Damen Galati portfolio right at the quay
From ferries to naval vessels, from super yachts and tugs to most complex offshore vessels, Damen Galati portfolio is greatly illustrated these days at the quay.
Take a look!
Cosmin Atanasiu PhotographyPosted by Damen Shipyards Galati on Friday, May 31, 2019
Cum ar fi?
Lesinatul de la Mapn mai se misca sau a luat un KO de la alegeri si asteapta alceva…..
E ceva activitate acolo… de-am avea inca vreo 2 santiere din astea…
E aproape ca la constructorii de automobile, unde de mai bine de 10 ani nu reusim sa mai atragem macar inca un constructor cap-coada 🙂
Braila si Tulcea produc si ele zdravan. La Tulcea astept sa inceapa constructia LRPV-urilor pentru Norvegia.
Nici nu vom mai avea ocazia. penrtu o uzina de asamblare ai nevoie nu doar de teren, ci si de o sursa constanta de forta de munca, cat de cat calificata si disciplinata. Mai ales in primele 24 de luni fluctuatia de personal e foarte ridicata. Orasele mari deja nu mai au capacitatea de a asigura forta de munca necesara.
Nu avem infrastructura necesara ( costurile cu intreg lantul logistic cresc, pe masura ce termenele de livrare cresc datorita timpului mai indelungat de livrare a componentelor si materialor precum si a produselor finite), ori asta inseamna costuri de operare mai mari.
Intreaga industrie auto, trece prin transformari ce presupun reducerea capacitatilor de productie
Dau eu un raspuns. Iasul are cam tot ce trebuie. Scoli care sa livreze personal sunt, ceva firme de piese auto avem, inclusiv Delphi, Lear. Cateva turnatorii mai respira , dar au astm. Politehnica cu Facultate auto si constructii de masini, chimie etc.Daca #sieu da rezultate, se poate face treaba buna in partea de Est a tarii.
Nu există interes pentru zona Moldovei… O creștere economică a acelei zone, ar atrage și interesul fraților de peste Prut , or stăpânul de la Răsărit al acestor lichele cu „trei trandafiri” nu a permis niciodată acest lucru iar trădătorii sau conformat…Potențialul uman și industrial este peste tot ce oferă Oltenia să zicem, moldovenii sunt harnici, e drept că le mai place și băutura dar de făcut treabă, fac…
Din pacate, Moldova se afla cam la limita lantului logistic, si geografia si infrastructura nu o ajuta: daca pe timp de iarna trecatorile sunt blocate, de o parte vor sta camioanele cu materii prime si subansamble, de cealalata parte vor sta camioanele cu produsul finit. In cazul unor subansamble care trebuie livrate in sisten JIT JIS catre alte fabrici, este un cosmar. In cazul unor produse finite este o povara financiara (cu cat este mai lent transportul materiilor si subansambleoor catre usinele de asamblare, cu atati mai multi bani sunt blocati pe sosele)
Nu vad cum in Moldova sa se asambleze masini. Subansable care sunt standardizate si nu trebuiesc livrate just in time / just in sequence, da, e OK.
Daca faci Prutul navigabil, ceea ce e relativ usor, ca nu are mare diferenta de nivel, deschizi toata zona aia pentru industrie. Dar ca peste tota la noi, raspunsul cheie este infrastructura, singura investitie alaturi de educatie de care trebuie sa se ocupe statul, de restul se ocupa oamenii, daca nu ii taxezi pana in pamant,
Decat sa faci Prutul navigabil, mai bine vii cu fabricile la Braila-Galati unde ai Dunarea deja navigabila.
Prutul a fost facut deja navigabil de catre moldoveni, initial pana la Cantemir, pentru barje de 500 tone. Planul era sa ajunga pana la Ungheni, dar nu stiu exact in ce stadiu se afla https://www.ziarulnational.md/navigatie-pe-raul-prut-dupa-25-de-ani-de-asteptare/
Amice @VICEroy mai termina cu propaganda asta infantila : a stapanilor psd-alde de la moskova! psd-alde nu au facut nimik pt dotarea Armatei romane pt ca vroiau spagi din banu public la achizitiile din aceeiasi bani. moskova manipuleaza mult mai mult, are mega interese si corupe in germania, austria sau olanda decat in Romania.
Se zvoneste ca din toamna o sa inceapa in forta si la santierul Damen Mangalia ! Asteptam cu nerabdare sa dea drumu la treaba ! Pana atunci reparatii, reparatii si iar reparatii
Din 15 Mai au inceput constructia unei nave
http://economie.gov.ro/damen-mangalia-incepe-constructia-unei-nave-pentru-cautarea-si-recuperarea-de-diamante-de-la-mare-adancime
start debitare tabla. adica taie niste foi de tabla de diferinte lungimi si grosimi, in diferite forme, dupa care le sudeaza.. dar mai dureaza ceva timp pana ies bloc sectii, momentan nu prea au tabla in depozite..
Vise frumoase…
*editat….putea sa fie cel putin o corveta gata daca nu anula contractul lui ciolos….cand ai asa capacitate in tara si poti atribui direct, tu te apuci de licitatii trucate…pe care pe urma le mai si pierzi ca prostul…
Ai nostri daca nu fura pana la cot nu se mai satura…
Cand am vazut titlu deja am crezut ca sa dat ok de începere….off mai asteptam mult….eu cred ca nu mai au bani si nu stiu cum sa faca , parerea mea ….ca la nebuni , Trăim în România si asta ne ocupa tot timpu ….
Va rog – mai usor cu titluri din astea ca imi sare inima cand le vad.
Ma gândeam gata au dat comanda directă – au ajulat licitatia si a zis Damen ca le facem.noi mai ieftin sinpe toate 4 odată- de fericire ca a intrat Mustață la bulău