Articolul de Seara: Dacia Duster pick-up

duster-pick-up-4

Dacia, principalul producător auto din România, grupul OMV Petrom, cel mai mare producător de ţiţei şi gaze din România, alături de Romturingia, carosier independent, anunţă livrarea primelor vehicule Dacia Duster Pick-Up. Rezultat al unui proiect de transformare, acesta a fost produs special pentru a răspunde cerinţelor OMV Petrom.

duster-pick-up-1

Ceremonia de înmânare a cheilor primelor 10 vehicule a avut loc marţi, 7 octombrie 2014, la uzina Dacia de la Mioveni, în prezenţa domnului Nicolas Maure, Director General Grup Renault România, a domnului Gabriel Selischi, membru al directoratului OMV Petrom, responsabil pentru Explorare şi Producţie şi a domnului Stelian Ion, Director General al  SC Romturingia SRL.

duster-pick-up-3

Parteneriatul dintre cele trei companii prevede livrarea a peste 500 de vehicule până la finalul anului 2015.

Vehiculele Duster Pick-Up produse pentru OMV Petrom sunt derivate din modelul 4×4 de serieşi sunt echipate cu motorul 1.5 dCi, de 110 CP., fiind modificate pentru a răspunde nevoilor specifice industriei de petrol şi gaze. Ele oferă o cabină simplă, cu două locuri şi o lunetă de dimensiuni medii, protejată de un grilaj. Cabina este ranforsată exterior. Bena are o lungime de 1,7 metri şi poate transporta o încărcătură de până la 450 de kilograme.

Proiectul de conversie al autovehiculului Duster în versiune Pick-Up a demarat la finele anului 2012 şi a cuprins realizarea mai multor prototipuri, urmată de obţinerea omologării din partea Grupului Renault, a omologării RAR de către Romturingia cu sprijinul Grupului Renault şi în final, a pregătirii pentru fabricaţie.

duster-pick-up-2

„Duster Pick-Up ilustrează capacitatea Dacia de a răspunde solicitărilor clienţilor cu produse adaptate nevoilor acestora. În acest caz, este vorba despre OMV Petrom, grup cu care avem o colaborare fructuoasă şi de lungă durată. În acelaşi timp, Duster Pick-Up reprezintă un nou etalon în parteneriatul cu Romturingia, una din cele mai importante societăţi specializate în conversii de vehicule şi în amenajarea de caroserii din România. Sunt convins că Duster Pick-Up se va dovedi soluţia potrivită la toate solicitările clientului nostru”, a declarat Nicolas Maure, Director General Grup Renault România.

ProSport

53 de comentarii:

  1. Am vazut-o, chiar este ok!

  2. Totusi ar fi fost mult mai bine daca se punea roata de rezerva pe plafon.

    • daca-i punea roata de rezerva pe plafon ar fi crescut consumul de combustibil , ar fi stricat aerodinamica si ar fi aratat desuet eventual puteau sa o puna in spate precum la unele masini tot teren dar pe plafon in nici un caz .

    • Nu avea rost s-o puna acolo pentru ca masina e destinata sa fie utilizata de echipe tehnice de interventie la sonde sau pentru alte domenii similare si este nevoie de acel spatiu pentru a monta o scara sau alte scule. Pentru asta s-au si montat barele pe cabina.
      Daca, de exemplu, utilizatorul pune pe ea o caroserie din fibra de sticla pentru a cara marfa, poate sa puna roata pe plafon fara nicio problema.

  3. Sunt curios care o fi primul pe blog ce se apuca „s-o photoshopeze” in culoare olive cu cateaua sau lansatoare in spate 🙂

  4. lasa-ma ca asa nervi mi-a produs meciul mai ales in a doua repriza romania a jucat cu morcovul in fund si in final 1 la 1
    afara cu piturca

    • De ce ti-a produs nervi? De ani buni intalnirile dintre Romania si Ungaria au avut tot ce le trebuie (tensiune, rivalitati, suporteri zgomotosi, atmosfera in tribune etc) singurele lucruri care au lipsit au fost doua echipe de fotbal care sa merite tot acest spectacol.
      Sa te agiti atat, sa dai banii pe bilet, sa urli in tribuna de-ti ies plamanii pentru doua echipe de impiedicati care lasa impresia ca joaca fotbal cu mingea medicinala.

  5. Duster pick-up este o masina extrem de necesara in economia nationala, mai ales pentru ferme, mici afaceri, etc, doar ca neavand sasiu, Duster-ul are caroserie auto-portanta, nu poate fi incarcata prea mult.
    Sper ca Dacia sa dezvolte si un pick-up mare cu sasiu 4×4 de origine Nissan, o masina care sa poate fi multifunctionala si care sa poti monta de la joagare, la diverse instralatii pentru agricultura, pe modelul camionetelor americane.
    renault raptur
    Dar asa cum este acum, Duster-ul 4×4 reprezinta o varianta decenta pentru inlocuirea partiala a parcului de ARO din armata.
    Nu trebuie uitat ca fiecare Dacie vanduta de la Mioveni inseamna bani in economia romaneasca, inseamna plusvaloare la noi in tara.

    Daca am mai avea inca 3-4 integratori industriali de forta Dacia am sta mult mai bine si am avea multe locuri de munca.

  6. Un link despre Duster Pick-up: http://www.forum-auto.com/marques/dacia/sujet5803-35.htm pe care ni-l daduse Marius la articolul cu Gripenul invingator in Brazilia, in decembrie 2013

  7. Dacia, Dacia, Dacia…sa faca si sa dreaga,,,ca e misto si toate cele. Dar cand este sabotata de cei ce sunt la putere, parca mai bine ne lasam pagubasi. Sa fim seriosi…autostrada Pitesti – Sibiu este necesara a o mare gura de oxigen pentru fabrica. este unul din putinele avantaje ale ei, exceptand inalta calificare si profesionalismul romanilor. Pacat ca politicul e mai interesat de spagi si comisioane de la cei ce vor Comarnic – Brasov, decat de cei 200 de mii de oameni care lucreaza la Uzinele Dacia, Ford si furnizorilor acestora. Poate un inceput de maidan romanesc ii repune pe calea cea dreapta pe politrucii nostri, in frunte cu ciuma rosie de la guvernare. Avea dreptate Basescu cand spunea ca marea si endemica coruptie mioritica ne poate aduce in situatia Ukrainei de astazi. Pur si simplu lumea ajunge pana acolo incat nu mai poate si nu mai inchite porcariile astora si actioneaza instinctiv si primar, dar corect dpdv sufletesc!

  8. Stie careva pretul / unitate?

  9. Bine ca n-ati inceput inca sa montati DSHK-uri pe ele 🙂 .

  10. E CIFRA MAGICA, bre ! 12 av, 12 grenade, 12 arme de asalt, etc. pe scurt MApN!!!
    Acum, in ce grupa crezi ca alergam ?
    Ca tara ?

  11. „Le groupe français d’armement terrestre Nexter a annoncé, ce 29 octobre, avoir signé un contrat portant sur la livraison de 12 véhicules 4×4 hautement protégés « Aravis » au forces armées gabonais.”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *