Baza aeriana ELMENDORF-RICHARDSON, Alaska. Capitanul Gary Rinch apartinand de 622nd Fighter Wing cere sa-i fie omologata prima victorie aeriana a unui F-22 Raptor. Astfel respectivul capitan ne spune ca pe data de 24 decembrie la 2345 ora din Alaska, se afla la bordul Raptorului sau intr-o misiune de patrulare la nord de Cercul Arctic.
Imagine facuta plubica de un site rusesc, din timpul urmarii „avionului cu opt motoare” de catre capitanul Gary
Capitanul Gary Rinch a devenit suspicios atunci cand pilotul unui vehicul aerian a refuzat sa raspunda la orice incercare a sa de stabili un contact radio, vehiculul aerian fiind descris de catre pilotul american a fi unul cu opt motoare, de culoare rosu aprins: “He wasn’t broadcasting any FAA or DOD identifying signals,” a spus Rinch. “He kept on his southerly course and had to be viewed as a threat.”
In aceste conditii Raptorul si pilotul sau au executat un zbor la vedere, la viteza de Mach 2, in incercarea de a identifica vizual respectivul avion, pe care pilotul il descrie in continuare: “I saw a red fuselage and eight powerplants moving that sucker. Of course, at that speed, things get distorted.”
Dupa nenumarate tentative de a convinge aparatul suspect sa-si schimbe cursul, Gary nu a avut altceva de facut decat sa traga o racheta Sindewinder spre aeronava cu opt…motoare, dar racheta nu putut incadra tinta datorita manevrelor deosebite ale acesteia, astfel ca pilotul american a folosit tunul de bord, iar mai apoi a lansat, asa la siguranta, si o AIM-120AMRAAM, care, spune pilotul, a explodat foarte aproape de fuselajul avionului inamic…Gary povesteste: „The explosion was pretty spectacular, at least I imagine it was. All I saw was a bright flash about the size of a raisin. Things got a little weird at this point. I’m not sure if it was the Aurora Borealis, or maybe I wasn’t breathing correctly to maximize the O2 system, but I could swear I saw a sparkly con-trail coming off the craft.”
Poza pe baza careia CPT G.Rinch doreste sa-i fie omologata victoria aeriana „in real combat”
Analistii sositi la locul prabusirii si-au dat cu parerea, dupa indelungi analize si o foarte serioasa documentare, ca aeronava ar putea fi un bombardier rusesc Tu-95 Beer, care desi are doar patru motoare, toata lumea stie ca are opt elice, de unde si asertiunea pilotului american ca ar fi vorba de opt motoare. Culoare rosie nu a putut fi explicata inca…
Analistii US Air Forces au comentat:
„It’s amazing that Capt. Rinch was able to take out this obvious threat to our national security,” a spus Lt. Daniel Alvarado. “A search of the crash site uncovered a number of dangerous items such as advanced computers, I believe called Nabi Tablets or something. Probably missile guidance systems.”
In timp ce lobbysti industrei aviatice a declarat: „Obviously, this goes to show that American ingenuity and know-how can really get the job done. All it takes is a vision combined with can-do attitude, the world’s best pilots and a unit cost of $412 million.”
Insa…misterul persista totusi! Dupa o analiza foarte atenta a ramasitelor avionului rosu cu opt motoare doborat de Gary, s-a remarcat ca fiecare dintre motoare avea un alt producator, cu totul necunoscut industrei americane, astfel: Dasher, Dancer, Prancer, Vixen, Comet, Cupid, Donner, Blitzen and Schnitzel. Pilotul nu a fost inca gasit, iar Tony Stark sustine „it wasn’t me„.
In acelasi timp Rusia neaga orice implicare, aducandu-le americanilor tot felul de insulte si ocari, precum ca acestia ar fi total tampiti si sa nu dea dracu’ sa-i prinda pe langa Polul Nord in ajunul Craciunului pe stil vechi, pentru ca Mos Gerila va fi puternic escortat de catre MIG-31 si Suhoi 35S, asa la siguranta, ca se vede treaba americanii au innebunit de tot…
Ancheta continua.
Desi fara legatura cu fapta eroica descrisa mai sus, NORAD a anuntat ca l-a pierdut pe Mos Craciun de pe ecranele sale in seara zilei de 24 decembrie, orele 2345 ora locala din Alaska…
Sursa de mare incredere: Duffeblog.com
Razvan Mihaeanu – scout talent;
George GMT – artistic director.