Uitati-va cu atentie la ultima poza! Fac pariu ca sunt destui care nu stiu ca pe atunci, duminica, singura zi libera de altfel, autovehiculele propietate privata, circulau alternativ, astfel: o duminica cele cu numer impare, urmatoarea duminica, cele cu numer pare. Pe atunci numerele de inmatriculare erau de forma: 15-B-15789, sa zicem. Autovehiculele propietate de stat aveau numere galbene, iar cele oficiale, care erau pentru smecheri aveau numere asa-zis scurte, de forma: 1-B-301…
Foto: adevarul.ro
1 mai – Grecii ataca guvernul , romanii litoralul . zic si eu…
Noi ii atacam pe aia (si intre noi) care dau mici si bere gratis…
Da, numerele scurte erau doar pentru liderii comunisti si beizadelele lor, inclusiv pentru securisti. In 1990, mi-am cumparat o Dacie cu numar scurt, in stare excelenta de la un colonel in rezerva (daduse un anunt in ziar). Cand am plecat cu ea din Bucuresti, am avut surpriza sa fiu salutat de catre toti militienii/politistii -nu se dezvatasera inca de acest obicei! Am ras de m-am spart, cand ii vedeam pe aia cum salutau cu mana la cozoroc; nimeni, absolut nimeni nu m-a oprit pentru control. Puteam sa car o bomba nucleara, ca n-as fi avut nici cea mai mica problema!