vă luati sotia si copiii de mânuțe si la cascat ochii pe cer?
aveti grija cu soarele ,mergeti pregatiti ca va ataca pe furiș.
luna trecuta la baza aeriana 95 am plecat de acasa om si am venit inapoi o aratare cu capul si antebratele rosii plus contur alb la ochi de la ochelari…palaria,sapca,basca sau umbrele sunt un „must have”.
have fun!!..si aduceri poze/filmari inedite.
Nu e credibil.
Bombe nucleare au la baza uraniu mult imbogat sau plutoniu.
Nu exista o proba materiala, macar una , ca RSR a avut vreodata miile de centrifuge necesare imbogatirii uraniului natural sau vreun reactor nuclear care sa produca plutoniu.
Nu exista nici industria apta de a produce astfel de utilaje. + ar fi costat o astfel de cercetare tehnologica sume imense care nu existau fiind deviate in constructia canalului , a casei poporului si a combinatelor de utilaj greu.
E aceiasi aiureala ca laserul portabil cu care au taiat romanii tancurile sovietice impiedicand astfel invadarea tarii ca in Cehoslovachia. 🙂
scuze de off-topic dar chiar mi-a fost greu sa ma abtin…
Nu este credibil de ce?
Pentru ca ti se pare incredibil sau pentru ca ai dovezi irefutabile?
este deja istorie…
Metoda de separare prin centrifugare s-a inventat mai tarziu iar Romania nu a avut nevoie de asa ceva pentru ca la Pitesti exista un reactor Triga II si care a fost folosit pentru obtinerea unei cantitati minuscule de plutoniu, acum modificat si nu mai poate face cam nimic grav. https://en.wikipedia.org/wiki/TRIGA https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_nuclear_reactors
o fi Cristoiu comunist, dar nu-i prost. articolul e insuficient iar materialele Central Lack of Intelligence Agency sunt declasificate (adica cenzurate cu dungi negre) si in ziua de azi. Important e prezentul in care avem rachetele nucleare mutate din Turcia si program laser in desfasurare la Magurele + mine de uraniu daca avem nevoie.
Asta e din ciclul razbunarea istoriei-nu ma lasi sa ma inarmez, o sa te chinui tu mai tarziu sa-mi dai arme.
E adevarat ca e prezent si bombardierul Panavia Tornado ?
Face un zgomot . 🙂
26 de ani au trecut zilnic cel puti doua si la joasa inaltime ( una suta metri) deasupra casei.
Zgomotul e infernal.
De anul trecut cind doua au reusit sa se pupe in zbor la doar 15 km de mine , nu mai zboara pe aici .
Ambele echipaje moarte . 🙁
A fost un spectacol frumos. F-15, Typhoon (German, dubla comanda si Britanic), Tornado sau Mirage 2000 nu au zburat, a fost doar expozitie statica.
Mi-a placut MIG-29, probabil una dintre cele mai spectaculoase evolutii, forta si agilitate. Gripen-ul de asemenea e un avion foarte manevrabil. F-16, atat romanesc cat si polonez nu s-au complicat prea mult cu partea acrobatica dar e reconfortant sa le vezi cu cocarde romanesti…
E incredibil ce pot scoate pilotii nostri din MIG-21 . Cred ca cel mai bun lucru pe care l-am putea face pt aviatia si industria aero ar fi un avion cu caracteristici asemanatoare , adus la zi si nu ar fi cazul sa insistam cu IAR-99, de pilda o licenta de KAI T-50. MIe-mi place mult Guizhou JL-9, cred ca ar putea fi usor asimilat aici si modificat pentru a fi un avion de front ieftin de operat dar fiind in NATO nu cred…poate insa facem ceva cu indienii.
si evolutia IAR-99 a fost faina dar cred ca e totusi un avion care trebuie lasat cum este acum pentru ca e nevoie de un jet de antrenament supersonic, ca sa poata face si alte misiuni.
Elicopterul PUMA a fost o placere de urmarit, din nou, e incredibil ce scot pilotii nostri din unele masini, destul de vechi
Am un mare regret, ca nu exista IAR-93 in stare de zbor, macar cateva erau bune pentru astfel de show-uri…sa nu ai cateva exemplare in stare de zbor ale primului avion romanesc cu reactie e o rusine…
Si Eu regret IAR 93 ca nu am pastrat macar cateva aparate (1celula)) pentru showuri. Cred to this ca e 1 aparat complet la Bacau. E possibility as fie in stare de. Zbor.
Am fost și eu. Nu se putea altfel, nu am ratat nici o ediție de pînă acum.
Mi-au plăcut toate evoluțiile cu un plus pentru Ka-26, pe care l-am văzut prima dată la un miting aerian. La fel și F-15, e prima oară cînd îl văd în zbor. O mare mențiune pentru evoluția celor două planoare, mereu mă încîntă cînd le văd evoluînd.
Minusuri, destule, parcă în fiecare an e mai prost organizat.
Întîi că pînă miercuri nu se știa oficial lista participanților militari (de fapt pe pagina oficială nici acum nu sînt trecuți participanții militari: http://www.bias.aero/ro/participanti), contre și orgolii între organizatori.
Doi: programul a fost dezlînat și nu au fost respectate intervalele orare și nici succesiunea evoluțiilor.
3. Red Bulls nu au adus P-38 Lightning, era unul din avioanele pe care doream foarte mult să-l văd,
4. MiG-29. Am așteptat pînă la 17:30 cînd era anunțată a doua evoluție a MiG-ului 29. Eram cu doi copii care deja răbdarea și mă enervasem cumplit. Îmi era dor de o evoluție de 29, nu l-am mai văzut zburînd de la R.O.I.A.S.2001. A zburat după ora 18 cînd deja eram la jumătatea drumului spre casă.
5. Comentariile, deși nu au mai fost tot felul de boi ca în anii trecuți, tot au fost penibile, cu folosirea multor termeni „tehnici”.
6. Uitasem, demonstrația RoAF cu avionul deturnat, anul ăsta a fost „castrată”, nu au mai fost trupele antitero care să o completeze.
7. Avioanele din expoziția statică, Mirage 2000 și Tornado, aș fi vrut să le văd și la zbor.
Cam atît. Tot ce am scris sînt păreri personale. Mă bucur că a avut loc și mi-e frică să mă gîndesc cum va fi anul trecut deși, cu siguranță, o să vin.
MIg-29 l-am ratat si eu. Muream de sete iar sa stau la cozile din interior nici gand deci am iesit sa iau ceva din exterior si exact in momentul ala a evoluat mig-ul. L-am vazut doar pentru cateva secunde cand deja era pe final, si de la distanta, prinyre blocuri 🙁 . f15 si typhoon-ul arata mai bine in realutate decat prin poze, pacat ca nu am vazut f15 in zbor venind mai tarziu. Iar-ul parca era un copilas pe langa astea 2….
Din cele mai vintage sunt bucuros ca am vazut f4u corsair.
Cam aceleasi pareri.
– un minus pentru organizatori cu tot efortul depus pentru organizarea propriu-zisa. Organizarea in ziua cu pricina n-a fost propriu-zis rea dar comunicarea a fost jalnica, saitul picat cu cateva zile inainte de meeting, accente de aroganta in comunicarea pe Facebook, samd
Trecand de asta a fost un meeting care fara a fi superlativ a fost frumos.
Ca niciodata m-au impresionat Lancerele , Pumele si Ka-ul 26. Incredibil ce-au stors oamenii aia din acele aeronave vechi. Nu vreau sa sune ca o platitudine dar pilotii romani imi par mai buni de la un an la altul. In mod special cei militari. Un plus si pentru tipul de la RoAF care a comentat. Armata romana chiar a inceput sa aibe oameni in stare sa se exprime fluent la microfon! Fara poticneli, fara exagerari, fara poante de „avtobaza” 🙂 (Nu, nu-mi lipseste Voicu, chit ca ala era civil)
F-urile 16 care au fost „felul principal” la meeting nu au parut sa se eforteze prea tare, totusi ai nostri nu mi-au parut ca stapanesc avioanele mai putin decat polonezul cu F-ul 16 mai nou sau turcul. Din nou, nota f. buna pentru RoAF.
Super-faina evolutia formatiei mixte cu piston si reactive a celor de la Red Bulls.
F-15 chit ca au facut doar trei treceri au aratat intr-un mare fel, cred ca in loc de „Born in the USA” ar fi mers mai bine „Imperial March” din Star Wars, cu piturarea aia gri peticita si „wheather”-ita, uriase pt. niste fightere, F-15-urile arata fix ca niste nave din filme SF. E prima oara cand il vad in aer si nu stiam ca arata asa de bine.
Apropos de coloana sonora cred ca mai multa muzica „epica” ar fi mers bine si cu cei de la Red Bulls, incepuse bine cu „The Rock”.
Un mare regret ca nu m-au mai tinut puterile sa stau pana la 6 fara un sfert cand a fost pus MiG-29 in program. Ma astepta un drum de 400km.
Ne vedem la anul !
Buna ziua!
Sunt inca sub efectul miting-ului! Asa ca… scuze anticipate pentru potentiala exprimare mai putin coerenta!
A meritat! Cele 13 ore petrecute pe aeroport au fost presarate cu momente de neuitat! Da, impresionante F 15!
Am asteptat cu „ochii cat pepenii” MIG-29! Este un pasaroi frumos tare! Si… parca altfel „arde cerul” un motor de mig! Si cand sunt 2 pe aceeasi aeronava… Nu l-am mai vazut din anul 1997 (cred…) cand a facut nistre treceri la BOBAS (nu stiu daca asa se numea atunci). Important este ca atunci ERA al nostru!
M-am bucurat (intamplator) de evolutia unor aeronave si vineri (21.07.2017), am stat in parcare cu cativa jurnalisti francezi. Ii citez „I have never seen anything like that!” in momentul antrenamentului facut de d-nul Gica Stancu! Mi-au dat si programul de antrenamente de vineri (as atasa poza, dar nu stiu cum)… m-am ofticat crunt pe „timpul meu”! Oricum, e bine de stiut pentru anul viitor pentru cine isi poate lua o zi libera!
Felicitari tuturor pilotilor si cer senin!
vă luati sotia si copiii de mânuțe si la cascat ochii pe cer?
aveti grija cu soarele ,mergeti pregatiti ca va ataca pe furiș.
luna trecuta la baza aeriana 95 am plecat de acasa om si am venit inapoi o aratare cu capul si antebratele rosii plus contur alb la ochi de la ochelari…palaria,sapca,basca sau umbrele sunt un „must have”.
have fun!!..si aduceri poze/filmari inedite.
off topic,
Cata credibilitate are articolul asta?
http://evz.ro/ceausescu-bomba-nucleara.html
Nu e credibil.
Bombe nucleare au la baza uraniu mult imbogat sau plutoniu.
Nu exista o proba materiala, macar una , ca RSR a avut vreodata miile de centrifuge necesare imbogatirii uraniului natural sau vreun reactor nuclear care sa produca plutoniu.
Nu exista nici industria apta de a produce astfel de utilaje. + ar fi costat o astfel de cercetare tehnologica sume imense care nu existau fiind deviate in constructia canalului , a casei poporului si a combinatelor de utilaj greu.
E aceiasi aiureala ca laserul portabil cu care au taiat romanii tancurile sovietice impiedicand astfel invadarea tarii ca in Cehoslovachia. 🙂
scuze de off-topic dar chiar mi-a fost greu sa ma abtin…
Nu este credibil de ce?
Pentru ca ti se pare incredibil sau pentru ca ai dovezi irefutabile?
este deja istorie…
Metoda de separare prin centrifugare s-a inventat mai tarziu iar Romania nu a avut nevoie de asa ceva pentru ca la Pitesti exista un reactor Triga II si care a fost folosit pentru obtinerea unei cantitati minuscule de plutoniu, acum modificat si nu mai poate face cam nimic grav.
https://en.wikipedia.org/wiki/TRIGA
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_nuclear_reactors
Lasati off-topicul, concentrati-va pe zburatoare….
da dar nu suntem in Bucuresti! :((
ca am fi mers cu drag!
o fi Cristoiu comunist, dar nu-i prost. articolul e insuficient iar materialele Central Lack of Intelligence Agency sunt declasificate (adica cenzurate cu dungi negre) si in ziua de azi. Important e prezentul in care avem rachetele nucleare mutate din Turcia si program laser in desfasurare la Magurele + mine de uraniu daca avem nevoie.
Asta e din ciclul razbunarea istoriei-nu ma lasi sa ma inarmez, o sa te chinui tu mai tarziu sa-mi dai arme.
sa vina filmuletele si galeria foto!
abia o atept!
E adevarat ca e prezent si bombardierul Panavia Tornado ?
Face un zgomot . 🙂
26 de ani au trecut zilnic cel puti doua si la joasa inaltime ( una suta metri) deasupra casei.
Zgomotul e infernal.
De anul trecut cind doua au reusit sa se pupe in zbor la doar 15 km de mine , nu mai zboara pe aici .
Ambele echipaje moarte . 🙁
E expus. Nu stiu daca a si zburat.
A fost un spectacol frumos. F-15, Typhoon (German, dubla comanda si Britanic), Tornado sau Mirage 2000 nu au zburat, a fost doar expozitie statica.
Mi-a placut MIG-29, probabil una dintre cele mai spectaculoase evolutii, forta si agilitate. Gripen-ul de asemenea e un avion foarte manevrabil. F-16, atat romanesc cat si polonez nu s-au complicat prea mult cu partea acrobatica dar e reconfortant sa le vezi cu cocarde romanesti…
E incredibil ce pot scoate pilotii nostri din MIG-21 . Cred ca cel mai bun lucru pe care l-am putea face pt aviatia si industria aero ar fi un avion cu caracteristici asemanatoare , adus la zi si nu ar fi cazul sa insistam cu IAR-99, de pilda o licenta de KAI T-50. MIe-mi place mult Guizhou JL-9, cred ca ar putea fi usor asimilat aici si modificat pentru a fi un avion de front ieftin de operat dar fiind in NATO nu cred…poate insa facem ceva cu indienii.
si evolutia IAR-99 a fost faina dar cred ca e totusi un avion care trebuie lasat cum este acum pentru ca e nevoie de un jet de antrenament supersonic, ca sa poata face si alte misiuni.
Elicopterul PUMA a fost o placere de urmarit, din nou, e incredibil ce scot pilotii nostri din unele masini, destul de vechi
Am un mare regret, ca nu exista IAR-93 in stare de zbor, macar cateva erau bune pentru astfel de show-uri…sa nu ai cateva exemplare in stare de zbor ale primului avion romanesc cu reactie e o rusine…
Au zburat 2 F15 in celula, trei treceri in viteza deasupra aeroportului in jur de ora 13.00, dupa Gripen-ul maghiar si inaintea F16-lor romanesti
Ah, nu le-am prins, am ajuns pe la 15:00
Si Eu regret IAR 93 ca nu am pastrat macar cateva aparate (1celula)) pentru showuri. Cred to this ca e 1 aparat complet la Bacau. E possibility as fie in stare de. Zbor.
Am fost și eu. Nu se putea altfel, nu am ratat nici o ediție de pînă acum.
Mi-au plăcut toate evoluțiile cu un plus pentru Ka-26, pe care l-am văzut prima dată la un miting aerian. La fel și F-15, e prima oară cînd îl văd în zbor. O mare mențiune pentru evoluția celor două planoare, mereu mă încîntă cînd le văd evoluînd.
Minusuri, destule, parcă în fiecare an e mai prost organizat.
Întîi că pînă miercuri nu se știa oficial lista participanților militari (de fapt pe pagina oficială nici acum nu sînt trecuți participanții militari: http://www.bias.aero/ro/participanti), contre și orgolii între organizatori.
Doi: programul a fost dezlînat și nu au fost respectate intervalele orare și nici succesiunea evoluțiilor.
3. Red Bulls nu au adus P-38 Lightning, era unul din avioanele pe care doream foarte mult să-l văd,
4. MiG-29. Am așteptat pînă la 17:30 cînd era anunțată a doua evoluție a MiG-ului 29. Eram cu doi copii care deja răbdarea și mă enervasem cumplit. Îmi era dor de o evoluție de 29, nu l-am mai văzut zburînd de la R.O.I.A.S.2001. A zburat după ora 18 cînd deja eram la jumătatea drumului spre casă.
5. Comentariile, deși nu au mai fost tot felul de boi ca în anii trecuți, tot au fost penibile, cu folosirea multor termeni „tehnici”.
6. Uitasem, demonstrația RoAF cu avionul deturnat, anul ăsta a fost „castrată”, nu au mai fost trupele antitero care să o completeze.
7. Avioanele din expoziția statică, Mirage 2000 și Tornado, aș fi vrut să le văd și la zbor.
Cam atît. Tot ce am scris sînt păreri personale. Mă bucur că a avut loc și mi-e frică să mă gîndesc cum va fi anul trecut deși, cu siguranță, o să vin.
MIg-29 l-am ratat si eu. Muream de sete iar sa stau la cozile din interior nici gand deci am iesit sa iau ceva din exterior si exact in momentul ala a evoluat mig-ul. L-am vazut doar pentru cateva secunde cand deja era pe final, si de la distanta, prinyre blocuri 🙁 . f15 si typhoon-ul arata mai bine in realutate decat prin poze, pacat ca nu am vazut f15 in zbor venind mai tarziu. Iar-ul parca era un copilas pe langa astea 2….
Din cele mai vintage sunt bucuros ca am vazut f4u corsair.
Cam aceleasi pareri.
– un minus pentru organizatori cu tot efortul depus pentru organizarea propriu-zisa. Organizarea in ziua cu pricina n-a fost propriu-zis rea dar comunicarea a fost jalnica, saitul picat cu cateva zile inainte de meeting, accente de aroganta in comunicarea pe Facebook, samd
Trecand de asta a fost un meeting care fara a fi superlativ a fost frumos.
Ca niciodata m-au impresionat Lancerele , Pumele si Ka-ul 26. Incredibil ce-au stors oamenii aia din acele aeronave vechi. Nu vreau sa sune ca o platitudine dar pilotii romani imi par mai buni de la un an la altul. In mod special cei militari. Un plus si pentru tipul de la RoAF care a comentat. Armata romana chiar a inceput sa aibe oameni in stare sa se exprime fluent la microfon! Fara poticneli, fara exagerari, fara poante de „avtobaza” 🙂 (Nu, nu-mi lipseste Voicu, chit ca ala era civil)
F-urile 16 care au fost „felul principal” la meeting nu au parut sa se eforteze prea tare, totusi ai nostri nu mi-au parut ca stapanesc avioanele mai putin decat polonezul cu F-ul 16 mai nou sau turcul. Din nou, nota f. buna pentru RoAF.
Super-faina evolutia formatiei mixte cu piston si reactive a celor de la Red Bulls.
F-15 chit ca au facut doar trei treceri au aratat intr-un mare fel, cred ca in loc de „Born in the USA” ar fi mers mai bine „Imperial March” din Star Wars, cu piturarea aia gri peticita si „wheather”-ita, uriase pt. niste fightere, F-15-urile arata fix ca niste nave din filme SF. E prima oara cand il vad in aer si nu stiam ca arata asa de bine.
Apropos de coloana sonora cred ca mai multa muzica „epica” ar fi mers bine si cu cei de la Red Bulls, incepuse bine cu „The Rock”.
Un mare regret ca nu m-au mai tinut puterile sa stau pana la 6 fara un sfert cand a fost pus MiG-29 in program. Ma astepta un drum de 400km.
Ne vedem la anul !
Buna ziua!
Sunt inca sub efectul miting-ului! Asa ca… scuze anticipate pentru potentiala exprimare mai putin coerenta!
A meritat! Cele 13 ore petrecute pe aeroport au fost presarate cu momente de neuitat! Da, impresionante F 15!
Am asteptat cu „ochii cat pepenii” MIG-29! Este un pasaroi frumos tare! Si… parca altfel „arde cerul” un motor de mig! Si cand sunt 2 pe aceeasi aeronava… Nu l-am mai vazut din anul 1997 (cred…) cand a facut nistre treceri la BOBAS (nu stiu daca asa se numea atunci). Important este ca atunci ERA al nostru!
M-am bucurat (intamplator) de evolutia unor aeronave si vineri (21.07.2017), am stat in parcare cu cativa jurnalisti francezi. Ii citez „I have never seen anything like that!” in momentul antrenamentului facut de d-nul Gica Stancu! Mi-au dat si programul de antrenamente de vineri (as atasa poza, dar nu stiu cum)… m-am ofticat crunt pe „timpul meu”! Oricum, e bine de stiut pentru anul viitor pentru cine isi poate lua o zi libera!
Felicitari tuturor pilotilor si cer senin!