Elon Musk anunta Tesla Cybertruck

Stealth…manca-ti-as!

Poate fi a ta incepand cu $39,995! 🙂

Posibile aplicatii militare: nu stiu care, dar posibile!..sau era…”probabile”?

92 de comentarii:

  1. Motortrend:

    „Although full-size pickup trucks typically transact for about $48,000, the Tesla Cybertruck will go on sale with a projected starting price of $39,900. And for all you, „Yeah, but…” types out there, that pricing does not account for deductions for $7,500 government tax rebates, because Tesla has exhausted its allocation.

    That starting price will be a single-motor, rear-drive truck with 250 miles of range, a 6.5-second 0-60 time with a top speed of 110 mph, and a 7,500-pound towing capacity.

    Forking over $49,900 will get you a dual-motor, all-wheel-drive setup, with 300 miles of range, a 4.5-second 0-60 time with a top speed of 120 mph, and a 10,000-pound towing capacity.”

    1
    • Poate sunt eu prea conservator, dar e urata cu spume!

      1
      • A mai observat cineva ca in ultima vreme s-a cam umplut Romania de Toyota C-HR?..Hybrid.

        2
        • Pentru tanchisti…are si CVT, ca Type 10 tank. 🙂

        • C-HR another Jukeish suv wanna-be.
          Asta imi pare un DeLorean al papucilor.

          1
        • Imi pare rau, dar nu vad prea mare asemanare intre conserva lu’ Elon si C-HR-ul de la Toyota. 🙂 Intamplator, Toyota a schimbat la ultimele modele exact ce trebuie: design-ul… 🙂
          Japonezii folosesc CVT pe scara larga la masinile lor: Honda, Toyota, Nissan – pe vremea cand inca mai era japoneza (am avut si eu una), ca sa-i citez doar pe cei trei mari. Daca-mi aduc bine aminte, asta de la Nissan avea limita de Nm suportati, nu facea fata la mai mult de 220 – 250 Nm. Stiu c-am vrut sa umblu nitel la motor si m-am lovit de problema asta.
          Altfel, pentru cine n-a mai condus CVT, pot fi ciudatele, cel putin pana te obisnuiesti cu ea.
          Asa ca nu ma mir ca le folosesc si la tancuri, la ei CVT rules! 🙂

          1
          • CVT, sau cum sa iti bati joc de o cutie automata.

            • Depinde, nu e chiar atat de rea, dar este inferioara ultimelor cutii automate. Cand am folosit eu CVT, era peste o automata clasica.
              Pentru un hatch sport este blasfemie sa pui automata, la berline ar trebui urmat exemplul Mercedes care a inceput sa le ofere din standard, de la o anumita motorizare in sus.

              • Consider, fara sa intru in detalii, ca pentru motorizari slabe e mai ieftina si eficienta o robotizata cu ambreiaj iar pentru restul, mai puternice, cele cu dublu ambreiaj. Pentru autoturisme varianta unei manuale ce lucreaza si automata (ca exemplu, EasyR sau mai performnta DSG) sunt peste sistemele fara ambreiaj gen CVT. Eu unul, inca, prefer cutia manuala.

                1
        • Da.. parcate la strada prin Drumul Taberei macar din 500 in 500 de metri. E hibridul care sare în ochi.

  2. Lol, muzica din Mad Max: Fury Road.
    Apocaliptic…gagiul!

  3. Dupa mine Musk e un mare excroc, chiar daca ma entuziasmeaza partea spatiala, insa cea auto e o mare cacialma. Sau un copil mare caruia-i place sa se joace.
    Cum oare ar putea o asemenea masina sa aiba aplicatie militara (am inteles ca-i poanta)? Cu o autonomie de 250 de mile, oare unde ar gasi pe front sursa de incarcare si ar trebui sa spuna piua dusmanului sa astepte ore in sir sa se incarce.
    E un joc piramidal, Caritas, scoate pe banda rulanta modele noi sa-i tina pe actionari in priza, ca-n rest inca nu a reusit sa cistige nici un cent cu bizdiganiile astea.
    P.S Acum se extinde si-n Germania, va construi o fabrica linga Berlin, va avea ing buni si, mai ales, multi fraieri care vor investi.

    3
    • Ford „Mustang” (aoleo!) Mach-E(lectric) …SUV…raspunsul la Tesla Model X.

    • Behold, The E-Warthog! Duster Master Blaster!

      3
    • Cred ca poti spune orice despre Musk, mai putin partea cu escrocul. Sincer acum, unde este escrocheria la Musk care totusi produce niste bunuri finite (care btw, i-a mai trezit nitel din amortire si pe gigantii auto) in timp ce, un singur exemplu iti dau, Uber nu produce decat o aplicatie, este pe super-pierderi de ani de zile si, cu toate acestea, lumea inca investeste in ei.
      Nu-i prost ala care cere.
      Strict tehnic, Tesla a dat rusine multor constructori auto consacrati (ma refer la tripleta de lux germana care mai are putin si pune volanul pe lista de optionale) cu performantele sale. Lasand marketingul de rigoare la o parte, Tesla este o realizare pe care cei mai multi de-abia acum o imita. Evident, Tesla trebuie sa lucreze la calitatea asamblarii si multe altele. Revizii etc
      Ma rog, din categoria mai bine tacea:
      https://www.youtube.com/watch?v=s4vxdKNVbT0
      Mi-as lua si eu una, daca mi-as permite si as avea unde s-o incarc fara sa gasesc masini parcate de bizoni pe locurile dedicate electricelor.

      • Tesla abia anu asta a inceput sa scoata profit, daca nu ma inseala memoria. Desigur in conditiile in care a investit mult in fabrici, infrastructura de incarcare, a cumparat Maxwell…
        Chiar daca punem in balanta ajutoarele de stat, creca tot e laudabil efortu.
        Asta cu firme pe pierdere in care totusi baga lumea bani vad ca e o moda in ultimii ani, vedem cand o veni ziua judecatii ce haios o sa fie :))
        Mi-as lua si eu una dc as avea bani si as trai intr-o tara cu mai multa apa calda. Din ce-am inteles posesorii de tesle din Ro tre sa le trimita la DE pt reparatii, sucks (nush dc s-a schimbat ceva anu asta, auzisem ca si-au deschis nushce la noi). Asta in conditiile in care vine Ford cu Mach-e; care Ford e mult mai prezent peste tot cu reprezentante, service, piese, tot ce vrei…
        Costurile – aici creca sunt avantajati noii posesori cat se mai gasesc prize gratuite; pe masura ce apar mai multe ev-uri ma astept sa dispara gratuitatea asta. In plus, ma astept sa se scumpeasca si curentu tot din cauza de ev-uri multe + obsesia asta pt „energie verde”.

    • WHAT,
      TESLA FACE MILIARDE ,

      va deschide o noua fabrica langa Berlin..

      ce acctionari../

    • @neamtu tiganu: „Dupa mine Musk e un mare excroc…”

      De acord!

  4. Hotie! S-a inspirat de la DAC-urile noastre DFAEG cu parbrizu ala!

    1
  5. Aplicațiile militare există. M-aș gândi numai la posibilitatea de a crea o dronă terestră, silențioasă, oricând gata de ripostă, comandată de la distanță.

  6. Elon rulz!
    Oricum, a reactionat frumos (parca nu s-a auzit scrasnet de dinti) la faza cu geamul.

  7. YEX!!!
    sau mai pe engleza…
    YUCK!!!

  8. Cred ca s-a stricat placa video. Nu vad decat modelul low-poly….

    1
  9. https://www.corriere.it/tecnologia/19_novembre_21/spacex-prototipo-starship-esploso-gli-ultimi-test-a6cc6cca-0c3f-11ea-9d5f-86e634d219bc.shtml

    Una calda , alta rece.
    A prezentat masina dar ieri a explodat prototipul Starship. Tot a lui.
    Personal eu vad pe tipul asta ca un mare aventurier. Are datorii pina peste cap. Groase probleme cu numarul si calitatea auto electrice produse. Dar cade mereu in picioare gasind punctual noi investitori ca sa astupe gaurile financiare si sa mearga inainte. Nu stiu pina cind poate dura.

  10. Who are the enemies of Russia?

    Dima Vorobiev, Former Soviet propaganda executive: – If you ask us Russians to point out one person among the worst enemies of Russia, this man is definitely the lead contender for the top spot:
    Elon Musk is blasting us out of the space launch market. He’s robbing us of our last vestige of the old grand Gagarin glory. First we lost the Moon race, then screwed up with space shuttles, then ran out of money to keep our space station going. Now, this guy is going after our Soyuzes and Protons.
    He seems to be serious about electric mobility, solar energy and cheap power storage. Green technologies, according to the strategy of economic development of the Russian Federation, are listed among the main threats to Russia. They want to make our oil and gas as cheap as possible. We remember how it went toward the end of 1980s. This is big.
    The man is launching a global-based satellite-based Internet. That means anyone in Russia can get an unhindered access to all Internet resources banned by Putin. What’s worse, Putin won’t be able to shut down Internet if people pour out in the streets for protests. International law prohibits shooting the damned things out of the orbit. Our only hope is that latency and price make broadband users give up and go back to our cheap lightning-fast earth-bound censored networks.
    He challenges our ancient Russian belief that great things may be achieved only when the state is around. We don’t like when people act big not being part of a government. Such people scare us.
    This guy is fabulously rich, his face is everywhere we go and he got an ego larger than Sun, – and he is not Jewish. This produces a cognitive dissonance in us. It can’t be. He must be a fraud.
    The man is perfectly aware of the threat he poses to Russia: Elon Musk’s family fears that Russia will assassinate him. We hope he soon runs out of money.
    https://www.quora.com/Who-are-the-enemies-of-Russia

    1
  11. E urata cu spume, parca e un design facut dupa un desen de copil de 3 ani
    Fier de calcat
    E-golf e miss univers fata de cum arata asta

  12. Ceva totusi pare destul de putred cu designurile si prezentarile lui . Parca vrea sa se intoarca undeva la designurile anilor 60 -70 chiar cu accente de anii 40 la nava aia ”Starship ” . Ceva destul de low-tech ca si exterior si la camion si la camioneta . Mie imi plac liniile simple la orice tip de design , mai ales ca formele actuale au tot soiul de unghiulete si aripioare care daca nu-s bine sustinute se-mprastie forma ca nucile cand se rupe sacu .
    Scula asta ar fi destul de ok ca concept militar adica blindaje la greu si linii simple fara complicaturi dar ca masina civila mi se pare cam fara sare si piper , ca si camionul de altfel , parca n-are acea personalitate care sa te faca sa te identifici cu forma sa o cumperi si parca n-are o maturitate suficienta a simplitatii de gen Bertone al anilor 70

  13. Musk asta este foarte optimist, ar trebui sa se conecentreze pe trimiterea oamenilor pe Marte prin 2024, desi respectivul echipaj nu stiu sa fi inceput pregatirea, probabil doar un balon de presa…

  14. Doamnee hîdâ poate fi! In visele mele conduc un Raptor, in realitate un Duster.
    In other news:
    https://www.motor1.com/news/315180/dacia-duster-ev-mule-spied/
    Pick-up double cab va rog, autonomie 300+ km.

  15. Exista o greseala in articol, unde ati spus de posibile aplicatii militare. Probabil ati vrut sa spuneti de posibile aplicatii civile, pt ca pare un produs militar :))

    Eu cred ca designul ciudat tine de simplitatea productiei si scadere a costurilor. Acele piese sunt toate in unghi drept, probabil sunt usor si ieftin de fabricat. Daca scoate suficient de multe scad costurile de productie, vor scadea si preturile. cam ca la F 35

  16. A mai spus dl Musk ca panarama aia de masina, in varianta presurizata, va fi folosita pe Marte, intre timp Tesla s-a prabusit pe bursa dupa ce geamurile de nespart au fost sparte de unul c-o bila…
    Poate neamtu-tiganu are dreptate 🙂 …

    2
  17. Si-a dat cu bila-n … acțiuni. Mașina arată nașpa. Cred că tabc arată mult mai bine. Ii dam noi să le facă electrice….

    1
  18. in doar o zi a astrand mai bine de 143 k comenzi so cred ca stie bine ce face…

  19. vă grăbiți cu lapidarea ,răbdare.

  20. Mama prostilor e tot timpul gravida
    A pierdut vreo 750 mil coco daz 1, dar in the long run o sa iasa pe plus, vrea sa fie un nou Steve Jobs, oamenii e prosti,dar multi

    • Sper ca nu vrei sa zici ca numai un prost si-ar cumpara calculator….

    • Vlad – daca te referi la cei care investesc in Tesla eu unul nu cred ca ai 100% dreptate. Adica nu zic ca nu sunt si fraieri printre ei dar sunt convins ca nu reprezinta majoritatea, si nici macar o pondere semnificativa.
      – In primul rand cred ca majoritatea actiunilor sunt detinute (in general, si sunt convins ca si la Tesla in particular) de mari fonduri de investitii. Tu (sau eu) ca investitor poti lua actiuni acolo iar fondurile vor imparti investitiile intre multe companii tinta, astfel incat caderea uneia dintre ele sa nu se resimta prea mult per total. Asa ca nu prea ai riscuri (si nici oportunitati prea mari) plus ca nu trebuie sa te pricepi sau sa urmaresti piata etc. Acesti mari investitori sunt foarte priceputi si sunt convins ca nu pot fi pacaliti usor indiferent de talentul vreunui CEO. Ca fapt divers, si pensia noastra (pilonul privat) se bazeaza pe un mix de investii cu grade diferite de risc pentru a genera cresterea valorica a fondului in timp.
      – Marile companii si institutii, sau persoanele teribil de bogate detin de obicei pachete de actiuni in cadrul multor alte firme, Aceste investitii sunt bine gandite si la fel ca in primul caz, sunt sanse ca factorii decizionali sa fie de fapt rechini mult mai mari decat CEO-ul oricarei firme.
      – investitiile speculative – adica actionari care nu-si propun defel ca soarta lor sa depinda de viitorul companiei.Astora pur si simplu nu prea le pasa de numele Tesla, carsima lui Elon samd. Eu cred ca acestia au avantajati de Telsa, a carei actiuni au tot crescut si inca au un potential mare. Spre comparatie, Ford nu cred sa fie prea atractiv pentru ca pare intr-o regresie lenta dar continua. Si eu cred ca Ford e o companie mult mai solida ca Tesla, dar asta nu inseamna ca e si o investitie buna. Daca nu crezi da un google cu evolutia valorii celor 2 companii in ultimii ani.
      – diverse persoane (ca mine, ca tine) / micii investitori. Multi investesc emotional (pentru numele Tesla. pentru carisma lui Elon etc) dar chiar si asa, nu inseamna automat ca au pierdut din start. Investitiile se fac prin intermediari la bursa, care gestioneaza toate aspectele in numele tau. Chiar daca primesti actiuni direct de la firma (cadou) , tu nu vei interactiona direct ci vei discuta intotdeauna cu intermediari profesionsti care chiar stiu ce fac, si care iti vor da acces mereu la date si informatii pe intelesul oricui, despre valoarea, evolutia si riscurile actinilor tale, si asta in afara raporturilor trimestriale si anuale venite chiar de la companie.
      – Elon – daca pe el il banuim de rea intentie , este la randul lui mare actionar, si si-a legat o mare parte a averii de aceasta companie, ceea ce inseamna ca nu prea are vreun interes ca ea sa falimenteze. Din cate stiu a rascumparat actiuni de-a lungul timpului deci pare increzator si nu vrea sa se dea la o parte. Ba chiar a intrat in conflict cu autoritatile fiind acuzat de influentare a valorii la bursa (si era amenintat ca va fi dat la o parte de la conducerea firmei).
      In final imi cer scuze ca te-am lovit cu ditamai zidul de cuvinte, dar cred ca e o diferenta intre Occident unde sistemul actionariatului este una din cele mai importante mijloace de distributie a bogatiei, si noi, unde a fi investitor este ceva exotic, aproape excentric, ceva riscant predestinat celor care sunt deja bogati. Iar acolo sistemul e bine pus la punct, si valoarea actiunii pe care o cumperi reflecta fidel si riscul, ceea ce inseamna ca iti poti lua actiuni (mai) ieftine la Tesla tocmai pentru ca asupra viitorului planeaza incertitudinea.
      Daca ai avut rabdare sa citesti sunt dator o bere.

      1
      • Marius, nu-l banuiesc de rea intentie, cred ca e un day dreamer
        Eu am auzit de Musk in 2011 de la un prieten din IT, mi-a povestit faza ca vrea sa ajunga pe Marte sud-africanu, ca a avut o prietena care a murit si i-a promis samd.
        La nivelu la care e el, oamenii isi pun sperantele in proiectele lui ca in NASA si Roscosmos la un loc.
        Adica sa… impingem anvelopa spre Marte
        Si el scoate fieru ala de calcat. E dezamagitor. Sunt zeci de glume scoase de militari americani pe FB

        1
        • La asta cu fierul n-am ce zice. Are sanse sa fie un exemplar din ala de doar maica-sa poate sa-l placa.
          Pe de alta parte, la inceput mi se parea cam uratel si S-ul, fara grila si cu personalitatea unei midii, dar acum imi place linia. Dar azi ceed ca papuc din asta iti iei doar daca vrei sa scapi de prieteni.
          Ramane sa vedem.

        • Vlad: asa ziceau prin 2008 revistele cu profil auto si de prima masina scoasa de Musk, ca e urata cu spume, ca nu are nici o treaba cu ceea ce ar trebui sa fie o masina, ca compania lui nu e serioasa si o sa dea oricum faliment in cativa ani etc etc. Ei bine dupa 10 ani revistele alea au dat faliment si Musk tot scoate masini urate carora nu le da nimeni nici o sansa.

      • Tesla ca investitie, nush ce sa zic… Sunt multi oameni destepti pt care e un dezastru in devenire si alti multi oameni destepti pt care-i the next big thing; acuma, in functie de apetitul pt risc ai butea sa bagi o suma oarecare de care sa nu-ti para rau dc se duce-n cap dar pe de alta sa nu pierzi oportunitatea. Pt ca oricat de destept ai fi nu poti prezice viitorul.
        Scuzati, nu m-am putut abtine: la fondurile de investitii nu investesti in actiuni, ci in unitati de fond (la noi cel putin asa le zice).
        Marii investitori – fonduri de investitii, fonduri de pensii – sunt incorsetati de documentele constitutive si legislatie sa aloce intr-un anumit fel banii. De ex. ca admin de fd de pensii tb sa ai un procent de x% bagati in chestii considerate arbitrar ca sigure – titluri de stat, depozite bancare, obligatiuni, actiuni (creca le-am ordonat crescator dupa risc, sper sa nu fi gresit); asta in functie de nushce rating. Chiar daca tu stii ca ratingu de ti se baga pe gat e pe langa subiect; s-au mai vazut institutii de rating corupte, cum s-au vazut si manipulari pe piete. De unde rezulta ca eu, pers fizica, nu pot sa ma culc pe o ureche ca am banii la nushce fond de investitii sau o sa ma bucur de ei la pensie.

  21. Până și eu la 5 ani desenam mai frumos. De pregătirea show-lui nu mai vb (cel care a făcut prezentarea trebuia să știe punctele tari și cele slabe ale “ciudățeniei” și să evite o astfel de caricatură)

    1
  22. Singurul avantaj dupa chestia asta: sper ca si altii sa aiba curajul sa incerce sa produca automobile cu designuri mai conceptuale, gen anii ’80-’90. 😀

    1
  23. mai baieti, legat de Tesla, eu am investit la bursa din 2004 si recunosc ca am facut bani frumosi cu TESLA!. Voi chiar credeti ca tipu e sarlatan cand o groaza de fodnduri de investitii au investit in firma aia? cand are parte de o groaza de audituri el e tot sarlatan? Hai sa fim seriosi, tipu e un vizionar, e foarte ambitios dar e mult mai uman ca Steve Jobs! Ca face show-uri uneori proaste tipu e tare.. Sa nu uitam cine a reusit sa reduca costurile de lansare a satelitilor si prin ce metoda inovatoare, a facut masinile electrice sa fie disponibile cand toti erau impotriva. Bravo lui, respectele mele! Sa fi avut si noi aici in tara vreo 2-3 ca el eram departe ca natie

    4
  24. ce nu ințelegem ne sperie.
    apreciez gândirea vizionară,ieșită din banal și din cutie.

    1
  25. ba da rai sunteti,

    daca n’ati facut ce o facut elon asta.. atunci de ce?

    comentariile pe subiect le mai inteleg, restul, povesti de autobaza…

  26. Bai, astea electrice-s periculoase, sa ma f in ele! Era sa dea peste mine o Toyota hibrida, n-am auzit-o venind…

  27. https://m.youtube.com/watch?v=Q-0DdRHA-ZQ
    controversată cu siguranță
    https://m.youtube.com/watch?v=Ft7q36XsTbw
    si mustangul electric…opinii și păreri.

  28. https://m.youtube.com/watch?v=_ocUqL_LQbg
    e plin iutubul de cybertruck,mă opresc aici.
    probabil in primul sf de la hollywood anul viitor va fi loc si pentru ultimul copil al lui musk.

  29. Aveam in liceu prin 88′ un prototip facut de elevii de la MCI,din tabla de 2,cu motor de CZ(cine stie),si cu scaune tip taburet de bucatarie,seamana mult cu Cybershit ul asta doar ca era mai frumoasa putin.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *