“Casa” Flotilei 86 Aeriene, se va inchide la sfarsitul acestei luni. Avioanele, pilotii si intreg personalul se vor muta la Constanta, pe aerodromul Mihail Kogalniceanu, anunta cei de la aviatiamagazin.ro.
Motivul acestei plecari este unul simplu – baza aeriana intra intr-un amplu proces de modernizare si reabilitare iar lucrarile vor incepe chiar cu pista de decolare-aterzare, facand astfel inutila folosirea ei de catre MiG-urile cu ciulini pe ele.
Mutarea la Kogalniceanu va dura aproximativ patru ani, in cazul in care bugetul Ministerului va cuprinde an de an sumele necesare lucrarilor de la Borcea. Teoretic, daca se va realiza si inlocuirea flotei de Miguri 21 cu avioane mai moderne, pilotii de vanatoare ai Flotilei 86 se vor intoarce in casa noua si la avioane noi.
Citit si: NATO va moderniza bazele aeriene de la Fetesti si Otopeni
Conform Observatorului Militar, zborurile de la Bacau cu IAR-330 Puma SOCAT s-au reluat, pagina 6: http://presamil.ro/OM/2013/15/ziar%2015.pdf
sunt deja 10 zile de cand zboara
i-au „prins” rospotters bacau
http://www.rospottersbc.ro/index.php?PHPSESSID=e09fe4a3a90a11c4101dcb9961e4ebe7&topic=816.0
Inseamna ca o fi existand macar un raport preliminar cu cauza accidentului
raport strict secret eviden (in buna traditie din tara asta, mai ales ca noi avem mari secrete de pastrat in special fata de tehnica militara!)
@paul, stiam, am dat linkul O.M. pentru ca e oficial” La fel m-am gandit si eu, trebuie sa fie macar un raport preliminar (care probabil va da vina -poate meritat, poate nu, cine stie- pe pilot/piloti si pe conditiile meteo), de vreme ce se permite zborul aeronavelor.
„Teoretic, daca se va realiza si inlocuirea flotei de Miguri 21 cu AVIOANE MAI MODERNE, pilotii de vanatoare ai Flotilei 86 se vor intoarce in casa noua si la AVIOANE NOI.”
HA HA HAHAHAH HAHAHA!
cea mai proasta alegere, avand in vedere resursa mica a migurilor noastre, se pare ca se vor uza si mai repede in mediul umed si sarat dobrogean.
„Mediul dobrogean” poate fi el sarat dar umed sigur nu este chiar daca M. Kogalniceanu este oarecum aproape de mare (de fapt prea aproape nu este).
Dobrogea e arida, nu putem vorbi despre umiditate la MK. Salinitate e in sol si in apa, in aer nu prea cred ca putem vorbi de salinitate. MK e la mama naibii in camp, nu e pe langa saraturi.
Sfarsitul unei ere…
Citesc pe prima pagina a Observatorului Militar „Viata merge mai departe”.
(Blink….Blink…Momente bune de perplexitate)…
Luciane tata, nu te cunosc, dar daca mai era pe la voi colonelul Crampita te lua (la figurat) la palme.
„Viata merge mai departe” e un aforism din putul gandirii. „Viata merge” e in sine un pleonasm. Nu te-ai multumit cu atat, ai adaugat: „mai departe”. Da, stiu, e o expresie populara gen „mingea e rotunda”, „golul pluteste in aer”, dar tu (se presupune ca) stapanesti cuvintele.
Ce-i drept, meritul tau e ca ai scapat tentatiei de a spune „viata merge inainte” (vorba personajului politistului din „Politist, adjectiv”: „unde sa mearga, inapoi?”.
Luciane, ma opresc aici si nu comentez articolul pe care l-ai scris pentru ca este atat de plin de clisee incat am putea face un rolfilm.
Felicitari! Tot inainte ca pionierii!
http://www.youtube.com/watch?v=05OtVEXGT0g
F16 A este un avion nou doar pentru pilotii romani care il vor folosi in locul veteranului MIG21, un avion foarte longeviv, ca si F5, de exemplu.Romania inlocuie o martoaga cu o alta martoaga, de alta rasa.
poi daca asa conducere avem!!