Pe scurt, ca tot a spus Fifor ca se vrea completarea cu inca 4 avioane a escadrilei 53 Warhawks si inca 36 de aparate despre care se asteapta stiri de la americani (aparate care in acest moment sunt luate la puricat la AMARG, cica)…tocmai am citii un pdf numit 309 AMARG Public Aircraft Inventory for 16 February 2018 (il gasiti pe Facebook aici, e de fapt la o postare recenta pe grupul inchis The Boneyard (309th AMARG interest group).
In cazul in care nu aveti acces la pdf si nu vreti sa va alaturati grupului, iata situatia batranelor F-16 din desertul Arizonei:
F-16A = 229
F-16B = 49
F-16C = 144
F-16D = 16
Va reamintesc ca in noiembrie SUA anunta vanzarea a 16 F-16 Block 70 (initial era vorba de 19 aparate) catre Bahrein pentru 2,6 miliarde dolari (2,78 miliarde initial), ceea ce ar mentine deschisa „noua” line de productie din Greenville, South Carolina (stire care a coincis cu decizia recenta a lui Lockheed Martin de a se muta cu productia de la good ol’ Forth Worth, Texas pentru a face loc lui F-35).
Lockheed keeps F-16 production line going with Bahrain deal
De retinut ca productia de F-16 ar putea fi transferata din Greenville in India la jumatatea anilor 2020 daca Lockheed va castiga contractul hindus.