Ce e de zâmbit, mă rog? E o mașină de teren! Bine, americanii aveau așa ceva acum 70 de ani, dar la unele ”cestiuni” suntem cu mai mult de 70 de ani în urma lor, așa că e bun și ăsta!
Mini ce?
ARO 10 ar fi putut fi o masinuta extra ..daca nu ar fi avut cam multe probleme legate de calitate (nu prea poti avea pretentii de calitate de la insi mai preocupati sa gaseasca o bucatica de branza, de salam cu soia [da cica ala era lux – avea soia max 30% insa cica acum alea ieftione au cel mult soia 30% , vreo 5% sange , 3 % zgarciuri si restu E urui]) . A da si un motor mai breaz (ala de 1300 si 54 cp era clar prea slab ptr caroseria prea grea)
Tarziu a fots si un prototip cu 4 usi – gigea!- da cam prea tarziu
Da daca zicem ARO – in anul expunerii primelor 24 .. apai 244 (ala cu 4 usi) era „top” 3 … Pe vremea aia (1971-72) automobilele de teren erua genu Land Rover (adica pe sleau carute ptr padurari si ptr padure sau savana afaricana) slab finisate (Trabantu era limunzina comparat cu un Land din anii 60!) , submotorizate (ca si ARO 24 o v max in jur de 100-110) .. Da mia erau si Kaiser Jeepurile … Jeep u jeep care sa zicem este ptr cei care vor jeep si basta .. Wagoneer mare. confortabil si spatios dar care am imprsia ca era bun doar ptr campu semanat cu porumb da cam ata ca off road …
ARO244 asigura cam confortu si finisarea unei Dacii 1300 (nu era chiar rau ptr 1970! Si comparata cu Land Roveru era ceva de vis!! ) si avea bune capacitati de trecere … spre excelent.. A da .. ati vazut o Toyota Land Ruriser din epoca ? Arata a caruta tiganeasca ..
A da.. Mai erau Chevrolet Blazer plus una de la Ford si una de la Chrysler (grupul) da astea erau prea „americanesti”…
E si a aprut Range Rover .. prima masina de teren cu care nu iti era jena sa sa o parchezi langa un hotel „mare” sau care pe autostrada nu era depasita de masinile ieftine gen Fiat 128…(ma rog cat consuma .. ete na! Daca dadeai 70.000 fr pe ea cat pe un Mercedes 350 SEL ce iti mai pasa de consum?!)
Simpatica idee . Fata e oribila , mai bine-I pastrau faruri patrate sau apelau la un designer tanar , ca-s gramada si talentati [ da dupa faculta tre sa lucreze ca barmani …mde] , da restu’ merge . Si ar putea fi si o platforma interesanta pt. un vehicul usor ,parasutabil ,ceva intre un atv si un 4 ori 4 eu l-as vedea adus eventual pana la nivelul lui ZIBAR mk-2 …
@Jasper , Aro-ul dragon nu prea-mi place esthetic de loc dar isi face treaba , inteleg ca s-or descurcat cu ce or avut …insa daca tot e sa vorbim de proiecte de design , as reaminti ZA ONE ,ZA ONLY Dacia Duster , asa cum mi-ar fi placut sa-l vaz pe strada …din pacate …politica si meteahna frantujilor…legata de design e aceea ca proiectul sa taie venele dupa care se scoate ceva urat pe piata .Mai nou doar si-or schimbat politica la Renault datorita pierderilor in vanzari .
@Razvan , arata fain , nu stiu de ce numai 600 euroi , o fi avand cred ceva probleme la motor , dar ma gandesc ca adaptand poate un motor de Suzuki Vitara nou , ar iesi o scula super …
nu mai vorbiti bre de dacia
afara este prezentata sub marca renault
vreau aia … a da , reno 100%
pacat de aro , mare pacat ca nu am fost capabili sa continuam
@Vitali , afara …unde ? In Franta am vazt Dacia , in Jermania la fel , la engleji ”topgear ” la fel , la turci , ai ghicit …la fel , bulgari , la fel pana si in Macedonia tot asa , in Maroc unde se face vanu in special pt. arabi ‘ la fel …
Acu , ca frantujii au 51 din actiuni e cam alta mancare de peste , e drept , au incercat sa bage sigla Renault , or si scos cate ceva in special pt estici , dar nu a avut chiar asa impact ca si sigla bastinasa …si nu te teme , e cam Renault in toate punctele esentiale ,la fel cum Skoda , Seat , si alte derivate fac parte din concernul vw-audi-porsche . La ora actuala , nu mai vorbim decat foarte rar de pur-sange , toate fac parte din concerne , chiar si Renaultul are componente facute in China si Citroen-Peugeot-Honda la fel , concern , unii fac componente , altii ansamble , numai botul si emblemele mai fac oaresce distinctie intre masini , la fel cum la Mercedes si Bmw vorbim de designeri coreeni si sefi de proiect americani …asa ca Reno 100 /100 ? … Poate Reno 5 sau Reno Gordini …
Ce e de zâmbit, mă rog? E o mașină de teren! Bine, americanii aveau așa ceva acum 70 de ani, dar la unele ”cestiuni” suntem cu mai mult de 70 de ani în urma lor, așa că e bun și ăsta!
Atunci…”Plangeti…macar un pic”:
…sau „Ofticati-va…macar un pic”:
„VAMTAC” de la 1:33
mai bine asa :
Azi este Down The Memory Lane Day 🙁
„ARO 324 AMC BUGARO forever!..because The Force is strong with this one!” – zise Darth Vader.
Mini ce?
ARO 10 ar fi putut fi o masinuta extra ..daca nu ar fi avut cam multe probleme legate de calitate (nu prea poti avea pretentii de calitate de la insi mai preocupati sa gaseasca o bucatica de branza, de salam cu soia [da cica ala era lux – avea soia max 30% insa cica acum alea ieftione au cel mult soia 30% , vreo 5% sange , 3 % zgarciuri si restu E urui]) . A da si un motor mai breaz (ala de 1300 si 54 cp era clar prea slab ptr caroseria prea grea)
Tarziu a fots si un prototip cu 4 usi – gigea!- da cam prea tarziu
Da daca zicem ARO – in anul expunerii primelor 24 .. apai 244 (ala cu 4 usi) era „top” 3 … Pe vremea aia (1971-72) automobilele de teren erua genu Land Rover (adica pe sleau carute ptr padurari si ptr padure sau savana afaricana) slab finisate (Trabantu era limunzina comparat cu un Land din anii 60!) , submotorizate (ca si ARO 24 o v max in jur de 100-110) .. Da mia erau si Kaiser Jeepurile … Jeep u jeep care sa zicem este ptr cei care vor jeep si basta .. Wagoneer mare. confortabil si spatios dar care am imprsia ca era bun doar ptr campu semanat cu porumb da cam ata ca off road …
ARO244 asigura cam confortu si finisarea unei Dacii 1300 (nu era chiar rau ptr 1970! Si comparata cu Land Roveru era ceva de vis!! ) si avea bune capacitati de trecere … spre excelent.. A da .. ati vazut o Toyota Land Ruriser din epoca ? Arata a caruta tiganeasca ..
A da.. Mai erau Chevrolet Blazer plus una de la Ford si una de la Chrysler (grupul) da astea erau prea „americanesti”…
E si a aprut Range Rover .. prima masina de teren cu care nu iti era jena sa sa o parchezi langa un hotel „mare” sau care pe autostrada nu era depasita de masinile ieftine gen Fiat 128…(ma rog cat consuma .. ete na! Daca dadeai 70.000 fr pe ea cat pe un Mercedes 350 SEL ce iti mai pasa de consum?!)
Eh.. ARO a fost o ocazie ratata cu brio …
Simpatica idee . Fata e oribila , mai bine-I pastrau faruri patrate sau apelau la un designer tanar , ca-s gramada si talentati [ da dupa faculta tre sa lucreze ca barmani …mde] , da restu’ merge . Si ar putea fi si o platforma interesanta pt. un vehicul usor ,parasutabil ,ceva intre un atv si un 4 ori 4 eu l-as vedea adus eventual pana la nivelul lui ZIBAR mk-2 …
http://defense-update.com/products/z/zibar_mk2_17052010.html
Uite o oferta la doar 600 euroi:
http://olx.ro/oferta/vand-aro-10-4-reproducere-militara-ID158gJ.html
🙂
Si aici un proiect mai serios:
https://www.facebook.com/IAroCamaradArmy
Mai ce bine arata Aro-ul ala rosu Columbian !!! Dau 10 machetutze dacia duster la schimb la una de Aro Columbian
@Jasper , Aro-ul dragon nu prea-mi place esthetic de loc dar isi face treaba , inteleg ca s-or descurcat cu ce or avut …insa daca tot e sa vorbim de proiecte de design , as reaminti ZA ONE ,ZA ONLY Dacia Duster , asa cum mi-ar fi placut sa-l vaz pe strada …din pacate …politica si meteahna frantujilor…legata de design e aceea ca proiectul sa taie venele dupa care se scoate ceva urat pe piata .Mai nou doar si-or schimbat politica la Renault datorita pierderilor in vanzari .
http://jalopnik.com/5162595/dacia-duster-every-concept-buzzword-at-once
desi am vazut si o idee faina de tuning la Dacia duster la partea frontala . Din pacate n-o ajuta si profilul …
http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2013/04/Renault-Duster-DC-Design.jpg
Desi tine de design, le-am pus pe blog militar, pt. ca imi imaginez cum ar arata astea ca vehicule militare …
@Razvan , arata fain , nu stiu de ce numai 600 euroi , o fi avand cred ceva probleme la motor , dar ma gandesc ca adaptand poate un motor de Suzuki Vitara nou , ar iesi o scula super …
http://timpul.md/articol/lukaenko-ar-vrea-ca-r–moldova-i-belarus-sa-produca-tractoare-pe-care-sa-le-vanda-in-romania-63956.html
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=833971946633286&set=a.385362734827545.96850.100000614643630&type=1&theater
Asta e cea mai buna :)))
E din 1978 si inca functioaneaza foarte bine.
nu mai vorbiti bre de dacia
afara este prezentata sub marca renault
vreau aia … a da , reno 100%
pacat de aro , mare pacat ca nu am fost capabili sa continuam
pacat de aro erau masini bune
@Vitali , afara …unde ? In Franta am vazt Dacia , in Jermania la fel , la engleji ”topgear ” la fel , la turci , ai ghicit …la fel , bulgari , la fel pana si in Macedonia tot asa , in Maroc unde se face vanu in special pt. arabi ‘ la fel …
Acu , ca frantujii au 51 din actiuni e cam alta mancare de peste , e drept , au incercat sa bage sigla Renault , or si scos cate ceva in special pt estici , dar nu a avut chiar asa impact ca si sigla bastinasa …si nu te teme , e cam Renault in toate punctele esentiale ,la fel cum Skoda , Seat , si alte derivate fac parte din concernul vw-audi-porsche . La ora actuala , nu mai vorbim decat foarte rar de pur-sange , toate fac parte din concerne , chiar si Renaultul are componente facute in China si Citroen-Peugeot-Honda la fel , concern , unii fac componente , altii ansamble , numai botul si emblemele mai fac oaresce distinctie intre masini , la fel cum la Mercedes si Bmw vorbim de designeri coreeni si sefi de proiect americani …asa ca Reno 100 /100 ? … Poate Reno 5 sau Reno Gordini …
Bah… cand ma gandesc ca unul din „eroii” zilei zicea ca va face naveta la Bruxelles cu un ARO 10 decapotabil… 🙂