nu-i înțeleg,aud că au probleme și cu disponibilitatea …dar ce diferență de abordare,nu au nicio problemă în a scoate tarele sistemului public la suprafață.de discuta cât se poate de transparent și deschis iar factorii decizionali sunt chemati sa răspundă în fața întrebărilor.
Secretizarea excesiva ascunde intotdeauna ceva rau: incompetenta, coruptie, nepotisme etc. Modelul sovietic.
La noi daca intrebi cate MiG 21 lancer sunt active nu ti se raspunde pe motiv de secret militar…
Iti vine sa-i scuipi direct in fata.
exact,că rusnacii habar nu au?ăia stiu și pe ce depozite de muniție stăm și câte pliuri are hârtia din wc-ul lui fifor.
secretomania e pentru binele si confortul lor.
comandantul bazei trebuie atarnat de „bile” la intrarea in baza. cum pana mea sa nu iei masuri cand vine peste tine bartai uraganul? cat de imbecil sa crezi ca un hangar poate sa protejeze un avion de forta unui uragan? sincer eu unul nu inteleg. chiar nu se puteau dispersa de urgenta avioanele pe alte baze?
În 2017 disponibilitatea la F22 era de 49% (!) – vezi tabelul din articolul de mai jos – devine evident că avioanele rămase la sol nu puteau fi evacuate:
Ce vream sà subliniez este cà francezii au avut o contributie importantà la independenta americanà. Si la màrirea puterii americane prin cedarea Louisianei.
Multi au uitat cà Franta a fost primul aliat al SUA.
Foarte bine cà se numeste asa. Cum am citat, vânzarea este o cedare contra cost. Nu eu am început critica termenului folosit, care, dupà academicieni, este corect.
nu-i înțeleg,aud că au probleme și cu disponibilitatea …dar ce diferență de abordare,nu au nicio problemă în a scoate tarele sistemului public la suprafață.de discuta cât se poate de transparent și deschis iar factorii decizionali sunt chemati sa răspundă în fața întrebărilor.
Secretizarea excesiva ascunde intotdeauna ceva rau: incompetenta, coruptie, nepotisme etc. Modelul sovietic.
La noi daca intrebi cate MiG 21 lancer sunt active nu ti se raspunde pe motiv de secret militar…
Iti vine sa-i scuipi direct in fata.
exact,că rusnacii habar nu au?ăia stiu și pe ce depozite de muniție stăm și câte pliuri are hârtia din wc-ul lui fifor.
secretomania e pentru binele si confortul lor.
NOrmal .. Ca de fpat MIGT 21 alea sunt cu resursa depasita.
este clar! prostia nu are tara sau frontiere!
comandantul bazei trebuie atarnat de „bile” la intrarea in baza. cum pana mea sa nu iei masuri cand vine peste tine bartai uraganul? cat de imbecil sa crezi ca un hangar poate sa protejeze un avion de forta unui uragan? sincer eu unul nu inteleg. chiar nu se puteau dispersa de urgenta avioanele pe alte baze?
incredibil
Înainte de a trage concluzii:
http://www.thedrive.com/the-war-zone/24204/setting-the-record-straight-on-why-fighter-jets-cant-all-simply-fly-away-to-escape-storms
În 2017 disponibilitatea la F22 era de 49% (!) – vezi tabelul din articolul de mai jos – devine evident că avioanele rămase la sol nu puteau fi evacuate:
https://www.defensenews.com/air/2018/10/09/mattis-orders-fighter-jet-readiness-to-jump-to-80-percent-in-one-year/
Comandantului bazei poti sa-i sugi chilotii. Nu el este responsabil cu ce se intimpla cu unitatile locatare in baza.
O bunà parte din avioanele atinse erau incapabile de zbor fiind în reviziune sau pe post de bancà de piese de schimb.
Oricum, este o victorie pentru Rafale (de vânt 🙂 )
Harvey, an elderly American absentmindedly arrived at French immigration at Charles de Gaulle airport, Paris and fumbled for his passport.
‘You have been to France before Monsieur?’ the official asked in an aggressive tone.
Harvey, smiled and admitted that he had been to France before.
‘In that case you should know enough to have your passport ready for inspection,’ barked the bad-tempered officer.
Harvey gently informed the man that the last time he came to France he did not have to show his passport or any other documents.
‘Pas possible, old man. You Americans always have to show your passports on arrival in ‘la belle France.’
Harvey gave the Frenchman a long hard look. ‘I assure you, young man, that when I came ashore on Omaha Beach in Normandy on D-Day
in 1944, there was no damned Frenchman on the beach asking for passports.’
???Vive la France ??…??
Da, ca Lafayette debarcând în ceea ce nu era încă SUA, nici el nu a avut nevoie de pașaport.
Pardon, LaFayette a ales(cinste lui) sa fuga din Franta pt a lupta alaturi de americani impotriva britanicilor(rivalitatea veche si binecunoscuta dintre francezi si englezi si-a spus cuvqntul) si a fost nevoit sa coboare pe tarm intr-un loc mai retras pt a nu fi arestat.
E o diferenta uriasa, monsieur Mircea!
https://fr.m.wikipedia.org/wiki/Gilbert_du_Motier_de_La_Fayette
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gilbert_du_Motier,_Marquis_de_Lafayette
Ce vream sà subliniez este cà francezii au avut o contributie importantà la independenta americanà. Si la màrirea puterii americane prin cedarea Louisianei.
Multi au uitat cà Franta a fost primul aliat al SUA.
Care cedare mon frere? Vrei sa zici achizitie. $336 de bulioane in banii din ziua de astazi.
Corect, Napoleon a vandut teritoriul pt ca nu mai putea sa-l controleze, fiind incoltit atat de spanioli cat si de britanici!
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Louisiana_Purchase
CEDÁ, cedez, vb. I. 1. Tranz. A renunța (gratuit sau prin vânzare) la posesiunea asupra unui bun. DEX ’09 (2009)
E prima semnificatie a verbului. Ca a francezului „céder” de unde provine.
Tanzactia see numește The Louisiana Purchase.
Foarte bine cà se numeste asa. Cum am citat, vânzarea este o cedare contra cost. Nu eu am început critica termenului folosit, care, dupà academicieni, este corect.
Neah, you what you did! 😀
Pai pe plaja Omaha nu scria „(Frank)Reich Zoll” intre cuiburile de mitraliera si bunkere?
scria :” Willkommen zu größe Deutschland”
A început curățenia:
https://scontent.fsyd3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/44500748_2454815621211624_8722026268238807040_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_ht=scontent.fsyd3-1.fna&oh=45faefa8325cc9af474fbcb54a5e71bf&oe=5C87BC6C
https://scontent.fsyd3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/44584972_2454815604544959_6619586094050574336_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_ht=scontent.fsyd3-1.fna&oh=b0e5da41e3e35150f741a97c8675c72d&oe=5C536C9C
Reparate toate:
http://www.airforcemag.com/Features/Pages/2018/October%202018/Final-F-22s-Getting-Ready-to-Take-Off-from-Tyndall-as-Base-Continues-Recovery-from-Catastrophic-Hurricane.aspx?utm_source=Sailthru&utm_medium=email&utm_campaign=ebb%2002.11.18&utm_term=Editorial%20-%20Early%20Bird%20Brief