F 35 la Le Bourget 2017

Si mai spunea lumea ca F 35 nu stie sa zboare… Pare ca stie destul de bine.

59 de comentarii:

  1. Clar ca zboara bine sau mai bine zis zboara din ce in ce mai bine. Pacat ca noi suntem ca de obicei defazati si nici macar nu visam la F35. Cautam prin AMARG F16 A/B care culmea nu se mai gasesc. Tare imi e frica ca ramanem cu astea 9+3 (nesosite inca) pentru urmatorii 20 de ani. Imi e asa de ciuda!

  2. Salut. La cat ie de urat pasaroiul zboara destul de bine,ce spuneti o pune guvernul romaniei de o comanda,macar 48 de bucati

  3. Guvernul Romaniei si F-35 sunt doua drepte paralele, nu se intalnesc niciodata?????

  4. Eu voi continua sa cred ca mai devreme sau mai tarziu vom avea o armata macar decenta

  5. Am vazut ca si Romania are un stand la salonul de aviatie de la Paris, unde au fost expuse ultimele realizari ale industriei aeronautice din Romania.

  6. intodeauna a zburat bine doar ca nimeni nu a vrut sa se uite …toti i-au cautat defectele.

  7. D’aia consider eu că mai bine luam SAAB!

    • Eu zic cu o umila parere sa se cumpere cu off-set pt FARo, F/A-18 AB Hornet sau si mai firesc daca tot s-au achizitionat F-16 ABM Falcon, F-15 AB Eagle care sa se modernizeze in Romania.
      Acum daca nu se mai gasesc F-16 AB Falcon, si daca se mai vor F-16 Falcon pt ArmRo….obligatoriu vor fi CD-uri.

  8. Eu zic ca cea mai buna alegere era F-18 hornet sau super hornet, asta nu prea conteaza dar f-18 sa fie. Va spun si de ce. Americanii vor sa inlocuiasca flota de f-18 dupa 2030 cu un avion de generatia a sasea. Noi am ales f-16 deci dupa 2030 vom avea poate f-35 care e de generatia a cincea. Deci nu mai bine era un avion de generatia a sasea fata de unul de generatia a cincea?

    • Pana va avea Armata romana aviaoane de gerenatiile 5 si 6 macar sa aiba F-16 Falcon si F/A-18 Super/Hornet si/sau F-15 Eagle. ce variante dintre ale celor 3 avioane de lupta va avea FARo in dotare si cum vor fi ele ramane de vazut in functie de bugetul MAPN.RO. Mai exista si avioanele de lupta europeene Mirage-2000, EF Typhoon, Rafale-CBM, JAS-39 GripeN,ca optiuni de inzestrare pt FARo.
      Romania trebuie sa produca si sa promoveze IAR-99 TD SoiM si dc nu IAR-93 CD Vultur redesenat si modernizat ambele remotorizate cu :
      Honeywell HTF-7250G !!!

      • da, sigur, or sa fie de toate 🙂

      • @bope81
        Nu vreau sa te atac si sa intru in polemica cu tine dar nu mai pot sa ma abtin. In 99% din comentariile pe care le-ai postat pe acest site, spui acelasi lucru. Insiri niste tehnica militara si declari ca pe langa F-16, Romania mai trebuie sa aiba in dotare inca doua tipuri de bimotoare de suprematie aeriana.
        F-18 si/sau Rafale, Rafale si/sau Eurofighter, F-18 si/sau F-15 etc.
        „F-16 Falcon si F/A-18 Super/Hornet si/sau F-15 Eagle. ce variante dintre ale celor 3 avioane de lupta va avea FARo in dotare si cum vor fi ele ramane de vazut in functie de bugetul MAPN.RO” – unde ai auzit tu pomenindu-se ca Romania ia in considerare alte avioane decat F-16?
        Obisnuieste-te cu ideea ca vom opera doar F-16 si probabil peste unul sau doua decenii si F-35.
        Doar tari mari cu bugete imense ca SUA, Rusia, Arabia Saudita isi permit sa aiba in dotare mai multe tipuri de bimotoare. Se apropie 2020 si noi inca operam MiG-21!!! Si mai avem pana cand escadrila noastra de F-16 sa devina complet operationala.

  9. Avem si noi F-35

    din nou, limita de viteza, (focusarea e a lui mihaid 😉 )

    • Bre, nu e vina mea, am „tras” si eu cu ce am avut la indemana.
      Mai interesante ar fi pozele cu cele 10+ Lanceruri in varianta A, care stau si se „bronzeaza” (ruginesc) pe langa pista.daca intereseaza pe cineva , le caut.

    • Ce facui de ma bagasi la moderare?

    • Buna ziua! Da, comandorul Gheorghe “Gica” Stancu face senzatie de fiecare data cu „teava” sa! Toti spectatorii… raman SPECTATORI! Din pacate nu au venit si la Bobas 2017 (conditii meteo nefavorabile). Dar, oricum, pilotii romani merita tot respectul! Intotdeauna este o placere „sa-ti clatestii ochii” cu evolutiile „alor tai”! Indiferent de tipul „pasaroiului”!

  10. Trecerea in limita de viteza e de belea…!

  11. Tot la (lângà) Bourget.

    Seful delegatiei ruse la salon care se deplasa cu un autoturism condus de o soferità bodyguard a fost atacat pe traseu de doi neofrancezi pe un scuter si i s-a furat o servietà.

    (Tipul àsta de atac „la portierà” este ràspândit pa autostrada A1 lângà Bourget, când sunt încetiniri în trafic).
    Ceea ce a fost mai schimbat a fost cà rusoaica nu s-a làsat s-a luat dupà bàieti pânà în cartierul lor „fàr’delege” unde au fost întâmpinati de 50 alti neofrancezi.
    Politia a fost obligatà sà intervinà si s-a làsat cu arestàri. Nu s-a publicat dacà servieta a fost recuperatà.

  12. Franta e in razboi de cativa ani .

  13. Arata bine la acrobatic , tre sa recunosc !
    La cat l-or bibilit , cat a costat si la ce asteptari erau , musai trebuia sa demonstreze ca poate .Mi-ar place sa vad ce ar face cu o vectorizare , m-a surprins placut cu cateva intoarceri si acceleratii .
    Motorul e un mare plus fata de cam toti din concurenta

  14. O descriere a manevrelor avionului din timpul showului si a echipamentelor facuta de pilot . Foarte faina ! De luat aminte pt. cei care comenteaza showuri aviatice la tv …

    https://www.youtube.com/watch?v=0On-GMTSWvc

  15. Dintre toate manevrele pe care le face 35ul în film, câte folosesc cu adevărat în luptă?
    Îmi pare că de banii ăia mulți le-a ieșit​ mai mult un avion de acrobatie, decât de luptă.
    35 pare a fi grozav, dar până la urmă este doar un tun zburător. La cat costa, cred că mai multe tunuri ieftine fac mai mult în luptă.

    • ce chestie,cand e vorba de su27 si cobrele lui uitam argumentul asta.

    • Serios? Oare cum ai ajuns aci.. F35 este un F16 stealth.. Orice poti spune dar ca nu este avion de lupta nu.

      • Nu am spus că nu este de luptă, am spus că este prea scump. Câte 35 urî trebuie sa ai la începutul războiului că să mai ai câteva apte de zbor la sărbătorirea victoriei?

        • Pai s-ar putea sa mai ai cateva. Cu siguranta d’alea ieftine nu o sa mai ai 🙂

          • Nu fii așa de sigur! Poate ne amintim ce tancuri superioare a avut armata germană. Fiecare model adaptat pentru anumită nișă. Blindaj, proiectile, țeavă tunului….. totul net superior. Dar au fost cam puține. „Cădeau” că muștele tancurile sovietice, dar au fost de cel puțin 6 ori mai numeroase….

            • Nu de aia erau cele sovietice mai multe…. N-ai invatat nimic din istorie?
              CUm dracu sa aibe productie nemtii cand aliatii au bombardat oricefabrica plus au gatuit orice infrastructura si mijloace de transport?

              • Bullshit frate, asta cu aliatii si bombardamentele. Productia Germaniei a crescut in mod constant in ciuda bombardamentelor aliate pana la sfarsitul lui 44.Prima scadere de productie a avut loc in ianuarie 45 cand Aliatii au intrat pe teritoriul Germaniei si am inceput sa le ocupe fabricile.
                Sigurul efect al bombardamentelor aliate a fost ca i-a facut pe nemti sa-si eficientizeze productia si sa-si fiabilizeze echipamentele. De pilda Me-109 G produs in 44 putea fi practic asamblat pe aerodrom, din aripi facute facute la Hamburg si Berlin si fuselaj facut la Kiel.

                Cat despre productia de blindate ia d’aci si citeste:

                https://en.wikipedia.org/wiki/German_armored_fighting_vehicle_production_during_World_War_II

                In 44 cu bombardamentele aliate in toi, Germania a produs aproape la fel de multe tancuri ca in toti anii precedenti de razboi pusi la un loc, chiar daca tancurile produse in 44 erau mult mai complexe si greu de produs decat cele din anii precedenti.

                Ce a afectat industria germana mai mult decat bombardamentele a fost 23 august si faptul ca i-am lasat fara petrolul care sa le tina industria si armata pe picioare. Fara 23 august, ofensiva din Ardeni ar fi aratat cu totul altfel.

                Inferioritatea numerica germana nu avea nici o legatura cu bombardamentele aliate ci cu incapatanarea lor de a se baza pe superioritatea individuala, in conditile in care aliatii vestici si sovieticii invatasera sa o contreze prin superioritate numerica si de manevra la nivel operational.

        • Zogule… De unde ai aterizat? pentru cultura ta, pretul unui F35 este in scadere accelerata; odata cu lansarea unor noi comenzi dar si prin renegocierea contractelor de achizitie. Si cand spui ca este prea scump il compari cu un avion din aceeasi generatie cu el macar?

          • În scădere, în scădere… Dar tot iei o escadrila de 16 cu prețul pentru un 35 A sau B. De ce nici nu vorbesc, pentru că poți lua două escadrile..

          • Tu ești vreun trezorier prin Japonia sau Luxemburg de vorbești de ieftiniri la avioane? F35 e scump pt România și punct. O combinație de f16 cu f15 la mana a doua ar fi ideala în următorii 10 ani. F 35 vise tataie, vise

    • Vorba aia …”Si sa facem din tun tractoare ” !
      Toate manevrele si tot ce contine un avion de lupta , fiecare surub sau nit mai nou sunt proiectate pt. a-l ajuta in lupta sa fie superior cel putin pe o nisa in care e imbatabil .

    • Raspuns- Pe toate! Tot ce ai vazut la show se va folosi in lupta daca ajungi la WVS daca este BVR ai nevoie de detectie radar/infrarosu cat mai buna supercroaziera pentru cand esti la primire si rata de viraj instantanee cat mai buna.

      • Daca un pilot de F-35 se apuca sa faca in WVS manevrele alea va muri inainte sa apuce macar sa-si spuna „Ba da prost su…..”

  16. cumva incearca la min.1:;50 cobra lui pugachiov?

  17. si cand te gandesti ca atinge 1.6 mach cu armament pe el si nu are aerodinamicitatea afectata de armament plus stealth, cei mai avansati senzori
    https://www.youtube.com/watch?v=XaQ_xu7eHpc

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *