Renault Arkana – „Dacia Duster SUV-Cut 5 doors” – LOL!

…is here! Это здесь! Ella est là!

Să spumege alde X6/X4, GLE/GLC Coupé!..

Exact cum au anunțat în prealabil, chiar în prima zi a Salonului Auto de la Moscova:

We announced it in the last issue of daciattitude, here is the renault arkana presented today at the Moscow salon. The report with Dacia? This new vehicle is actually a „disguised” Duster in SUV-Cut 5 doors, which uses the current Dacia Duster Platform We know in France. If Renault does not at present reveal the technical characteristics of this new vehicle, there is a strong chance for it to be proposed in version 4 x2 and 4 x4 with the same engines as the Russian Duster. However, there is little chance that this vehicle will come to dacia one day even if the manufacturer does not close the door to marketing on other markets.

Daciattitude

PS – vine după ce mai deunăzi am vazut și Loganul…Stepway:

PPS – Alo, Dacia, tot aștept de câțiva ani Bleu-ul ăla Azurite (de Blue Persan sau Alpine Blue nu mai zic nimic) și pe Duster, surzilor!

62 de comentarii:

  1. Si eu care l-am bestelit pe tomberonezul ala de ministru al transporturilor – Lucian Sova (da…Șova!) care a zis ca ne e mai bine fara autostrazi…

  2. Daca se lucreaza un pic la design ar fi un fel de wanna-be JLTV. Cu performante la o treime probabil…

    Mai stiti de nu propune vreun destept platforma asta pentru un posibil viitor vehicul 4×4 militar(izat) ?

    Ii da cu verde, taie capota si monteaza o mitraliera RC imensa (mergem pe intimidarea adversarului) si niste roti mai mari (pimp my ride style).

    • Cunosc vreo doi jucatori de fotbal nu prea instariti care ar cumpara un Arkana din asta si l-ar vopsi in camuflaj. X-urile si GLE-urile e scumpe!

      • Sincer si mie imi place cum arata masina insa nu stiu daca merita raport calitate/pret.

        Presupun ca nu costa 9-10 mii de euro…

        • Dublu macar? Oricum e mai ieftin decat un Volvo S60 Cross Country (au avut astia niste concepte fabuloase in ultimii ani)

          • @Razvan, am un Volvo S80, model 2012, e tanc, nu altceva. T55 e mai slab ca Volvo-ul. Vroiam sa imi iau un Cross Country dar nu am gasit la repezeala cand mi-am luat masina. Am un amic care are Cross Country dar se plangea de consum in rest e indistructibila masina aia, merge oriunde cu ea si facem cam 60-70 de km zilnic naveta

          • Volvo face masini super, am avut C30, micuta, dar se misca bine, cu S60 merg cu un prieten la peste, e sublima masina aia, pana la balta e un drum mai mocirlos, nu ne-a lasat niciodata.

  3. sedan cocosat ? Doar ca masina e de nisa, nisa pe care Renault o considera ca ar fi bine vanduta tocmai in Russia ?

    Bre ma minunez…nisele de obicei merg doar la cei cu punga de bani larg deschisa, aistalalti cu bugetul practic / exact de o masina familiala sunt conservatori, tata….

    si de obicei cand vrei sa dai cu masina prin targ ( masina de nisa n.p.) sa te dai mare cumperi marci premium nu de volum gen Renault.

  4. sunt curios dacă pe automobilele dacia cu rombul pe grilă se practică același control de calitate ca la cele cu desfăcătorul de sticle.

  5. Mda …”However, there is little chance that this vehicle will come to dacia one day ” …deci cam tot prostalai or ramas aia de la ei cu marchetingu ‘ … nu va stresati prea tare , intai tre sa s-o ia peste nas de la nemti cu Coupe-suv-urile apoi poate , poate binevoiesc sa faca un pustiu de bine si Daciei …in loc sa promoveze din start un Suv oupe low cost si poate mai agatau cate ceva clienti

  6. ei in 2018 inca folosesc componente provenite din modele renault vechi pe daciile noi si voi visati la suv si alte cele …este un brand tinut subnutrit si asa va fi intodeauna.trăiască pensionarii și flotele!!

    • La primul logan s-a folosit la greu componente de clio si fosta laguna, acum componentele sunt la fel si la dacia si la renault, dar nu sunt vechi, deoarece sunt ale criterii cu amprenta asupra mediului, gen: o masina fabricata noua trebuie sa se poata recicla cam peste 70 % sau 80%, ceea ce nu se mai poate face daca folosesti acele componente vechi in masina noua.

      Poti sa le zici ca sunt urate si prost concepute, dar nu are nici o treaba cu fiabilitatea, la capitolul asta bate lejer pe renault, deoarece romani chiar fac treaba buna in uzina aia, una din cele mai mari ale grupului.

      Si in plus, opinie personala, e chiar ieftina de intretinut fata de competitorii directi – indirecti, nu te costa anual o revizie si sa zicem, iar la o reparatie majora depinde, vrei cu originale tot iesi mai ieftin decat competitorii aia se care ziceam.

      Daca am avea inca doua-trei uzine din astea apai sigur aveam bani acum de block 50 noi.

      Treaba inca merge bine la dacia, cel putin dusterul se vinde in draci, exact ca la prima generatie.

      Cei mai multi cumparatori desigur sunt strainii, aia nu au nici o problema sa-si cumpere dacie !!

      • toate se vând în europa din cauză de preț,dacia este un automobil de mâna a doua incă din fabrica.
        conduc logan din 2007 până in prezent…logan1,logan 2,face.ift la amândoua…este o minciună.

          • nu la asta ma refeream,buleli se întâmplă la toți.

            • Ok, la ce te refereai? Sunt curios. Spun asta pentru ca am ca masina de serviciu un Duster de care sunt foarte multumit. Masina are deja 100000 km.

              • nu logan.
                si da,trăiască pensionarii și flotele.

                • Ai vazut vreo statistica in sensul asta? 🙂

                  Cam toti dealerii de masini de la noi traiesc din flote… Intreaba orice dealer daca nu ma crezi pe mine.

                  Altfel tinerii prefera masinile nemtesti SH in detrimentul unei masini noi. Ce-i drept impresionezi mai usor gagicile cu un BMW SH a carui intretinere nu ti-o permiti decat cu un Logan nou…

                  Ultimul model de Logan imi place, o sa intreb un taximetrist cum se comporta, aia le hartanesc bine.

                  • nu încerc sa iluminez si să conving pe nimeni așa cum insinuezi mai jos,lasă superioaritatea și miștoul deoparte deoarece ai suficienta materie cenușie pentru a purta un dialog constructiv.
                    intreabă dealerii ce masini conduc ei acasa,câti dintre colegii lor au dacia ca mașină personală.
                    dacă pentru un antreprenor dacia are cel mai bun raport pret-calitate și îl înțeleg pe deplin pentru mine ca persoană fizica dacia nu se califica în top 5.
                    am prostul obicei de a nu mă echivala cu un sac de cartofi sau un porc de crăciun atunci când fac un test drive.
                    dacia face treabă bună dar ca să o facă și mai bine trebuie să le-o cerem noi altfel ne vor vinde povestea loganului-mașina sărmanului fără pretenții dar care lasă un purcoi bani pe ea la nesfârșit.
                    dacia prin volum și productivitate ține în spate angajatul renault din occident.

                    • psycho, putem sa o cerem doar alegand versiunile cele mai scumpe. Ceea ce oricum se intampla deja. Marea majoritate a Dusterelor vandute sunt in echiparea de varf. La Logan si ce mai au ei e la fel, echipari de varf. Dacia face statistici si, crede-ma, se adapteaza. By the way, inca nu mi-ai spus in ce statistici oficiale ai vazut-o p-aia cu pensionarii si flotele…

                      Progresul in materie de calitate de la o generatie la alta este absolut evident, cred ca putem fi de acord asupra acestui lucru.

                      O alta problema pe care vroiam sa o evidentiez este ca, avand in vedere pretul masinii, calitatea oferita este ok, din punctul meu de vedere. Vorbim in termeni de masini noi aici, nu comparam o masina noua cu una second hand.

                      In ceea ce priveste alegerile personale ale fiecaruia, acestea se circumscriu bugetului fiecaruia dar si capacitatii de a anticipa costurile ulterioare ale unei masini. Pe scurt, toti ne dorim mai mult, mai putini ne luam ceea ce ne permitem cu adevarat. Cazurile cu garsoniera in Berceni si Porsche-le la scara nu sunt neaparat un mit, sunt realitate. Si nu doar noi, romanii, gandim asa, este o chestie specifica est europenilor din fostul Pact de la Varsovia.

                      Incearca sa te uiti la o masina de lux la cauciucuri. Sunt un bun exemplu daca omul respectiv si-a permis sau nu masina respectiva…

                      Ca sa-ti faci o idee despre profilul meu auto, am inceput cu clasica 1310 iar acum detin o masina germana ce poate fi incadrata in clasa de lux. Am avut doua Dacii, am avut masini SH, marea majoritate japoneze, de ceva timp incoace nu mai cumpar decat masini noi, pe care le tin 5-6 ani. Intotdeauna caut sa-mi iau o masina a carei intretinere ulterioara sa mi-o permit, nu umblu fara CASCO. Ca idee, ultima revizie – la reprezentanta m-a costat in jur de 2200 lei iar cauciucurile de iarna m-au costat 2800 de lei. Daca voi ajunge sa nu-mi mai permit aceste costuri, voi vinde pur si simplu masina si-mi voi lua ceea ce-mi voi permite de nou, atat ca pret de achizitie cat si ca intretinere ulterioara.

                      Ca sa intelegi profilul meu de cumparator. Si nu mi-o baga victorios pe aia cu „eram sigur ca nu ai ca masina personala” o Dacie. Nu despre asta e vorba…

                      Bottom line: la pretul cerut pe masina de Dacia, nu prea mai ai alte optiuni echivalente ca motorizare, spatiu interior si echipare. Cel mai scump Logan costa cat o masina din gama Polo. Cel mai scump Duster 4×4 nu are rival la pretul de nou, pentru ca nu vei gasi o masina noua, 4×4 la acelasi pret, poate Suzuki. Iar daca te urci intr-un Suzuki vei observa ca nici acolo calitatea finisajelor nu exceleaza.

                      Nu in ultimul rand, Dacia este o companie privata care, slava Domnului, inca mai opereaza pe o piata in care cererea si oferta primeaza. Nu vii tu, psycho sa-i ceri sa-ti faca Mercedes la pret de Golf, sa-ti mute tie geamurile s.a.m.d. de parca ar fi de datoria lor sa faca asta. Nici sa iti ofere mai multa calitate la acelasi pret pentru ca vrei tu. Singurul mod in care poti „penaliza” Dacia este sa-ti cumperi altceva.

                      Asta este discutia.

                    • păcatul originar la dacia este chiar privatizarea.
                      de fapt o salvare de la disparitie in ultimul moment decât o cursă de oferte comerciale,acceptarea singurei oferte existente pe o sumă ridicolă doar cu intersul statului de scăpa de un bolnav in fază terminală.da,nu există nicio comparatie intre cele doua afaceri skoda-dacia,dacia e un compromis nesfârșit iar skoda un automobil.
                      ps.in trafic incearcă sa depistezi daciile pe persoană fizică.

                    • @ nicolae Să nu comparăm Dacia Logan (Sandero) cu VW Polo, le-am condus pe amândouă şi nu se poate face o comparaţie directă. Dacă privim autoturismul ca pe o maşină de spălat sau ca pe un frigider putem afirma că gama Dacia îşi merită banii. Dacă vrei siguranţă, confort şi ceva performanţe mai bine pui ceva bani în plus şi cumperi altceva. Desigur, Dacia poate fi o marcă mult mai bună, dar politica Renault este cea care frânează progresul fostei mărci româneşti.

                    • spre mare ta dezamăgire finisajele la suzuki sunt superioare celor de la dacia.
                      singurul lucru unde dacia îi depăseste sunt motorizarile.
                      sunt lucruri de laudat si apludat la dacia dar asta nu însemnă ca voi sta cu capul in fundul lor.
                      ps.pe strada mea cu o lungime de aprox.150-200m cu masini parcate pe ambele parti bara la bara am gazsit doua loganuri de firma(unul al subsemnatului) si nimic pe persoană fizică.orice comparatie cu skoda si vw este exagerată,cum spune și colegul de mai sus dacia este un brand tinut la pamant chiar de proprietar.
                      dacia e pentru renalult ruda saraca care trebuie tinuta în intuneric și mulsa cât mai mult cum sunt romanii pentru francezi…sil vu ple misiu!
                      la fel cu ghimbavul.
                      entru

                  • pensionarii,flotele și taxiurile…uitasem de ultimii?

                • Eu am personal un noir nacre metalizat 1.6 MPI luat de noua in 2009 model PH2 (phase deux), si intr-adevar am fost foarte dezamagit cum zici, lipsa ergonomie, zgomote, nu-i prea stabila,( lipsa bara antiruliu, asta la Laureate) trebuie sa ai grija la diferite suprafete cand virezi sau franezi, dar…………………. cu timpul am devenit multumit, de ce ? simplu, trage tare si merge bine, ( 90 Cp ) consum ( pe bune ) 5.5 l/100 dar trebuie sa mergi cu 80-90 la ora, si sa schimbi lejer vitezele, daca mergi ca berbecul cum fac eu consumul este cam 7l/100 chiar spre 8l/100, ieftina de intretinut, chiar foarte ieftina, fiind neagra met. am un pic grija dar nu cine stie ce, sta afara si arata chiar bine la anii ei, o spal o data la doua luni ~, si sincer decat un jaf sh unde colegi de-ai mei le repara in draci si se uita la mine cum de nu am probleme deloc.

                  Singura problema mare si extraordinar de mare, adica handicap major, parere sincera, din cauza ca marca Dacia nu prinde la multi, –brandul nu are un istoric in spate– ca marcile alea bengoase si mai multi mai ales romani au asteptari prea mari la banii dati, adica vor sa fie ca alea straine, dotari si ergonomie sau motorizare.

                  Renault stie asta si mai stie ca daca ”inghesuie” prea mutla tehnologie nu mai are pretul bun, mai ales ca daca produsul devine scump iei / cumperi marca urmatoare care arata mai bine gen Renault sau Nissan sau alea de volum care sunt ”ieftine” coreencele..

                  Dar marcile care arate mai bine si multi nu zic asta deloc, au alt handicap, romanii nu-si permit sa cheltuie cu intretinerea lor, care e foarte scumpa, incepand de la prima revizie care efectiv te rupe in doua.

                  Aici Dacia are atuuri pe toata linia, este foarte ieftina de intretinut si de mentinut in functiune.

                  Eu personal as lua tot Dacie doar pe criteriul asta, in rest mai ales modelel noi sunt solide si de incredere, arat si bine, garantat nu ai probleme absolut deloc si strainii cum am zic anterior le apreciaza foarte mult, intrebati si voi daca nu credeti.

                  Singurul handicap major este, repet, brandul nu-i vizibil inca, ( piata europena unde Dacia are ~3%) si de aceea multi nu stiu de ce poate oferi.

                  Multumesc,
                  Petre

                  • este un exemplu de biznis ce a făcut renault cu dacia chiar spun că parcă e un pact cu diavolul atât de bine le merge.
                    eu nu mi-aș cumpăra automobil dacia pentru uz personal decât poate un sandero cu echipare stepway.un logan de10000 € sau duster de 18000€ nu merită contract de leasing ca si persoană fizica la ce ofera masinile.din punctul meu de vedere si singurul lucru pozitiv la logan este motorizarea tce in rest ciorbe reâincălzite cu piese renalut amportozate inca din anii 2000.e timpul ca dacia sa ofere românilor și altceva decât low cost și buget.

                    • Da tu ce vrei mah, de la o masina de 18.000?…

                    • Probabil la 18000 ceva de genul 2.25×8000 🙂

                    • Dacia ofera ce se cumpara. Unde mai gasesti masina 4×4 noua si cu echipare similara la 18000? Poate la Suzuki…

                    • acum aveți și voi dreptate.dacă le-au trebuit peste zece ani să puna un claxon pe volan,un buton pe portieră si un H7 la far cred ca am prea multe pretenții eu într-o țară ca a noastră.
                      mea culpa,râmâne cum am stabilit…pentru români calitatea e un moft.

                    • Si la Mini comanda geamurilor este in acelasi loc ca la Logan… 🙂
                      La BMW era pe vremuri langa schimbatorul de viteze.
                      Nu-ti convine Dacia ia-ti altceva, geme piata de oferte…

                    • Psycho, ca de obicei nu te dezminti… Mai tii minte Skoda Felicia? Cum a fost lansata si vinduta, dupa ce a fost cumparata de Volkswagen??? Cum erau primele modele de Skoda Octavia???
                      Parerea mea, hic…

                    • Să nu ne îmbătăm cu apă rece. Singurul atu al mărcii Dacia este preţul redus. Toate modelele au deficienţe la capitolele siguranţă activă, comfort, siguranţă pasivă, ergonomie şi calitate. Nu ajută nici politica de vânzări a lui Renault. Comparaţia dintre Skoda şi Dacia nu-şi are rostul. Culmea, chiar firma mamă îşi sabotează marca.

                    • aoleoo,am dat peste fan club dacia?
                      nici dacă vă înjuram de altele nu sareati așa.
                      vă doresc drumuri bune in daciile voastre personale….daca le aveți.

                    • @psycho Faci confuzie intre calitate (capacitatea unei masini de a circula reliably de la A la B) si comfort ( care ESTE un moft).

                    • https://dexonline.ro/definitie/confort
                      ca am mai fost corectat,comfort nu există in dex.

                    • Ha! Stiam ca o sa observi – desi a fost facuta aproape imediat corectarea…corectarii!

                  • Trebuie timp ca sa devina vizibil. La fel a fost si cu Skoda. Si sa ne amintim cat le-a luat celor de la Audi sa fie perceputi ca marca de lux. Nu, n-a fost dintotdeauna asa.

                    • skoda nu și-a făcut titlu de glorie din lowcost,budget car și mașină de „5000€” ….cum nici nu a fost vreodată loganul dar noi e proști si inghițim pe nemestecate tot ce ni se serveste.

                    • Compari Renault cu WW? Nici Dacia nu se mai promoveaza cu masina de 5000 de euro. Iti trebuie timp ca sa cresti.
                      Oricum, noroc cu tine, ne mai luminam si noi. Multumim!

                    • Numai prostii aia de nemti, francezi, olandezi etc, saracii Europei cumpara Dacii noi, romanii – destepti ca de obicei – si-au umplut tara de rable de la 12 ani in sus, dar are omu” bmweu…
                      Si ne mai miram ca aia o duc bine si noi prost, o fi si de la mentalitate…

                    • psycho

                      matale pe araturile lu patria capitalista.

                      Da. exista niste diferente intre Skoda si Dacia.
                      In primul rand geografice . Mladá Boleslav este nitel mai la V decat Viena.
                      Conteste.. mai ales ptr VW a caui sediu se fala la 150 km .
                      Apoi istoric .. automobiele Skoda dateaza de prin 1905 …
                      Apoi dpv a capacitatii generale – intre 1950 si 90 Skjoda a alnsat 5 modele de conceptie prorpie si a schimbat formnual de 3 olri., Adica clasica, apoi in 63 totul in spate ca in 1987 totul in fata …
                      Avantaj ei ….. sa nu mai zic ca Skoda a fpts complecul militar industrial al impereiul austriac, una din mariel firme europene de traditie.

                      Apoi … „titlu de glorie din lowcost,budget car și mașină de “5000€” .

                      Decizia ce model se va produce si ptr ce segament de pret il ia PROPRIETARUL … nu „noi”, „voi” sau „ei” .
                      De ani de zile Renault „se gandea” la un model „de baza” ieftin . P:rtoectul R2 nu a vazut lumina zilei insa bantuia intemtiile Renault.
                      Si cand a venit – cam taziu – in Romania tot asta avea in cap. Sau si mai mult – Romania cu lefurile ei mmizere era si mai potrivita ptr constructia unei masini ieftine.
                      Sincer cand am auzit de 5000 euro am cr4ezut ca va fi o bazdaganie de max 350 cm si un motor de max 900 cmc si 3 cilindri.
                      Loganu a fopts o surpriza … Ca nu a iesit chiar de 5000 .. .. sa zic ca era impossibil mai ales datorita reglementarilor antipoluare EURO ( ha! EURO 1 care a impus intreoducerea injesctie a scumpit masinile cu cca 1.000 $ , EURO 2 a mai adaugat catalizatorul si iar 1000 $!)
                      Da .. a iesit mai mare, cu unspatiu gigantic. Ptr piete emrgente – sa intre familia si soacra , sa se ia bagaje multe da multe! La incepiut se spera ca cateva se vor vinde si in Grecia, poa si Portugalia. Surpriza a fots ca s-au vandut si in Germania! Nu una-doua!
                      Renault a descopeit o paiat neglijata in Europa – bravo lui!!!Nu are rfost sa fim raiosi si sa strambam din nas – incerca cu un Bentley .. choiar si continetalul este impecabil finisat 9mai ales ala cu bord din ba,bus are un aspect dinamic ..,modern)

                      A .. si o critica la primele Loganuri. AM mers sa le vaz expuse pe Floreasca.. Ai „Admirand” me4schinaria ibdelung cautata a tapiseriei si a bordului .. mi-am amintit brisc de scena inmormanaraii „de om sarac” a Chloei din romanul „Spuma Zilelor” de Boris Vian… si am intels ca nu Vian era sarit de pe fix ci ca, meschinaria face parte din marile „calitati” ale spiritului galic…. chiar mai mult decat arta de a fi nemultumit….

                      nicolae
                      Audi din prima (ma refer la DKW ul l postbelic care a fost dotata cu un 4 timpi) se adresa unui segment de clienti mai instariti. La baza fiind clientii lui VW 1200 , 1300, NSU Prinz ..
                      IAr modelul 100 din 1968 , choar daca nu era „lux” era o masina „burgheza” ptr aia care aveau deja pretentii
                      A da.. Eu am vazut aceste modele in tabla si cauciuc pana in 1970. Am vazut chiar si DKW cu motor iun 2 timpi

                      General – observ ca mai recent am facut din vaicareala o noua forma de arta.

                    • piața second hand de la noi are de-aface cu conditiile de finanțare la masinile noi si prețurile acestora.
                      numarați în trafic cate dacii pe persoană fizica și câte pe juridica depistati.
                      dacă aia în occident cumpără din curiozitate și de prea mult bine dacia eu aici țin prea mult la banii mei munciți ca să-i irosesc pe așa ceva.
                      da,pentru uz comercial și administratie ce oferă dacia este imbatabil….de aici si vanzările.

  7. Intra doar pe piața rusă. Aici ar face concurenta la Kadjar.

  8. la astea probabil controlul de calitate e mai riguros ca au sigla renault in caz de probleme nu se mai pot ascunde dupa un brand low cost , masinile astea s-au lansat in rusia pt ca probabil renault trebuie sa rupa gura targului acolo fiind concurenta chiar daca importurile au taxe vamale exista marci rusesti si alti producatori europeni si japonezi produc acolo, imi amintesc de un model sandero acum niste ani cu motor de 2000 cm cubi si 120 si ceva de cai putere fabricat de renault pentru piata sud-americana plus un duster pick-up tot pentru piata sud americana modele care la noi nu au ajuns cum probabil nu or sa ajunga nici astea .

  9. Faruri, grilă și stopuri a la Megane….

    Nu mare mi-ar fi mirarea ca și interiorul să beneficieze de elemente de la Megane sau/și Kadjar.
    Corcitura arată bine.
    Dacă va avea cerere va apărea și cu ” desfacatorul De bere ” ?
    Asta e, rușii și sud americanii au „alergie” la Dacia.

  10. Atâta timp cât se vinde toate-s bune si frumoase. Probabil ca e un Renault pentru aia care nu-si permit x6 si alte ozn-uri. Nu contează asta pana la urma. Cifrele sa se adune. Ca parere personala, mi se pare total inutilă, dar recunosc ca e arătoasă. In Argentina, toate daciile sunt incluse in gama Renault si pana de curând încă vindeau Clio 2.

  11. Eu astept de ani buni, ca Renault sa comercializeze pe piata Rusiei, Dacia sub emblema si marca Dacia, nu sub cea Renault! Asa ca sa moara toti rusnacii de invidie si ura… 😀

  12. La cate contracte de uzina am pierdut, zic bogdaproste de asta..

  13. Mda …..

    INSA unde Scarotzhci se va produce?
    In Rusia? Atunci va fi Renault .. si eu/tu/noi nu p;rea vom vedea nici un firfiric.
    Bun, prost , recunosc sunt un egoist care vrea sa isi umple matzu gros si vezica urinara. Ptr asta imi trebuiesc, ador, produsele din Romania. Care inseamna lefuri , impozite platite in Romania!!! Si din 100.000 de lei poate imi va iesi si mie de o juma de covrig. Sau un pahar de borviz.Poate .
    Insa daca e produs in Rusia, Algeria sau Pizdamasi singurul lucru ce va produce va fi deficit comercial , Adfica am sanse sa pierd un covrig sau un pahar de bitter lemon Schwepes* la fiecare din asta cumparat.
    Din cate stiu nu mai producem decat Dusterul (e bine si asa.. Este cel mai scump!)

    Doi .. Logan este ,marca low entry adica ieftina a Renault. Basta. E bine si asa . Nu are rost sa strambam din nas ca noi e „destepti” . De rtas este ca fiind ieftina are piese „Depasite” .. deci fiabilitatea totala e mai mare !!! (Depasite insa tratate de bolile „copilariei”. In Anglia se stamba din nas ca electronica era depasita si se aprefcia ca fiind mai putina is mai veche se defecta mai rar! Uneori cele 2 considerente erau zise de aceiasi persoana!!!)

    Militarizata ?! La ce bun? Sa mori ca un erou pe post de vaca la abator? Pardon acu ;la moda sunt porcii … adica sa mori ca un porc dintr-un focar de pesta africana?!

    Patru . Cocosata? Da! Da cum e BMW X6?! Sa il distibui in rol principal in Cocosatul de la Notre Dame!

    IN FINE e ieftina! Bun sunteti rafinati. Atunci va recomand RR (totusi BMW se straduiie din greu sa ne demonstreze ca Kitsch-ul este inventie bavareza) sau mai bine Bentley (VGW nu a fots ata de dornic sa afirme victoria si germanizarea marcii). Se recomanda Mulsanne (ma rpog mai este un model dar se pare stict rezervat Casei Regale – numa 2 constuite! Asta chiar este elegant) … Ar mai ramen Quatroporte- cam ieftin si tipatir dar totsuis elegant.
    A se verifica oferta Jaguar daca isi pastreaza calitatea.

    Mai raman vechile RR si Bentley din anii 50-60 si Mercedes 600 din 1966-73 si 540
    Ar mai fi coamdarea unei limuzine la Pinifarina, Bertone, Ghia. Caroserie UNICA!
    CAUTAT O CLASICA (de preferinta Bugatti Royale 1927–1933. 6 bagate in muzee. Cu 100 mil euroi crez ca se rezolva – minus aia din muzeul Ford, Schlumpf si colectia Grimaldi. Cu dublupoate Grimaldi renunta)
    Restu sunt vulgare …
    (Asta din urma este o sarja … )

    * bitter lemon Schwepes. Eu beau cam orice. Imi place si asta INSA cam contravine principiilor mele religioase. Adica juma de litru costa mai mult decat o bere , un litru mai mult decat un litru de alb sec de Pietroasele!
    Binenteles ca pe aici majoritatea sunt din aia „morali” care numa apa de robinet, da? Si copii i=ati facut prin telepatie?!!!

    • Ghita Bizonu bugatti royale din 1927-1933 nu cred ca se rezolva cu 100000 euro doar daca e o ruina si in cazul asta costa milioane destul de multe de euro sa o pui la punct , tocmai ce s-a vandut un ferrari 250 gto din 1962 cu vreo 40 de milioane de euro

      • eu am scris 100 mil euroi

        Adica 100.000.000

        Art mai trebui sa retii ca exista numa 6 bucati. Toate in muzee!!! 1 la Ford, 1 in colecvtia Grimaldi8 si 2 la Schlumpf . Daca nu 3 la Schlumpf.

        Al 7lea este pierdut

        Deci daca l-ai gasi si ar fi ruina 100 mii ar fi pe gratis

  14. Apropo de vehicule 4×4 militarizate, sa cautati Lamborghini LM002, masina aia e opera de arta. N-am vazut niciodata vreuna, nici nu cred ca sunt prea multe fabricate.

    • Aveam poster cu ea in anii ‘90 🙂
      Consuma cat un tanc dar ce motor… de pe Countach, pentru cei care-si mai aduc aminte.
      Daca nu ma inseala memoria apare si intr-un Fast and Furious, 4?

      • Pai si un Aro 241 militar pe benzina consuma o galeata pe teren accidentat, fara sa aiba aceleasi performante.
        Am vazut doar primul Fast and Furious, ca a insistat o prietena. Mi s-a parut mai ok Baby Driver.

    • Si la ce iti trebe asa cevga militarizat?
      Eu zic ca Hummerul e numa bun. Scump da mai ieftin ca un Lambo

  15. …cica in Ianuarie e bine sa-ti iei masina noua…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *