Foto-ghicitoare: Cin’ sa fie, cin’ sa fie?!

 

Acu’ ia dati-va voi cu parerea in desenele de mai sus, cam ce ar putea fi si cum il cheama! Ghiciti bravo voua, nu va bunghiti, rusine sa fie bre!

Oricum nu primiti nimic! 🙂 🙂

 

GeorgeGMT

16 comentarii:

  1. Este proiectul AEROTAXI, al celor de la INCAS. Din pacate, dupa cate stiu programul este incert. Dar, in 2010, se vorbea de anul 2015; anul aparitiei acestui avion, iar la INCAS se lucra la structura. In 2010, aripile si partea centrala a fuzelajului erau gata, fiind construite la Craiova. Avionul era proiectat sa zboare la 3500 m altitudine, cu o viteza maxima de 350 km/h, putand transporta maxim 15 oameni. Exista interes si din partea MApN, pentru un avion de transport usor, VIP, inclusiv pentru patrulare maritima. Pentru decolare avea nevoie de doar 500 m de pista, dar este astfel proiectat incat sa poata decola si de pe piste semi-amenajate. Avionul era destinat transportului regional, INCAS colaborand cu DLR (echivalentul german) la realizarea si proiectarea acestuia, dar ar fi avut piata de desfacere in zona: Bulgaria, Ungaria, Polonia, etc. Acestea sunt caracteristicile avionului: greutatea totala maxima- 3.500 Kg; greutatea, avion gol echipat -2.000 Kg; sarcina utila -200 Kg; motoare -2 x 360 CP; elice (tractiva) -2 x 1.000 mm; plafon croaziera -3.500 m ; distanta de zbor -1.800 km (profil complex, cu rezerva standard); Vstall -100 Km/h; distanta decolare -500 m (cu obstacol standard); Vasc -8 m/s; viteza maxima -350 Km/h; viteza minima de aterizare-120 Km/h; factor de sarcina -3.8G; tren de aterizare-escamontabil. Sper ca totusi va fi realizat, ar fi extraordinar! Da Doamne!

  2. Seamànà foarte mult cu Skylander 105 al GECI Aviation si are si caracteristici apropiate.

    http://www.futura-sciences.com/uploads/RTEmagicC_SK105_Skylander_Vol_Geci_International_txdam22852_4d40ce.jpg

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *