Vor sa revina la modelul camionului legendar folosit in WW2, Jimmy sau Doiarul(a fost prezentat intr-un articol serial aici), si au copiat capota de la JLTV
suporta la drumuri nationale cu aprobare de la adminsitratoru drumului: cnadr, cnair, drumuri nationale si cum s-o mai fi numind,
sculele astea le iei pt. conflict nu pt parada,
toate au capacitate mare de trecere, de obicei tractiune integrala, 6×6, 8×8, etc,
in caz de lipsa drumuri le poti baga si pe drumuri forestiere, de pamant, etc.
este adevarat mrap I si II are aceasta solutie tehnica, dar creste prea mult lungimea si inaltimea
Oshkosh HEMTT, Man HX si inclusiv esticii Tatra 815-7 au alta solutie tehnica, respectiv motoru pe puntea fata,
pt solutia motoru avansat in fata mai exista Mercedes Unimog şi Zetros,
bulgarii au ales in 2009 Mercedes Zetros,
ungurii au ales Man HX, daca nu ma insel,
la mintea mea, solutia ideala la noi ar fi Man HX,
am putea prelua in industrie parte din componente si asamblarea,
oricum Man HX este in portofoliul Rheinemetall care au agilisu si ar putea face ceva,
Niște urâțenii în comparație cu produsele celor de la Rheinmethall. …pe cat i-s de urate măcar sa ai bani ceva plusuri la capitolele protecție și mobilitate.
Cel putin nu mai arata ca un porcusor AM General.
Vor sa revina la modelul camionului legendar folosit in WW2, Jimmy sau Doiarul(a fost prezentat intr-un articol serial aici), si au copiat capota de la JLTV
V-am zis eu ca asta-i viitorul… 🙂
Motorul in fata mai are avantajul de a oferi protectie sporita, in caz de coliziune frontala…
Pai era vorba ca luam masini MAN de la nemti!
ce as ciocani eu la capota aia ca e urata cu draci si il rog si pe nenea Erou sa ma ajute cu flexu
Salut. Are capota urata dar macar o fi util, da viitoarele camioane militare romanesti ce se mai aude
Eu inca vreau sa stiu ce dracovenie de camion modificat au folosit aia in Double Team (1997) cu Van Damme si Dennis Rodman:
https://www.imcdb.org/vehicle_57113-Made-for-Movie.html
Apropo, SPOILER!…ce APC modificat n-au folosit pana la urma in The Predator (2018), probabil FNSS Pars:
*editat GPV Colonel, acelasi lucru.
Sa recunoastem e frumos rau fnss asta
Ehm. Licenta artistica venita pe filiera Oshkosh.
Supacat HMT?
Hmmm, looks like it…
Respecta traditia americana. Uite la Freightlinerul de mai jos. 🙂
Smecherii de camioane! Nimic altceva! Frumos, frumos si iarasi frumos! 🙂
„Enhanced Abrams more than 80 tones”, indifferent de care tone ar fi vorba, infrastructura de la noi ma indoiesc, ca il va supota.
suporta la drumuri nationale cu aprobare de la adminsitratoru drumului: cnadr, cnair, drumuri nationale si cum s-o mai fi numind,
sculele astea le iei pt. conflict nu pt parada,
toate au capacitate mare de trecere, de obicei tractiune integrala, 6×6, 8×8, etc,
in caz de lipsa drumuri le poti baga si pe drumuri forestiere, de pamant, etc.
este adevarat mrap I si II are aceasta solutie tehnica, dar creste prea mult lungimea si inaltimea
Oshkosh HEMTT, Man HX si inclusiv esticii Tatra 815-7 au alta solutie tehnica, respectiv motoru pe puntea fata,
pt solutia motoru avansat in fata mai exista Mercedes Unimog şi Zetros,
bulgarii au ales in 2009 Mercedes Zetros,
ungurii au ales Man HX, daca nu ma insel,
la mintea mea, solutia ideala la noi ar fi Man HX,
am putea prelua in industrie parte din componente si asamblarea,
oricum Man HX este in portofoliul Rheinemetall care au agilisu si ar putea face ceva,
pe de alta parte camionu ar trebui sa aiba un blindaj serios
https://en.wikipedia.org/wiki/Heavy_Expanded_Mobility_Tactical_Truck#/media/File:HEMTT_M1120A4.jpg
altfel fara blindaj e degeaba,
de aceea a aparut M-atv de la aceiasi Oshkosh in locu Hmmwv,
Na-va ca au venit si vremurile tancurilor de 80 tone, despre care tot am vorbit si toata lumea era sceptica! 🙂
Niște urâțenii în comparație cu produsele celor de la Rheinmethall. …pe cat i-s de urate măcar sa ai bani ceva plusuri la capitolele protecție și mobilitate.
macar sa aiba nu ,,macar să ai bani „…..mama ei de tastatură ?