Au pus si la H-145 rotor in coada ca la H-135/-M? Ca parca H-145 avea elice mica simpla la coada.
Ce mirific ar fi sa se fabrice la IAR Ghimbav Brasov H-135/-M si H-215/-M. Cei de la Bell Helicopters vor avea o alta locatie pt fabrica lor daca ArmRo va cumpara AH-1 Z Viper si UH-1 Y Venom?
ArmRo ar mai avea nevoie de un tip de elicopter greu de transport precum CH-53 K King Stallion si/sau CH-47 F Chinook sdi un tip de elicopter mediu-greu pt a inlocui MI-8/-17 Hip precum S/CH-92 Cyclone sau H-225/-M sau EH/AW-101 Merlin.
Pretene @Adrian ArmRo daca se respecta are nevoie de 1 tip de elicopter greu de transport, 1 tip de elicopter mediu-greu de transport, cautare, salvare, plus ce are acum : un tip de elicopter de transport, salvare, cautare mediu – IAR-330 H/-L Puma + atac IAR-330 Puma SOCAT/Naval si ce au de gand sa mai cumpere de la Bell Helicopters Textron si poate de la Airbus Helicopters.
Eu am enumerat in comentariul precedent modelele de elicoptere acum pe piata din fiecare tip de elicoptere si bazandu-ma pe intentiile firmelor producatoare de elicoptere care si-au exprimat intentia de a colabora pt dotarea ArmRo, nu ca as vrea ca ArmRo sa aiba in dotare toate modelele de elicoptere enumerate de mine, ci cate un model din fiecare tip. Capisci? De exemplu Leonardo-care poseda ex AgustaWestland din cate stiu eu nu a venit cu oferte de elicoptere pt ArmRo.
Faine documentarele astea Welt , iti fac chef sa mesteresti cate ceva util pt. societate …. Le-as pune la toate televiziunile in loc de stirile de la 5 …de fapt ce naiba , in loc de stirile cu babe violate in general
Au pus si la H-145 rotor in coada ca la H-135/-M? Ca parca H-145 avea elice mica simpla la coada.
Ce mirific ar fi sa se fabrice la IAR Ghimbav Brasov H-135/-M si H-215/-M. Cei de la Bell Helicopters vor avea o alta locatie pt fabrica lor daca ArmRo va cumpara AH-1 Z Viper si UH-1 Y Venom?
ArmRo ar mai avea nevoie de un tip de elicopter greu de transport precum CH-53 K King Stallion si/sau CH-47 F Chinook sdi un tip de elicopter mediu-greu pt a inlocui MI-8/-17 Hip precum S/CH-92 Cyclone sau H-225/-M sau EH/AW-101 Merlin.
Nu te-ai mai plictisit cu scenariile astea in care facem ghiveci?
Pretene @Adrian ArmRo daca se respecta are nevoie de 1 tip de elicopter greu de transport, 1 tip de elicopter mediu-greu de transport, cautare, salvare, plus ce are acum : un tip de elicopter de transport, salvare, cautare mediu – IAR-330 H/-L Puma + atac IAR-330 Puma SOCAT/Naval si ce au de gand sa mai cumpere de la Bell Helicopters Textron si poate de la Airbus Helicopters.
Eu am enumerat in comentariul precedent modelele de elicoptere acum pe piata din fiecare tip de elicoptere si bazandu-ma pe intentiile firmelor producatoare de elicoptere care si-au exprimat intentia de a colabora pt dotarea ArmRo, nu ca as vrea ca ArmRo sa aiba in dotare toate modelele de elicoptere enumerate de mine, ci cate un model din fiecare tip. Capisci? De exemplu Leonardo-care poseda ex AgustaWestland din cate stiu eu nu a venit cu oferte de elicoptere pt ArmRo.
se numeste fenestron. ca rotor in coada au ambele 🙂
sau elice carenata, dca vrei
Da ai dreptate Fenestron! Scuze am facut eu confuzie. https://en.wikipedia.org/wiki/Fenestron
video indisponibil
…videoclipul nu este disponibil
Acest videoclip nu este disponibil…
Un link ceva sa gasim videoclipul. Desi la o targa de 30k euroi devine neinteresant.. Iar o golanie galica, gen cheie de 2000 euroi, pt indieni?
Faine documentarele astea Welt , iti fac chef sa mesteresti cate ceva util pt. societate …. Le-as pune la toate televiziunile in loc de stirile de la 5 …de fapt ce naiba , in loc de stirile cu babe violate in general