O „gaza” buna la casa omului… milionar sau pasionat, la un pret probabil de 600.000-700.000$ pe bucata. Isi propune sa fie cel mai rapid la categoria monomotor cu piston, la 480km/h, si are 5 locuri, cu tot cu pilot, iar configuratia aripilor este una canard.
Mai multe detalii aici, iar pagina producatorului o gasiti aici.
puneti-ma pe lista cu doua?who knows…
Parerea mea….aripile par cam scurte daca ne raportam la lungimea aparatului.
daca te uiti in alte poze si compari si dimensiunile vei vedea ca anvergura e aproximativ egala cu lungimea, un raport absolut normal.
Pe mine ma surprinde lipsa detaliilor tehnice, sau nu am stiu eu sa caut. Nu am gasit date despre greutate, lungime decolare, aterizare, viteza stall, factor de sarcina, plafon, (presupun ca e destul de jos, deoarece avionul nu-i presurizat) etc. ma rog date normale care se publica pt. a intelege cum e acel ceva.
Presupun ca e asa de scump deoarece e din fibra de carbon (desi nu scrie in articol) , are stabilitate artificiala, fly by wire, si interior luxos. Ca optiune se ofera si parasuta de salvare a intregului avion!
Interesanta dar… 600.000-700.000$?!
Si pen’ca ma entersam de ce o fi asta am cauta. Mpam uita si la motor. Apoi de la motior am ajuns la un Cesna 400 :733,950 $$$lei.
Cam muti dolari .. pra multi! Ori scuklele astea sunt nemaiincotzopenite (nu prea crez!) ori dolaru este asa cum zic in cam dolarel (pe vremea dolarului inca dolar un F5E costa doar 2,1 milioane dolari. Nu mai zic de un Ceean 411 bimotor .. care facea cam juma din pretu de azi al unui Cessna 400 si iti ramenau bani de o casa misti da misti si de un amarat de RR sau de 2 Caddie sau un RR si un Eldorado deacapotabil ) Sic transit ….
(dupa cum puteti vedea nostalgia e nitel mai larga .. ca continut)
Hotatrat dolaru nu ami e ce era.. parca ar fi altceva
O vechitura de Bianaza (prim zbor in 47! In 47 nu era in proect!!) 700,000 $$$$lei mititei (pret din 2006) ??! in 66 cumprati 20 cu atatia dolari!
Luăm vreo 3 bucăți pentru paradă .
Fac ăștia RFI poate cu offset cu tot ce vreai 🙂
incep sa traiesc cu senzatia ca de aia si cumpara cate 12 din fiecare sa aiba ce sa scoata la parada….diversitate
daca te uiti in alte poze si compari si dimensiunile vei vedea ca anvergura e aproximativ egala cu lungimea, un raport absolut normal.
Pe mine ma surprinde lipsa detaliilor tehnice, sau nu am stiu eu sa caut. Nu am gasit date despre greutate, lungime decolare, aterizare, viteza stall, factor de sarcina, plafon, (presupun ca e destul de jos, deoarece avionul nu-i presurizat) etc. ma rog date normale care se publica pt. a intelege cum e acel ceva.
Presupun ca e asa de scump deoarece e din fibra de carbon (desi nu scrie in articol) , are stabilitate artificiala, fly by wire, si interior luxos. Ca optiune se ofera si parasuta de salvare a intregului avion!
Fainuta gaza intr-adevar . Dupa nume , se observa cat de mult a progresat tendinta miniaturizarii … Asa arata Valkyrie in anii 60 [he he ]
https://i.ytimg.com/vi/Mg67-ptlrwk/hqdefault.jpg
Cel mai rapid monomotor cu piston? Nu erau cateva care treceau de 700km/h? Warbirds.
http://www.rumaniamilitary.ro/sageata-i
acuma fac eu ca marius zgureanu cu linkurile vechi 🙂
pai trebuie reamintite ca lumea nu prea are obiceiul sa foloseasca butonul de cautare (search) pe site… si eu am avut surprize cautand printre cele 6000 de articole 🙂
Ar mai fi si Supermarine Seafang.
Si Sea Fury, si F8F Bearcat (varianta a doua) si P-51 si multe altele. Asadar…ce vor sa zica astia? Deja ar trebui sa fie transonic ca sa bata Rare Bear-ul de la cursele din Reno.
YAK construit la Avioane Craiova – record viteza 2011 670 km/h la clasa sub 3000 kg
https://vimeo.com/30833749
http://iar99soim.blogspot.ro/2015/05/yak-ul-3u-construit-la-avioane-craiova.html
http://teamsteadfast.com.au/
si pentru pasionatii de warbirds
http://iar99soim.blogspot.ro/2016/04/fly-low-fly-fast-turn-left-un-motto.html