Astia or furat placa aia hooweritoare de la Arca s-or pus-o pe coada la copter ? Hai 3 ventilatoare , adica 1 pt. contrarotor si 2 de aerul conditionat mai inteleg , da chiar 4 ?! Mi se pare totusi cam exagerat …
Presupun ca scaderea masei si transferului de energie prin eliminarea angrenajului clasic conduce la o crestere usoara a tractiunii pe axul principal?!
Dragut ar fi de implementat pe acele Black Hawk stealth pt o mai buna izolare fonica.
Tu zici frumos, eu zic hidos.
Ma rog…stii cum e cu gustu omului 😀
Altfel da, ma astept si eu la reducerea masei si pierderilor prin frecare. Vedem daca si prinde
Astia or furat placa aia hooweritoare de la Arca s-or pus-o pe coada la copter ? Hai 3 ventilatoare , adica 1 pt. contrarotor si 2 de aerul conditionat mai inteleg , da chiar 4 ?! Mi se pare totusi cam exagerat …
In articolul asta explica ca au inlocuit toate componentele mecanice ale cuplului anti-torsiune cu 4 motorase electrice, poate folosi doar un motoras la nevoie
Sistemul de control a ramas identic cu pedale dar totul e electric fly by wire
https://www.verticalmag.com/news/bell-electrically-distributed-anti-torque-edat/
Frumos si elegant conceptul.
Presupun ca scaderea masei si transferului de energie prin eliminarea angrenajului clasic conduce la o crestere usoara a tractiunii pe axul principal?!
Dragut ar fi de implementat pe acele Black Hawk stealth pt o mai buna izolare fonica.
Tu zici frumos, eu zic hidos.
Ma rog…stii cum e cu gustu omului 😀
Altfel da, ma astept si eu la reducerea masei si pierderilor prin frecare. Vedem daca si prinde
Ahaaa , acum stiu de unde s-or inspirat …
https://www.youtube.com/watch?v=31BJCtArO0g
Hmmm… very clever. Masa mai mica decat un ax greoi, volum mai redus si flexibilitate in amplasare. Plus redundanta. Aprobam.
Şi totuşi… cu ce ar fi conceptul ăsta mai bun decât NOTAR?
Sa fi pus un set de 4 elici si-n botul elicopterului , zic… iti dai seama cum zbura in lateral ?