Dimensiuni cargo: 18,54 m lungime; 3,45 m latime si 2,95 m inaltime.
Capacitate : 23 tone.
Viteza: 850 km/h.
Surse foto si text oficial: Aero Magazine, FAB
Dimensiuni cargo: 18,54 m lungime; 3,45 m latime si 2,95 m inaltime.
Capacitate : 23 tone.
Viteza: 850 km/h.
Surse foto si text oficial: Aero Magazine, FAB
Asta inseamna seriozitate si interes, bani si proiecte duse la final. In cativa ani o sa vedem Brazilia ca putere militara serioasa, vor portavioane, vor aeronave, vor sisteme de rachete si, ceea ce-i mai important, vor industrie militara serioasa. Bravo lor!
Si pe langa ei, ceilalti:
Felicitari brazilienilor pt.acest proiect! dar nu a-ti observant cele 4 steaguri desenate in ordine verticala pe avion in fatza dreapta imediat dupa hublourile de la postul de pilotaj un pic mai jos? primul e al braziliei, al doilea argentina, al treilea prietenii nostrii portughezi si ultimul al vecinei nostre ceva mai indepartate rep.cehia. cele 4 steaguri ma fac sa cred ca acet avion a fost o cooperare, cam in genul cu F-35 care are sumedenia de stegulete pictate pe el cam tot in acelas loc ca si Embraer KC-390. poate or fi tarile care il doresc in dotare acest avion. vom vedea+asteptam detalii.
detalii aici
http://en.wikipedia.org/wiki/Embraer_KC-390#Partnerships_and_manufacturing
Intradevar, bravo lor! Pacat ca noi nu suntem inca in stare sa ne adunam si sa mergem cu totii intr-o singura directie.
Frumos…
Alte poze: http://www.zona-militar.com/foros/threads/embraer-kc-390.17225/page-30
aripa aparatului are un profil interesant….
cred ca acest aparat are carente in manevrabilitate in conditii de lupta spre deosebire de c 130 – ma refer la manevrabilitatea complet incarcat avand in vedere profilul aripii;
totusi este de laudat efortu` intelectual al celor care au lucrat la proiectarea lui;
aparatu` arata foarte bine;
despre Aerotaxi de la Incas n`am mai auzit nimik;
exista un proiec rusesc asemanator tu 330 (pe hartie aparatu` rusesc este mai mare, are o sarcina utila mai mare si binenteles o greutate mai mare);
ei bine se pare ca si in america de sud o sa porneasca o noua cursa a inarmarii…asa se incep cursele inarmarii, e nevoie ca un singur actor din regiune sa inceapa sa se inarmeze si ceilalti o sa il urmeze…daca va uitati acum america de sud e putin peste europa de est ca dotare…in 10-15 ani situatia o sa se schimbe foarte mult…probabil o sa ajunga la nivelul asiei sau orientului mijlociu…
Romania va avea sansa unui buget mai respectabil pentru armata atunci cind majoritatea populatiei va iesi la vot si ii vor alunga pe toti snapanii, guzganii si termitele care n-au altceva in cap decit devalizarea economiei in interes propriu.A se vedea si postarile din domeniul economic de la Btziday si comentariile aferente.Cit timp vom tolera smecheria paguboasa si guralivii hoti si excroci, din pacate, situatia va ramine neschimbata.Nu poti omori ” calul ‘ care trage ( cu taxe, impozite si ANAF ) si apoi sa te intrebi de ce n-ai bani in chimir !
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Extern/Europa/Serghei+Lavrov+Transnistria+Moldova+Romania+UE+Rusia
Cu ce se mai lauda VR pe site-ul lor de propaganda : ” http://romanian.ruvr.ru/2014_10_20/Noua-structura-de-cercetare-lovire-C4I-a-armatei-ruse-1902/ ” ???
Sa te lauzi cu tu95 e ca si cum te-ai lauda cu mig 21
Brovo lor!
Pilotii nostrii zboara cu miguri care se dezintegreaza in zbor – Un MiG-21 LanceR şi-a pierdut rezervoarele în timpul zborului:
http://www.ziuaveche.ro/top-secret/armata-2/un-mig-21-lancer-si-a-pierdut-rezervoarele-in-timpul-zborului-251050.html/
”O comisie a Statului Major al Forţelor Aeriene cercetează cauza producerii incidentului de zbor.”
Sunt curios ce o sa spuna la concluzii aceasta comisie. Oare o sa aibe curajul sa scrie negru pe alb, ca aceest incident, se datoreaza uzurii fizic si morale ale aeronavei?