Ciclul de productie filmat in decursul a 3 zile, pe etape: cum se obtine un Robinson66:
Ca sa ne reamintim ce inseamna o linie de productie, chiar daca e vorba de elicoptere dintre cele mai simple, clasa musca.
Nu stiu daca vom mai vedea in timpul vietii noastre ceva similar in Romania…
Parteneriatul cu Bell sau Airbus, la fel de mort precum proiectul AGILIS si predecesorii lui, din pacate!
Everything is possible everywhere.
https://www.youtube.com/watch?v=JJohm05zcD4
https://en.wikipedia.org/wiki/Aero_East_Europe
http://www.aeroeast.net/
Aero East USA.
https://www.youtube.com/watch?v=5456Xbf1wgE
Da, se confirma ca toate afacerile cu statul roman sint paguboase… si ineficiente, din cauza nepotismului si politicienilor corupti.
De aia libertatea din firmele vestice si US, a producatorilor PRIVATI de armament, avioane, elicoptere, nave, etc, in care guverele acelor state cumpara de la compania privata ce are nevoie – si da si comenzi – si astfel banii ramin in tara, si ajuta firma respectiva sa se dezvolta si sa investeasca in R&D, ca sa poata face fata competitiei.
La noi… jale mareeee…
Statul limiteaza dezvoltarea firmelor din subordine, limiteaza privatizarea acestora, ca se pierde cascavalul la partid …
Si oricum, noi nu cumparam de la firmele care produc aici, ci de la extern, ca „e mai bune” … si asa se duc banii si capitalul din tara in afara …
Si asta nu e considerata tradare …
Politicianul roman nu va face niciodata nimic pentru RO, doar pentru partid si propriul buzunar.
Asta e trista realitate.
În video se vede un Kamaz (macara) cu numere de Ucraina.
Robinson are 3 centre în Ucraina (dealers, service), din care unul singur pentru R66, la Kiev:
https://robinsonheli.com/international-dealer-service-center-directory/
https://helicopter.ua/en/helicopter/robinson-r66
În România au centre doar pentru R22 și R44 (dealers, service), în Ilfov și Oradea.
Robinson family – Lost in space…or fi urmașii lor ?
ai vazut prea multe SF-uri. Robinson astia sunt inaintea celorlalti
Touchy?? Relax, life is a bitch and then You die!
Exista locuri in Romania cu astfel de tehnologie, bine merci. Hai sa n-o dam in depresie degeaba. Nu toate fabricile sunt cu pamant sau sapa de beton veche de 50 de ani pe jos.
Adica de ce sa nu facem ?
Era o vreme cand parintii unora dintre noi le faceau cu ciocanu si cu rigla , vorba aia .Acum sunt materiale si scule la care ei abia puteau sa viseze si care usureaza munca .
Ce nu au cei de acum e curajul de a se implica in ceva pe lunga durata care presupune nu numai dat tunuri ci pregatit oamenim , selectat valori , promovat lantul de productie valori in tara si pt. productia din tara , perfectionat meseriasii , asigurat o stabilitate , predictibilitate …salarii , comenzi serioase alea alea
Abia acu , cu criza , incep sa redescopere cativa ” producatori liberi ” agricultura si producerea legumelor pt. productia din tara de parca 10 ani am fost spalati complet pe creier si ne-am resetat doar de cativa ani …Baiu e cine-i reseteaza pe sovietozaurii care inca ne conduc , la viitoarele alegeri , in asa fel incat sa avem si noi conducatori cat de cat adusi la ora din 2022 nu din 1900 toamna de pe vremea pcr-fsn-ului , toti cu nasu in fundu aluilalt ? Aici e cheia problemei daca vom mai vedea sau nu in timpul vietii o linie de productie a orice ce tine de industria de masini , nu doar de elicoptere …
Facem , pt. cine-i serios cu comenzile , corvete si submarine in tara aproape pe toata linia de productie [mai putin armamentul si probabil electronica ] , putem face si elicoptere .. ” daca se vrea ”…