Cam greu supersonic, la 1300km/h max, dar poate se rezolva daca pun noul F414 sau macar Volvo RM12, care era putin mai puternic si mai fiabilizat decat clasicul F404.
Deci incep productia de serie …deci vor cauta probabil cat de curand comenzi in afara …deci folosind componente deja in uz [adeca ”eftin fratica ” ] ar fi posibil sa devina intr-un viitor apropiat un successor al lui f-5 , asia ca pt. amarastenii low-bujet …
Daca vor dezvolta in timp si o varianta FA precum coreenii cu FA-50 Golden Eagle, sa fie FA/T-7 A Red Hawk urmasul lui F-20 Tigershark si MiG-21 ABC LanceR ?
A ul de dupa 7 din denumirea avionului vine de la Atac sau ca prim model? Cred ca daca era A de la atac trebuia sa fie dupa T, in conformitate cu denumirile pe care US Air Force o dau avioanelor din dotarea lor.
Da corect T-7A Red Hawk are viteza maxima 1300 km/h un pic peste Mach1.
La faza cu dezvoltarea lui T-7A cu Romania cred ca ai facut o gluma, nu ca nu ar fi ipotetic super o colaborare a Boeing cu IAR.
In conditiile date cred ca urmasul lui MiG-21 ABC LanceR in Armata romana va fi……mult iubitul si stimatul F-16 Falcon. Ce variante a lui F-16 va opera FARo….eeee asta ramane de vazut!
Daca FARo va opera macar 24 F-15 CD Eagle impreuna cu 36 F-16 Falcon….asta ar fi chiar mirific, dupa umila mea parere!
Este interesant faptul ca multa lume a apreciat că Boeing si Saab nu vor putea duce programul la sfarsit pt ca ar fi cerut prea putini bani
Avem si noi specialisti care visează ca dezvoltarea unui avion, fie el trainer avansat costa…decat multe miliarde, peste 10, de dolari sau euro
Subliniez ca este vorba de pretul de proiectare dezvoltare
La americani e mai ieftin decat calculează specialistii de la noi
Tot programu tx are prevăzut un buget de 9,2 miliarde dolari
Banii ăstia acoperă tot
Cercetare dezvoltare
351 avioane
46 simulatoare
N-ar fi rau daca am incerca si noi productia unui trainer care sa aiba si o versiune de atac
Dacă nu ne duce capul, eventual o colaborare cu polonezii sau cehii,
Iar 99 este din alt timp, comparativ cu tx, coreanu golden eagle si italianu copie de yak 130
Dar cu o conducere second hand, care cu trecerea timpului devine third hand, e greu
1 la mana: cât costă licență unui motor de avion mai de sec 21? Daca nu iei licență, cât costă să dezvolți de la zero un motor și să-l produci? Cat costa dezvoltarea unei industrii pt reperele motorului?
Și altele…
The Real McCoy….Bald Eagle left the chat:
Are niste cutide aerodinamice pe intrados si extrados destul de bizare, dar na, ajuta la manevrabilitate…
https://www.youtube.com/watch?v=5uJFt0ewIAM
Motor de F/A-18 pe tren de aterizare al lui…F-16. Exact ca la Golden Eagle al coreenilor.
Cam greu supersonic, la 1300km/h max, dar poate se rezolva daca pun noul F414 sau macar Volvo RM12, care era putin mai puternic si mai fiabilizat decat clasicul F404.
interesant concept
a depășit momentul,e „for real”.
Deci incep productia de serie …deci vor cauta probabil cat de curand comenzi in afara …deci folosind componente deja in uz [adeca ”eftin fratica ” ] ar fi posibil sa devina intr-un viitor apropiat un successor al lui f-5 , asia ca pt. amarastenii low-bujet …
Frumoasă pasarică..
Daca vor dezvolta in timp si o varianta FA precum coreenii cu FA-50 Golden Eagle, sa fie FA/T-7 A Red Hawk urmasul lui F-20 Tigershark si MiG-21 ABC LanceR ?
A ul de dupa 7 din denumirea avionului vine de la Atac sau ca prim model? Cred ca daca era A de la atac trebuia sa fie dupa T, in conformitate cu denumirile pe care US Air Force o dau avioanelor din dotarea lor.
stai putin, pai nu-l dezvolta impreuna cu noi?
F-20 si MIG-21 trec de Mach2… si nu sunt avioane de antrenament.
Da corect T-7A Red Hawk are viteza maxima 1300 km/h un pic peste Mach1.
La faza cu dezvoltarea lui T-7A cu Romania cred ca ai facut o gluma, nu ca nu ar fi ipotetic super o colaborare a Boeing cu IAR.
In conditiile date cred ca urmasul lui MiG-21 ABC LanceR in Armata romana va fi……mult iubitul si stimatul F-16 Falcon. Ce variante a lui F-16 va opera FARo….eeee asta ramane de vazut!
Daca FARo va opera macar 24 F-15 CD Eagle impreuna cu 36 F-16 Falcon….asta ar fi chiar mirific, dupa umila mea parere!
Este interesant faptul ca multa lume a apreciat că Boeing si Saab nu vor putea duce programul la sfarsit pt ca ar fi cerut prea putini bani
Avem si noi specialisti care visează ca dezvoltarea unui avion, fie el trainer avansat costa…decat multe miliarde, peste 10, de dolari sau euro
Subliniez ca este vorba de pretul de proiectare dezvoltare
La americani e mai ieftin decat calculează specialistii de la noi
Tot programu tx are prevăzut un buget de 9,2 miliarde dolari
Banii ăstia acoperă tot
Cercetare dezvoltare
351 avioane
46 simulatoare
N-ar fi rau daca am incerca si noi productia unui trainer care sa aiba si o versiune de atac
Dacă nu ne duce capul, eventual o colaborare cu polonezii sau cehii,
Iar 99 este din alt timp, comparativ cu tx, coreanu golden eagle si italianu copie de yak 130
Dar cu o conducere second hand, care cu trecerea timpului devine third hand, e greu
1 la mana: cât costă licență unui motor de avion mai de sec 21? Daca nu iei licență, cât costă să dezvolți de la zero un motor și să-l produci? Cat costa dezvoltarea unei industrii pt reperele motorului?
Și altele…
Este viitorul trainer al USA, dezvoltat de Boeing si Saab. Acu daca eram in hora cu Saab pentru Gripen E poate aveam si un trainer modern.