Vàd si o pozà cu Fieseler Storch.
I-am vàzut demonstratia acum 6-7 ani, tot la Ferté Alais, si a fost aparatul care m-a impresionat cel mai mult. Cum avea un vânt din fatà, parcà „zbura” pe loc, asa aerodinamicà datà de bordurile de atac si de voleti are.
Pai asta a facut si acum, a zburat aproape pe loc si putin lateral, ca doar e aparat de observatie aeriana, iar anumite elemente ale show-ului aerian se repeta cu mici schimbari de la un an la altul 🙂 Stiu ca lui Rommel ii placea sa zboare mult deasupra frontului, sa aibe o viziune de ansamblu…
Storch a zburat alaturi de un ME-108 (pacat ca n-au avut si ME109 anul asta – eu am vazut un G-6 in 2003), acesta din urma avand o problema cu trenul de aterizare – una dintre roti nu s-a escamotat dupa decolare, dar aterizarea a fost ok.
https://www.youtube.com/watch?v=-JJONKipLm4
Vàd si o pozà cu Fieseler Storch.
I-am vàzut demonstratia acum 6-7 ani, tot la Ferté Alais, si a fost aparatul care m-a impresionat cel mai mult. Cum avea un vânt din fatà, parcà „zbura” pe loc, asa aerodinamicà datà de bordurile de atac si de voleti are.
Pai asta a facut si acum, a zburat aproape pe loc si putin lateral, ca doar e aparat de observatie aeriana, iar anumite elemente ale show-ului aerian se repeta cu mici schimbari de la un an la altul 🙂 Stiu ca lui Rommel ii placea sa zboare mult deasupra frontului, sa aibe o viziune de ansamblu…
Storch a zburat alaturi de un ME-108 (pacat ca n-au avut si ME109 anul asta – eu am vazut un G-6 in 2003), acesta din urma avand o problema cu trenul de aterizare – una dintre roti nu s-a escamotat dupa decolare, dar aterizarea a fost ok.
Frumoaseeee batranicile! Istorie in zbor…Multam Mariuse,n-ai idee ce-mi place Aviatia!
In echipa cu Fokker Dr.1 Dreidecker Red Baron cred ca era un LVG C6, desi mi-ar fi placut un Albatros
Ultimul e un Caudron GIII 🙂