Romania Military

Cate ceva despre CV90… MKIV

Daca filiera Rheinmetall s-a dus de la noi in Ungaria, Puma-ul nu s-a putut cumpara iar Ajax-ul da dureri de cap britanicilor… ramane: CV90 MkIV.

De la 35 de tone la versiunea anterioara, CV-90 Mark IV ajunge la 37 de tone, fiind propulsat de un motor de 1000Cp.

La asta se mai adauga:

Evolutia familiei CV90 – 5 generatii:Olandezii isi modernizeaza si ei CV90 MKIII cu:

Vom vedea si rezultatul competitiei de la cehi… unde valoarea contractului este estimata la 1,9 mld. euro, pentru un total de 210 vehicule si cu o participare a industriei autohtone de minim 40%. Cehilor le-a fost propusa versiunea CV9030CZ.

In mod surprinzator insa, CV-90 a fost exclus din competitia Land400 a australienilor pe motiv ca, potrivit unor surse, ar fi… prea scump! Iar Ajax, pentru ca nu ar fi potrivit misiunii cerute.

Deh, la noi BAE Systems nu da bine, de cand cu fregatele englezesti… deci cu ce varianta ramanem?

 

Marius Zgureanu

 

Surse:

Euro-sd.com/2021/04/articles/exclusive/22601/czech-competition/

.Australiandefence.com.au/defence/land/the-reasons-behind-the-land-400-phase-3-decision

Baesystems.com/en/product/cv90-mkiv

 

Articole cu subiect similar:

. Cv-90-generatia-a-v-a

.Mli-ul-israelian-carmel

.Joaca-de-a-mli-urile-la-cehi

Exit mobile version