Nu zambiti, nu ne-am iesit din mana, cativa asi inca sunt ascunsi in maneca (imaginea cu senilatu’ testos are un sens…shhh, ciocu’ mic) dar…
Ce mai face Armata Romana zilele astea, pe langa eforturile si riscurile (umane si materiale) asociate cu pandemia
Dincolo de exercitiile, aplicatiile si datoria celor din teatrele de operatii ale misiunilor externe, mai marii de la MApN se mai gandesc si la, stiu si eu…dotarile, contractele si industria militara romaneasca de care avem nevoie?
Ultimul pe care mi-l amintesc e cel din urma cu o luna cu privire la cele 172 de remorci si semiremorci (SC Automecanica Medias SRL).
Razvan „Kim Jong-de-mucava” Mihaeanu
Pe bune? Se discuta serios de Abrams?? Sep v2?? cu „detoate”??
2 batalioane de Abrams in Ardeal si cineva isi va sterge postarea de pe Fb ?
Mai exact unul la Oradea si unul la Arad! 🙂
E un cacat, mergem la fenta, puntem tancul lange pekinez si URS(S)-ul rusesc zambeste la grantita.
Lasati politicienii sa-si dea ei mingi peste fileu/granite ca probleme vin din alte parti, aia nu zic nimic, doar fac.
Poate „cineva” nu-si va sterge postarea de pe Facebook, dar sigur isi va actualiza harta, care e veche de 102 ani 🙂
:)))))))))))
Da vrei sa spui ca acuma luam si tancuri sincer eu nu mai suport/
Nu avem știri din cauză că totul decurge perfect. În sfârșit putem spune că suntem prea înarmați pentru dușmanul de la răsărit. Nu mai avem nevoie de noi achiziții poate peste vreo generație.
Imediat este 9 mai, o zi in care ne aducem aminte că pacea în Europa încă dainuie. Dar pentru cât timp?
Să facem un exercițiu de imaginație. Dacă partenerul strategic intră într-o recesiune foarte gravă din cauza pandemiei și este nevoit să-și reducă simțitor prezența pe plan mondial. La urma urmei nici un imperiu nu e veșnic. Noi pe ce ne putem baza?
Cel mai simplu răspuns este că ne vom baza pe următorul partener strategic. Ai impresia că am fost statornici de-a lungul istoriei? Dacă SUA ar trece sa zicem printr-un război civil, toată securitatea occidentală se duce pe râpă. Nici nu vreau să mă gândesc prea mult la așa scenariu.
Buna ziua , o intrebare , au ajuns sau nu in Tara primele 36 de buc piranha 5?
S-au dat asigurari ca in 02.2020 vor fi in Uzina …..
Multumesc
am mai scris, sunt in tara dar ne-receptionate de MApN.
Ok Ms
daca se continua asa, s-ar putea sa fie si ultimele…
Super! Mai luom si un batalion de SAUR 2 sa ajutam Moreniul in negocierile cu Egiptul si uite ne apropiem de dotarea pestrita a Indiei, dar la o scara mult mai redusa!
Avem de toate in numar infim!
Poate nu realizăm noi și MApN cumpără „material” de studiu pt Saur 3, in două variante, amfibiu și neamfibiu….
Cei de la ATM sunt cu prosoape ude in jurul capului , MApN lucrează subversiv pt material de studiu împreună cu DPA, totul pt a crea cel mai bun TBT….
Urmează un batalion de Boxer, și unul dePatria, mai tarziu și Iveco…..bine la intervale de decenii, să nu se prindă ceilalți ce vor să facă…..
Și noi, nerecunoscatori, îi improscam cu noroi…
Să ne fie rușine, zic…..
Ar trebui luate 20 buc Saur, tinute 1 an sa vada cei interesati sa cumpere ca a cumparat armata romana si pe urma date fratilor din Basarabia…
Vom avea numai de castigat, pentru ca convinge si pe altii sa cumpere, vom ajuta industria, vom ajuta pe fratii nostrii din Basarabia si le bagam morcovul in fund firmei producatoare de Piranha….. ca e posibil sa nu mai avem nevoie de ei cel putin pentru amfibii. Adica avem si alte optiuni… Eu asa as proceda…
Nu ne-a mers deloc bine cu Piranhiile astea, nici cu IIIC care au fost luate cam degeaba, nici cu Piranha 5.
Huh?
De ce nu vrea MApN-ul sa le receptioneze?
am mai scris, sunt niste probleme cu integrarea unor sisteme pe platforma.
Si in mod normal cum yrebuia sa fie ? Spune-ne sa stim. Nu se pupa ce a cerut MAPN turela, blindat sau e altceva ?
Sa inteleg cand nu ai induatria ta in tara nu poti face nimic ?
nu am ce sa va spun. Deocamdata nu reusesc sa le receptioneze. Au fost niste discutii aici, cum ca comunicatiile, turela…
Intrebati la MApN, ca ei stiu mai bine.
Iar asteapta cineva spaga. 😉
Se cunoaste ceva despre o posibila achizitie de Abrams ??
Ceva noutati ?
semiremorci poate pentru petreceri offline, ( opusul lui online) si foarte posibil pentru containere anti-Covid ( aia care vin din afara ).
Deci nu dracul asa alb, pardon negru, oricate lumanari as pune la biserica din oras nu o sa vad asa minune cu Abrams.
Acatiste cred ca trebuie, si asa astia din BOR ( unica corporatie romaneasca ) trebuie sa-si schimbe masinile indata, nu au produs nimic de Paste, erau la fundul sacului ( sa ma iertai aia credinciosi care inca mai credeti in biserica ).
La Automecanica se construieste (inclusiv in oeriaoda aceasta) o hala noua care sa preia din volumul de lucrari necesar acoperirii contarctului catsigat
O hala noua? Asta e ceva. De cand se construieste?
My precious ! Desi am alte pareri despre viitorul rol al tancului pe campul de lupta, this is the One. Daca astia pun mana pe macar 5 batalioane, ma duc si ii procur lui Zoli (un amic „refugiat” din Ardeql) 2 damigene cu zaibar si 12 pachete de costite BBQ american de la Mega – sa mearga de pe 15 mai la rude in Odorhei si le faca cinste.
Printre altele ajuta si Basarabia
Cata răutate! Să pui imaginea aia frumoasa Abrams cu cocarde tricolore…
Între timp, na că trecuram Prutul. Azi un pic…..
Dar, nu ne mai tine…. ai vreo veste?
Pe bune, ce stiri sa aiba cineva acum, in plina urgie a covid-ului?! mapn-ul sa anunte ca ia de 1 mld coco abramsi, de 1 mld F-16V, de 2 mld elicoptere….
E lame lame lame
Daca transpira o astfel de achizitie in lunile astea, „armatistii” erau masacrati in presa, fb samd
Din vara incolo sa vedem, macar sa iasa ok treaba cu P5, sa se semneze contractul pt Gowind, poate se misca ceva cu OMBT-Leo 2, sa vedem 🙂
si bani de unde? din toate ratele si impozitele amanate?
Avem datorie publicaa mica, daca putem sa finantam deficitul, nu e necesara austeritatea…teoretic…
https://www.g4media.ro/video-iohannis-vom-avea-un-deficit-mai-mare-decat-a-fost-planificat-la-inceputul-anului-si-el-trebuie-finantat-ca-sa-nu-fie-nevoie-de-masuri-suplimentare-de-austeritate.html
finantam de unde ? suntem indatori tare extern
daca ne imprumutam, e sa facem investitii, altfel ne ia dracu’ in curand, ca se apropie ata de par!
Era un film cu prosti, la care gura batea curu de fiecare data cand vorbeau, penibilul era total, pana cand un unchi, satul de atata incompetenta, si care avea nevoie de ei, a zis gata cu prostiile, a impus silentio stampa si a inceput sa se implice sa rezolve problemele. Deci RO MBT: Abrams Sep V2 ! ???
Foarte frumos sa avem asa ceva in dotare. Nu stim ce versiune totusi? The more the merrier cum se zice la unchiul Sam. Important este sa le punem si sistemele Trophy sau Iron Fist.
Ceva vesti bune am citit despre investitii masive ce urmeaza sa se faca la baza de la Campia Turzii atat de noi cat si de americani. Partea cu americanii o consider o veste chiar foarte buna. Mai detaliat pe hotnews
https://www.hotnews.ro/stiri-defense-23864129-baza-aeriana-71-campia-turzii-modernizare-extindere-16.htm
Sa fim seriosi. Daca ne apucam si de tancuri cum ne-am apucat de Agilis, Pirande, Corvete, Elicoptere e clar. Nu uitati ca si F-16 a fost o poveste lunga. Singura achizitie care s-a facut rapid a fost sistemul Patrihot. In rest… se vorbeste si nu se face.
Astea fiind zise, daca se dovedeste ca e pe bune si chiar se pregateste ceva, vom avea 5 Abramsi prin 2023 si o promisiune de inca 200 pana in 2030. Cu livrari prin anul 20..niciodata. Yay!
Oricum arma tanc e foarte limitata (ca sa nu spun direct depasita) pe campul de lupta modern (parerea mea).
Hai cu elicopterele! Hai cu mai multe avioane! Hai cu bateriile de coasta si cu o miniflota rapida, mobila si potenta ca putere de foc (adica corvete)! Hai cu Agilis super mobile si cu putere mare de foc (adica pe modelul Centauro sau Type 16). Hai cu o armata profesionista si cat mai putin capusata de pensionari speciali si varu’ lu’ nepotu’ lu’ generalu’ X!
Si daca doctrina chiar are nevoie si de un tanc, hai pe ceva mai mobil, mai mic… CV-90 cu tun de 120.
Vise…
Si eu zic ca mobilitatea-i pe primul loc, americanii stiu ei ce stiu, CV-90 cu tun de 120 nu-i o idee rea , dar parca n-ar strica și niște K1A1
Razvan “Kim Jong-de-mucava” Mihaeanu – ce am ratat?
Dar serios acum, ce am ratat din perspectiva tancologica ca logisticienii pe care ii mai am eu in telefon nu cumpara (inca) galeti de abrmas, de rezerva… Deci? Au cumparat recent niste foi de cort ca na…
Si spital de campanie
Spitale, 3.
2 erau in dotare, unu cumparat recent
au achizitionat si truse medicale mobile odata cu spitalele astea ?
Erau deja. Nu cred ca au toti. Cu dezinfectantii e problema
Se folosesc tot felu de alternative din comert. Igsu sta mai bine
Susoteli, Lt, susoteli! 🙂
Au inceput sa reapara acum, la sfarsit de lockdown, intrasera intr-un con de umbra, acum au reaparut…
https://www.rumaniamilitary.ro/abrams-in-carpati
Ultima noutate era ca am trecut la productia de Izolete si ceva prototip de aparat respirator . Cam astea sunt realizarile la MAPN.
Testoase americane putem avea anytime , doar comanda ferma lipseste.
Acum 1 sapt erau deja 16 produse
https://www.atlasobscura.com/places/sierra-army-depot
Are balta peste.
Razvan, schimba si tu poza de la articol, ca bagi lumea la idei degeaba. Pune si tu un zero barat, e mai aproape de adevar. Poti sa il pui in camuflaj carpatin si cu cocarda daca vrei 🙂 .
Avem cel puțin șase camioane Iveco. Am văzut ieri în parcarea de la guvern.
Sunt mult mai multe. Cu al 301-lea trebuiau sa fie produse in Romaina Dar jegurile din conducerea noastra ii doare in cxr. Delasatori si tradatori. Au pus lacat la ROMAN si gata!
https://psnews.ro/se-mai-produc-camioanele-iveco-pentru-mapn-in-romania-raspunsul-autoritatilor-de-la-bucuresti-352349/
Puteti sa imi dati ban pt ce am zis dar asta simt.
Ce vreau sa intelegeti toti colegii de comentarii -si astept in special critici- este ca toti militarii si politistii si pompierii si cele 9 servicii care sunt 2, absolut toti au intrat acum tactic la sacrificiu. Sa va apere. Asta e misiunea. Ce am citit in unele articole… cica dictatura militara. Nimeni dintre baieti si fete nu asteapta multumiri
eu am un mare respect ptr militari in special si ptr celelalte forte de ordine ..cu toate ca le mai critic uneori
cand spun ca nu vreau e sa ii vad pe strazi , pe militari ..e pe acelasi rationament ..cand spun ca nu vreau sa aud ca trebuie sa merg la medic , politie , sau primarie…adica nicidata nu te duci ptr ceva bun
cand armata e pe strazi pe timp de pace e ptr ca ceva nu e in regula ..de asta nu as vrea sa fie pe strada
multi cred ..ca totul a fost can can ..si au iesit sa defileze , ca e o conspiratie ..etc , in astea doua luni de carantina ..multi ne-am dat drumul la neuroni sa zburde
eu sunt de parere ca nu exista om cu scaun la cap sa inchida lumea ..asa la semn
ptr amatorii de statistica ..sa se uite la numere , sa vada ca rata infectiilor , nu a crescut descontrolat la noi ..cu toate ca au existat momente critice ..si ar trebui sa multumeasca tuturor ce s-au ocupat ca asta sa fie asa
si chiar de critic mai des , jandarmeria si politia ..am respect ptr ambele institutii si stiu ca sunt oameni competenti si dedicati in ambele
Niko nimeni in verde nu vrea sa fie pe strada.
Au intrat tactic in spitalele unde retardul e standardul, unde prostia pe metru patrat depaseste orice norma imaginabila. Plus ceva psyops timid, dar nimic despre care sa scrii acasa.
ForTer din patrulele mixte a fost o miscare PR a guvernului plus psyops si o modalitate prin care alunecosii de la interne baga in ecuatie un proverbial acar in caz de ceva.
In rest… au intrat la sacrificiu, ca in mijlocul haosului si incompetentei folosesti metoda sovietica de aparare a patriei. Cind 70-80% e incompetenta nu ai cum sa obtii rezultate notabile. Ca aia stii si intelegi cind esti la butoane nu pe merit ci pe relatii, cumetrenii si nasisme. Edit: cind vorbesc de incompetenta ma refer atit la cea cu grade cit si la cea civila.
Si multi dintre cei enumerati de tine se chinuie sa prinda si ei un loc in poza, dupa modelul jegdarmilor care se lauda cu salvarile salvamontilor.
Si colac peste pupaza RoSA conduce eforturile stiintifice anti-covid. Serios.
….Wut? RoSA? THAT RoSA?!…
Au fost alocate citeva zeci de milioane pentru lupta cu CoViD.
https://uefiscdi.gov.ro
RoSA da presedintele executiv al Grupului Interinstitutional pentru Cercetare si Securitate. Adica adunarea securistilor care vor sa sifoneze si ei niste bani si nu au fost lasati sa o faca in economia libera ca valutisti.
Of Duamni…RoSA…covid…mi-am dat o palma peste fatza dis de dimineata…
Stai asa,cum?
Cercetare. Romania. 2020.
http://www.research.gov.ro/ro/articol/5182/minister-comunicare-ministerul-educa-iei-i-cercetarii-lanseaza-al-doilea-set-de-teme-de-cercetare
Am incercat sa nu scriu la articolele legate de situatia actuala acordarea unei responsabilitati catre RoSA este cea o prostie uriasa. Asta se intampla cand ai o institutie canceroasa care brusc nu mai drept unic scop doar sa existe ci ajunge sa faca ceva, Trist.
Ce am scris aici e versiunea scurta. In realitate e mult mai complex cu cercetarea asta.
RoSA e o mizerie crunta. Pur si simplu sifoneaza niste bani si nici nu isi dau interesul sa faca ceva macar, la ce banuti au 🙁 .
Sunt tipii care au trimis satelitu ala de 1 cm3?
Da, sint o parte a consortiului care a lansat acel satelit. 🙂
Legenda e ca microsatelitul inca se mai invarte 😀
Nu se-apuca si Arca sa faca ventilatoare 😀 ?
?
Nu le da idei.
already did…”fans”:
https://www.youtube.com/watch?v=7TnqBM_KUyE
se lucrează după manual….un manual depășit ,regizori de conjuctura iș actori nepregătiți dacă și un neinstruit si neica nimeni in drum in ale militariei ca mine le-a mirosit jocul.bine, ei pot merge impacati la culcare cu gandul la marile batalii eroice date pe altarul luptei anticovid asa cum si cocos lacrima cu steagul si icoanele in spate dar ce a inceput la noi ca o criza medicala s-a transformat etapizat in hiperbolizarea statului ,oamenilor si actiunilor sale.in momemtul de fata covidul si cetatenii sunt doar figuranti si zgomot de fundal in acest plan de reconsolidare si revalidare a structurilor de forta si a unui stat corupt si incapabil.se doreste in final aparitia unui semtiment de recunnostinta vesnica si vina colectiva in sanul societatii fata de acest sistem plin de eroi ca revolutia de certificate.iar liberalii in prostia lor genetică au bătut palma cu baronimea cu epoleti ca să-și salveze curul….mai cu voia sau siliti de acoperitii acestei caste militare care apasa butoanele țarii.
E o foame mare de procente electorale… Totuși și în această circumstanță, găsesc comparația cu cocos, un pic deplasată. Ăla ieșise să-și justifice intervenția barbară asupra unor manifestanți pasnici, fiind în slujba intruchiparii supreme a corupției. Acum, „bătălia ” e doar pe procente, iar actorii, statul, trebuie să livreze populației dovezi că e 110% implicat în luptă, armata fiind și ea acolo. De aici tot exercițiul ăsta la limita dintre ageamiu și cvasiprofesionist de pr. Transport aerian, fabricație de măști, izolete, proiecte de prototip de ventilator, etc. Referitor la instaurarea conducerilor militare în spitale răvășite de Covid, nu mai ține de pr. Acolo, chiar asta trebuia facut. Era singura modalitate de a îi face pe cei care mai erau capabili să lucreze, să respecte cu strictețe niște reguli.
din ce cauză au ajuns doctorii militari in spitale,de ce spitalele au devenit principalele focare,cine a transformat spitalele in focare?
Nu generalizez, dar acolo unde s-a întâmplat, cauza a fost corupția. Numirea unui management incompetent, incapabil de răspuns, preocupat strict de soarta personallă. Asta cuplat cu un dsp local așijderea, rezultatul unor numiri făcute de baronii locali. Dar mă repet. Nu generalizez. Ma astept, la modificări semnificative legislative cu privire la modul în care vor fi ocupate aceste posturi. Altfel nu am învățat nimic.
politicienii romani care au guvernat ,pt ca coducerile spitalelor ca majoritatea institutiilor publice sunt numite politic iar majoritatea celor numiti au principala calitate ca sunt obedienti deci prin urmare nu sunt si cei mai calificati ,unii din ei chiar sunt incompetenti de cel mai mare grad
managerul de spital are alte culpe,sà nu le amestcăm.prostul ăla nu e băgat de nimeni in seamă,de facto spitalele sunt conduse de un vid de putere in care fiecare face ce vrea in interes propriu.in schimb neica nimeni manager cade primul in caz de belea dar famiglia de doctori-asistente-brancadieri-ambulantieri care conduc sistemul sanitar in fiecare spital ramane neschimbată si isi perpetuează specia de la o generatie la alta….de asta se moare in spitale.
de aia cum se schimba managerul se achizitioneaza cate ceva si se modernizeaza pe hartie ca e pus doar sa fie schimbat in caz de belea ,e pus ala care face bani pt aia care guverneaza si cam punct lucru valabil si pt alte institutii care au multe din servicii asigurate externalizate ,cum sunt renovari ,consolidari ,achizitii de echipamente ,igiena ,curatenie si transport pacienti in interiorul spitalului ,paza si protectie
ca doar Oprescu nu a invatat treaba cu 10% din contract la primarie,si ca el sunt si unii recent demisi pe care ii plange beneficiarul cotei parte cu drag
specimenul ăsta numit politic nunare nicio treabă cu actul medical si practica medicală in sine.
în țara asta se moare in marea ei majoritate din conduita medicala neprofesională nu din lipsa de buget sau spitale regionale.
in sistemul medical se fura la nivel inalt prin conturi si in spitale cu sacośa śi portbagjul în acest an.
sistemul sanitar nu este subfonanțat,este lăsat la mâna doctorilor care se cred dumnezei sinfac ce vor cu aceste fonduri.
Mai baieti,nu vreti sa vorbiti de tancuri,HIMARS etc,adica de cea ce va pricepeti
Sa intrati pe terenul COVID cu pareri de amatori care se cred foarte informati,va cam descalifica
Este un site despre armata ,vorbiti despre asta si terminati cu vaiecarelile penibile si cu impresiile voastre de instalatori care incearca sa ti explice cum functioneaza instalatia electrica
Un sfat,nu o luati in nume de rau
Depinde ce anume discutam despre SARS-Cov-2 si CoViD. Ca exista mai multe tabere pe blog, ca peste tot, fiecare cu propriile argumente – cei care cred ca e o conspiratie, cei care numara decesele cum vor, cei care nu cred in masuri, cei care cred in ele, cei care au avut virusul, cei care cred ca nu au cum sa il ia, cei care cred ca e o raceala, cei care cred in panaceul universal – imunitate naturala cu orice pret, cei care au participat la eforturile anti-covid, cei care au informatii despre ce se intimpla, cei care inteleg fiecare proteina a lui.
Multe capete, multe pareri, unele nu ancorate in realitate. 🙂
@dacadami
Poti sa-l intrebi pe Putin, e expert in militarie, Parada de 9 Mai „Pobeda” doar cu un detasament al garzii de onoare si restul doar Fortele Aeriene…asta e un fel de „hint” pentru cei care inca nu cred in Kung Flu virus (ps – 200 000 de infectari pentru Rusia, cate 10 000 pe zi, welcome „to the club”)
Pai dacadami crede in el si in efectele lui. A zis asta si vineri parca. 🙂
A, Razvan, ai vazut ca suedejii au zis ca au gresit? RTI, vezi ca acum suedejii zic ca abordarea lor nu a fost cea buna si ca nu au facut bine.
Am vazut…nu e nici o surpriza.
Am spus ca in SUA si UK conservatorii au inceput sa foloseasca superficial exemplul Suediei ca motiv de incheiere a lockdownului (daca i-am vazut chiar pe Tucker Carlson si pe Paul Joseph Watson – mai ales pe el – facand aceeasi magarie).
Mare greseala, in loc sa-si foloseasca instinctul, faptul ca Suedia e „covid-19 shithole/cesspool country” (expresie personala, mi-o asum)…s-au apucat s-o laude aiurea-n tramvai…acum incep sa realizeze greseala.
Bravo lui „America Uncovered” (offshoot al lui „China Uncensored”), canalul asta de Youtube pricepe „pros and cons”….
Apropo, daca CCR-ul nostru zice ca starea de alerta e anticonstitutionala pe 13 mai (exact ziua in care vom avea 1000 de morti – apropo, nu m-as mira ca din acest motiv sa dea decizia mai devreme, deoarece CCR/Avocatul Boborului = PSD/ALDE)…ce va face Iohannis? Va prelungi starea de urgenta cu 2 saptamani?..si daca da, cine o va vota?
Jocuri politice de „cum sa cadem noi mai bine si ceilalti mai rau”: PNL vs PSD/ALDE/PRO.
O sa vedem.
Daca as fi PSD as bloca legea cu starea de alerta si apoi as arunca tot cacatul in capul guvernului, „care nu poate rezolva problema deci e incompetent pentru ca a distrus economia si nu poate opri decesele”. Revenit la putere, as ingropa dupa modelul chinez orice cifre, cu stare de urgenta reglementata prin lege si oricine misca sau spune ceva bagat la beci.
PNL ar fi apoi bun de dus la groapa. Cu PR corespunzator PSD ar iesi curat si ar mai domni 20 de ani.
Sper doar ca nu mai au indivizi capabili, de talia lui Iliescu.
Foarte le mulțumesc la toți, mai puțin la jandragni și la milițieni……stii tu la aia care imobilizau și gazau acuși doi ani oameni in scaun cu rotile și aia care ,,imobilizau ” bolnavi psihici cu șase gloante-n spate într-un bloc din București și pe deasupra amenințau vecinii ca daca dau declaratii la presa le fac dosare penale.
Cat despre Abramsi sau alte acareturi nu numai cu siguranta după politicienii actuali nu vom lua , pe motiv de criza viitoare si pe motiv de electorat care in mare masura acum astèapta altceva nu ,,megastiri de A3″ cu ,,ciurucuri americane ” la pret de Leo2Ax nou…….PNL&PSD mai ales sunt partide cu increngaturi multe prin regii (Mai ales Romsilva de aia nu vor stoparea taierilor ilegale, vezi Fluture etc) se vor mula aproape 100% pe ce vrea ,,poporul” , nu vreau sa fac campanie dar cam singurii care pot și vor sa faca ceva is usristii , macar astia-as cu corporațiile , macar sa privatizeze pe bune 2/3 din Romarm si poate vom vedea și noi armament made in Ro.
O varianta ar mai fi un ajutor american cu niscaiva tancuri și modernizare făcută pe credite, sper ca americanii să ia-n calcul și varianta asta ca sigur ăștia de acu nu scot banii.
Eu inca mai sper la 2 espadrile de avioane, la un tbt cu adevărat made in Ro si amfibiu, la o licență pt armă de asalt, la minim 24 vânătoare de tancuri, la vreo 50-70 tunuri autoptopulasate și la Gowind ș Sigma made in Ro cu rachete US…..bune si două Arleigh Burke și un Ticonderoga VLS.
problema e ca in spitale nu se respecta norme sanitare si de igiena. de acolo si rata mare de bolnavi in randul cadrelor medicale
Comentariul e pt colegul Vlad și e la ,,rubrica ” critici pe care spunea ca le așteaptă.
Erata: Flutur nu Fluture și astia-s nu astia-as…..mama ei de tastatura
Dimineata citeam ca la Botosani au dat party intr-un salon al spiralului. Medici si asistente
@Vlad
Greșești un pic, e vorba de cadre medicale asimptomatice, internate într-un spital exclusiv Covid.
Oamenii ăia sunt purtători sănătoși.
Ce sa faca si ei saracutii!.., ce face romanu’ cand e stresat ?….baga o ,,aspirina”?
G
Bombardamentul de informații de peste tot te contrariază, dar dacă nu le compilezi cum trebuie ajungi la balamuc.
Sa speram ca lehamitea populației fata de clasa politica actuala nu va fi speculată din afara asta dacă deja lucrul asta nu se intampla.
Romania ca sa ajunga un stat puternic are nevoie de o reformă a clasei politice și a aparatului de stat.
Nu generalizez, dar acolo unde s-a întâmplat, cauza a fost corupția. Numirea unui management incompetent, incapabil de răspuns, preocupat strict de soarta personallă. Asta cuplat cu un dsp local așijderea, rezultatul unor numiri făcute de baronii locali. Dar mă repet. Nu generalizez. Ma astept, la modificări semnificative legislative cu privire la modul în care vor fi ocupate aceste posturi. Altfel nu am învățat nimic.
Iulian peste tot in lumea buna armata a fost scoasa in strada. Nu e inventie romaneasca e si-n uk,franta,italia
Cu spitalele…pai un celebru medic din Bucuresti lua spaga zilnic. In provincie e si mai si
Vlad, nu criticam masura de scoatere in strada, am spus doar ce este si m-am referit la specificul local. Era o constatare si o parere. Vrei mai multe despre situatia actuala?
– Cu spitalele nu e numai spaga ci si prostie in stare concentrata.
– In spitale aveau echipament primit pe fuga pentru ca a inceput sa se afle ca nu au si le-au aratat dirrctorii de spitale victoriosi la presa.
– Apoi au dat ordin sa nu se foloseasca sau daca se folosesc sa fie unul pe saptamina de medic, sa ajunga. Eventual la asistente ce mai ramine.
– Diversi s-au invirtit sa vinda masti si echipamente de protectie ineficiente pe la diverse spitale.
– Nu raportau decese din spital sa dea bine pe hirtie (si vine acum cite unul sa spuna ca se dau bani sa spuna ca de covid).
– Apar oferte de sisteme de testare cu hote de IKEA si incinte sudate din tabla de inox, totul impachetat ca BSL-3 (exagerez dar ai prins ideea).
– Diverse firme fac cite ceva (ex tunele de sterilizare complet ineficiente), dar nimeni care ar trebui sa indrume companiile nu spune nimic. De la ISU, de la DSP, de la ACCTM, de la Cantacuzino, de la Ministerul Sanatatii. Sint prezentate ca realizari.
– Diverse institutii cu grade ale statului vor partea leului din lupta cu CoViDu si dau m*ie celor din privat care chiar stiu sa produca ceva. Incropesc o improvizatie prezentata ca rralizare (uite la ventilatorul ACTTM si cel de la JPL). FFS, puteau lua planurile aluia comercial facute publice si sa il faca pe ala!
– Astronautul tarii face reclama la o lampa UVC pentru acasa. Lampile UVC pentru acasa pot intrq in categoria ‘fac nitroglicerina pe balcon’.
– Coordonarea intre intitutii in uniforma (servicii, interne, DGSU, etc) e pasta si toti se lupta pentru influenta si imagine. Informatiile nu circula. Nu stie dreapta ce face stinga si invers. Exista resurse nefolosite si in alta parte e lipsa. Directii clare zero.
– Lupta cu CoViD e de fapt cam ca rascoala de la 1907, dar imaginea proiectata e de structura care functioneaza ireprosabil.
– Militianul sef de-a dreapta lui Vela face eroi pe toata lumea in uniforma. Ma lasi? Arabu sef ameninta cu sfirsitu lumii. Dar nici unul nu e in stare sa explice exact ce sw intimpla, planuri sau strategii – nici in conferinte de presa nici in talk-show.
– Militienii se simt in putere acum. Dau ordine sefii sa creasca amenzile date – doar e KPI, nu? Iau initiativa cei de mai jos sa iasa in evidenta si dau amenzi, ca doar e KPI.
– Armata e prinsa in tot haosul asta.
Edit: Cine dintre cei in uniforma despre care chiar cred merita respect? Medicii militari (trimisi sa scoata spitale judetene din rahat sau ramasi in spitalele lor). Institutul Cantacuzino. ForTer de pe strada. SMURD, pompierii si ambulantierii. Unii dintre politisti. Cei care chiar s-au sacrificat, nu restul de 80% pafaristi cu grade.
Sa continui?
igsu,asistenți,brancandieri ,ambulantieri….toti se angajează pe plic si „recomadări”.
si cei care apartin de stat si cei care apartin de primării.
unii mor acum,pacientii mor de zeci de ani de bataie de joc….care si unde sunt eroii?!
Eh, cei care s-au dus fara sa cricneasca si-au facut datoria si merita un multumesc. Nu vorbeam de spaga de angajare.
@psycho Hai sa-ti dau un pont de la un parinte de-al meu (vb de o institutie publica, dar e aplicabil peste tot in stat): spagarii si pilele nu merg la Casa de Pensii, unde muncesti de rupi, platesti din salariu daca gresesti si iti rup pensionarii gura daca nu le convine pensia calculata 🙂 . Spagarii si pilele merg pe la primarie, drumuri si ape, protectia consumatorului, etc, unde se freaca duda.
Numai un prost ar da spaga sa intre la urgenta, maternitate sau ATI, unde stresul e masiv si rezultatele se vad imediat, iar rudele mortilor sunt langa tine si gata sa te reclame. Spagarii se duc pe la laboratoare, stomato sau alte chestii de procrastinare, unde sanctiunea e pe o filiera indirecta.
Also medicii tineri nu par sa vrea spaga, ba chiar se enerveaza. Acu’ depinde si de omul pe care-l prinzi. Tuthankamonii care-s si profi universitari si in o mie de comisii care numara grauntele de nisip sunt problema majora. Taie capul imputit si-si revine restul.
Ante covid se intra si la UPU si la obstetrica-ginecologie cu pile si spaga la greu mai ales ca la UPU sunt niste sporuri care ar face si un judecator invidios. Nu mai zic de infirmiere promovate asistente dupa spoieli de cursuri si concursuri pt post promovate cu largul concurs al doctorului caruia ii facea menajul acasa.
Subscriu!
Pe posturile de la UPU și ATI e bătaie, pentru că sporuri la greu!
Părerea mea, hîc…
Sunt medici care stau mai mult la clinicile lor private decat in spital. In Bucuresti isi facuse unu clinica in bloc
După ce medicul Păunescu a încercat să vadă rezultatele muncii sale administrandu si cateva picături in nas a apărut un ,,ceva,, care cică face ancheta ca a fost folosit un vaccin neomologat. Poate face ancheta si pentru toate tratamentele utilizate in lupta cu covid 19 ca niciunul nu a fost fabricat pt asa ceva. Sau poate cu institutele englezești care nu au curajul de a folosi pe ei înșiși rezultatele ci folosesc sclavi sociali din România. Sau francezii ce il testează pe africani.
Directori de spitale pusi politic ……
IT,
Păunescu ăla e o glumă proastă, sapă un pic legat de el…
Omul oare un oportunist politic, a trecut prin vreo trei-patru partide, are declarații extrem de controversate.
A promis în timp:
Septembrie 2017 – vaccin anti-alergie la ambozie;
2018 -vaccin anti-cancer (vaccinul ar fi trebuit să fie gata în 2019);
26 decembrie 2019 – a mai promis un vaccin anti-cancer;
27 octombrie 2019 – tratament pentru leucemie limfatică acută cu limfocite B
Niciunul nu a fost livrat.
https://www.stareapresei.ro/virgil-paunescu-alias-vergica-galuscan-un-escroc-politruc/
https://www.edupedu.ro/tag/vergica-galuscan/
https://www.g4media.ro/ancheta-la-spitalul-judetean-timisoara-dupa-ce-virgil-paunescu-seful-centrului-oncogen-a-anuntat-ca-si-a-administrat-vaccinul-pe-care-il-dezvolta-impotriva-coronavirusului.html
Wow! Mare om! Poi mai are cineva 2 vaccinuri anti-cancer in portofoliu?!
In alta ordine de idei: alergia la ambrozie e chiar asa severa si pervasiva?…
E data dracu. Și eu și soția mea nu ne putem bucura de vara. De când înflorește până în octombrie ne chinuim sa respiram și asta cu tratament simptomatic, antihistaminice și spray nazal dedicat.
Ce e drept nu am investigat subiectul. Nu numărul mare de stiri pozitive din mediul online precum și știrile tv m au facut sa am o poziție pro fata de medicul respectiv ci parerea unui virusolog, Geza Molnar pe care l am auzit si văzut la Digi 24. Nu exclud posibilitatea ca persoana respectivă să nu fie cine se pretinde. Am apreciat gestul, specific inginerilor de poduri care garantau cu propria viata realizarea. În plus l am auzit cand a spus ca el colaborează cu Institutul Cantacuzino.
Prevad urmatoarea miscare: renuntarea la Pirahna si achizitionarea din acesti bani de tancuri Abrams.
eu prevad alta miscare. renuntarea la tot si dupa pauza
eu as prefera sa mearga inainte programul Piranha ,iar din invatamintele trase GDLS sa poata sa negocieze contracte cu aplicabilitate mai rapida ,privind restu de mecanizate necesare , Piranha amfibiu, ascod II cu stang 6 si tun de 40 si tancurile necesare ,ca doar consortiul asta produce toata gama de mecanizate
Stie cineva unde se fac cei 80% ofset din camionele IVECO noi ale Armate Romane? Este plin prin Bucuresti si pe media cu ele.
Hai ca am cautat si mi-am raspuns singur..:/
Se pare ca nu…
Niste nenorociti!!!!
https://psnews.ro/se-mai-produc-camioanele-iveco-pentru-mapn-in-romania-raspunsul-autoritatilor-de-la-bucuresti-352349/
pai cand iese remorca si semiremorca pe poarta Automecanica Medias nu ti se pare normal sa iasa cu un Iveco mare in fata ,si atunci poate face baietii hala sa faca si Iveco ca doar contractu parca e pe 7 ani
Kiddies…