Babcock a fost selectat ca furnizor de design de platformă și partener tehnologic pentru noul program de fregate al Poloniei

Babcock International (Babcock), compania aerospațială de apărare și securitate, a fost selectată ca furnizor de proiectare a platformei și partener tehnologic pentru programul de fregate noi MIECZNIK (Pește-spadă) din Polonia și a încheiat astăzi un set de acorduri strategice de cooperare cu Consorțiul PGZ-MIECZNIK, care este responsabil pentru livrarea proiectului din partea poloneză.

Agenția Poloneză de Armament a selectat Babcock’s Arrowhead 140 (AH140) din trei propuneri diferite de proiectare a platformei furnizate de Consorțiul PGZ-MIECZNIK. Aceste propuneri au fost  depuse inițial în iulie 2021. Babcock și Consorțiul PGZ-MIECZNIK se vor concentra acum asupra procesului detaliat de proiectare și de planificare a integrării sistemelor, care este de așteptat să se încheie în 2022.

Comanda Agenției Poloneze de Armament de trei fregate din Consorțiul condus de PGZ în cadrul programului MIECZNIK va oferi Poloniei capacitatea suverană de a angaja atât amenințări aeriene, cât și navale la adresa intereselor maritime poloneze și de a sprijini operațiunile NATO.

Babcock va sprijini consorțiul PGZ-MIECZNIK pentru cele trei fregate AH140 care urmează să fie construite în șantierele navale poloneze de către o forță de muncă locală, folosind în mod semnificativ furnizorii polonezi și lanțul global de aprovizionare al Babcock. După finalizarea cu succes a fazei de proiectare, Babcock va sprijini construcția fregatei MIECZNIK în Polonia printr-un acord de licență de proiectare, transferând cunoștințe și tehnologii pentru a optimiza construcțiile navale și capacitățile industriale ale Poloniei.

Selectarea de către Polonia a lui Babcock ca furnizor de design de platformă pentru programul său de fregate vine după deciziile Regatului Unit și Indoneziei de a selecta platforma AH140 ca bază pentru noile lor programe de fregate în 2019 și, respectiv, 2021.

Babcock a lucrat alături de guvernul Regatului Unit pentru a promova varianta de export AH140 fregata și interoperabilitatea acesteia între marinele pe piața globală, cu designul său de bază configurabil pentru a îndeplini o gamă largă de cerințe navale, indiferent de locul în care operează.

David Lockwood, CEO Babcock a spus:

„Sunt încântat că Babcock a fost selectat ca furnizor de design de platformă și partener tehnologic pentru Polonia și că fregata noastră Arrowhead 140 a fost aleasă pentru programul MIECZNIK al Poloniei. Adaptabilitatea și capacitatea sa înseamnă că putem adapta designul pentru a se potrivi nevoilor marinei poloneze. Condusă de inovație și susținută de moștenire, fregata Arrowhead 140 are în centrul său ingeniozitatea și inginerie britanică.

„Dar, mai presus de toate, așteptăm cu nerăbdare să lucrăm cu Polonia pe măsură ce își dezvoltă și își crește capacitatea de construcție navală, creând beneficii sociale și economice reale pentru țară. Pe lângă livrarea unei fregate de primă clasă care va contribui în mod semnificativ la capacitatea de apărare suverană a Poloniei, acesta este un angajament demonstrabil pentru o relație industrială pe termen lung între Regatul Unit și Polonia.”

Ministrul Regatului Unit al Achizițiilor Apărării, Jeremy Quin, a afirmat:

„Polonia este unul dintre cei mai vechi și cei mai apropiați aliați ai noștri și continuăm să ne consolidăm parteneriatul pentru a ajuta la descurajarea amenințărilor viitoare.

„Fregata Arrowhead 140 va fi o completare formidabilă pentru flota Poloniei, oferind capabilități de vârf la nivel mondial prezenței navale în creștere a Poloniei.”

Babcock International

22 de comentarii:

  1. In these sad days a spark of hope! 🙂

    Two Notes:

    1. The hull blocks will be built in Remontowa Holding shipyards
    http://www.remontowaholding.pl/

    2. The blocks will be merged at Stocznia Wojenna
    https://pgzsw.com.pl/

    I just finished work and I’ll go to the store for a little shopping.
    When I come back, I can write more nonsense than usual.
    Understand and forgive 🙂

    23
  2. Sunt curios ce armament este inclus in pretul de 250 milioane sterline/300 milioane euro aproximativ?

    1
    • So on quickly:

      1. The given amount is CERTAINLY not including on-board helicopters.
      The purchase of on-board helicopters will be carried out under the KONDOR program:

      https://defence24.pl/technologie/aw159-wildcat- smallerszy-brat-merlina-proponowany-dla-marynarki-wojennej-rp

      2. The given amount PROBABLY does not include the cost of weapons (fire unit).

      3. The final detailed design was to be prepared by the end of June. Perhaps this deadline will now be slightly shortened.

      4. A hall for final assembly has to be built on the premises of Stocznia Wojenna

      https://milmag.pl/miecznik-w-stoczni-wojennej/

      quote:
      „The main investment will be the construction of a new hall for the final assembly of the ship. It will be 150 meters long and 33 meters wide (27 meters internal width) and will be set on a mounting plate 220 meters long and 35 meters wide. The hall will be equipped with two cranes with a lifting capacity of 100 tons each, a heating and ventilation system, which is necessary because painting works are also to take place there. New painting halls and an equipment hall will also be built. In the latter case, the current two overhead cranes with a lifting capacity of 20 tonnes are to be replaced with overhead cranes with a lifting capacity of 40 tonnes. will last about 14 months. The new facilities should be fully ready by November-December 2023 ”

      and this:

      https://defence24.pl/sily-zbrojne/pgz-stocznia-wojenna-pierwsza-odslona-miecznika-relacja

      8
  3. O treaba bine facuta ..fara licitatii , fara targuieli , fara ani pierduti prin tribunale . Trebuie sa renuntam la chestia asta cu licitatiile , clar…Lansat proiect , cerinte ..vazut oferte , discutat cu fiecare si ales cine se apuca de treaba La noi ca la nebuni . Cat despre NG si corvetele noastre , cred ca francezii au jucat la cacealma . Si inca o chestie ….oare ai nostrii nu au stiut ca SNC nu este in stare sa consruiasca navele ?????? Mare semn de intrebare aici . Brava la polonezi ! s=ar putea sa aiba 3 fregate inaintea celor 4 corvete ale noastre daca ii tot pasuim pe francezi .

    6
    • Cum sa nu stie! Era felia psd/dragnea.

      5
      • de coaje ar trebui strans banditul de dragnea….toti lacheii astia se gandesc numai la cum sa isi faca ei malaiul dar nu si la cum ar afecta tara magariile lor….daca acum ne trezim cu rusii in basarabia, cu ce ii ajutam pe moldoveni la marea neagra….cu destu in dos?….corvetele alea puteau sa fie gata deja…

        daca era cineva tare in instalatie in tara asta, acum trebuia sa fi avut varianta de ras armata a 14 deja pregatita…

        4
    • Orice licitatie este facuta doar ca sa sa bucure, cine se bucura. Marea majoritate a contractelor sunt hotarate acolo unde se hotaraste. Maine daca ne apucam de treaba ne sunt necesari 20 de ani ca sa ajungi la o linie de plutire cu economia.

      Corvetele care se vor construi sunt pistol cu apa de ploaie. In Romania la Santierul Naval Constanta se va construi doar corpul navei.

      Adica, mai pe intelesul tuturor, tabla adusa din Franta va fi debitata si sudata la SNC Romaina de catre sutele de pakistanezi sau indieni. Atat si nimic mai mult. Toate echipamentele necesare acestor nave vor fi aduse si adaugate uiterior, de la furnizorul francez.

      Va las acum pe voi sa faceti un exercitiu de imaginatie, unde gasitii in Romania furnizori de radare, armament, motoare sau cablaje electrice pentru aceste corvete?

  4. pe langa polonezi si @NIcolae va fi fericit 🙂

    4
  5. Type 26 pe specificatiile poloneze?

    1
  6. @ Razvan Mihaeanu:
    I have a copy of the AH140PL advertising folder, which I received during the MSPO’2021.
    These are 12 * .jpg files ranging in size from 0.5 to 1.2 MB.
    If you want, I can send them to your e-mail account (romaniamilitary@gmail.com).

    3
  7. @Razvan – You have a mail 🙂

    Post it, do what you want with you.

    1
  8. Ii felicit pe polonezi pt modul de lucru (si nu numai). In privinta fregatei… judec probabil romaneste.
    Fregata este azi aproape echivalentul unui cuirasat ca putere de foc pe un corp incomparabil mai mic si mai ieftin. Dar dotarile cu senzori si armament duc pretul aproape tot pe acolo Fregata isi poate proiecta puterea pe o raza de cca 4000 de mile ! La ce-i trebuie Ro asa ceva in MN. Chiar Poloniei ? Nu trebuie sa ajunga chiar pana in port la Petrograd , 1000mile dus-intors. Fregata este oceanica dar daca are pretentii si bani pt fala…..
    Asa mai uitam de razboiul de langa noi si de cat si-au ras rusii de noi cu inarmarea, timp de 30 de ani incepand cu ilici iliescu &Co.

    2
  9. Cu asa ceva ar trebui sa inlocuim si noi F221/222 („altetele”) care nu mai au mult viitor (nu ca ar fi avut pana acum), dar pana sa semnam, implementam in practica un asemenea contract, mi-e teama ca se vor „mumifica” de tot cele doua fregate type 22 pe care ne bazam atat de mult, chiar daca au doar un tun pe ele.
    Pana atunci ar trebui sa luam in calcul si varianta 2nd, desi nu imi place, dar avem nevoie stringenta de prea multe pe prea multe planuri (militare) astfel incat nu vom avea resurse nici macar cu 2,5% din PIB.
    Dar noi suntem mereu ramasi in urma, incepem sa ne obisnuim.
    Pacat ca mereu stam si ne uitam cum se intampla lucrurile pe langa noi resemnati, in loc sa fim parte din evenimente, sa contam macar putin.
    Unii ar zice ca acum cel mai bine e sa nu fi implicat, sa stai pe margine cuminte si cu capul la cutie, dar mai incolo se va vedea aceasta lasitate si va fi greu sa mai scoti capu din pamant.
    Raman regretele…

  10. Czech article about the Polish program MIECZNIK.
    For sport you can catch all mistakes and untruths 😉

    https://www.armadninoviny.cz/polsko-kupuje-britske-fregaty-arrowhead-140.html

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *