Forţele Navale Române
Mi-am exprimat adeseori dezamăgirea în faţa acţiunilor (sau lipsei lor) de comunicare ale armatei române, multe dintre ele cel puţin stângace. În opinia mea. Am vizionat recent ultima „producţie” a Centrului de Televiziune și Film al MApN şi am rămas ca la teatru. Vă invit şi pe voi să o vizionaţi (merită!).
Eu am râs, atât doar că mi se pare mai mult de plâns… Din nou, în opinia mea. Iniţiativa mi se pare lăudabilă, modul cum au ales să o implementeze, nu. Păcat de profesioniştii marinei care-şi fac 24/7 meseria cu dotarea care nu este.
US Navy
Well, aici vorbim de centrul de televiziune şi film care se cheamă în mod generic – „Hollywood Inc.”, sau Ltd, cum doriţi. Primul exemplu, cel de mai jos, a beneficiat de întregul suport al US Navy, inclusiv accesul unor membri ai echipei de filmare la bordul unui SSN american de clasă „Los Angeles”, pe durata a trei zile de antrenamente reale. Rezultatul?
Însă nici aştia nu s-au putut abţine… “Oorah!” What the f…!?!? Ce-i asta? „300” în lumea adâncurilor? Totuşi, sunt pregătit să trec peste asta, sper totuşi să nu se repete prea des şi să merg să-l văd pe 26 octombrie.
De asemenea, urmarea la „Top Gun” beneficiază şi ea de sprijinul oficial al US Navy, echipa de filmare având acces la bordul lui USS „Abraham Lincoln”, în timpul exerciţiilor de antrenament ale portavionului.
Mai jos aveţi un scurt exemplu de ceea ce consider eu un PR civilizat:
E adevărat că au cu ce… Dar uneori mai bine deloc decât…
Update: Deci se poate şi la noi… Dar, exact cum spuneam, prin contractarea unei firme specializate. Dacă stăm să comparăm „clipul de promovare” realizat intern cu cele de mai jos, apăi e o mică mare diferenţă… (să ignorăm tehnica militară care este…)
Mulţumim tora0213 si Catalin.
Nicolae Hariuc