Iezista o explicatie pentru votul de azi!..Zi!
Dupa numararea a 95% din voturi, rezultatele partiale BEC sunt urmatoarele:
PSD – Camera Deputatilor 46,08%, Senat 46,27%
PNL – Camera Deputatilor 19,91%, Senat 20,31%
USR – Camera Deputatilor 8,28%, Senat 8,35%
UDMR – Camera Deputatilor 6,38%, Senat 6,38%
ALDE – Camera Deputatilor 5,62%, Senat 6,04%
PMP – Camera Deputatilor 5,01%, Senat 5,29%
„Sa nu te pomenesti ca la redistribuire/atribuire primeste PSD ceva peste 50%.”
De gustibus et coloribus…temporāriīs
Lenea tinerilor de a vota.
Nu lene.
eu am o intrebare:
CU CINE SA VOTEZI? majoritatea sunt politruci.
Daca iese PSD-ul sa terminat cu Corvetele si cu TBT
La cate partide erau pe liste, aveau de unde sa aleaga, pe cine sa voteze.
@Musoiu,
si daca votezi un patid mic… care va lua la final 2-3% si care nu va intra in parlament… marea majoritate a voturilor se vor redistribui catre PSD care are 44-45%
cei 2-3% nu sunt reprezentati in parlament. si voturile se vor duce exact catre cineva pe care EI NU VROIAU SA-I VOTEZE!
– PNL-ul a gresit flagrant. Pentru ca trebuia sa-i lase guvernarea PSDului pana la finalul mandatului
– BASESCU a gresit pentru ca a intrat in politica. Stii cine nu mai merge la vot? VOTANTII PDL-ului. Pentru ca acesti oameni isi vor aminti mereu ca PNL-ul a dat mana cu PSD-ul la suspendare.
Lipsesc o mare parte din votantii PDL-ului. deasta castiga PSD-ul
fara suparare nu a existat campanie electorala si cu atat mai putin candidati,
jegurile din palavrament le cunoastem si le cunoaste toata tara,
cred ca sunt sunt nivelu`din 1916,
tocmai de aceea populatia nu s-a prezentat la vot,
autoritatea judecatoreasca si celelalte autoritati publice care contribuie la controlu puterii in stat: presedintele republicii, guvern, CCR, etc. au fost incapabile in ultimii 27 de ani sa controleze hotia pornita in timpu lui iliescu,
hotie perpetuata si azi,
personal, nu pot fi de acord cu ineptiile debitate recent de melescanul de la alde conform careia alegatoru ruman a votat programe politice – cum sa votezi programe in conditiile in care acestea nu sunt cunoscute de catre proprii membrii de partid si in conditiile in care toate promit acelasi lucru cresteri de salarii, pensii si reduceri de taxe,
istoria se schimba,
revenim in sfera moskva de influenta, la fel cu partea asta de Evropa iar serviciile, conducerea armatei si CSAT au adormit din nou cu gandu la pensia de serviciu,
se poate inca contesta legalitatea si constitutionalitatea rezultatului alegerilor dar nici un partid nu doreste sa isi asume un astfel de demers
apoi autoritatea judecatoreasca incepe sa-si schimbe din nou atitudinea aratand ingaduinta fata de palavramentari, conform ultimelor hotararilor definitive,
normal nimeni nu este vinovat si cu atat mai putin serviciile,
iubim tradarea, dar uram pe tradatori
din nefericire am fost si io la vot
si nu sunt sigur ca am votat bine,
in orice caz, dupa cum arata redistribuirile de scaune din palavrament in capitala si in judetele patriei ne dam seama ca votu a fost un fel de joc de glezne,
citatu lui Mark Twain este mai valabil azi ca oricand
http://cuvintecelebre.ro/valoarea-unui-vot/
„Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm.”
iubesc tradarea dar urasc pe tradatori.
nu in ultimu rand,
alegatoru psd,alde, udmr (reprezentati probabil de viitoru guvern) poate fi mutumit,
cu vreo luna inainte de alegeri dracnea si restu au votat reducerea si anularea unor taxe incepand cu 01.01.2017,
astazi 13.12.2016 (o fi probabil de la cifra 13) dracnea l-a sunat pe ciolos si i-a spus ca trebuie prorogata (amanata intrarea in vigoare a legii= pt. data de 01.01.2018,
iubesc trdarea, dar urasc pe tradatori
Toate sunt la fel. Eu doream candidati independenti dar legea electorala e facuta in asa fel incat favorizeaza partidele. Candidatii independenti nu beneficiaza de redistribuire. Apoi mai doream vot uninominal. Pentru ce sa mai merg la vot daca insusi procesul electoral nu-i cinstit?
Atunci sa stea in plm si sa nu mai planga ca le pute Romania pentru ca au votat bunicii pentru ei. Tinerii sunt niste „idioti utili” care sunt masa de manevra pentru „baietii destepti”. Este plin centru vechi de hipsteri si „tineri frumosi” care „protesteaza” prin neprezentare, acum o sa iasa guzganii rozalii sa ne explice ca au reprezentare nationala cu peste 40% din 30% prezenta la vot. Sunt dezamagit nu de batrani si pesedisti ci de ceilalti.
Si hodorogii care in continuare voteaza „cu iliescu” si „psdr” ce sunt? Nu tot masa de manevra?terminati o cu „votul nostru conteaza” pentru ca NU conteazq,voi votati cu cine vreti ca de iesit iese cine trebuie
Da dom’le, ce-mi „place” mie atitudinea asta:
-n-am cu cine sa votez, nu e gata servit pe tava partidul ala curat, fara corupti, care sa aibe idei similare cu ale mele, sunt prea bun pt. masina pe care o conduc, sunt prea bun pt nevasta pe care o am, too sexy for my hat, samd.
Aaaa, si tarisoara ar trebui aparata de un zid solid de Leoparzi si M-1 parcati shenila la shenila, indaratul lor inca un zid de TR-2000, unul de Boxeri, Marea Neagra sa poti sa o traversezi la pas fara sa-ti uzi pantofii calcand de pe o nava romaneasca pe alta, samd. F-15 in RoAF, etc
Si atunci poa’ ma scol si eu din pat sa votez, da’ pana atunci sunt prea bun pt. ce ma inconjoara. Fimeile is proaste, Logan-ul nu-i masina, politica-i o c…va. Gandire de loseri.
Nu exista scuze pt neprezentarea la vot.
…la alegerile libere, corecte si periodice 🙂
Dar la referendum (unde neprezentarea pentru invalidarea rezultatului constituie tot o forma de „vot”)…da. 🙂
@Razvan Mihaeanu, subscriu. La referendum neprezentarea poate fi o forma de invalidare deci o modalitate practica de blam.
Pai daca e gata cu TBT-ul si corvetele daca iese PSD (& friends), atunci voteaza cu altii, ca sa nu iasa. Imi pare reau, dar nu pot intelege oamenii care asteapta sa voteze doar zane magice, sfinte si imaculate. Asa ceva nu exista in politica, mai ales in tara noastra, iar eu consider ca au fost unele partide care desi nu erau zane, erau totusi preferabile ciumei rosii.
nu prea cred….daca li se explica care este faza cu TBT-ul si cu corvetele sigur vor intelege ca aceste programe trb facute pt Armata Romaniei. si ppoate vor face si celelate programe….TR-20XX, ATROM-155, tun-obuzierul ap senilat 155 mm, rachete AA, AT, AN si de croaziera, camioanele, jeep-urile LMV, rachetele de artilerie de 300 mm si ROT, MLI/MLVM-20XX modulare, IAR-99 modernizat, F-16 +F-15 de achizitionat cu off-set, macar 36 avioane din fiecare, elicoptere de toate tipurile produse la Ghimbav cu Airbus Helicopter si poate o noua fabrica cu Bell Helicp. Textron, si dc nu in nou avlsmr bi-turbofan IAR-9X (EF-Typhoon, F/A-18 CD Hornet/EF Super Hornet sau Rafale-CBM, produse sub licenta) urmase a lui IAR-93 VultuR, armament modern de infanterie usor si greu, etc!
Si halate invizibile in spectrul infrarosu…
daca vrei tu si de alea OK. mai adaugam…ghioage, ciomege, maciuci,bate, uluci!
USR.
Oamenii SRI-ului scosi din joben
musoiu, sunteti intr-o eroare extraordinar de grava, nu lenea tinerilor este cauza ca PSD-ul are 45% ci faptul ca 3-4 milioane de tineri sunt plecati in strainatate la munca…in tara au ramas persoanele mai in varsta care voteaza 90% cu PSD-ul.
Corect. Cei 4 milioane de romani din strainatate puteau sa incline balanta in favoarea altui partid.
cei 3-4 milioane de tineri plecati in strainatate ar fi votat cam 90% cu partide de dreapta sau centru dreapta…asta-i democratia, trebuie sa acceptam ca PSD-ul are 45% din voturi
Cat a votat diaspora, Cristian???? Sub 100 000!!!! La prezidențiale au fost aproape 400 000, n-au avut secții de votare, ” vrem sa votam!!”…. Unde sunt toate astea acuma??? Atunci au votat pentru un singur om cu puteri reduse în stat, un om aflat cumva la discreția parlamentului. România e o Republica parlamentară, votul pentru parlament e de fapt cel mai important. Nu cred ca sunt dispus să-i mai aud pe cei din diaspora ca se mai plâng. Cioloș le-a făcut acum 416 secții de votare – erau electoratul lui. Am văzut cum au răspuns.
IS28b2, la aceste alegeri nu poti vota decat in judetul in care ai domiciliul, nu poti vota pe liste suplimentare. Sa-ti dau un exemplu, daca ai rezidenta in judetul Sibiu si azi ai fi fost la sky in judetul Brasov nu ai fi putut vota, trebuia sa te întorci in judetul Sibiu ca sa poti vota…asa si cu cei din strainatate, ar fi trebuit sa se intoarca acasa in judetul de resedinta sau daca aveau resedinta in alta tara puteau vota pt parlamentarii care reprezinta diaspora…din aceasta cauza romanii din strainatate au fost asa putini la vot.
Nu chiar. Puteau vota prin corespondenta dacă își anunțau intenția dinainte. Nu au făcut-o. Dacă se înscriu pentru votul prin corespondenta nu ar fi votat 2 senatori și 3 deputați câți sunt pe listele diasporei, ci ar fi votat chiar listele de la ei de a casa.
in strainatate s-a votat pe liste cu toate formatiunile, nu doar cei de diaspora si fara sa te inscrii la vot prin corespondenta.
In strainatate se voteza ca si in tara: doar in circumscriptia in care ai rezidenta. Daca dintr-un motiv sau altul nu ai rezidenta (ai doar actele de Romania) nu poti vota in strainatate (nici direct nici prin corespondenta). Asta explica intr-o oarecare masura numarul mai mic de voturi.
Gresesti in strainatate ai voie sa votezi si in alta tara fata de aia unde ai resedinta , doar sa faci dovada ca ai resedinta in afara Romaniei , eu am preferat Luxembourg pt simplu motiv este mult mai aproape fata de sectia de votare din Germania
Nu gresesc (dar cred ca nu ai inteles bine ce am spus, in esenta spunem acelasi lucru). Nu conteaza tara in care ai resedinta, conteaza circumscriptia. De exemplu Belgia si Germania sunt in aceeasi circumscriptie (diaspora). Daca ai carte de identitate belgiana (de rezident), poti evident sa votezi si in Germania, e aceasi circumscriptie, chiar daca alt stat. Daca nu ai rezidenta in afara Romaniei (deci in diaspora) nu o sa poti vota in diaspora.
Am votat azi in Luxembourg am avut nevoie de C.I si de hartia care dovedeste ca am resedinta in Trier Germania , buletinele de vot au fost identice cu cele din Romania fara diferente , partidul votat care intra in Parlament aloca 1-2 senatori deputati pt Diaspora asa se procedeaza
Romania este o republica semiprezidentiala.
ok. se poate vota si din strainatate – inclusiv prin corespondenta. nu zic, e mai greu si mai complicat decat sa votezi in tara, la sectia de domiciliu dar daca vrei sa schimbi ceva …. schimbi.
Teleorman, Olt – mama ce s-a sculat in astia simtul civic – :-))
Dar trebuie sa recunoastem PSD a avut exact mesajul care sa-l inteleaga bazinul de votanti. tariceanu iti dadea pensia inapoi din toate comunele si oraselele, (asa scria pe banner) si PSD o sa faca acum tot ce nu s-a facut in 20 de ani,
In alta ordine de idei, vreo 10 oameni au facut in 3 saptamani aplicatia aia de se vedea prezenta la vot in timp real.
SI nimic de zis, odata ce-ti inregistreaza actul de identitate, posibilitatea de fraudare a fost cvasinula, deci ceea ce a votat poporul azi e pe bune.
Asta e poporul, altul nu avem, cu sau fara PSD, PNL, Ciolos, DRagnea, care o fi, tara merge inainte, tara trebuie dezvoltata si aparata.
Si ce daca au plecat? Nu mai au drept de vot?
@Musoi eu nustiu de restu tinerilor din tara dar eu si prieteni mei am fost la vot si nu depasim varsta de 25 de ani
Absolut gresit! Fiul meu a venit sa voteze de la Bucuresti, la fel si prietenii lui, nepotii mei au mers la vot..! Restul sunt cele 3 milioane de roamani de afara ce trebuiau sa voteze pentru 2 senatori si 4 deputati! Teapa data de USL…!
Nu stiu daca e chiar asa. Judetele de la S si E de Carpati (alea mai rozalii la culoarea politica) au avut o prezenta la vot mult mai mica decat in 2012, in timp ce cele mai liberale au avut o prezenta ceva mai mare. In urban au iesit aproape la fel de multi ca in rural. Conteaza si faptul ca au trecut 4 ani din 2012, deci au mai plecat niste sute de mii de oameni din tara, vasta majoritate tineri.
In concluzie, mie mi se pare ca tinerii si varsta a II-a s-au mobilizat mult mai bine ca acum 4 ani, desi nu suficient de bine.
Si dezinteresul lor pentru tara.Pentru unii dintre ei conteaza doar distractiile.
Eu surprize inca nu vazui, procentele par „normale”.
O intrebare !!!!!
CE SA APERE ARMATA ROMANA?
CARE TARA?
A CUI TARA?????
A STRAINILOR CARE NE IAU TOT??
A POLITICIENILOR CARE NE-AU VANDUT ?????
NOI POPORUL LUAM DOAR FIRIMITURILE DE PAINE ,POLITICIENII IA COLTURILE SI RESTUL O IA STRAINII!!!!
DE asta nu se duc oamenii la vot!!!
Ai pus mai multe intrebari 😉 A cui tara? A noastra. Ce sa apere armata romana? Raspuns; natia romana.
Care natie eu daca asi fi soldat asi dezerta de ce ? Pe cine sa apara pe dragne pe ponta pe tariceanu , pe *editat 1 , 2 , 3, pe 4, vrei sa aperi democratia , libera exprimare , dreptueile omului ? go in united state army .
Apara pe Musoiu. Pe George. Pe M. Zgureanu. Pe mine daca vrei 🙂
Pe voi da 🙂
Bai asta,in caz de razbel nu lupti pentru dragnea,ponta ,tariceanu sau mai stiu eu ce jeguri sunt la conducere,lupti pentru familia si casa ta, pentru limba si traditiile acestui neam,pentru ai cinsti pe cei care si-au dat viata ca tu sa poti trai in tara asta. Zici ca ai dezerta? Sa fii sub comanda mea si sa incerci sa dezertezi te-as arde de viu fara sa-mi pese de consecinte.
Tara lui PESTE !
@marian , @Stefan pe cine sa apere armata pai in primu rand parinti si natia romana.
Stefan zici ca dezertezi din armata daca ai fi pai inseamna ca esti un tradator si prosti care au luptat inainte si-au dat viata degeaba Rusine sa-ti fie cu toti ani pe care ii ai
Uite asta trebuie schimbat mentalitatea asta avoastra mai ziceti ca nu se vrea sa se faca dar voi vreti sa se faca ceva in tara asta ?
de peste 2000 de ani intara asta nu s-a schimbat nimic!!!!
Tot in genunchi a stat natia romana!!
Cu mici exceptii.
Ia invata-ne mareane cum trebuiea sa facem.
Vezi ca la vreme de razboi in caz ca-ti vin ganduri de-alea cu dezertarea s-ar putea s-o sfarsesti nasol.
Cand am fost la recrutare (care nu s-a mai materializat in incorporare fiind prima generatie care n-a mai facut armata) am avut un coleg de facultate smecheras de felul lui si usor narcisist, care i-a spus capitanului de la Comisariat ceva de genul:
– Bai, pe mine nu ma prindeti voi ca-s smecher si am prins nush ce bursa de masterat la Munchen, samd.
La care ala,
-Pui pariu ca te aduc de la Munchen?
Din cate stiu a fost singurul din promotia mea care a facut armata. Ba i s-a servit si gluma aia cu „la 1m de casa”. Adica pe la Timisoara, el fiind din Iasi. Metrul fiind masurat pe harta de pe perete.
Aviz Mareanilor care viseaza la cum o uschesc ei din tara in caz de nasoleala.
Va gaseste „tarisoara” cam pe oriunde, stati fara grija.
Il acuzi pe marian (care a pus doar intrebarea „ce sa apere Armata Romana?”) pentru un lucru pe care de fapt l-a spus Stefanita…
Il acuz ca vine cu perle gen
„de peste 2000 de ani intara asta nu s-a schimbat nimic!!!!
Tot in genunchi a stat natia romana!!”
Bine ca nu a luat-o din Neoliticul timpuriu incoace.
In caz ca nu stie, „tarisoara” implineste peste 2 ani abia 100 de ani. Sau luna viitoare 157 ani. Altu’ care-i prea sexy pt. istoria propriei tari.
E larga lumea bre. Daca-ti putzim asa de tare ai loc si prin alte parti. Da vezi ca s-ar putea sa le putzi tu la aia.
Asta e schema cu „ce sa apere armata”. Iti aperi existenta proprie, a ta si a familiei tale, a proprietatilor pe care le ai, samd. Crezi ca-i funny sa pleci cu pluta peste Mediterana sau in container peste Atlantic?
Vremurile se schimba si s-ar putea ca la skinheazii din alte tari sa nu le placa de mutra ta de roman.
gogule-o sa te invatam foarte curand sa lupti!!!Dar toate la vremea lor.
Vremurile sunt foarte aproape!!!Mai aproape decat iti inchipui!!!
Iar istoria pe care ai invatat-o tu ….ai putea sa o completezi cu literatura clasica romana si sa vezi ce pozitie de drepti am adoptat!!
Iar ca propietati ce are tara asta -nu stiu ce putem enumere
poate petrolul la OMV,padurile la austrieci,gazele la francezi,energia electrica la cehi,nemti,italieni,industria de masini pe la francezi ,nemti,americani,aluminiu pe la rusi,pamantul pe la spanioli,arabi etc
Mai vrei sa-ti spun???
De patrioti ca tine e plin pamantul!!
In curand o sa ai posibilitatea sa-ti dovedesti acest patriotism!!!
„Mai vrei sa-ti spun???”
…corvetele in curand la turci, pune-le si pe alea, ce naiba, nu face pe sfiosul…
Mars in ungaria sau in rusia
Nu mai zbierati cu caps lock, va vedem/auzim…
*editat
mai oameni buni, aia de la 1916 au avut motive sa-si apere tara ???
dar aia de la cotul Donului ?
aveau dreptate, sosele, spitale, viata buna ? nu aveau, era mai rau ca acum, taranii aveau o viata cel putin la fel de grea ca acum.
nu pot sa-i inteleg pe aia de voteaza cu PSD dar alta tara nu avem. iar prioritatile Romaniei raman aceleasi.
se mai poate iesi in strada, se mai pot schimba guverne, se mai pot face/desface aliante.
hai sa vedem ce o sa iasa de acum inainte. sunt ingrijorat, dar hai sa vedem.
mie Ponta mi se pare cel mai nociv dintre toti. Daca Dragnea il da la o parte, la fel si pe Ghita …. hai ca nu e totul pierdut.
astia pe care i-ai enumerat ponta ,dragnea ghita sunt doar marionete.
La cei care conduc din umbra e foarte greu de ajuns.Speranta -e vai de ea!!!
we fucked , luati=va adio de la tbt , corvete si altele Ne meritam soarta
Stai ca vine Trump si zice: corvete, tbt sau afara din NATO. Ce alegi Romania?
asta domnumusoiu..sau sa va zic alta..?votul poporului..e suveran..asta ati ales..asta primiti..:)P
Cu Dragnea la putere,oare ce alege România??
„Nu ne ataca nimeni”, aia alege! Adio programe serioase de inzestrare.
Si bun venit mother russia .
da,dar trump vrea sa cumperi tbt-uri americane nu germane.
Nu se mai cumpara nimic, stai linistit!
se cumpara.dar nu agilis.vor lua piranha (eventual montate in tara) iar corvetele vor fi ada nu sigma.iar a doua escadrila de f-16 va veni direct din arizona(din desert).
@Musoiu
Dle Musoiu, nu va faceti probleme, daca Putler ii spune sa marginalizeze Romania, strumph se va comforma si va gasi orice pretext.
Ati vazut pe cine vrea sa numeasca secretar de stat, nu? Rex Tillerson. Pretenar cu Putler. SUA a fost penetrata de rusi la cel mai inalt nivel. Game over.
Dragnea of course.daca te uiti aduce cu Amza pellea numai ca are fata de fraier si loser.Suntem un popor de golani, smecherasi, fitosi, lenesi si lasi. E clar ce va alege acest popor.
Pe undeva electoratul psd e de admirat: stiu ce vor si se bat ptr. asta,E ca atunci cand o mama are mai multi copii .Primeste ala care plange mai mult, se zbate, vrea etc.Mortii masii 60 % din Romania a ales sa stea acasa.Sa se duca dracului toti jegosii care n-au votat.Le doresc tot raul din lume
@mihai
Parintii mei au votat cu PSD. Nu pot sa ii urasc.
Am fost la vot. Am vazut o gramada de mamaici si tataici. Banuiesc cu cine au votat. Nu pot sa ii urasc.
Asta e, cei care actioneaza castiga.
Macar jumatate din cei 60% trebuie sa-si miste coorul pretios la vot.
We really really fucked
iti recomand sa ne faci tuturor un mare bine tinandu-ti complet respiratia vreo 30 de minute. multumim!
Ce scarba imi e! Jubileaza toti penalii…Explicatia!!?? Simplitatea noastra ca popor si indolenta ce ne caracterizeaza. Un adevar dureros! Nu stiu cand ne vom schimba mentalitatea. Ce urmeaza? Pai reteta consacrata -marirea pensiilor si a salariilor, anularea a tot ce s-a facut bine, schimbarea directorilor din institutiile bugetare, din ministere, etc. Cu oameni „competenti”, bineanteles, oamenii partidului/coalitiei de guvernare.
hardwired to self distruct?
http://youtu.be/uhBHL3v4d3I
Fratele meu roman , nu avem ce face din pacate , in tara asta 80 % *editat … inca patru ani de mocirla .
Doar pentru ca un om a votat cu psd nu inseamna ca * decat cei care au votat pnl sau usr.
De ce sa votezi cu penali , ? Raspundemi la aceasta intrebare simpla .
La tine toate sunt simple nu ? unii is buni si altii is rai sau cum ?
Nu toti sunt rai in politica romana , dar cum a spuso un mos la tv unii fura la greu alti fura dar lasa ceva in urma sibpe cine ii alefi pe ii care fyra mai putin ca nea nai de unde alege in politica romaneasca
Ba da 🙂
*editat
dehh..acu sa va vad..cu burta pe carte..si sa va aud..sukcoaie..kalasuri.mig 29,bumeranguri..deh?avem de unde alege..:)))))
Sukhoi Su-47 Berkut aleg eu 🙂
hai cu bumeranguuu..:))
Mai poti tu sa glumesti ?
cu 800 milioane luam 6 „curvete” steregushchyi.pacat ca au luat indienii grigorovich-urile ca de restul de 800 milioane le luam tot noi.
S-au dus xulii de suflet corvetele si TBT-urile.
S-a dus xulii de suflet si 2% pentru aparare.
Rusia nu e o amenintare pentru Romania.
Pai sa stii ca chiar nu mai e o amenintare, ca nu au de ce…
pnl 20% din care multe datorate lui ciolos?doar am zis ca si-o iau rau de tot,specialistii insa ii vedeau peste 26%
Absenteismul nu s-a maifestat din cauza indolentei si a lenei, ci din cauza ca celor de dreapta din tara asta, le este INSULTATA inteligenta cu cacaturi de liste cu alogeni gen USR, sau cacatii penali din PNL si unii din PMP.
e simplu, numai ca prostanii nu inteleg.
Fostul PDL i a tras in jos pe penelisti,carmaciul a intrat in parlament
nope,pactizarea cu diavolul rosu in usl a dezbinat iremediabil electoratul de dreapta.
Subscriu! Sloganurile si ipocrizia nu pot acoperi evidenta unor parasutati rasariti peste noapte din pamant, din iarba verde, trimisi de Inalta Poarta precum fanariotii sa stapaneasca un teritoriu marginal al imperiului.. romanii au ales proprii golani, macar pe astia ii cunosc..consider ca a fost mai degraba un vot anti curent decat pro Psd! Dar nu m-as mira daca Psd-ul ar cadea cumva la pace cu ei, ori obligat din afara ori din lichelismul de care sufera toti politicienii si politrucii romani..
În principiu, am belit cariciul…La o emisiune la realitatea, dragnea spunea că programul legat de corvete trebuie sa mearga inainte. probabil ca oferta trebuie sa treaca si pe la el….
Este adevarat ca propagarea posteriorului odata la 4 ani pt a iti exersa punerea in aplicare a idealurilor prin exercitare dreptului de vot reprezinta un efort de proportii astronomice.
Indiferenta,in special in contextul social,are in majoritatea cazurilor consecinte mari.Abstinenta asta a oamenilor,din varii motive, este o minciuna care ascunde un adevar mai adanc.Majoritatea sunt idioti si masochisti,restul obositi.
Este absolut dezgustator cum aceeasi scuze penibile de oameni intra in parlament. Parca totul este un deja-vu etern.
Prea multa politică si prea puțin patriotism , ar trebui schimbate legile cu privire la obligațiile cetățenilor .
Înzestrarea armatei / statului nu ar trebui sa fie inclusa in lupta politică , e o chestie de principiu pentru studiul celor din CSAT .
Vrei suveranitate ?
Alegi ceea ce e mai bun pentru soldații tăi .
Cine gândește altfel , pierde toate drepturile sociale inclusiv rudele de gradul 1 , cetățenia și orice bun aflat in posesie pe teritoriul României .
la scorul asta plus localele suntem toti clacasi pe mosia pedesereului.
Hai ca am ramas fara cuvinte … intebarea mea mai putem sa speram pentru binele acestei tari ? Cand maine Ciolos va pleca fortat si tot ce a facut el pana acum va fii distrus , facut scrum de penali acestei tari care din nou dupa 27 DE ANI ! Fac majoritate in parlament .
pregatiti-va pentru moacele de ministri binecunoscute.habarnista andronescu,oligarha plumb,ticalosi ca ponta,etc..e mare gradina pesedeului.
Nu mai scrie ca ma ia cu plans , si vad la tv „pe experti lui peste ” cum il critica pe cel mai bun pe care la avut tara asta din 89 incoace …
„Cine e de vină la „dreapta”? Toată lumea.
1. Dulapul de la Cotroceni (pentru care prioritatea țării e debăsificarea).
2. Genialul leadership PNL şi entuziasmanții săi candidați.
3. Băse, care şi-a sacrificat ambele partide pentru udrea-mafia.
4. Cioloş, care n-a asumat leadershipul PNL, dovedindu-se tehnocrat, nu om politic.
Au jucat bine PSD şi USR, stânga național-socialistă şi stânga progresistă.”
-Adrian Papahagi
raster over and out. salutari lui mirciulica.
pa pa
Dar de gska de Gorghiu nu are NIMENI, NIMIC de zis in continuare? Nu DEMISIE, nu… nimic ? NIMIC?
Cica si-a schimbat poza de profil, pe FB.
Potoliti-va oameni buni, n-au mai fost guvernari PSD ? Ori aveati impresia ca PNL sau altii sunt mult mai buni ? Cu un Ciolos – oricat de cinstit si / sau profesionist ar fi – nu se face primavara trebuie o intreaga echipa in spate si sa fim seriosi ori echipa pnl-pd ori psd ii cam tot aia. Sunt oameni si ei si sunt absolut sigur ca daca e vreo sansa pt programul tbt atunci se va face oricum si indiferent de partidul castigator.
Hai ca asta a fost tare „Sunt oameni si ei si sunt absolut sigur ca daca e vreo sansa pt programul tbt atunci se va face oricum si indiferent de partidul castigator” din putul gandiri. Sunt Hoti, plagiatori, spagari, un partid nenorocit care a nenorocit Romania asta sunt . Jeguri penale care in lumea larga unde exista o democratie si un stat de drept sunt privit ca niste greseli ale naturii asta sunt . Monstruozitati comunistoide care prin politica lor pana la urma vor izola Romania si ne vom trezi iar cu papica pe cartela , pana la urma DACA CEI CARE MUNCESC AFARA NU AR MAI TRIMITE BANI IN ROMANIA ?? Sa vedem ce va face ciuma rosie de unde vor mai da pomeni la greu ?? Chiar daca vor desfinta ministerul dezvoltarii si nu vor mai face investitii tot nu vor mai fi bani , investitiile sunt motorul industriei nu ai investitii industria este cazuta ura si la gara o tara bananiera ….. asta este Romania Imprumuturi imprumuturi imprumuturi si iar imprumuturi plus mega consum = fericire maxima
Grecia 2.0
La asta mă gândeam și eu… e nasoală treaba ?
Calmati-va!
Poate nu ai inteles ce am vrut sa zic … si-anume cum deodata brusc se vrea inzestrare militara si constructie de masini de razboi ? nu-mi spune ca Ciolos e motivu ? Mie-mi pare ca suntem impinsi de la spate, asta daca nu cumva a fost praf in ochi de la bun inceput.
Si trage cu ochiu la alte tari daca tot zici de altii si nu ma refer la mongolia, vezi anglia franta si germania.
Te minti singur , banii trimisi de diasporeni din afara catre rude , se duc la supermaketuri , care sifoneaza totul prin offshore-uri .
La stat nu ramane aproape nimic de pe urma diasporenilor , asa ca te bazezi pe o ipoteza gresita .
Astea sunt manipularile tipic basiste , oare chiar mai crede cineva in ele ?
De aia nimeni nu ii baga nimeni in seama pe diasporeni .
Se considera ca toti sunt la ghicit , furat sau la cules capsuni cu frisca de pe burta clientului etc . Adevarul e altul , dar cui ii mai pasa de adevar ?
Daca se va impozita si profitul sifonat prin metoda offshore , da , dar atunci nu mai e stat de drept , justitia e incalcata , trebuie guvernata tara prin cozi de topor soroiste de la Bruxelles etc .
Oricum ai da-o nu e bine , in special pentru omul de rand .
Ala vrea doar salarii si pensii , il doare-n plua de noua arma de asalt , corvete si TBT AGILIS sau Fabrica de Pulberi .
De aia si voteaza asa .
In Germania , daca timp de 5 ani nu platesti taxe si impozite , poti sa ai rezidenta si pe Marte , ca tot ai pierdut dreptul la vot .
De ce sa influenteze unu’ care nu plateste taxe si impozite viata din Germania ?
Asa ar trebui sa fie in toata Europa , fara discriminari pozitive .
Vrei sa votezi , daca pentru tine conteaza , vino in Romania ca orice cetatean responsabil sa-ti bagi stampila in numele cuiva de pe lista .
Viata in Romania devine tot mai grea …
Da-o dracu de marmota…stii cum e pe aici cu „nu-mi insulta inteligenta”?
banii trimisi de diasporeni din afara catre rude , se duc la supermaketuri , care sifoneaza totul prin offshore-uri .
La stat nu ramane aproape nimic de pe urma diasporenilor , asa ca te bazezi pe o ipoteza gresita .
Pai chiar din spusele tale, fara diaspora, o gramada de familii ar muri de foame. Ai un tupeu imens sa spui ca banii trimisi in tara de diaspora nu reduc presiunea asupra serviciilor sociale din Romania.
Si vezi tu, acei bani nu se duc numai la supermarket, ci se mai duc si intr-o casuta, care e facuta cu mesteri locali, cu instalatori locali, cu electricieni locali. s.a.m.d. Tupeu sau doar prostie… sau poate ambele.
Tupeu ? Prostie ? Ambele ?
Te iert si consider ca totul e din cauza depresiei electorale .
Poporul face foamea pe bune , chiar crezi ca toti au rude in Strainezia care le trimit lunar bani de afara pentru simplu fapt ca sunt rude ?
Da , exista un procent care pot trai decent , dar majoritatea … ajung sa aleaga Necuratul cel rosu .
Nu eu sau tu hotaram acest lucru , ci cozile de topor , prin actiunile / inactiunile lor din ultimii 27 de ani .
Crezi ca numai tu esti suparat pentru rezultatul alegerilor ?
Romania primeste din Diaspora intre 1,5 si 1,7 miliarde de euro bani care ajung in Romania bani care ajuta inclusiv serviciile sociale si maririle de salarii , acesti bani raman in proportie foarte mare in tara , faza cu daca nu traiesti in Romania nu ai dreptul sa votezi este o Idee de comunist notoriu , eu platesc si impozit in tara ce zici am voie sa votez ?? Te dai asa nevinovat arunci ceva pastile cu Germania si cu dreptul de vot dar esti dresat de ciuma rosie , din pacate pt tine si toti tovarasi tai din ciuma rosie romanul din Diaspora va avea mereu drept de vot ca locuieste in Germania sau nu ,este un drept fundamental care nu poate fi incalcat de japitele comunistoide din PSD . Multi care sunt plecati afara au casa si in Romania unde platesc taxe si impozite , tu doar vorbesti ce-ai auzit de la sefii dai din ciuma rosie , acum sincer recunoaste esti fericit pana peste cap au castigat aia cu pensii fara numar
A si despre bani aia trimisi am pus cea mai mica suma dar foarte multi vorbesc de 3,6 miliarde de euro bani care intra in tara pe an , cunosti o investitie mai mare in Romania ???
Daca te referi la mine ești in eroare .
Zii merci ca nu te scot vinovat pentru rezultatul alegerilor .
Stai și te lamentezi , dar cu ce ai contribuit la dezvoltarea României ?
Eu sper în continuare ca programele TBT AGILIS , corvetele , Fabrica de Pulberi , noua arma de asalt cal 7,62×51 etc vor continua pana la înzestrarea armatei cu ele .
Daca nu , va strâng de gât pe toți ăștia care cobiți de rău și pe aia care pot bloca aceste proiecte .
România este și a noastră , vom merge înainte !
Avem mult de lucru , trebuie făcute TBT-uri , corvete , arme de asalt .
Te văicărești ca o babă știrbă , îți curge scuipatul printre dinții de jos .
Defetistule !
Pesedac antenist sa-ti descriu cu ce am ajutat eu Romania: am efectuat stagiul militar si nu la G.A.Z , in anul 2000 eu plateam chirie la spatiu comercial 10 milioane de lei , dadeam de mincare la altii . Nu am luat ajutoare sociale , am platit taxe si impozite si inca mai platesc in Romania . Despre banii trimisi in tara , banii cheltuiti in vacanta de vara si iarna etc , o caracteristica PSD-ista este si asta de a atribui deficiente fizice altora o educatie foarte buna predata de antena 3 , esti ala care a lovit jurnalista la mitingul antenei 3? Intrebarea este cu ce ai ajutat tu Romania ??
Pesedist e mata .
Puiule daca nu reusesti sa porti o conversatie normala si incepi cu ma-ta e nasol , ziceai ceva de strins de gat te invit sa incerci , cum spuneam un pesedac educat la antena 3 :)))
Ar trebui să respecți alegerea altora , ăsta e câștigul adus de democrație .
Ca fapt divers , eu am votat cu un partid mic dar cu un suflet pur românesc , care nu a intrat în parlament .
Asta e .
Sunt supărat , nu-mi arde de glume cu puștanii care se laudă că au făcut armata ca MT .
Alții au făcut armată toată viața !
Te rog să neglijezi comentariile mele în viitor .
Kasapu,omu prost cind ramine fara argumente urla si injura,oricumnumele il da de gol, e doar unhabarnis amarit.
kasapu sumele de bani trimise familiei de romanii plecati afara parte merge in consum iar parte pentru investitii ( intr-o casa poate o masina ) , acuma si statul ia o parte din acesti bani prin intermediul TVA -ului la produsele si serviciile cumparate cu acesti bani insa in cea mai mare parte sumele de bani trimise de romanii de afara ajuta familiile acestora din romania sa duca un trai ceva mai bun , statul mare lucru nu castiga , in alta ordine de idei in legatura cu rezultatul votului de ieri o populatie saraca in marea majoritate si fara prea multe perspective reale de a-si depasi conditia economica in timpul vietii normal ca i-si da votul unor partide de stanga care doctrinar sunt mai inclinate spre nevoile omului amarat
Prietene ai aparut si tu cu povestile astea ca statul nu castiga nimic din banii trimisi de Diaspora in Romania .Sa-ti dau si tie un raspuns cu toate ca nu cred ca vei intelege . Casele construite in Romania vor genera pe zeci de ani venituri la bugetul de stat prin impozite si consum :curent apa gaze canal etc, etc , Banii care merg in prima faza la consum cum zicea pesedacu de mai sus in supermarkete , piete , magazine vor stimula cresterea productiei in tara de produse , sisteme de transport, desfacere care implica inclusiv taxe catre stat , este simplu doar atunci cand nu casti gura toata ziua la antena3 crede-ma , Cea mai mare investitie la ora actuala in Romania care genereaza si produce beneficii catre bugetul de stat sunt banii trimisi de catre Diaspora , restul este noaptea mintii
Daca ai fi avut dreptate nu ieșea ciuma roșie câștigătoare .
Asta e , poporul nu e prost , dar nu a avut alternativa reala .
@Habarnistul. Daca nici alegerile astea nu a exista alternativa reala atunci nici nu o sa mai existe alternativa vreodata. Pai puteai sa alegi intre
COMUNISTI – PSD, continuatorul FSN, plin de socialism, taieri de taxe si cresteri de pensii daac asta iti doreai.
DREAPTA SOFT – PNL, indiferent ce s-ar zice destul de curatata dupa orgia USL
DREAPTA MAI DURA – PMP, cu Tiranu in frunte si Elena pe scaunul din dreapta daca ai bucurii la ea.
TEHNOCRATI – Ciolos si USR. Cu un program ok, deschis si pro-UE/ anti-coruptie
SECURISTI PE FATA – PRU, cu Ghita in spate
POPULISTI HOTI – ALDE cu Tariceanu. Sa nu faca nimic 4 ani si in ultimile 2 sapt sa mareasca salariile la profesoti cu 50%.
Tu cu cine iti dorei sa votezi de nu ai reusit sa gasesti ?
bai frate tara e rosie si tu o mai arzi cu playlistul basescu e de vina?!
@Zoro : http://www.dcnews.ro/mobile/alegeri-parlamentare-2016-lovitura-cu-efect-pentru-prm-listele-contestate-in-masa_521095.html
Si pnl are penali ca sivpsd , priblema mea si a multor alrora e Ciolos pe care asi fii vrut sa l vad in continuare in functia de prim ministru , Ciolos este pus pe treaba .
…cu un pic de efort, poti sa-l ai (nu „sa-l fi avut”) premier pe Ciolos pana in 2019, cand isi termina Ficusu’ mandatul…
atata timp cat liderii locali si centrali ai pesedeului ,adevarate enciclopedii infranctionale sunt nederanjati in practicile lor ilegale acestea vor fi rezultatele si in viitor.au cumparat in stanga si in dreapta de la politie la invatamant si toti bat din calcaie in fata lor.
ce pufos e la noi la Bacău acum…primaria PSD, primar PSD, acu iară PSD, să îl vezi pe benea ce se umflă în pene când la bucurești când la noi…ce bine o să o ducem ici 😉
plus un primar general?
devine din ce în ce mai bine…;)
pai ce,cu prostanul de stavarache a fost mai bine?!…tot un rahat impachetat frumos in pavele si stalpi de iluminat.
+ bineînțeles parcarea ”eco” în care îți rupi picioarele și țevile de termoficare scoase băgate și scoase iară din pământ peste care so pus de doo ori pavelel + ozn ul lui de la economic construit ilegal+milcovu bulit total și lăsat dărăpânat până mai ieri când o fost asfaltat…da de acord cu tine, idiot și ăsta nu țin nici la unu nici la altul și nici cu vreun partid perindat pe la noi prin oraș…oricum ai luao suntem fucked
pai da…ca ultimul primar a fost un penelist penal
Noroc ca sunt la servici ca spargeam televizoru
:))))
Am scris pentru
marian
11 decembrie 2016 at 21:26
Stiu, dar…luati-o usor..
nu se vede ce ai scris
Pt. ca am editat eu acel comentariu (e undeva mai sus)
E vina PNL-ului ca nu s-a reformat si ca s-a aliat cu fraierii aia din PDL..buna miscarea cu Klauss si cu Ciolos dar in final……mi-e greață de Sulfinica, Buldogu’, Chioru’, Razgandeanu, Toanta, Dragnea etc….toți exponenți ai unei clase politice de latrina!!!
Eu nu ma bucur asa tare de varianta cu jucăriile rusesti sper ca glumit…..Eu astept in continuare corvetele si tbt-ul si tancul si mli-ul si arma de asalt si aparare AA si…..toate west si făcute la noi.
bine ca alianta cu psd/usl nu iti provoaca greata.
Se vedeti de acu’ urări de sărbători din partea lu’ Ponta….sper sa am ligeanu’ langa mine….probabil aceeasi stare as fi avut-o si cu Sulfinica sau cu Buldogu’..da cu Toanta?
Nu te bucura Serghey,nu mor caii cand vor cainii ,iohanis mai poate face un troc „ptr binele tarii” cat mai este Obama si Kerry la butoane ,se vor transmite unele avertismente.Tara bananiera cum suntem cosiderati guv american il va trimite pe soferul secretarului nr 6 ca sa ne desteptam din nou ,asa ca inca nu i stres ,pleaca ai nostri vin ai vostri
sa reusesti sa readuci la putere un partid care era aproape de implozie acum doi ani e lucru mare.mimoza de la pnl si neamtul de la cotroceni sunt iste habarnisti,altii le fac agenda..ei doar semneaza.
Habarnisti , habarnisti , dar sper ca nu au vreo legatura cu nickname-ul meu .
Toti politicienii merita din partea mea foarte multa m–e .
Eu am ce am cu ” noua ” arma de asalt cal 7,62×51 ( nu altul ) si PSL2.0 cal 7,62×51 cu precizie sub MOA sau TBT AGILIS care sa reziste la cal 14,5 si cal30 …
Sper sa nu mai politizati totul , aici e nevoie de concepte deosebite , o pepiniera de idei pentru cei vegheaza la siguranta tarii .
Evit sa-mi exprim parerea despre prestatia politica , chiar daca pentru moment am pierdut .
Mergem inainte , e si Romania nostra , nu numai a lor .
Pe mine nu ma intereseaza cine castiga alegerile, tot un drac!!..mi-e scarba de toti… oricum fraierii nu sunt la butoane.
Important e sa ne iasa si noua ceva de aici, sa nu mai fim prinsi la mijloc, masa de manevra, teritoriu de schimb…..macar de-ar fi patrioti dar mi-e teama ca nu sunt.
Gurile rele spun ca baronii PSD au cerut arderea pe rug a vrajitoarei DNA…..
A venit PSD-ul pt ca ceilalti n-au fost in stare..asta e, oricum nu stabilesc ei tot..
atata timp cat o au americanii in grija nimeni nu se atinge de ea!!!!!!
au avut-o democratii.pe trump s-ar putea sa il doara la motul de la basca de luluta.
Cum am mai scris, incepe lupta pt. modficarea Constitutiei si crearea premiselor pt. federalizarea Romaniei (cum s-a mai incercat).
„Presedintele PSD, Liviu Dragnea, a declarat la Romania TV ca anul 2017 este cel mai potrivit pentru modificarea Constitutiei Romaniei, dar a refuzat sa specifice care sunt schimbarile vizate si daca va reduce din atributiile presedintelui tarii.
”
In rest rezultate destul de previzibile (sa vedem daca intra PMP-ul, aici ar fi surpriza).
Cum era logic PNL+URS=PNL (adica USR-ul a rupt de la PNL si a adus prea putin – lipsa unor mesaje complemetare au fost problema).
Referendumul pt.”familie” era rezerva, oricum destul de probabil se vor folosi si de aceasta tema pt. a forta modificarea (sa nu creada cineva ca doar PSD-ul doreste modificarea….). Sa vedem ce va face CCR-ul dar s-au mai schimbat niste oameni.
acu…nu mai radeti de moldoveni cu gura pan” la ceafa ?
macar acolo a fost 48-52
Vitali, stai bre usor ca pana si Ponta zicea ca-l da jos pe Rogozin cu tot cu tupolev-ul sau.
Oricine din Romania s-ar da cu rusii, ar sfarsi ca Lucretiu Patrascanu, executat de rusi … sau ca Ceausescu…
nu trebuia sa guverneze CIOLOS!
trebuia sa lase PSD-ul la guvernare pana la final. si ar fi fost alte procente.
Acum… IOHANIS a iesit presedinte pe guvernarea lui PONTA. Basescu a iesit presedte pe guvernarea lui ADRIAN NASTASE.
vom fi condusi de PSD> eu cred ca trebuie sa-i lase sa conduca! Pentru ca au castigat alegerile.
Dragnea nu este mai incompetent decat Ponta.
@Chip Corect, dar Alina Gheorgiu era prea aeriana sa se prinda de ceva.
Prin demisia lui Ponta PSD nu a facut decat sa se aseze in opozitie tinand in mana situatia sub control (Parlamentul) pentru a putea canaliza cu talent frustrarea populara spre guvern. Asta in timp ce ei se ocupau de alegeri/ mobilizare votanti si promisiuni electorale care oricum nu are importanta daca o sa fie onorate sau nu electoratul PSD oricum e amnezic. Mai tine minte careva ca a promis Firea transport gratuit in Bucuresti ? Si mai e o treaba: Daca esti la guvernare e mai greu sa zici „o sa taiem taxe” ca iti zice lumea: pai ce asteti, taie-le acum.
Acum sa vedem pe latura de tariceanu la justitie…
Toti eram resemnati de mult timp ca va iesi Psd-ul, dar tot suntem nervosi :))
io am pariat pe ciolos ca iese si acuma tre’ sa dau un bax de bere >:( Damn!
pacat ca ANR-ul n-a avut un scor mai bun. oh, well … nimic nou pe frontul de est.
S-a terminat, DNA-ul e istorie, la fel si sprijinul american sau al vesticilor, ne vom duce dupa Turcia, probabil in bratele rusilor! Banii in valuta si piciorul pe scara avionului…!
Aoleo dar unii dintre voi exagerati rau! Ca a castigat PSD-ul ne rupem de Vest si UE si plecam la Rusi? Ce plm, de parca n-a mai fost PSD-ul la guvernare pana acum in RO. Treziti-va si mai usor cu nervii
Am indraznit sa sper pana la final
cea mai mare problema pe partea de centru dreapta este chiar peneleul.
intodeauna au fost in doua luntri si niciodata nu au atacat frontal pesedeul.dimpotriva s-au curtat reciproc pana cand si-au dat mana in usl.
au scos un scor rusinos si jenant iar acum madama invoca divinitatea ca pemepeul marinarului sa treaca pragul ca poate-poate le iese o alaianta de guvernare?
Parerea mea e ca daca se implementa cumva votul online, balanta era clar in favoarea dreptei. Eu fac totul online, de la platit facturi, la cumparaturi, recunosc ca n-am fost la vot azi de lene , votul meu a fost luat de un pensionar care s-a trezit de la 7, asta e, sunt multi ca mine, dar macar guvernul tehnocrat putea face atata timp ceva sa faciliteze votul mai usor electoratului tanar..zic si eu..
Mai dar nu e normal sa ceri vot electronic din cauza de LENE 🙂 Nu vorbim de chestiuni de securitate cibernetica aci. Felicitari pensionarilor care s-au dus la orice ora s-au dus ei sa–si exercite dreptul indiferent cu cine au votat.
Din nou nu vad tragedia ca a iesit psd-ul chiar daca nu am votat cu ei.
Va amintiti ca in urma cu ceva ani marea majoritate a tinerilor ce au participat la un sondaj de opinie au spus ca daca suna goarna ei nu se vor duce la razboi pentru ROMANIA ?
Atunci I-am blamat in sinea mea, desi argumentau ca nu-s dispusi sa moara sau sa fie schiloditi pentru cauza personala a chivernisitilor din „elitele conducatoare” formate din hoti, impostori, penali, borfasi din diverse organizatii si organisme, formatori de opinie si tradatori de neam !
Acum le dau dreptate.
Cand au spus asta ?!
Asta e … Nu doar pensionarii Votează cu PSD ci si o mare parte din bugetari . Faptul ca PSD ajunge la putere nu schimba foarte mult situația destinului acestei tari. Cu Cioloș ar fi fost, într-adevăr , mai simplu si mai ușor sa o luam pe calea cea buna , dar e important sa creăm o societate civilă puternica – poate sare si Soros cu ceva… – pentru a nu lasă deciziile penalilor nesancționate. Sa nu uitam, pe Ponta l-a demis strada ! Doar atunci putem spera ca o luam pe un drum bun, pana atunci stam la mâna norocului …
@ John Connor //
Pai intre penalii din PSD si societatea civila a lui Soros, aleg cu amandoua mainile PSD-ul, chiar daca-l urasc visceral si din cauza lui am plecat din tara.
Tampitii lui Soros sunt niste internationalisti neomarxisti care urasc visceral orice traditie (dar in special pe aia crestina) si orice identitate nationala.
Ultima data cand ideologia lor a condus Romania s-a lasat cu vreo 200 000 de morti in inchisori si in fata plutoanelor de executie si cu cca. 2 000 000 de inchisi pe nedrept.
Mai usor cu pianul pe scari…tovarase!!!
Era o gluma chestia cu Soros …
Pai atunci sa radem!
Nu prea ai simtul umorului, tovarase …
Ce ți-a făcut Soros de ai plecat din țară? Unde te-ai dus?
Si eu am fost suprat, numai citind prognozele exit pollurilor, acum mi-a trecut, asta e.
Trebuie sa invatam sa luptam pana la capat, chiar daca mai pierdem niste lupte, important e sa castigam razboiul. Daca vor s-o dea jos pe Kovesi, iesim in strada! daca vor modificarea Constitutiei, iesim in strada din nou! Nu ne lasam!
Hai ca se poate!
39 % prezenta la vot.
De ce oare nu avem o lege a votului care sa interzica functionarea discotecilor / barurilor si restaurantelor, a mall-urilor, magazinelor, zi libera pentru toate meseriile non – vitale ca sa mearga omu la vot. Adica cumva sa se creeze atmosfera de hai la vot nu hai la petrecere si bauta ca oricum iese psd-ul.
Poate dai o lege sa se interzica si statul in pat la televizor.
Mai eu ziceam de masuri care sa indemne spre votare, nu prea stiu de unde ai scos treaba cu televizoru. Una peste alta la americani se poate sa voteze in timpu saptamanii la noi nu, tre sa fie Duminica ca sa fie cat mai putin efort din partea statului pentru organizarea alegerilor.
Stai linistit ca e lege..nu se vinde alcool pe langa sectiile de votare
NU sunt tampiti….pensionarii,,,Nu trag pentru ei,ca nu le trebuie mult! Poate pentru baiat, ca nu are de lucru (sau e doar o lepra) sau pentru fata, ca a ramas grea sau chiar pentru nepoti, ca ma-sa si tac-su nu se ajung cu banii! Ganditi in locul lor …la o pensie de 700 de lei, 5% inseamna 35 de lei! Putin pentru noi, dar intr-un an inseamna 420 de lei! 500 de paini, 700 de kg de graunte (grau, porumb) cu care mai cresti o gaina, un porc! Tot pentru aia mici… Asa ca, cine le promiyte banii astia, e votat! Pana „aia mici” nu se vor descurca singuri, amaratii astia vor face tot ce este posibil sa-i ajute! Chiar sa voteze PSD-ul! Solutia este sa-i face pe „aia mici” sa nu aiba nevoie de bani de la ma-sa si de la tac-su! Cum? Instruire, invatare, informare, obligatia de a merge la scoala, gratut, (pe banii nostri, evident), calificare!
Sunt curios sa vad ce injuraturi ii mai posteaza ponta pe facebook la adresa lui Ciolos , de ce mie frica ca penali acum la putere vor distruge DNA , faza cu kovesi arsa pe rug , pai stai nene ca kovesi e simbolul luptei anti coruptie nu doar in romania ci si in bulgaria si alte state daca o vor omora ies tineri in strada ( vroiam sa scriu ies oameni , dar pe pensionari ii dor in fund ) .
Acum suntem si noi in aceasi liga cu vecini nostri https://www.google.ro/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fmedia.hotnews.ro%2Fmedia_server1%2Fimage-2016-11-14-21414164-0-romania-inconjurata-tari-pro-ruse.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.hotnews.ro%2Fstiri-esential-21413806-harta-romania-prinsa-tot-mai-strans-clestele-rusiei-moldova-bulgaria-ales-presedinti-pro-kremlin-care-alatura-liderilor-din-ungaria-serbia-cehia-slovacia.htm&docid=Vp8rvxXP-iyTwM&tbnid=-E7ydzoWK34aUM%3A&vet=1&w=935&h=661&bih=559&biw=360&q=romania%20stat%20prorus&ved=0ahUKEwic0tz9l-3QAhXJDCwKHeiNAEYQMwgZKAAwAA&iact=mrc&uact=8
post scriptum:
https://s24.postimg.org/lrc0bbk3p/image.jpg
primeste o stelutza rosie in 5 colturi cine ghiceste cine e ala indicat de sageata (rosie si ea).
hint: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/d5/1f/0e/d51f0e8c10283e0fb52077995ea40bf4.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=Y6uaiR72Mnc
sdrastvuite tavarisci
…ca tot „te prinsei” (lasa-ma cu mesajele private…ca cica n-ai nevoie si mai stiu eu ce, blogul e drog, deocamdata doar gsg9 si dany au rezistat tentatiei 😉 ):
Nu
te
mai…
„îmPăuna”
😉
Un popor care isi merita soarta. Asta am vrut, asta vom avea.
Traisca tatucu , care cu privirea sa inteligenta ne va calauzii spre noi culmi ale istoriei.
De ce ne meritam soarta marile puteri ale lumi au comis crime oribile de a lungu istoriei iar romania nu .
,,,,,ma uit pe harta unde este Bangladesh , sa emigrez,,,,,,
Un altfel de exit-poll ”au votat” si-n Transnistria:
http://www.deschide.md/ro/stiri/politic/4292/%E2%80%9EAlegeri%E2%80%9D-Transnistria–Exitpoll-Vadim-Krasnoselski-noul-lider-de-la-Tiraspol.htm
Sunteti oameni mari si destepti! Dar si visatori se pare! Va imbatati cu apa rece! Pnl a pierdut de cand iohanis a iesit presiddnte! Cel mai slab presedinte din toate timpurile! Si nici nu o sa mai apara la guvernare acest partid prea curand, pe oricine il baga la inaintare si cu oricine se aliaza!
Nu as bagă mâna in foc
Propaganda vodcara il va scoate pe iohanis vinovat si pe gorghiu ca deh n au fost niste lideri carismatici!
Tu esti mai prost ca 12 noaptea!
ca o fi de vina altii.
http://assets.sport.ro/assets/sport/2016/12/12/image_galleries/634813/incidente-alegeri-parlamentare-2016-in-hunedoara-2-stampile-au-fost-confectionate-din-nou-iar-usr-a-avut_size6.jpg
Brace for impact boys…….
Da de Doamne-Doamne a auzit careva de pe aici.?…se ne rugam lui mai ales ca suntem in post si el va aranja lucrurile intr-un mod cum nici nu ne-am asteptat…sa avem nădejde, cum zicea cineva de aici ,,nu mor caii cand vor cainii”….nu pot face politicienii rau cât poate face El bine!
bai dar toata tara e rosie,ne indreptam spre majoritati demne de inaintasul lor genial din scornicesti.
tara este captiva acestei hidosenii avortate spontan de iliescu in ’90.
societatea este infestata de agenti de influenta pesedisti..educatia,sanatatea,politia,biserica,armata…toate trag pentru armata ‘rosie” si influenteaza comunitatile .aici trebuie lucrat,asta e nucleul care trebuie spart.
am zis.
si nu am amintit de pesnionari.
atata timp cat sectorul de stat-bugetar nu este reformat pedesereul o sa fie vasnic pe plaiurile astea.
Asta e de departe…
http://www.romanialibera.ro/aldine/calendar/12-decembrie-in-istorie–traian-basescu-castiga-alegerile-prezidentiale–romania-declara-razboi-statelor-unite-435423
Baaa, nu sunteti normali?
Incepe bine saptamana!
🙂
daca dupa redistribuire vor ajunge peste 50% sper sa nu mai aud guzganii din PSD ca au piedici si nu pot lucra – vezi anii 90′ cand Coposu ii baga sula in coaste lui Ilici .
subscriu la ce a zis careva mai sus:
„Da de Doamne-Doamne a auzit careva de pe aici.?…se ne rugam lui mai ales ca suntem in post si el va aranja lucrurile intr-un mod cum nici nu ne-am asteptat…sa avem nădejde, cum zicea cineva de aici ,,nu mor caii cand vor cainii”….nu pot face politicienii rau cât poate face El bine!”
Mdaaaa……rugam stimatul auditoriu sa stea cuminte in banca lui si sa nu faca prea mare galagie, a castigat ciuma rosie! 🙂
Sa speram ca nu e dracul atat de negru si ca mai mult au dat din gura decat sa faca in realitate. Bine macar ca trompetele lor si ale rusilor(PRU), nu a intrat in parlament. Pe lanaga cloaca lui Tariceanu, astia mai lipseau si era tabloul complet!
PS Am o presimtire ffff sumbra vis a vis de industria de aparare si de armata, cu cele doua contracte recente in frunte + constructia de autostrazi si altele pe infrastructura, ca de…..pomenile din campania electorala trebuiesc tinute cat de cat, iar bugetul este deja la limita de sus pe deficit.
Eu unul iarasi vad ingropata autostrada Pitesti-Sibiu si Pitesti-Craiova! de reforme prin administratie, sanatate si invatamant nici nu mai incape vorba! 🙁
Iar intra jigodiile din udmr in parlament.
Un fleac, ne-au ciuruit …
Ma steptam sa castige PSD, dar in nici un caz de asa maniera categorical. Atunci cand mai mult de jumatae din romani sunt prea blazati pentru a mai merge la chestia aia vulgara, numita vot, nu prea mai sunt multe de spus. Since, nu scorul PSD-ului ma nedumereste, ci cum si cine naiba a votat cu ALDE? De ce?
Acum, ce va fi, vom vedea. Eu inca am sperante mari legate de TBT, cred ca sunt sanse mari ca proiectul sa mearga inainte. Legat de corvete sunt ceva mai circumspect, dar probabil si aici se va ajunge la un compromise si se va merge inainte si aici (sper doar compromisul sa nu fie ceva de genul nu mai luam patru, luam doua, dar dam tot atat pe ele).
Si poate acum, dupa ce Stanga a sters pe jos cu Dreapta, va urma o curatire / improspatare pe scena politica, astfel incat peste 4 ani chiar sa ma duc la vot entuziast, nu asa cum am votat ieri, doar sa nu castige PSD (si cu speranta ca poate vom continua cu Ciolos).
Cine a votat ALDE? Unii care vor un partid de dreapta, se uita la corcitura aia PDL-isto PNL-ista si zic „baga-mi-as….” si cred ca singura solutie valabila e ALDE.
PMP nu se pune – intra la categoria „Interesul pers… aaaa… national” (Nu ca celelalte ar fi diferite, dar, insa, totusi, orsicat….). Nu, eu nu am votat cu ALDE.
Tot ce ni se intampla, se intampla cu un motiv, pentru ca asa era necesar si s-ar putea sa fie spre binele nostru in final. Un bine superior celui imediat. Asa si cu Trump in US.
ce interes personal?
Goggu, dar ALDE nu e o corcitura PNL-PCista? Cat de dreapta e partidul asta? Plus ca e suficient sa te uiti pe listele lor, mare parte condamanti sau in process de condamnare. Sigur, e dreptul fiecaruia sa voteze cu cine vrea, nu neg asta in nici un caz, dar as vrea sa inteleg de ce? De ce sa pui lupul la stana si violatorul la harem?
Sunt realist, sansele ca PNL+USR sa dea guvernul erau foarte mici, dar avem aceasta mica speranta ca ALDE va ramane sa faca galerie de pe margine. Asa, am doar mangaierea ca UDMR nu va avea acces la guvernare (sau daca vor fi cooptati, nu sunt absolut necesari deci nu isi pot impune conditiile).
USR e mult mai de stânga decât PSD, doar că nu vă dați seama acum. Verificați cine este Florina Presadă.
USR este un fel de partid verde metisat cu zeama de extrema stanga, asezonat cu neoliberalism agresiv . Pnl ul a fost cu mult mai fad dar la fel de transparent ca panza alba de pe fata mortului….rezultat: multi au stat acasa din lipsa de alternativa….niciodata nu m am dus la vot cu o scarba mai mare…
Lumea s-a săturat de certurile și fițele celor din dreapta, așa că mai bine votează niște hoți dovediți decât niște nemernici care pe lângă că te fură te mai fac și prost în față.
Cred că nu ne mai ridicăm din genunchi decât dacă mai apare un nou CUZA, singurul care a ținut cu adevărat la țară. Păcat că politicienii+boierii vremii l-au forțat să plece în exil aducând în locul hoților turci hoți din vest.
În concluzie trebuie să ducem la apariția unui nou CUZA.
sunt idioti de-a dreptul.
au lasat pesedeul sa le fure pana si bruma de masuri economice de dreapta pe care le sustineau.asa patesti cand te aliezi cu diavolul din interese ce nu nimic de-a face cu propriul electorat si crez politic.
partid mai impotent si rupt de realitate ca pnl-ul eu nu am mai vazut.
de mult ma gandesc sa ma mut in alta tara…
Daca cineva isi face vreo impresie ca PSD va da ceva din ce a promis greseste tare . Pai la ce au zis ei ca dau ar trebui sa avem cel putin un PIB cat al Poloniei si ceva pe deasupra Baietii trebuie sa recupereze , au pierdut un an in care nu si-au bagat nimic in buzunare . Plus ca prima si prima data trebuie sa anihilize DNA -ul. Mai marele liberal Tariceanu zis si Alibaba seful si aparatorul celor 40 de hoti a spus-o clar ca abuzurile DNA impotria clasei politice trebuie sa inceteze .
http://www.academiacatavencu.info/imagine/613×343/Abramburica%252C%2Bliberalii%2Blui%2BFalcao%2B%25C8%2599i%2BSalamul%2BS%25C4%2583sesc%2Ba%2Blui%2BPuie%2BMonta_48632.jpg
inapoi in viitor …
Spre analiza:
Mai jos un punct de vedere pe care tangential l-a atins si Musoiu….trist dar se pare ca e adevarat
http://www.zf.ro/opinii/de-ce-a-castigat-psd-ul-atat-de-detasat-alegerile-cand-te-duci-la-supermarket-si-cumperi-paine-si-ulei-nu-platesti-cu-competitivitatea-ci-cu-cresterea-salariului-minim-si-cu-scaderea-de-tva-16024184
Igor Dodon speră că victoria PSD „va echilibra retorica” Bucureștiului față de Republica Moldova
Președintele ales al Republicii Moldova, socialistul Igor Dodon, a salutat rezultatul obținut de Partidul Social Democrat (PSD) în alegerile parlamentare de duminică, 11 decembrie, din România, informează luni Radio Chișinău și Deschide.md.
http://www.agerpres.ro/externe/2016/12/12/igor-dodon-spera-ca-victoria-psd-va-echilibra-retorica-bucurestiului-fata-de-republica-moldova-12-22-39
Intracut romanul este in esenta un milog, un pomanagiu, un hot, un imputit, un fentangiu de legi de toate felurile era si normal ca PSD sa castige. Perspectiva era ca in cazul in care PSD nu iesea usor usor lucrurile sa se schimbe iar o mare masa de salariati, asistati, milogi etc sa fie obligati sa munceasca ori sa faca efectiv ceva pentru a merita banii pe care ii incaseaza. Acest lucru sunt ferm convins ca a trimis fiori prin tara si astfel toate jegurile si inutilii din aceasta tara (adica majoritatea romanilor) au iesit sa „isi fure tara inapoi” indiferent de costul platit de cei mai tineri. Cat despre cei mai tineri nici ei nu sunt inocenti intrucat sunt totusi produsul parintilor. Daca la parinti nu prea e cu materia cenusie si cu bun simt etc nici la copil care dw acuma nu mai e copil mic nu are de unde sa fie vreo ceva.
Inca odata imi este confirmat ca de aceasta tara si de faptul ca sunt roman nu trebuie si nu pot sa fiu mandru. Efectiv nu exista un motiv pentru asta.
*ia o pauza luuunga
Hei, inteleg ca supararea e mare, dar ia-o mai usor. Sa spui ca „romanul este in esenta un milog, un pomanagiu, un hot, un imputit, un fentangiu de legi” mi se pare mult prea mult, ca sa nu mai spun ca jignesti milioane de romani. De ce? Nu iti place rezultatul votului? Daca esti atat de elevat, atat de apropiat de valorile democratice atunci ar trebui sa inveti sa accepti cu eleganta rezultatul alegerilor. Nu iti place ce se intampla? Implica-te mai mult. Incearca sa schimbi lucrurile. Poate deja ai facut asta si esti oboist? Ia o pauza, gandeste-te putin ce nu a mers bine, unde s-a gesit si reincepe lupta. Si sunt sigur ca daca te gandesti mai bine, o sa gasesti destule motive sa fii mandru.
Sunt mândru că sunt român !
Te cred,esti un mindru dezertor,
Eu zic sa va cam potoliti.
Acum.
PSD-istule !
Bre poate tu esti neamt si nu nu stim. Sau poate esti rus? Daca tu esti hot,milog etc etc nu inseamna ca toti sunt ca tine. Oricum e bine ca te-ai auto- caracterizat singur :))
De ce a câștigat PSD-ul alegerile?
Citiți aici un articol făcut cu cap.
http://www.zf.ro/opinii/de-ce-a-castigat-psd-ul-atat-de-detasat-alegerile-cand-te-duci-la-supermarket-si-cumperi-paine-si-ulei-nu-platesti-cu-competitivitatea-ci-cu-cresterea-salariului-minim-si-cu-scaderea-de-tva-16024184
🙂 )))))
@Petru
„Intracut romanul este in esenta un milog, un pomanagiu, un hot, un imputit, un fentangiu de legi de toate felurile ”
Stimate D-le Petru.Poate ca asa te consideri tu .
Eu sunt madru ca sunt roman. Si nu sunt nici milog,nici pomanagiu,nici hot ,nici imputit si nici fentangiu de legi.
Eu sunt mandru ca sunt ROMAN.
Te rog sa nu mai generalizezi. Si ca sa dormi linistit nu lucrez la stat.
Ar trebui sa inveti sa respecti aceasta tara si oamenii care traiesc in ea.
Poate ca unii sunt asa cum spui tu,dar sa spui ca in „esenta ” romanii sunt asa cum i-ai descries tu atunci de ce nu pleci din aceasta tara.
Sau poate te incadrezi in grupa acelora de „jegurile si inutilii din aceasta tara ”
Tara asta a ajuns in situiatia asta cu oameni ca tine.
Aceeasi indiferenta si prostie eterna care ucide destine si face loc la putere unor sociopati dezgustatori.Ciclul asta o sa termine numai in defavoarea noastra.
mustaciosul din teleorman si sâsâita de la primaria generala dau ora exacta in romania?Doamne apara si pazeste poporul asta si iarta-i pacatele cu voie sau fara de voie.AMIN!…cu toate ca prostia nu-i pacat.
Citesc comentariile si ma crucesc. Unii din voi nu prea aveti asa multe minte….inca nu ati depasit faza aia cu injuratul….pacat. In urma cu ceva timp daca vorbeai asa pe site erai blocat,acum….
Ciudat ca era deja anuntat in exit-poluri cu mult inainte si lumea s-a resemnat. Foarte ciudat si scorul…..puteti zice ce vreti miroase bine a scenariu kaghebist, cum bre chiar toata tara asa a votat,sunt toti si chiar toti uituci ce s-a intamplat acum un an …..unde strigau toti ..joos coruptii
Foarte ciudat….
este foarte ciudat, nene victore…pentru că la fiecare 4 oameni care o votat, 6 au stat ca niște animale acasă plângându-se că vai: ori nu am cu cine vota ori de ce să votez nu se schimbă nimic ori lene + pe lângă asta nu atât votul fosilelor pentru PSD sunt vinovate ci restul care nu au votat…Tinerimea o sta și o frecato la rece prin clubuț prin lene și pe unde naiba pierd ei timpul…și ce o mai rămas who, sincerely do not gave a fuck…so dat bilete gratis să plece acasă la votat…am colegi…so dus so facut mangă de beți și so întors azi acasă să prindă cursurile de la facultate…am eu personal colegi care vineri, chiar și sâmbătă la vârstele de 20-25 de ani nu știau că e de vot duminică…deci pe cât tălpilele iadului au votat PSD…pe atât în mama lor de tâmpiți au fost și tinerii…unde au fost pe scară națională restu de 60!?!?
pai oricum toti vor sa plece afara dupa ce termina scoala.
mai grav e ca o parte foarte mare a populatiei active a stat in casa…din resemnare,blazare sau indestulare nu stiu?
a mei colegi de grupă cât și de departament au stat la manglă pe la toto și domino și mai știu eu ce clubuț plus stat acasă la căldurică că ori nu știau despre ce e vorba ori era mai bine… și da complet de acord cu tine 60% din oameni au stat acasă din motivele menționate de tine…iar cu plecatu de acasă…eu îți jur pe inimă că am auzit animale de clasa XII care spuneau…”dar ce îmi trebe mie bacu…plec în anglia la tata mama sau dracu știe ce să lucrez nu am nevoie”
Pai Alex…asta-i un scenariu reusit…sa te faca a te resemnezi, adica chiar sa crezi asta…bai chiar toata Romania si 45 procente ..da-o dracului..
Unde sunt restu ? Spania, Italia, Germania. Unde credeai ? Unde nu faci 300 km pana la cea mai apropiata sectie doar ca sa stai la coada si sa votezi. Prea putini s-au prins inca ca se poate vota prin corespondenta. Sau chiar nu le pasa. Ii intereseaza mai mult cine iese in Anglia decat la noi. Si ok pana la urma, pentru ei din pacate pentru ei cine iese in Anglia conteaza mai mult acum ….
Acu 1 an s-a intamplat o tragedie care a fost mai apoi manipulata foarte frumos si abil. Asta am vazut la mine in oras cum tineri care nici sa ia bacu nu sunt in stare si totusi au iesit in strada sa faca panarama, ei fiind motorul de la manifestatiile de la mine din oras de acum 1 an.
Iar oamenii de buna credinta care atunci au iesit in strada, au iesit pentru ca s-au saturat sa se simta neputinciosi dar asta era in legatura cu orice partid politic nu doar psd-ul care era la guvernare.
Un om nu e musai sa fie intr-un partid ca sa fie corupt ci e suficient sa nu-si faca meseria cu simt de raspundere si se „corupe” .
Nu e corect ce spui. Ponta nu si-a dat demisia ca ai iesit aia in cu Colectiv in strada. Mai devreme cu 1an au fost proteste MULT MAI MARI cu Rosia Montana si nu i-a pasat nimanui.
Si-a dat demisia strict pentru ca pentru PSD era mai bine sa intre in opezietie, mentinand controlul in parlament pentru a putea promite marea cu sarea acum la alegeri. Daca aveam acum guvern Ponta, cum mai vedea Dragnea sa promita 100 de taxe scoase si si TVA de 18% ? Pai ce te tine frate, da de acum. Si am vazut ca nici nu se pune problema. Si ce era promis, scadearea TVA de la 20% la 19% se amana cu 1 an
romania care voteaza cu pesedeul nu a fost impresionata de cazul „colectiv”.
peneleul a dormit la umbra acestui moment favorabil si nu a reusit sa aplice lovituta de gratie.sincer nici nu aveau cum la cat de loviti de boala elitismului de salon sunt.partidul asta nu stie sa munceasca ,sa se implice in viata cetateanului.asteapta sa le fie servite programele,personajele providentiale,evenimentele favorabile iar ei stau la taclale pe feisbuk si asteapta sa fie votati.partidul asta traieste la umbra unor personaje istorice raposate si practic nu a facut nimic in tara asta de 27 de ani.
astia is mai hipsteri si decat cei de la usr?
ha hah…dar radem amar…
pai dupa ghorghiu (pupila sasului) au ajuns la madam turcan?
Deci psycho, vorbind de doamne in calitate de presedinti, manageri deci pot sa-ti spun cu mana pe inima ca-s proaste rau si nu-s deloc misogin. Femeile nu-i ADN-ul lor sa stie sa conduca. Da, nici mari artiste nici buni chefi, nici actrite aproape nimic. Cu parere de rau zic. Iti trebuie muult mai mult sa faci ceea ce face un barbat, testosteronul ala are rol bun in plamadirea unei persoane. Mai bine pui orice sef barbat prost decat o femeie. Si repet nu am absolut nimic impptriva lor, pur si simplu nu le functioneaza tartacuta. Nu zic ca ar fi feva savante pe plan mondial dar ca sef sau manager sunt pericol.
nu sunt atat de ferm ca tine pe problema asta a priceperii feminine in leadership dar sunt convins 100% ca sofatul nu este punctul lor foarte,au altele?cat despre cele doua jupanese amintite mai sus pot spune cu mana pe inima ca fac de rusine eternul feminin.niste parvenite ajunse in politica calarind barbati si nu propriul destin sau cariera…daca mobilierul ar putea vorbi?
ps.si e plina politica de aceste creaturi atarnate la cureaua unor „sponsori”.
@Psycho, doar sa subliniez, spune-mi o savanta, sa zicem Marie Curie, buun, mai stii cateva, aa, mi-am amintit, Ada Lovelace prima gagica si primul care a scris limbajul de programare…bine dar in rest ?
Zii o artista, ma refer alea adevarate la pictura, muzica, grafica sau sculptura.
Ceva la muzica clasica ? Dar o poeta ?
Adica ceva cu talent nu de duzina…
Deci nu am absolut nimic, se fie in tara asta fete frumoase si destepte cat cuprinde teritoriul tarii, si sa fie muulte sa putem allege sa nu mai facem noi barbatii fata, dar din pacate nu ai cum, asta-i gena, genomul, idem si in politichie…nu neaparat ca ”sar” de la unul la altul, asta nu-I deranjant odata ce tipa aia ar fi ”desteapta” si allege cum trebuie colegii de partid, strategii, vectorul de mers inainte.
Barbatii sunt lenesi, dar daca isi pun mintea, unul slab, bate cam orice femeie la ceea ce descriam eu.
De multe ori se zice ca femeia munceste mai mult, este adevarat, pentru ca nu stie cum sa o faca cu cap, adica mai efficient…cu mai putin timp si resurse mai putine.
Deci eu am exemple destule cel putin personale cu college care sunt slabe, cum sa zic inteligenta emotionala, aia decizionala sau cea descriptiva.
https://med.stanford.edu/profiles/maria-grazia-roncarolo
Fereasca Dumnezeu sa ai nevoie de una ca ea si aici ma refer strict la domeniul in care lucreaza.
Bubuie de inteligenta.
@RD, asta e una ”medie”, le gasesti si pe siteurile la institutiile de invatamant si ”vezi” cate grade a mai adunat.
Da-mi o ”savanta” !
Una e sa ”aduni” merite si alta sa iti ”sclipesca” mintea si dai apoi cu ecuatia care rezolva problema.
Oricum ar fi, cel cu testosteron e avantajat, de ce ? simplu pentru ca evolutia l-a creat pradator, se stie ca pradatorii au niste avantaje.
V
Mai..barbatelor, ce se mai umfla pompa-n voi…
Sa nu va pomeniti cu Firea desemnata candidat pt. fct. de premier!
🙂
Mihaeanco (asta ca raspuns la „barbata”):
Ti-am insultat cumva „inteligenta”?
Ti-am mai spus ca am cautat-o si n-am aflat-o (la inteligenta ta ma refer).
Ce treaba am eu cu alde Firea? Am facut eu cumva referire la ea? Nu tin minte…
Iaca de asta n-ai sa pupi tu nici o functie la mapn, in veci. Continua sa visezi…
Victor: Cooptarea respectivei doamne la Stanford a fost considerata la momentul respectiv (2014 pare-mi-se) drept un catig enorm. Informeaza-te cu privire la programele de cercetare derulate acolo de catre Weissmann si referitor la echipa pe care a adunat-o. Nu e vorba de oameni cu o inteligenta „medie”, nici vorba. E vorba de VARFURI in domeniile lor, e vorba de cercetare la cel mai inalt nivel, e vorba de pionierat pe domeniul respectiv. E vorba, sa speram, de…rezolvarea problemei. Oameni ca acestia sunt extrem de rari.
Raspunsul e pentru „V”, setarea nu permite reply-ul pentru el (sub el) decat daca „iti raspund” tie.
La dracu, scuze.
nema problema..
RD, deci, este medie, daca noi toti am ”promova” la Stansford apai sa te tii bine.
Nu exageram, eu nici atat.
Daca scoala occidentala este buna spre foarte buna, e ceva banal ca cineva sa fie ”cooptata” si bineinteles sa aduca plus valoare intr-un program.
E valabil cam oriunde in mediul academic, unde intorci capul intr-o institutie mare academica, gasesti cam toti ( toate gen feminin ) cu grade didactice si academice.
Dar nu-i exceptia de care vorbesc….daca intelegi bine nu…tot bine.
Deci sa lasam mistourile, stiu despre ce vorbesc si nu exagerez cu nimic.
Ana Aslan
Sunt cu totul de acord , viata de zi cu zi confirma acest lucru !
Am tot respectul față de sexul frumos , dar există limitări native .
Esti sigur ca nu esti „Habarnam” al lui Nikolai Nosov?
Sigur de tot .
Eu sunt Habarnistul , cu articol hotărât la sfârșit .
Sunt foarte convins că România are nevoie de TBT AGILIS , de Fabrica de Pulberi , de nouă armă de asalt cal 7,62×51 , de corvete etc .
Avem nevoie de înzestrare , politicienii trebuie să priceapă asta , dacă nu , să plece !
Subiectul era siguranta ta in privinta femeilor, nu ce zici acum.
Am cautat cu atentie in comentariile de mai sus sa vad macar o referire la adresa faptului ca „fizic ele nu sunt ca barbatii” -asa…ca de „scuza”.
Insa tot subiectul s-a concentrat pe capacitatile mentale (inclusiv de conducere, pe langa cele de creativitate) ale femeilor, nicidecum fizice.
As ca…Habarnam, Victor, psycho (cu indulgenta si nu prea) ce naiba debitati, ma?
@psycho
A invatat la Moskva in anii 90 (cand ceilalti invatau engleza ea invata rusa la nivel avansat, interesant), a avut o ascensiune rapida in politica romaneasca.
Nu ajunge oricine consilierul presedintelui PNL la doar 2 ani dupa ce termina facultatea. Cine a propulsat-o?
@razvan mihaeanu
nu ma simt cu musca pe caciula.imi mentin parerea ca femeile in general nu le au cu sofatul iar cele doua mentionate mai sus nu sunt un exemplu pentru acest segment de populatie(pe udrea,plumb,andronescu,birchal,etc. le consider la fel).
si nu am generalizat asa cum fac ele ,gen ”toti barbatii e niste porci”.hihihi.
ps. indulgenta?!
pai te-ai limitat doar la sofat 🙂
Avem conducatorii pe care ii meritam.Asta e democratia majoritatea decide…Cat despre cei care dezerteaza,ca nu se merita sa mori pt tara,etc.,eu am sa-i apar si pe Iohannis si pe Ponta si pe Tariceanu, am sa mor pt ei si pt tot neamul romanesc si pt aceasta tara.De ce?Pt ca asta am jurat,fara sa ma constranga cineva,pt ca daca as dezerta as fi un om fara onoare;ori daca tu ai renuntat la onoarea ta,tu ala care de bunavoie si nesilit de nimeni ai depus un juramant si l-ai incalcat prin dezertarea ta,atunci de ce te mai miri cum a ajuns clasa politica?De ce te mai miri ca nu ai pe cine vota?Ca nu regaseste in nici un partid pe omul ala integru,cinstit,patriot, pe omul ala cu onoare??
R.I.P. Romania!
tare asta a lui CTP,suntem la nivelul anului 1990?
basescu senator >)
,,Dragi tovarasi si pretini”
1. Daca vreun strain nimereste pe site si nu stie romana, ar crede , uitandu-se la harta , ca Romania a fost ocupata peste noapte…iar punctele alea de alta culoare din mijlocul hartii sunt puncte de rezistenta pe cale a fi suprimate de fortele armate de ocupatie.
2. Romania din 2016 este o tara care arata dupa chipul si asemanarea PSD in toate formele si ,,metastazele” sale de 26 ani incoace. Astia au condus tara si cand nu erau la guvernare.Exemple sunt nenumarate dar vi-l reamintesc pe ultimul: marirea salariului , venita din Parlament …nu aveau Guvernul dar impuneau masuri economice.
3. Va fi un atac combinat ,, terestru , maritim si aerian ” la DNA.Isi vor impune la Curtea Constitutionala judecatorii ,, de casa ” si vor lasa fara obiectul muncii DNA-ul singura institutie care le sta in cale si le ameninta existenta si libertatea , la propriu.
Consider ca ,in ultimii26 de ani , in Romania ,,ni s-au intamplat” f.f.f. putine lucruri bune ca natie, la nivel istoric: intrarea in NATO , intrarea in UE, infiintarea DNA-ului si scutul de la Deveselu. Atat.De acord, sunt doar 26 de ani .
DNA -ul este singura institutie care se lupta cu cel mai mare ,,demon ” a acestei tari : coruptia. Demon injectat de comunisti si rafinat de PSD.
Acesta este cel mai mare dusman al nostru.Nu Soros , nu maghiarii , nu Rusia , nu multinationale care au supt bogatia acestei tari…dupa cum spunea poetul… Dragnea .In aceasta lupta mai trebuia sa fie si Parlamentul si Poporul.Dar parlamentarii au ca scop cat mai multe mandate pentru pensia speciala…deci cum sa renuntze ei la imunitate. Poporul …eeee…aici este de discutat. Potrivit obiceiului stramosesc ,,una spunem , alta facem ” in public toti suntem integri…dar daca cumva suntem prinsi in offside imediat apelam la maimutze ca sa ne rezolvam treaba.Parerea mea e ca cetateanul gandeste cam asa :vreau sa nu mai fie coruptie dar mai intai sa se inceapa cu ceilalti , pe mine lasa-ma mai la urma…
4. Nu mai exista scuza ca nu au avut alternative si de asta romanii nu au votat.De data asta chiar a exista o optiune…unii care dpdv politic nu existau acum 1 an…deci ? Vreti candidatul perfect? Implicati-va si candidati fiecare din voi.Sunt sigur ca nu o sa va gasiti nici un defect.
5. Eu sper ca totusi presedintele sa nu- l accepte pe Dragnea prim ministru.Totusi ,,marele mut” a obtinut 6.288.769 de voturi …are o legitimitate mai mare decat PSD-ul in momentul de fata .Lumea a votat PSD sa guverneze, si dupa cum chiar Dragnea a spus-o , ei nu au venit in campanie cu un nume de prim ministru .Deci argumentul lu` Firea ca oamenii au votat pe Dragnea prim ministru nu sta in picioare.Si mai important, legea nu-i da voie lui Dragnea sa fie prim ministru.Acuma pe bune, doar pe un condamnat penal poate propune PSD-ul ?
6. Am mai spus-o si o sa o tot repet : nimeni din lumea asta nu reuseste sa ne faca mai mult rau decat ne facem noi.Ne-am facut-o cu mana noastra si mai sfant de atat nu se putea.
7. Cat despre programul de inzestrare a armatei…daca cineva nu isi va lua comisionul aferent ..atunci se pune pe hold pana se gaseste cineva sa dea comisionul cerut.Cam asa va functiona treaba.Simplu.
8.Acestea fiind zise… Noapte buna Romania.
Legitimitatea presedintelui nu e data de un „x” numar de voturi per se ci de Constitutie – ca „expresie suverana/populara” – 😉 (se va bate moneda pe chestia asta cu „votul popular”) ce ii permite sa desemneze candidat pt. fct. de prim ministru pe cine vrea el.
In plus exista Art.2 din legea 90/2001 (PDSR-ul a avut cam 46% din Parlament 🙂 plus PRM-ul cu vreo 25-26%) care interzice condamnatilor penali sa fie membri in guvern.
dupa 15 ani…
http://www.romanialibera.ro/rezultate-alegeri-parlamentare-2016+/parlamentare-2016/avocatul-poporului-se-pregateste-sa-atace-la-ccr-legea-care-il-opreste-pe-dragnea-sa-fie-premier-435549
No , io acu , fusei la vot , da daca stau sa judec la rece , uite cam d-asta n-o iesit lumea , mai ales cei de dreapta . Au iesit cei care au muscat momeala cu marirea de pensii si salarii pt. c-asa-I politichia ! Degeaba vii cu arogante si sbohoteli daca nu stii ca masa mare de oameni voteaza cu stomacul iar ceilalti asteapta si programe in afara circului ieftin
https://www.youtube.com/watch?v=mGjWJRfAa2k
Pam ! Pam !
Daca nu am intervenit pana acum este dintr-un motiv numit „decenta”. Care vad ca este cam deficient.
De exemplu atata vaietat ca au votata bosorogii. Daca un bosorog poate sa isi miste reumatismele pana la cabina de vot de ce nu o poate face si un tanar?!
Pen’ca a fots crescut un puf, parintii, bunicii au grija de el .. el doar „oso traieste viata” d’aia!
Apoi tinerii e telijenti. Cautati si voi – cu cateva zile inainte cel putin unu se lauda cum el va protesta anuland votu.
„Inteligenta” metoda nu am ce zice,. De fapt i-am zis da io is un bosorg „comunist” nu pot intelege subtilitaile astea …
Apoi nu fiti voi asa de siguri ca cei din Strainezia ar fi votata contra PSD. Poate studentasii la facultati si mastserate gen „studii de gen si feminism stiintific” insa aia lasati someri de tot soiul de „reformisti” …. nu stiu. Stiu eu unii care desi in Strainezia voteaza PSD … si au in jur de 30-40 ani
10-10,5% PSD in „strainezia”
pai aici avem o problema cu generatia mai tanara… acizi in comentarii si pretentii, dar cand e vorba sa se miste cateva sute de metri sa voteze… vezi sa nu! Nu generalizez, insa pare un trend… confirmat de participarea la vot.
Si nici scuza cu dezgustul, ca n-ai cu cine sa votezi nu se mai aplica… au aparut cateva optiuni noi printre partide, multe adunand independenti la un loc.
Am remarcat si eu, ca astia mai batrani sunt mai disciplinati, si nu cred ca e vorba peste tot de PSD care i-a „motivat” – e si ceva educatie si deprinderea de a participa la ceva, de a fi punctual.
Mda, celor mai tineri le place sa arunce cu noroi si atat.
Mi-am calcat pe inima si am mers si eu de am votat, dupa multi multi ani.
Am votat oameni, nu partide. Am votat prieteni pe care ii cunosc de multi ani.
Cei mai tineri…se disting prin a-si desconsidera mamele, surorile, sotiile etc. pe motiv ca or fi proaste.
e vorba de o inadaptare a „marketingului” politic din partea dreptei derivata dintr-o crasa incompetenta rezultat al luptelor interne pentru putere bazate pe nepotism si pile nu pe calitati intelectuale si, de ce nu, patriotism. vezi eliminarea lui Paleologu din partid. pur si simplu, la nivel mental, multi au refuzat sa se asocieze cu o anumita politica (dau ca si exemplu numai USL) in concluzie, PNL nu a astiut sa-si vanda marfa. Daca nu esti in stare sa iti intelegi votantii si sa iesi in intampinarea lor, oi fi in stare sa intelegi o tara si sa o conduci, sa o ridici… nici pomeneala, iar tinerii au simtit asta. a simtit asta si Ciolos, de-aia s-a distantat de PNL…
psd-ul nu are probleme, el are alte tinte care inteleg abordarea „clasica”. si, dpdv politic , de ce nu, psihologic s-au adaptat mult mai bine electoratului lor. *nu vorbesc aici despre calitatile acestei adaptari, asta e alta mancare de peste….
abordare electorala a unui pnl-ist din consiliul local, cica: „Daca vrei o Romanie ca in Arad, voteaza PNL, altfel vei avea o Romanie ca in Vrancea” continuand cu aberatii de genul, noi ardelenii ii tinem pe restul in spate etc etc etc, adica fix ce zic si aia cu ruperea Romaniei in bucati. cat de cretin sa fii sa zici asa ceva? ce sistem de valori are un astfel de partid? exista vreo disciplina, vreo linie directoare in acel partid care sa impiedice astfel de derapaje? PNL = PNTCD= PDL aka RIP.
daca nu v-ati prins pana acuma, nici un partid de dreapta din Romania anilor de dupa 89 nu a fost „lasat in pace” sa se aseze, sa se solidifice, sa prinda putere. toate au fost penetrate si hacuite.
cum spuneam,partid mai autist ca peneleu’ nu exista in tara asta de 27 de ani.
Ba a fost. PNTcd
aia au scuza inocentei,naivitatii,copilariei de dupa ’89.
astilalti insa sunt o culme a prostiei continue.
Cand cei din leatul meu au votat (1970) au avut asa sentimentul ca de acu is „cetateni” adica nu mai sunt „copii”. Eram primiti intr-un ritual al „oamenilor mari” (maturi)
Astora le place sa ramana „copii”
Ghita , io ma laudam ca imi anulez votul ! Bineinteles asta am si facut ! Asta pt . ca asa-s io , intelijent ha ha ha , da mai mult sunt convins ca absolut nici un partid de pe listele de votare indifferent de culoare nu are la varf decat mascarici , corupti , lingai , slugi si jnapani care oricum alegi , cu ei te alegi si pe urmatorii ani
. Nu-ti trebuie multa intelijenta sa intelegi ca cu actuala clasa ”politica ” nu se poate discuta decat cu spirit de fronda si protest . Doar asa-si misca curru sa faca ceva pt. populatie . Uite d-asta nu iasa tinerii la vot , ce-I asa mare polologhie ?
Apropo , azi Ciolos a renuntat la scaderea tva la cererea lui Dragnea si salariile , pensile raman neschimbate . Are u happy ? Ce bine se inteleg technocrat-0 [adica zero ] liberalii cu psd-tii cand e vorba de a nu face nimic pt mai binele poporului ! Chiar nu intelegi ca totu-I o mascarada viscerala ce se intampla de alegeri si ca singura modalitate de a schimba ceva e un protest care sa-I vanture din scaune pana nu incepe intifada si p-aci ?
nu a renuntat la nimic,te-ai antepronuntat si ai gresit…cam gata cu „intelijenta”.
intifada ,protest si revolta in faza continua nu exista in romania.la noi mamaliga explodeaza cand cutitul ajunge la os nu in fiecare zi.asta e firea noastra nu avem de ce sa ne fie rusine.
cate zile voi avea voi vota intodeauna si intodeauna cu gandul la romanii asasinati in decembrie ’89.am datoria si obligatia morala sa o fac.
iar cei in varsta ar trebui sa o faca cu gandul la exeprimentul pitesti,nationalizare si colectivizare,securitate si sarma ghimpata,rationalizare,frig ,intuneric si disperare,boli si mizerie.
va urma.
Si cu dedicatii :
Marcian ia prioveste harta. Numa Sibiu (normal .. asa sunt prvincialii .. dacfa Iogannis era din Ialomita .. tot la fel era ) , Cluj (unde grupul de la Cluj face nincombat) si Alba. Salaju lui Juluein s-a cam inrosit (astaar inseman printre latele ca nu mai este percepeut ca localnic)
seba gurile rele de care vorbesti sunt gurule cretinilor lui Soros . Ca dintai cestia cu rugu este caractweriostica a ciovilizatiei bestice .. apoi s-a zis despre Hilary „vrajitoarea” a murot
Stefanita 1)pe langa valul de insanitati adresate romanilor ca nu votiesc cum vrei tu iti exibi si cfrresa incultura (cum am zis esti cel mai de jos de pe aici) Cica Ciolos va pleca fortat I se termina mandatu. Poate incerci sa afli ceva xdespre un concept ciudat , eiropean :DEMOCRATIE.
Apoi faza cu kovesi arsa pe rug estye un creetinism. Barsvos suntei 2!
Kasapu si gattone Din partea mea diasora poate sa nu trimita bani inm trara. Sa le moara parintii de foame, sa invetet copii lor sa cante la flaut samd. Ca mkie nu imi fac nici un serviciu. Si ce sunt onligat sa asist titi puturosii ? (e? pot fi si eu „liberatrian” daca vreau !)
John Doe si ce te-a retinut? Un gigattas ca tine siguir ca putea sa il schimbe cu unu mai bun!
Si sa stii ca DNA nu prea isi face tteaba. Sunt zeci de
ronin uite d;aia nu are ursu coada! Tu zici de soferul secretarului nr 6 … asat in sintira tara in care Brejnev se abtinea sa faca observatii suparatoare. Daca ptr tine fatuo ca soferul secretarului nr 6 de la o ambasdada este o mai mare autioruitate decat era brejnec cadn URSS era suoperputere mondiala .. atunci am ajuns rau. In plus uiti ca s-a ales Trump. Un guvern comtenet nu Ciolamau asta de legume ar fi trebuitsa inceapa „demrsurile”. Da ma rog poa inca nu to-ai revenit dionscoul Donald.
Sirius cans doresti sa zici „Traisca tatucu” te ridici politicos si zbieri „heil Johannis” poti sa adaugi „Wir küssen ihren Arsch geliebten Führer”
Flinstone123 ca ai scris Parerea mea e ca daca se implementa cumva votul online, balanta era clar in favoarea dreptei. Eu fac totul online, de la platit facturi, la cumparaturi da-mi voie sa te intreb : si de cacat tot on-line te caci? (prima data am pus intrebarea asta la proma coferinta de e-commerce unora care ma asigurau ca de acuma totu va fi on-line. Desi radeau platourile foarte in natura)
ai terminat cu strainii si ai reinceput cu diaspora.
Well, there you go…Iohannis avut conferinta…, deocamdata nimic, le cam taie elanul unora cu intrebari ce puteau primi raspunsuri speculative…
For the lolz, diversiunea Cristoiu:
http://www.nasul.tv/ion-cristoiu-o-necesitate-a-momentului-preluarea-usr-de-catre-dacian-ciolos/
Insa m-a pufnit rasul la sfarsit:
„N.B. Sînt dator cititorilor cu o dare de seamă privind votul meu din 11 decembrie 2016:
La Senat am votat PMP.
Asta deoarece asta a fost voința cititorilor mei și pentru că au candidat în acest partid și doi jurnaliști talentați: Dan Andronic și Robert Turcescu.
La Camera Deputaților, am votat Elena Udrea.
Asta deoarece pentru mine, dincolo de tot ce se spune despre mult poreclita Blondă de la Cotroceni, Elena Udrea e un exemplu de bărbăție pe o scenă politică de nevolnici. N-au reușit s-o încovoaie nici cătușele. Dacă ar fi ales un al partid – PSD – de exemplu, Elena Udrea ar fi rămas mai departe în politică și nu oricum, ci drept un exemplu de rezistență la mari încercări.”
De ei o să aibă parte!
Pe saitul „maestrului” dai numa’ de conspirații, de lupta celor din PMP cu binomul, de jurnalul blondei, de …
Îmi aduce aminte de un banc de pe vremea împușcatului:
deschid televizoru’: ceausescu!
deschid ziaru’: ceausescu!
deschid radio-u’ : ceausescu!
deschid usa la clasa: ceausescu!
deschid manualu’ da citire: ceausescu!
am o conserva: mi-e frica s-o deschid!
Nu te rade 🙂
Si eu – in final – tot cu PiMP am votat (la Dolj, ambele camere)!
Cand am facut sondajul din dreapta-jos am bifat primul „Nu stiu” (cu cine sa votez), desi intorsesem de ceva timp pe toate fetele lista cu candidati.
Eram sigur pana in acel moment ca:
PSD – intra,
PNL – intra,
UDMR – intra,
USR – intra, (imediat dupa terminarea votului Nicusor Dan era si el surprins de scor)
PRU – nu intra,
ANR – nu intra,
___________________
Nu am fost sigur de:
ALDE – chiar si Tariceanu la conferinta de presa era speriat imediat dupa terminarea votului (dupa el a vrut sa clantane si putza ala de Daniel Constantin dar nu l-au bagat televiziunile in seama..oricum „tizul” sau – Daniel-Constantin Barbu n-a intrat la Senat…din prima)
PMP – imi esti dator Base! 🙂 🙁
Un Visky cu patru cuburi de gheață, cel puțin, e-al tău!
Hă, hă, hă! Și-o bere… blondă, domnule !
hop si eu.
MIhaene-ai facut o analiza a celor care au intrat in parlament din partea Doljului???
daca nu te rog sa o faci!!
si te intreb -care dintre ei e cel mai mare comunist???
Acum un an ai iesit in strada pentru copii din colectiv.Copiii au murit nevinovati ca sa cada un gunoi!!!!
Chiar nu intelegi???
Noi nu contam…….
Ma rog ca ziceau unii de testosteron. Uneori imi vine sa aici ca Udrea umbla decoltata nu ca are ce decolta ci ca sa se vada ca nu i-a crescut par pe piept! Ca „testosteon” politic are sa dea la 1000 de „barbati” politici!!!
Si iata cum am inceput sa luam inapoi din promisiuni: http://economie.hotnews.ro/stiri-finante-21468974-liviu-dragnea-cerut-lui-dacian-ciolos-amane-pentru-2018-reducerea-tva.htm
Si nu au trecut nici doua zile de la alegeri. Da-ne doamne mintea de pe urma.
„#indraznestesacrezi și te vei păcăli!” – citat de pe FB.
UPDATE După ce a apărut ştirea că liderul PSD i-a cerut premierului Dacian Cioloş să analizeze posibilitatea amânării unor reduceri de taxe prevăzute în Codul Fiscal, Liviu Dragnea şi-a anulat conferinţa de presă în care urma să anunţe dacă va merge mâine la consultările cu preşedintele Klaus Iohannis.
Citeste mai mult: adev.ro/oi4j3s
posibila contestatie la ccr va fi testul intentiilor pedeseriste.
deja vad ca o dau cotita cu reducerea tva,aviz amatorilor de pomeni.poate e nevoie de inca o legislatura si guvernate 100% pededista pentru a ne rupe total de aceste specimane si de iesi,din acest cosmar.
@psycho atata timp cat alternativa e „prelucrata” informativ :))) cosmarul va ramane. astia is cam ca si Sauron… degeaba ii dai peste deste cu sabia, coafura rezista :)))
trebuie lasat dragnea de data asta sa-si scoata singur carbunii incinsi nu cu mainile altora.
Sa-l propuna in schimb pe Ponta, asta n-are nici o condamnare la activ.
bai cum se invarte roata..singurii care au tras in camapania pnl si au avut oaresce rezultate sunt vechii pedelisti,aia mult injurati si huliti de electoratul cu „staif” al peneleului.iar acum responsabila cu demararea procesului de perestroika si glasnost este madam turcanu,pedelista fondatoare???
hai cu uselelul ,vivat cacarau!
http://adevarul.ro/news/politica/adevaratul-motiv-psd-sialde-nu-merg-cotroceni-articolul-constitutie-e-doar-pretext-1_585044e85ab6550cb867254f/index.html
Jocuri infantile…
nimic nu e infantil si intamplator la psd.
mizeria de nicolicea si hoarda de avocati penali de acolo au clocit un plan.
da, in aprilie 2017 anticipate la prezidentiale, candidat: dragnea. 🙂
Dragnea??? Imi spune ceva numele acesta. Nu e cumva finul lui Basescu?
Ba da, mi-am amintit, l-a cununat Basescu pe cand Dragnea era in PD.
stie-i pacatele nerostite, astia toti sunt cumetri intre ei, daca se caftesc intre ei, o fac nu din cauza disensiunilor cu privire la viitorul tarii . io nu stiu zici ca suntem blestemati.
rezultate din judetul meu,de mine:
psd-ul cu doua procente sub scorul national dar cu aprox.10 peste scorul obisnuit la noi….periculos
pnl-ul cu 8 procente sub rezultatul general cat si sub media de la ultimele alegeri…pamant de flori.
pmp-ul si usr-ul cu cate 2-3 procente peste scorurile nationale….e de bine.
ps.nu am cuvinte sa-mi exprim satisfactia rezulatelor liberale dupa cati peri albi mi-au scos in ultimii ani (usl ring a bell?!).minciuna are picioar scurte,urmeaza si pedesereul sa o pateasca,trust me?
PSD şi ALDE fac majoritatea in Parlament fără UDMR. Asta inseamnă că UDMR-ul va avea libertatea să acţioneze in “opoziţie” in stil mai tranşant, adică să fie mai guralivă ín chestiunea autonomiei maghiarilor din Harghita-Covasna-Mureş.