Fabrica de elicoptere Robinson

Ciclul de productie filmat in decursul a 3 zile, pe etape: cum se obtine un Robinson66:

Ca sa ne reamintim ce inseamna o linie de productie, chiar daca e vorba de elicoptere dintre cele mai simple,  clasa musca.

Nu stiu daca vom mai vedea in timpul vietii noastre ceva similar in Romania…

10 comentarii:

  1. Parteneriatul cu Bell sau Airbus, la fel de mort precum proiectul AGILIS si predecesorii lui, din pacate!

    4
  2. Da, se confirma ca toate afacerile cu statul roman sint paguboase… si ineficiente, din cauza nepotismului si politicienilor corupti.
    De aia libertatea din firmele vestice si US, a producatorilor PRIVATI de armament, avioane, elicoptere, nave, etc, in care guverele acelor state cumpara de la compania privata ce are nevoie – si da si comenzi – si astfel banii ramin in tara, si ajuta firma respectiva sa se dezvolta si sa investeasca in R&D, ca sa poata face fata competitiei.
    La noi… jale mareeee…
    Statul limiteaza dezvoltarea firmelor din subordine, limiteaza privatizarea acestora, ca se pierde cascavalul la partid …
    Si oricum, noi nu cumparam de la firmele care produc aici, ci de la extern, ca „e mai bune” … si asa se duc banii si capitalul din tara in afara …
    Si asta nu e considerata tradare …
    Politicianul roman nu va face niciodata nimic pentru RO, doar pentru partid si propriul buzunar.
    Asta e trista realitate.

    10
  3. În video se vede un Kamaz (macara) cu numere de Ucraina.

    Robinson are 3 centre în Ucraina (dealers, service), din care unul singur pentru R66, la Kiev:

    https://robinsonheli.com/international-dealer-service-center-directory/

    https://helicopter.ua/en/helicopter/robinson-r66

    În România au centre doar pentru R22 și R44 (dealers, service), în Ilfov și Oradea.

  4. Robinson family – Lost in space…or fi urmașii lor ?

    2
  5. Exista locuri in Romania cu astfel de tehnologie, bine merci. Hai sa n-o dam in depresie degeaba. Nu toate fabricile sunt cu pamant sau sapa de beton veche de 50 de ani pe jos.

    2
  6. Adica de ce sa nu facem ?
    Era o vreme cand parintii unora dintre noi le faceau cu ciocanu si cu rigla , vorba aia .Acum sunt materiale si scule la care ei abia puteau sa viseze si care usureaza munca .
    Ce nu au cei de acum e curajul de a se implica in ceva pe lunga durata care presupune nu numai dat tunuri ci pregatit oamenim , selectat valori , promovat lantul de productie valori in tara si pt. productia din tara , perfectionat meseriasii , asigurat o stabilitate , predictibilitate …salarii , comenzi serioase alea alea
    Abia acu , cu criza , incep sa redescopere cativa ” producatori liberi ” agricultura si producerea legumelor pt. productia din tara de parca 10 ani am fost spalati complet pe creier si ne-am resetat doar de cativa ani …Baiu e cine-i reseteaza pe sovietozaurii care inca ne conduc , la viitoarele alegeri , in asa fel incat sa avem si noi conducatori cat de cat adusi la ora din 2022 nu din 1900 toamna de pe vremea pcr-fsn-ului , toti cu nasu in fundu aluilalt ? Aici e cheia problemei daca vom mai vedea sau nu in timpul vietii o linie de productie a orice ce tine de industria de masini , nu doar de elicoptere …
    Facem , pt. cine-i serios cu comenzile , corvete si submarine in tara aproape pe toata linia de productie [mai putin armamentul si probabil electronica ] , putem face si elicoptere .. ” daca se vrea ”…

    3

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *