…care incepe sa arate mult mai bine pusa la punct.
Noua bazdaganie isi pastreaza forma ciudata (a admisiilor, canardurilor „partiale” si varfurilor aripilor – aripi suspicios de butucanoase ca profil de atac) dar poseda o carlinga mult mai realista, indeajuns de incapatoare pentru un pilot de teste si un scaun ejectabil, cu o cupola „normala” (cea anterioara era „clar” facuta doar din plexiglas – si motiv de bascalie), cat si o antena dorsala.
Prototipul este echipat cu doua duze/ajutaje de evacuare a gazelor (spre deosebire de unele imagini de asemenea recente, care aratau o singura evacuare): conform unor surse ar fi vorba de doua motoare…americane, dar altele vorbesc de motoare noi turbofan sau cele iraniene de tip J-85, insa modificate.
Si un lucru interesant, un FLIR (Forward Looking Infra-Red) a fost atasat sub nasul „aeronavei” (de dragul aparentelor inca o vom numi asa)…
via The Aviationist (sa sughite ei, nu noi)