      Si vezi ca e vorba de 9 si 13.

      • http://www.stiripesurse.ro/grindeanu-maine-vom-face-sedinta-pentru-abrogarea-acestei-ordonante_1177928.html

        „Premierul Sorin Grindeanu a anunţat că duminică va avea loc o şedinţă de Guvern pentru abrogarea OUG 13/2017.”

        Sau la ce te referi?

      • pe posturile de stiri frantuzesti au anuntat ca probabil protestul, cel mai mare de dupa 1989, nu va continua, deoarece se abroga ordonanta 🙂

        • Io zic ca va continua pana la demisie 🙂 . E sange in apa…

          • abrogarea nu rezolva deloc problema hotiilor decat partial,

            abrogarea va face ca normele modificatoare la Codului Penal sa nu intre in vigoare,
            dar nu acesta a fost scopul ordonantei,
            se presupunea ca ori la presiunea strazii, ori a guvernelor UE si NATO trebuia abrogata ordonanta,
            problema este cu dispozitiile din ordonanta de modificare a Codului de procedura penala, norme CARE AU PRODUS si VOR PRODUCE EFECTE INCLUSIV DUPA ABROGARE,

            problema este cu normele referitoare la denunt, norme care modifica termenu in care se poate face uin denunt, respectiv in maxim 6 luni de zile,
            aceste dispozitii sunt, in intelesul Constitutiei, Leje penala mai favorabila,
            prin urmare, toate cauzele penale pornite in urma unui denunt la mai mult de 6 luni de la sarvarsirea faptei si in care Parchetu nu se poate sesiza din oficiu trebuie inchise: ma refer la cele aflate in faza de urmarire penala sau judecata,
            cea mai mare parte a actualelor dosare ale DNA, DIICOT, Parchetu jeneral, ma refer la dosarele de coruptie, crima organizata, santaj, etc, sunt deschise in baza unor denunturi la mai mult de 6 luni de la data savarsirii faptei,
            in situatia in care pt. anumite infractiuni nu este posibila sesizarea din oficiu, acestea trebuie inchise,
            pt. mai multe consideratii de ordin constitutional legate de aplicarea lejii penale in timp, intr-o problema asemanatoare referitoare la art 320 indice unu din vechiu cod de procedura recomand Deciziile CCR 1483/2011 si 1470/2011

            un articol care trateaza problema intr-o oarecare masura aveti aici: https://www.juridice.ro/491710/consecintele-denuntului-dupa-ultima-modificare-codului-de-procedura-penala.html

            nu in ultimu rand, aceste efecte de favorizare a infractorilor nu sunt doar pt. psd-isti ci pt. aproape toate partidele

            ciuma rosie face rau si atunci cand ar parea ca face un lucru bun.

    • Maine e sedinta.

  30. Pei ei pe mama lor / ori ei ori noi !!!!

  31. Bai, ce frig frumos e aici, afara! 🙂

  32. Eu de mult sustineam ca Romania e sub asaltul Moscovei, de prea mult tara merge cu frana trasa, foarte ciudat avand in vedere ce potential uman avem si potential in zacaminte naturale unice in aceasta parte a Europei.
    Sus si tare o sustinea si fostul sef SIE Talpes.
    Omu’ nu cred eu la ce functie a avut sa faca declaratii gratuit.

  33. Ca sa fiu concis, primul set l-am luat, urmeaza celelalte doua: guvern nou si apoi anticipate. Pana atunci, ne vedem in piata!

  34. Bre. Eu am prins ideea. Asta e ultimul meu comentariu pe site-ul. O sa aveți in continuare respectul meu pentru proiect si pentru intențiile bune pe care le-ați avut inițial.

    Succes in continuare. Sper doar sa nu îmi dați dreptate.

    PS: oare ce s-o fi întâmplat cu dany, mc, gsg, mirceas si alții de nu mai sunt pe aici?

    • Renunti mult prea usor bre.

    • „oare ce s-o fi întâmplat cu dany, mc, gsg, mirceas si alții de nu mai sunt pe aici?”

      Au si ei vietile lor, griji, copii de crescut, greutati, bucurii, necazuri…

    • Omule, da’ ce e cu atitudinea asta? Eu nu sunt de acord cu tine in multe privinte, dar iti respect modul de gandire si felul in care iti argumentezi opiniile. Apropo de discutia noastra de la articolul cu „Political corectness”, de ce te superi asa usor? Pana la urma site-ul asta e despre iubirea de tara si despre aprecierea si interesul fata de armata.

      • Am zis ca e ultimul comentariu. Dar o sa mai adaug unul.
        Te rog sa citești toată discuția si sa vezi cum efectiv am fost înjurat si jignit de mai multe ori de indivizi diferiți doar pentru opinia mea care e bazata pe mai mult decât citit de știri si uitat la televizor.
        Sincer. Îmi placea comunitatea asta. Dar nu stau sa fiu jignit fara motiv si apoi sa mi se spună ca tot eu sunt cel care trebuie sa meargă la culcare. Fiecare decide cu cine vrea sa interacționeze si cum vrea sa își construiască comunitatea.
        De asemenea. Mulțumesc mult @Checkmate. Dar chiar nu mai am ce căuta aici.

        • Da, am citit acum. Intr-adevar, nu e corect modul in care ti s-a raspuns. Dar na, esti pe net, asa ceva e deja banal, sau poate doar m-am desensibilizat eu de la cat timp am stat pe 4chan si Liveleak.
          Ma rog, e decizia ta. Mult noroc si sanatate.

        • Mergi linistit! Toti de pe aici care sustin continuarea miscarii din strada si nu cred , pe buna dreptate, „bullshit-ul” marca dragnea, n-am vazut sa faca vreo referire la Iohannis ca e cel mai baiat bun. Eu l-am votat, pt ca nu suportam zdrențulica aia mica, care manca floricele. N-am avut nicio asteptare de la el si imi trezeste tot atatea emotii ca usa de la balcon. Ca s-a implicat si a sustinut cum a putut el miscarea din strada e un bonus, dar doar atat. Cei care au iesit impotriva jegului arogant dragnea, n-au strigat si n-au avut mesaje care sa il includa pe Iohannis in vreun fel, contrar propagandei a3 si rtv.

          Vad ca la articolele cu tema politica te activezi si actionezi ca un troll. Inca nu exista o traducere a termenului, dar exista o definitie pe wiki. Sper macar ca o faci dezinteresat. Si cand unu ne baga mana in buznar ca un suț ordinar si tu vii si ii iei apararea, da…asteapta-te si la altfel de limbaj.
          Poti sa te duci pe pagina de fb a olgutei, o sa te simti ca pestele in apa, bye!

        • Cu fiecare plecare, simt ca-mi pierd un prieten.

    • Eu zic să vă mai gandiți, deciziile la cald nu-s cele mai bune.
      Și totuși, chiar așa, ce s-o întâmplat cu dany și MC?

    • ” PS: oare ce s-o fi întâmplat cu dany, mc, gsg, mirceas si alții de nu mai sunt pe aici? ”
      Unul dintre cei enumerati pe aici este prea ocupat ….vin alegerile iar Marine Le Pen are nevoie de sustinere (postaci).

  35. Mai prosti ca liderii PSD-sti de acu’ nu cred sa existe sau sa fi existat vreodata. Cum sa castigi alegerile categoric si necontestabil cu 47 %, iar apoi sa-ti dai singur cu Tesla-n 000. Cred ca si-au pierdut deja peste jumatate din alegatori.
    Problema e ce punem in loc. M-am saturat de vorba aia cu raul mai mic, pentru ca nu rezolvam decat sa murim mai incet.

    • Daca vor fi alegeri anticipate, atunci ar trebui sa se schimbe legea electorala inainte ca sa poata intra mai multe partide, ca sunt o gramada de partide mai mici care nu au avut sansa asta datorita pragului aluia cu semnaturile. Important e sa ne scapam de ciuma rosie, o data pentru totdeauna.

  36. Fratilor..am invins..

  37. Sunt mandru de Romania, de noi, de Romani! Astazi am aratat tuturor adevarata fata a Romaniei -Romania Unita, Romania Dreapta, Romania Onesta, Romania Cinstita, Romania Curajoasa, Romania Responsabila. Asta-i adevaratul Popor Roman. Cinste Jandarmeriei Romane, cinste SRI, cinste tuturor Romanilor in uniforma sau nu care au aparat si apara aceasta Tara, RESPECT! Mafia nenorocita a primit un semnal zdravan, NU NE MAI POT MINTI, NU-i VREM AICI! Jigodiile se tem, panica ii cuprinde, ROMANUL NU-i SLUGA PROASTA. Moscova si slugile ei trebuie sa-nteleaga ca NU NE MAI INTOARCEM INAPOI, mars in Siberia cioloveci nenorociti! Romania e a Romanilor si asa ramane, UNITA si INDIVIZIBILA!

  38. Guvernul trebuie sa si sea demisia ! Si alegeri anticipate ,drum lung dar e singura solutie

    • Daca am reuși alegeri anticipate , cu siguranța ar fi o învățătura de minte pentru toate taraturile din politica ! Si cumva , daca s-ar îndura Atotputernicul si Stăpânul Lumii sa mai primească Voiculescu un spor de vreo 5 ani – sa se zvarcoleasca ăștia de la A3 in chinuri 🙂

    • Probabil ca acest guvern de idioti si marionete va cadea, dar daca ar fi sa-mi dau cu pararea, PSDul va tine cu dinti de guvern pana marti, atunci cand bugetul va fi aprobat de parlament si va deveni lege.
      Astfel orice alt guvern va veni dupa grindeanu va fi obligat sa lucreze cu acest buget criminal, care buget este un buget-spaga pentru acolitii psd, sumele puse la dispozitie catre „alesii” locali fiind foarte mari.
      Mai mult decat atat, acestia pot acum sa incredinteze direct contracte, fara licitatie si mai pot veni cu acte aditionale la contractele deja semnate.
      Acesta este adevarat miza a acestui guvern, pe langa ordonanta 13.
      Asadar pana marti grindeanu se va tine de putere cu toti dinti, asta daca nu cumva, pana atunci, ii vom scoate noi…

  39. Sunt unii care nu considera ca acest guvern ar trebui sa plece – majoritate parlamentara , vot democratic , etc, etc . Eu văd treaba altfel – cand îți vine un om in casa , un oaspete – tu il respecți , il pui la masa, ii dai sa mănânce . Dar asta vrea sa se cace in oala cu mâncare , sa îți f**a femeia si sa îți fure banii din casa . Tu, după ce ai văzut ca se caca in oala il mai lași sa stea in casa cu condiția sa curețe oala sau după ce a terminat de curățat il zbori in suturi ? Poi escrocul asta de Dragnea a mai dat o lege ordinara – legea primarilor care timp de o luna înainte de alegeri aveau voie sa schimbe partidul fără a pierde funcția . A mai fost la treaba cu Colectiv – vreo 2 săptămâni zici ca erau iepurași in vitrina din magazinul de animale – adorabil de drăguți … Poi ăștia sunt genul de om care după ce îți fura banii , îți f**e nevasta si te vede ca stai ca prostu , vine si îți da si o m**e …
    Sincer, Acu un an, doi n-as fi crezut ca o sa prind vremurile astea – sint mândru ca sunt roman – vorba PSD ! Dar eu cred sincer, poate greșesc , ca acest simt civic a fost trezit in mod profesionist de către aliatul strategic de dincolo de ocean

    • Dap. asta cred si eu…cred ca serviciile au devenit mai profesioniste:) Va dati seama ce pericol ar fi pentru Rusia ca Romania sa devina o democratie veritabila. atractiva ca nivel de trai pe termen lung pentru celelalte tari care sunt in partea asta de lume?

      • Poi sa devină România in 10 ani o tara cu 25 mil locuitori, un venit mediu de 800 – 900 euro si politicieni dedicați cauzei – propășirii si dezvoltării țărișoarei , o armata dotata , 60 F16, 24 AH1 , 200 Abrams (sau Leo 2), etc, etc…

  40. Turcu' si pistolu'

    Si faptul ca ramane curatenie in urma lor, a celor din piata, ar trebui sa le dea de gandit celor care spun ca nu mai avem nicio sansa ca natie!
    Se spune ca inainte de a schimba lumea trebuie sa te schimbi tu intai. Schimba-te inainte sa fii nevoit sa faci asta.

  41. guvernul asta trebuie sa plece…sa faca altul psd si mai ales fara Dracnea.
    Au castigat alegerile dar guvernul asta nu mai este credibil si cu asta basta… poate oricand sa mai bage ordonante si tot asa…
    Cum draq sa creditezi acest guvern cand au facut magaria asta?

  42. Comisaru' Moldovan

    CEL mai frumos e că instigatorii de acum 2-3 seri nu au decurajat decât o noapte oamenii. Pe urmă au început să vină din ce în ce mai mulți, suntem puși pe fapte mari.
    Hoți, proști, nespălați și țigani, cum ne văd alții și cum am început și noi să credem că suntem din cauza presei mizerabile, l-am dat pe ponta jos și îl dăm și pe dragnea cu tot cu ordonanțele.
    Când vesticii dorm se trezesc românii pare-se.

  43. La Latrina 3, Tradiceanu ii lauda pe britanici ca au iesit din UE, ca cica niste indivizi nelegitimi le impuneau una si alta. Initial eram sceptic, dar acum incep sa dau dreptate articolului astuia:
    http://www.digi24.ro/opinii/dragnea-si-a-atins-deja-primul-mare-obiectiv-663013

  44. Subscriu in totalitate ideilor din articol!

  45. Imi este ca protestele vor continua si dupa anularea OUG si ca dupa aceea isi vor scoate si PSDisti oameni in strada + propaganda masiva din partea latrinelor si a RTV.

    „-*-Din punctul meu de vedere Rusia nu este deloc straina de ceea ce se intampla astazi in Romania, eu vad chiar acest razboi ca pe unul ruso-romano-UE/NATO, intr-o incercare disperata a Moscovei de a elimina ultimul bastion pro-european si pro-NATO din calea supunerii totale fata de Rusia a intregii Europe de Sud-Est, a balcanilor si Turciei, pana in nordul Africii. Paranoic?!”

    Da esti paranoic, ultimul bastion !? :)))
    Prea crezi ca suntem miezu din dodoasca, poate ai vrut sa zici ultima tara din UE, care recent a legalizat furtul pana la 48000 euro.

    Referitor la supunerea ruseasca, este pur si simplu o fabula, aia in 6-12 luni nu o sa mai aibe bani, in afara de asta cum ar putea rusi sa supuna Turcia, Bulgaria, Albania (f. pro SUA), Romania (f. pro SUA), la unguri le da o oferta la gaze si s-a rezolvat, dar restul ?

    Pana sa vina rusi, deja sunt evrei aici:
    „Nu mai este nici un secret ca in campania electorala PSD-ul a primit ajutor masiv din Israel, consultantii lui Liviu Dragnea fiind israelienii Moshe Klughaft si Sefi Shaked. Important de notat si ca prima vizita oficiala pe care Gabriela Firea a facut-o dupa castigarea alegerilor la primarie a fost la Tel-Aviv. Prin urmare, nu ar trebui sa mire pe nimeni ca vizita la ceremonia lui Donald Trump vine tot pe filiera israeliana, Elliott Broidy fiind unul dintre cei mai bogati magnati din Tl-Aviv. Conform ziarului online israelian Haaretz.com Broidy detine compania Markstone Capital Partners, de la sefia careia a fost inlaturat in mai anul trecut pentru ca a mituit mai multi manageri de fonduri mutuale. „

    • Poate sunt paranoic, dar realitatea imi da dreptate, toate tarile din jurul nostru sunt amice cu Rusia, numai noi nu.
      In privinta consilierilor evrei, acestia sunt mercenari, cine ii plateste este consiliat.

      Tu compari importanta Albaniei cu importanta noastra?! Rade lumea de noi bre…

  46. Gresesc in faptul ca il simpatizez pe Augustin Lazar, procurorul general al RO – si am o parere buna despre el? Sau si asta ascunde ceva? Asta – asa mai off topic.

  47. Nu gresesti…Domnul Lazar s-a batut ca un veritabil leu in arena…tot respectul!

  48. Procurorul executa orinele sefului care l-a numit.

  49. Nu pot sa nu remarc succesul retelelor de socializare asupra, mai ales, a televizunilor manipulatoare. dragnea nici nu-s inchipuia asa ceva, el expert in tactica cu galeti si ulei, nici n-a stiut ce l-a lovit peste fata. Cred ca inca mai are un semn in frunte in forma de f.

  50. Klaus si ai lui au procuratura, csm-ul si SRI-ul ailati parlamentul si guvernul. Starea asta de razboi a dus la inrairea partilor. Ca sa inceteze trebuie sa recunoastem nu ca acest cod penal este o prioritate ci este super prioritate. Dezbaterea lui este super necesara. Este clar de unde a pornit totul. A tu ma arestezi dupa bunul tau plac desi sunt vinovat ma bagi la beci pentru lucruri care nu le-am facut, lasa ca te aranjez si eu. Trebuie sa intelegem ca daca legea este strimba partile vor fi mereu in conflict. Excat cum ai folosi un metru care uneori are 50 de cm alteori 102 cm. Faci cu el o casa si te miri de ce peretii sunt in mijlocul camerei. Cultura noastra despre legi este foarte proasta.

    • Ai auzit de vreun politician sau om de afaceri curat , care sa fi făcut pușcărie? Măcar unul …

      • Din pacate actul de justitie isi pierde valoarea daca natural nu mai este just. Ori aici s-a petrecut relativizarea justitie si atunci a inceput drama. Fiecare isi revedinca dreptul de a se opune. Jutitia a fost afectata si in loc sa poti zice om curat sau necurat nu mai poti sa o faci. Este sa stiti o jale. S-au jucat cu justitia si asta a iesit. Au zis lasa ca ii fabric probe ca sia sa este murder. Nasol aia nu mai este justitie si atunci oamenii se dlimiteaza. Justitia nu este o smecherie. Si la asta se ajunge oamenii incep sa isi arunce bate in cap pentru ca nu se mai recunosc in legi si efectele lor. Am spsu de ani de zile pe acst site problema in Romania este intelegerea vietii de lipsa a unui filozofi. Oamenii nu stiu precis ce este aia bun sau rau, drept sau nedrept fiecare are senzatia ca ce stie el sau a inteles din viata este in lege dar ei nu le citesc. NU ne uneste o filozofie si nu avem aceeasi masura naturala de a judeca lucrurile. Vai de capul nostrum – latineste :).

  51. Apropo SRI_ul m-am lamurit si nu doar eu. Este slab. O mare dezamagire.

  52. In toata povestea asta SRI-ul a fost cea mai mare dezamagire. Dar daca pina si eu m-am prins care nu citesc cine stie ce presa, mai intru pe aici si mai scriu si eu te miri inseamna ca s-au prins si altii.

    • E timpul sa faci nani…Consumul in exces de laturi televizate dauneaza grav creierului.

      Daca nu aveai SRI ci rahat cu perje ca in Franta pana acum sareai dreacu in aer pe ritm de Allahu Akbar.

      Sa le saruti talpile ca sunt in umbra si nu se bat cu pumnu’ in piept pe la TV ca jegurile cu dinti stricati si mustati hitleriste.

      • Ei, hai, nu ii suspecta de prea multa implicare patriotica pe mostenitorii darului si harului DSS. Ce se naste din pisica tot soareci maninca iar statul constant in intuneric nu ajuta deloc un organism. Trebuie sa mai iasa si ei la lumina, sa dea socoteala platitorilor de taxe.

        • @Iulian…Nici un roman nu a fost ranit sau omorat in vreun atentat terorist pe teritoriul Romaniei se datoreaza si SRI-ului. Nu sunt ingerasi, nici nu am pretentia de la cei din servicii sa fie ingerasi cand trebuie sa se lupte cu raul perfid si viclean. Trebuie sa intelegi ca Romania este in prima linie a unui razboi ascuns, murdar cu un inamic bine organizat, perfid, viclean si doar daca stai sa te gandesti ca au reusit sa fure din mana americanilor secretul fabricarii bombei atomice, atunci iti faci o idee de ce este in stare NKVD(KGB)/GRU si urmasii lor SVR/GRU.
          Nu e ok, sa compari teroristii cu care se confrunta tarile occidentale cu cei de factura ruseasca. Ciuhabii sunt orbiti de ideologie, nu sunt organizati si alimentati la nivel mare si totusi faptul ca au reusit sa faca in vest ceea ce au facut spune multe de cat de blazate si pline de ingamfare sunt serviciile secrete din Franta care credeau ca lor nu lise poate intampla nimic si nu luau toate masurile necesare sa preintampine atentatele.
          Nu conteaza cate incercari sunt…principalul este sa nu existe vreun atentat.
          In Romania nu au fost reusite si sper sa nu existe nici pe viitor, nu a fost pierduta viata vreunui om si SRI vegheaza atunci nici un cost nu este prea mic. O viata de om este nepretuita nu o poti monetiza, asa ca SRI sa faca orice astfel incat noi sa putem sa ne plimbam linistiti pe strada cu copii FARA FRICA.

          Libertatea si siguranta sunt cele mai importante…dar nu stim sa le apreciem decat atunci cand le pierdem…Ne-au trebuit 50 ani sa ne dam seama de asta si sa facem ceva…si atunci cu jumatati de masura. Nu mai e timpul pentru jumatati de masura.
          Abrogati si apoi plecati…PSD, te pup pa, pa!!!

          Dragnea, Zgonea, Grindeanu, ponta, Voiculescu, iliescu pot sa devina sefi de gasti la Rahova, Jilava, Poarta Alba. Pe viata ii numim.

          • Reis, am o alta perspectiva.

            1. Romanii sint rasisti si xenofobi. Orice miscare a musulmanilor in ograda noastra i-ar fi exclus din orice comunitate si chiar mai rau. PRM si prietenii abia asteptau un dusman din exterior. In plus, avem musulmani romani, care s-au luptat sa iitina sub control pe cei de import.

            2. SRI s-a trezit ca exista musulmanii la noi in tara dupa Charlie Hebdo. Dintr-o data au fost foarte preocupati de fenomen; stiu cu siguranta asta.

            3. SRI foloseste preponderent timpanul (ascultare convorbiri telefonice) in ani electorali. Dar vor nega asta.

            4. SRI nu vede dusmanii cei mai mari ai societatii noastre: coruptia, nepotismul si cumetreniile intre organe (justitie, militie, noua securitate adica SRI) si infractori.

            5. SRI nu a facut niciodata public nimic despre cum apara tara, deci trebuie sa ii credem e cuvint.

            Deci, ce pazeste SRI?

      • Diferenta dintre noi si Franta e ca aia tara aia e plina de musulmani si e una din tintele principale pentru aia din organizatiile teroriste. Alaturi de SUA, UK, Germania. La noi nu prea se gandesc adeptii pacii purtatori de bombe si fani ai camioanelor.
        In timp ce noi, sa zicem ca ne-am confrunta cu o mie de posibile amenintari teroriste pe an, francezii in acelasi timp cred ca se confrunta cu treizeci de mii.
        Dar nu te contrazic in legatura cu faptul ca serviciile si politia lor au dat dovada de idiotenie crasa. Ca si cele germane si belgiene.

      • Pai daca sti asta atunci de ce le inghiti :). stiu si eu sa jignesc. NU asta era scopul Stiu ca daca ai o parere deja format te apuca furia. Si eu patesc asta si ineteleg Dar acum pe bune sa sti ca este ceva ciudat cu sri-ul. Si eu aveam incredere in el dar dupa incidentele cu Coldea, asta cu interceptari falsificate nu mai cred. Prea intetionate. Se vede intentia. Si daca eu am vazut asta asa din presa ma intreb aia care sunt cu adevarat specialisti ce or sti?

  53. Am si eu o intrebare Care mineri? mai avem si dastia ca iau cam anihilat dupa ce iau folosit!!!!Si daca ar mai fii sunt prea rupti de foame sa mai ajunga la Bucuresti!!!!Cred ca sa creat momentu oportun pentru o adevarata revolutie una care sa curete toata clasa politica din Ro pentru totdeauna

    • Serios acum,nu ca vreau eu dar este o problema mare. Si este una care are o cauza care nu a fost inca descoperita si acceptata de toata populatia. Vad multi juristi care au inceput sa vorbeasca si este foarte bine. NU zic ca eu am dreptate sau altul greseste :). Va fi interesant. Deja lumea a inceput sa citeasca si ea legile. Am inceput si eu sa o fac. De, daca ca te pui cu nebunii 🙂 de orice tip? Vad ca justitia este o alta lume 🙁 . Si pentru mine este o revelatie. Mama m-a umplut una de nervi aseara. Aseara la bere m-a pus dracu sa intrebat ce mai fac aia in parlament acum cu oug-ul – ce se mai stie o dezbat nu o dezbat?. ba sa ma omoare aia. Ce parlament. Si m-a pus dracu sa ii spun ce citisem ca orice oug ajunge in parlament. Aoleo a luat foc. Ca oug nu are legatura cu parlamentul ca este data de guvern. Am zis da asa este dar mai devreme sau mai tarziu-depinde de interese tot parlamatul o transeaza. Orice oug ajunge in parlament sa o transforme in lege sau nu. S-a dezlantuit iadul. Si eu eram ala spalat pe creier. NU am mai zis nimic.

    • Jurnalistul The Guardian exagerează. La cât s-a furat/s-a distrus în România după 1990, puşcăriile ar trebui să fie pline cu politicieni, mafioţi. Când colo, ce să vezi? Averile mafioţilor sunt bine merci, se dau pedepse cu suspendare iar uneori dovezile aduse de procurori nu sunt luate în seamă în instanţe în cazurile de corupţie. DNA-ul nu este nici pe departe un fel de Tribunal al Poporului din anii stalinismului românesc. Rezultatele DNA nu sunt nici pe departe impresionante, mai ales când ştim cât s-a furat în România şi cât se mai fură.

      • Ba DNA este un fel de tribunal al poporului. Procurorii cred că ce scriu ei în dosar este lege, concluziile puse sînt sentințe definitive. D-aia multe dosare sînt respinse, fiindcă procurorii fabrică dosare, nu cercetează ceea ce s-a întîmplat în realitate.

        • DNA-ul nu are ultimul cuvânt, nu dă sentinţa, deci nu este Tribunal al Poporului. Este doar un fel de Parchet.

          • Exact, DNA are ultimul cuvînt și are pretenția că ce spune este adevărat și trebuie luat ca atare, că ei au dreptate și că nu trebuie să demonstreze asta.

      • Numai jurnalistt nu este. Este un politruc ieftin care pe vremuri lucra pentru unul din ciracii lui Tony Blair si acum s-a privatizat si scrie articole la comanda. Articolul asta este ce se numeste un „hatchet job” de cei initiati in breasla. A mai aparut ceva similar in The Independent cu o saptamana inainte de alegeri un un alt limbric privatizat ii pupa in cur Dragnea si sleahta lui: http://www.independent.co.uk/voices/brexit-eu-europe-romania-elections-liviu-dragnea-centre-left-social-democracy-hope-a7459501.html. Este o traditie in preesa britanica de stanga pentru a vinde spatiu in editiile din ziar pentru asemenea exercitii de a manipula realitatea contra bani.

  54. Exista o zicala in drept care spune ca mai bine sa scape 10 oameni vinovati decat sa pedepseti un nevinovat.
    Ei bine in cazul coruptiei, care este efectiv cel mai mare cancer al societatii romanesti, cred ca zicala ar trebui un pic adaptata: mai bine anchetezi 10 nevinovati decat sa-l scapti pe unul vinovat.
    Tot raul si saracia din Romania, plecarea romanilor peste hotare, subdezvoltarea Tarii, haosul din spitale si invatamnat, etc, etc au ca „motor” coruptia…

    Nu trebuie avut mila, trebuiesc crescute drastic pedepsele, iar coruptia trebuieste declarata inamic national si cel mai mare pericol la adresa sigurantei nationale.
    Si tratata ca atare.

    • Şi să fie confiscate averile mafioţilor integral. Să fie lăsaţi fără bani, nici măcar pentru o pâine.

    • Daca erau in China ii impuscau . in Iran ii spanzurau in piata publica , in Coreea de Nord te impusca cu tunul . Cred ca avem pedepse prea blande pentru coruptie si furt din banul public

    • @GeorgeGMT: „mai bine anchetezi 10 nevinovati decat sa-l scapi pe unul vinovat” este o prostie (pe langa chestia cu drepturile omului).
      In Romania sunt mai multi corupti decat pot fi anchetati, asa ca procurorii ar face bine sa NU ancheteze nevinovati, ca nu vor mai avea fizic timp sa ancheteze pe cei cu adevarat vinovati.
      In afara de asta anchetarea unor nevinovati da „munitie” celor care sunt vinovati si incearca sa scape, cu ajutorul exemplelor de prostie sau rea vointa a procurorilor.

  55. Bine spus. Nu cred însă că vom oține mai mult decât retragerea ordonanței (și aici sunt discuții că anumite părți ale ei își vor produce efectele perverse) și cel mult demisia lui Ciordache. Singura șansă pentru anticipate, este demonstrarea pentru populație a legăturii parșive a capilor actuali ai psd/alde cu Rusia. Altfel nu cred că se va menține presiunea străzii/UE/SUA pe ei.
    Pe de altă parte… dispune psd/alde de fondurile și logistica necesarade a aduce 1000000 de oameni în București? Nu cred. transport 200 milioane ron. plata/participant 50 milioane/ron. Hrana 12-15 milioane ron + unde găsești atâtea vagoane de tren/autobuze bașca firme de cattering să-i hrănească…

    Miercuri, l-am rugat pe tatăl meu care n-are niciun venit (tatăl meu este inginer, are 63 de ani și a lucrat la Fortus Iași vreo 30 de ani) să-mi ia fata de la școală. Când am ajuns acasă, avea o mină foarte gravă. Am avut multe certuri cu el referitoare la opțiuni de vot. La ultimele alegeri votase cu trădiceanu. Mi-a spus: La revoluție am ieșit în stradă ca tu să ai un viitor mai bun. Am votat în anii ăia cu partide de dreapta. Am crezut în schimbare, dar nu mi-am imaginat niciodată că nenorociții ăștia pot face așa ceva. I-am răspuns că este firesc să voteze cu cineva care-i promite un punct de pensie mărit și că peste 2-3 ani va beneficia de acea mărire. L-am rugat însă, ca atunci când pune ștampila pe buletinul de vot să se gândească, dacă nu la mine, copilul lui, la viitorul nepoatei sale.

  56. Datorita articolelor cu subiect politic , http://www.rumaniamilitary.ro a început sa o ia razna .
    E mult prea politizat .
    Viața va merge înainte și cu și fără dracnea cel roșu și turma lui , și cu și fără castratul Nero von Hermanstadt și turma lui .

    Să fie blestemul mioritic de vina ?

    Sper să se termine o dată pentru totdeauna cu seria subiectelor politice .
    Pentru mine chiar contează acest spatiu virtual , rumaniamilitary .
    Dă-o in plua mea de politică , mi-e scârbă de ea .
    Va rog reveniți la subiectele clasice , care au consacrat http://www.rumaniamilitary.ro !

    • Problema este că din cauza politicienilor mediocrii, armata are de suferit. Politica nu poate fi ignorată, mai ales când are o influenţă negativă asupra stării generale a armatei.

    • Din pacate politicul influenteaza totul. inclusiv Apararea , siguranta nationala etc

    • In primul rand atentie la limbaj, in al doilea rand ce se intampla acum in Tara are directa legatura cu singuranta nationala si nu vom sta deoparte, publicand articole despre India, UK sau Rusia, cand guvernul vrea sa ingenucheze Romania!

      Vom reveni la normal cand lucrurile vor fi normale, cum ar fi ca toata lumea sa se comporte „normal” intr-o astfel de situatie?! Pai asta-i visul umed al politrucilor, ei sa fure si noi sa ne vedem de ale noastre…
      Daca romanii sunt in strada suntem si noi langa ei! Simplu…

  57. Buna dimineata! Citesc acest site aproape in fiecare zi, rareori scriu… poate doar atunci cand consider ca am ceva ce trebuie spus. Nu intotdeauna „stau stramb si gandesc drept”, asadar…
    In aceasta saptamana am primit zeci de intrebari de la colegi cu privire la situatia din Romania! La extrem de putine am avut un raspuns… Dar, in aceasta dimineata, am primit FELICITARI! Permiteti-mi, VA ROG, sa adresez aceste FELICITARI tuturor celor care au fost in strada si au protestat! LE MERITATI! FELICITARI!
    P.S.: La fel cum bine stiti, lupta voastra (nu-mi permit sa spun „a noastra” – chiar daca de 8 ani am Tricolorul pe birou non stop) NU S-A INCHEIAT! Multe dintre intrebari erau relationate la „directia Romaniei, directia maselor, directia clasei politice”…

  58. frumos articol!!

  59. Dragii mosului, Draga George,

    Se pare ca am fost facuti. Din nou, asa cum ma asteptam de ieri dupa declaratii. Nu au putut da o ordonanta care doar sa abroge; a trebuit sa introduca o tusa de maestru PSD-ist.

    In noua ordonanta exista articolul I care abroga tot si apoi articolul II care modifica Codul de Procedura Penala, care ar fi trebuit sa fie deja abrogat.

    Punctul 1.
    Varianta veche:
    Art. 25 – Rezolvarea actiunii civile in procesul penal
    (5) In caz de achitare a inculpatului sau de incetare a procesului penal, in baza art. 16 alin. (1) lit. b) teza intai, lit. e), f), g), i) si j), precum si in cazul prevazut de art. 486 alin. (2), instanta lasa nesolutionata actiunea civila.

    Varianta noua:
    Art. 25 – Rezolvarea actiunii civile in procesul penal
    (5) In caz de achitare a inculpatului sau de incetare a procesului penal, in baza art. 16 alin. (1) lit. b) teza intai, lit. e), f), g), i) si j), in caz de incetare a procesului penal ca urmare a retragerii plangerii prealabile, precum si in cazul prevazut de art. 486 alin. (2), instanta lasa nesolutionata actiunea civila.

    Observati textul boldat. Cel mai probabil asta se refera la prevederile OUG 13/2017 care au intrat in actiune imediat si care determina judecarea conform legii celei mai favorabile, plingerea penala putind fi retrasa.

    Punctul 2.
    Varianta veche:
    Durata controlului judiciar Art. 215^1
    (2) In cursul urmaririi penale, controlul judiciar poate fi prelungit de catre procuror, prin ordonanta, daca se mentin temeiurile care au determinat luarea masurii sau au aparut temeiuri noi care sa justifice prelungirea acestuia, fiecare prelungire neputand sa depaseasca 60 de zile.

    Varianta OUG13/2017:
    Durata controlului judiciar Art. 215^1
    (2) In cursul urmaririi penale, controlul judiciar poate fi prelungit de catre procuror, prin ordonanta, daca se mentin temeiurile care au determinat luarea masurii sau au aparut temeiuri noi care sa justifice prelungirea acestuia, fiecare prelungire neputand sa depaseasca 60 de zile. Prevederile art. 212 alin. (1) si (3) se aplica in mod corespunzator.

    Varianta noua:
    Durata controlului judiciar Art. 215^1
    (2) In cursul urmaririi penale, controlul judiciar poate fi prelungit de catre procuror, prin ordonanta, daca se mentin temeiurile care au determinat luarea masurii sau au aparut temeiuri noi care sa justifice prelungirea acestuia, fiecare prelungire neputand sa depaseasca 60 de zile.

    Punctul 3. Abrogari.

    Conform OUG 13/2017:
    (3) Denuntul se depune la organul de urmarire penala competent in termen de 6 luni de la data savarsirii faptei prevazute de legea penala.

    Conform OUG 13/2017:
    (1^1) Odata cu inmanarea mandatului de executare, persoanei condamnate i se aduce la cunostinta, sub semnatura, in scris, dreptul prevazut de art. 466 alin. (1), iar in cazul in care persoana nu poate ori refuza sa semneze, se va incheia un proces-verbal

    • Update: conform unui jurist, se pare ca OUG 14 va fi lovita de nulitate deoarece se contrazice singura tocmai din cauza a ceea ce am scris mai sus.

      Enjoy life.

    • La asta adaugati insistenta prin care Grindeanu a spus/accentuat: „Folosesc termenul abrogare, e folosit de către Administraţia Prezidenţială”…

      vioniribu, pricepi frate de ce suntem/sunteti luati de prosti sau tot nu pricepeti?

      • Pina sa citesc OUG 14 eram tentat sa spun ca guvernul poate continua dupa caderea (penala) a citorva capete si pentru a nu ne departa de cei care ne vad dusmanii lor si ne-ar scuipa bucurosi. Pina la urma e aceeasi Romanie, una singura, care are aceleasi dorinte.

        Acum, dupa ce am comparat textele cred ca am fost scuipat in fata de guvern si cred ca trebuie schimbati dupa ce abroga ambele ordonante.

        Deci un sincer m*ie PSD. Ies in piata.

        • Aseara, dupa conferinta de presa al ui Grindeanu exact la asa ceva m-am gandit, ca se pisa pe noi fara menajamente, am avut un singur cuvant de scris la adresa lor:
          „PLECATI!”

          Pt. mine e clar de mult. Lustratie. PSD in afara legii.

  60. De remarcat ca zdrentele de Firea si Olguta inca strang din dinti si ne spus sssss….noi suntem la putere! Sa le spune Nutzi Udrea cum e la bulau, ca ea a fost si stie. Nea Nelu sa nu moara, cel putin nu acum si nu in libertate. Viermele ala sa-si dea duhul in celula, ispasindu-si pedeapsa pe care o merita, precum Visinescu, nu din confortul casei sale, de acolo de unde ne anunta ca actualul presedinte al tarii merita acuzat si judecat pentru instigare.

    Acolo e locul lui, pentru ca el, instigatorul de meserie, este cel care a chemat minerii sa rupa oasele oamenilor pe strazi, nu Klaus Iohannis. Are mult sange pe mainile sale…..la mineriade si revolutie, are de ce si trebuie sa plateasca si aici, nu doar pe lumea cealalta!

    PS Noi trebuie sa nu renuntam la proteste, altfel vor introduce in parlament mizeria aia, astfel ne vom intoarce de unde am plecat. Nu o sa mai fie ‘noaptea ca hotii’, in schimb o sa fie ziua ca bossii. Si inca ceva….cred ca a venit timpul ca serviciile romanesti de informatii sa faca un bine acestei tari sa sa faca publica lista cu cozile de topor ale Rusiei, precum si proiectele lor recente indreptate impotriva acestei tari, in frunte cu ministrul energiei si ceea ce el a urmarit cu aceste lucruri. Apoi sa fie toti judecati pentru faptele lor, cine e curat sa fie achitat, cine nu acolo unde ii e locul!

    • Nu vor face publica lista pentru ca:
      – nu o au nici ei
      – daca o au si nu ii manipuleaza, ii santajeaza pentru a obtine foloase proprii
      – daca o au si ii manipuleaza, ii folosesc cumva in scopuri nationale (?)
      – daca o au si nu ii manipuleaza si santajeaza, i-au saltat

  61. Asa este, Romania o tinta naturala pt. Rusia si nu numai pt. ce este si mai ales ce poate devenii (Ungaria ar fi ea fericita cu noi o tara puternica?). Cum bine s-a scris urmarea exemplului polonez de catre noi si o alianta intre cele doua la care s-ar putea adauga si Ucraina este de neimaginat, ar reduce enorm influenta si „extinderea” in zona a Rusiei. Or asa ceva nu trebuie permis.

    Rusia (si altele) se va(or) folosi de orice vulnerabilitate pt. a slabii, creea tensiuni si tine Romania nedezvoltata (economic in primul rand deoarece de acolo decurg multe).

    O mare vulnerabilitatea o reprezinta coruptia care alunga investitorii (straini cat si pe cei autohtoni), slabeste politicul si reduce securitatea tarii de aceea ea trebuie combatuta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *