Pentru un concurs de design, o notă mare, mare de tot! Am câteva reţineri faţă de tancuri care, după părerea mea, prezintă vulnerabilitate laterală. Măcar turela n-ar fi trebuit să prezinte suprafete perpendiculare faţă de sol.
felicitari
cred ca cei de la moreni sau mizil ar trebui sa te contacteze(nu e nici un misto),…macar ptr designul paginilor lor web
si nu ar fi rau sa „se inspire” ptr designul viitoarelor lor masini de lupta(aparte de rolul functional,toate masinariile vestice nu neglijeaza estetica-e un semn al calitatii de fabricatie in toate directiile)
serios…ai viitor
mie renderele 5 si 6 mi se par superbe
inca o data felicitari
Din ce stiu eu, rolul acelui tip de imbinari este sa lase blindajul sa se deformeze pe bucati mici. In cazul in care blindajul ar fi sudat, ca la TAB-uri, atunci o explozie ar deforma intreaga structura, prin efectul de propagare a undei de soc.
In cazul nituirii, se elimina exact aceasta problema si astfel pagubele sunt doar zonale, si mult mai usor de remediat, prin inlocuirea catorva placi, nefiind necesara o interventie la intreaga caroserie. De asemenea si efectul de disipare al presiunii exploziei este mai eficient.
poza 7 e tare!
-intr-adevar,se simte mana unui profesionist.Sunteti totusi un ”tanchist”.Designul jantelor poate fi cu un profil mai modern,fara cuie.
Pentru un concurs de design, o notă mare, mare de tot! Am câteva reţineri faţă de tancuri care, după părerea mea, prezintă vulnerabilitate laterală. Măcar turela n-ar fi trebuit să prezinte suprafete perpendiculare faţă de sol.
-nu cred ca autorul a gresit geometria turelei.T-90MS are suprafetele laterale perpendiculare pe baza.
http://magicmodels.ru/index.php?option=com_joomgallery&func=viewcategory&catid=51&lang=en
Ceea ce pare a fi parte din turelă, respectiv suprafeţele perpendiculare pe bază, de fapt este un ansamblu de cutii (module) cu rol de protecţie la loviturile laterale cu grenade antitanc:
http://3.bp.blogspot.com/-OerbXmzQO6Y/TnTHdmeTyYI/AAAAAAAAAh0/DAjETI5biEY/s1600/T-90MS_eng-13.jpg
Dar nu este imposibil ca şi designerul să fi avut în vedere o soluţie similară.
felicitari
cred ca cei de la moreni sau mizil ar trebui sa te contacteze(nu e nici un misto),…macar ptr designul paginilor lor web
si nu ar fi rau sa „se inspire” ptr designul viitoarelor lor masini de lupta(aparte de rolul functional,toate masinariile vestice nu neglijeaza estetica-e un semn al calitatii de fabricatie in toate directiile)
serios…ai viitor
mie renderele 5 si 6 mi se par superbe
inca o data felicitari
–ce se intampla cu designul vehiculelor de tip MRAP precum si al camioanelor blindate?Placile de blindaj sunt prinse cu niste cuie total inestetice,masinile aratand ca pe la inceputurile mecanicii.
http://www.armyrecognition.com/images/stories/east_europe/serbia/exhibition/partner_2009/pictures/Lazar_MRAP_Yugoimport_wheeled_armoured_vehicle_Partner_2009_International%20_Defense_Exhibition_Serbia_Serbian_Army_Belgrade_002.jpg
Din ce stiu eu, rolul acelui tip de imbinari este sa lase blindajul sa se deformeze pe bucati mici. In cazul in care blindajul ar fi sudat, ca la TAB-uri, atunci o explozie ar deforma intreaga structura, prin efectul de propagare a undei de soc.
In cazul nituirii, se elimina exact aceasta problema si astfel pagubele sunt doar zonale, si mult mai usor de remediat, prin inlocuirea catorva placi, nefiind necesara o interventie la intreaga caroserie. De asemenea si efectul de disipare al presiunii exploziei este mai eficient.
Un vehicol militar nu trebuie sa arate bine, nu trebuie sa fie estetic. Trebuie sa fie urat cu spume dar super-eficient.