Nu sunt mare fan al formelor rotunjite la nave (alta mancare de peste cand vorbim despre femei 🙂 ).
4 pare un submarin lansator de rachete balistice.
Preferatele mele: 6 si 7.
La 6 ar merge marita putin partea superioara a comenzii astfel incat geamurile sa fie inclinate spre exterior (foarte des intalnit la navele moderne). Ai vizibilitate buna inclusiv pe ploaie, nu mai folosesti giro-parbrize sau stergatoare.
La 7, nu stiu ce sunt guguloaiele alea patru din borduri (turele secundare?)
Cele din prova sunt decalate (cea din babord e mai in spate). Poate cobori putin nivelul „aripilor” din prova pe care stau cele doua guguloaie ca sa poata trage turela prova pe deasupra lor. Daca ai vrut s-o faci stealth atunci sterge-i cosurile si mergi pe o evacuare tip Visby. In felul asta poti impinge spre centrul navei „V”-ul de la pupa pentru a mari helipadul.
@ Eroul Rotunjimile sunt bune cam pe oriunde , daca executia si performanta sunt justificabile pt. faptul ca o forma rotunjita e clar mai aerodinamica si de aceea mai economica cel putin decat una patratoasa . Mie -mi plac cam amandoua sau mixurile de felurite forme , doar ca forme patrate la nave in special se folosesc de o gramada de vreme si de aceea imi place sa incerc idei noi …
la 4 chiar aia am si vrut sa fie ideea , submarinele reprezentand cam cea mai curata si
hidro-[aero] dinamica forma
la 6 , la alegerea artistului …
La 7 guguloaiele ale pot fi turele , insa am lasat la alegere tipul de arma , pt. ca gandind in viitor , s-ar putea monta atat lasere cat si tunuri ori te miri ce arme cu puls , care sa anihileze electronica rachetelor in proximitatea navei …deci in mare masura rolul lor va fi mai degraba defensiv sau cu raza relativ scurta . Cu cosurile , iarasi e la alegerea artistului …am folosit genul Acela de evacuare la alte proiecte helipad-ul poate fi foarte bine mersi marit si prin lungirea navei in partea din spate…
@Raptor te rog , clapar sau coltar …suntem in sezonul de iarna ha ha ha .
Se practica mai ales in industria auto acest tip de cross-over de forme , de ce nu si in cea navala .Pantofii de sport au un design dupa care pot fi inspirate multe forme de design industrial
Desi nu m-am gandit la asa ceva imi dau seama de ce zici , umflaturile si modelele aducand cu crampoanele sau cu crenelele .
Poate daca nave nu vor fi scoase degraba pe aici cu designul respectiv , macar sa scoata o linie de adidasi pt armata , totusi cu botul mai rotunjit sa nu arate a ” ciucate ”
@Razvan pai cum , sa fac io tuning , sa se laude frantujii cu el ? ha ha ha
Lasa-I sa -si faca ei tuning , daca vor steag .
Cate 1 -2 steaguri poate or scapat din neatentie nemodificate la cateva proiecte ,tre sa le verific , dar de regula ce-I facut in Romania , sta in Romania , mi se pare politicaly correct
Nu sunt mare fan al formelor rotunjite la nave (alta mancare de peste cand vorbim despre femei 🙂 ).
4 pare un submarin lansator de rachete balistice.
Preferatele mele: 6 si 7.
La 6 ar merge marita putin partea superioara a comenzii astfel incat geamurile sa fie inclinate spre exterior (foarte des intalnit la navele moderne). Ai vizibilitate buna inclusiv pe ploaie, nu mai folosesti giro-parbrize sau stergatoare.
La 7, nu stiu ce sunt guguloaiele alea patru din borduri (turele secundare?)
Cele din prova sunt decalate (cea din babord e mai in spate). Poate cobori putin nivelul „aripilor” din prova pe care stau cele doua guguloaie ca sa poata trage turela prova pe deasupra lor. Daca ai vrut s-o faci stealth atunci sterge-i cosurile si mergi pe o evacuare tip Visby. In felul asta poti impinge spre centrul navei „V”-ul de la pupa pentru a mari helipadul.
@ Eroul Rotunjimile sunt bune cam pe oriunde , daca executia si performanta sunt justificabile pt. faptul ca o forma rotunjita e clar mai aerodinamica si de aceea mai economica cel putin decat una patratoasa . Mie -mi plac cam amandoua sau mixurile de felurite forme , doar ca forme patrate la nave in special se folosesc de o gramada de vreme si de aceea imi place sa incerc idei noi …
la 4 chiar aia am si vrut sa fie ideea , submarinele reprezentand cam cea mai curata si
hidro-[aero] dinamica forma
la 6 , la alegerea artistului …
La 7 guguloaiele ale pot fi turele , insa am lasat la alegere tipul de arma , pt. ca gandind in viitor , s-ar putea monta atat lasere cat si tunuri ori te miri ce arme cu puls , care sa anihileze electronica rachetelor in proximitatea navei …deci in mare masura rolul lor va fi mai degraba defensiv sau cu raza relativ scurta . Cu cosurile , iarasi e la alegerea artistului …am folosit genul Acela de evacuare la alte proiecte helipad-ul poate fi foarte bine mersi marit si prin lungirea navei in partea din spate…
Multumesc frumos George si la un An Nou bogat cu de toate cele bune ,tuturor si armatei romane !
Noi iti multumim Cristi!
laudabil efortul autorului si viziunile sale;
mai jos o adresa unde se ghasesc cateva proiecte interesante: http://forums.cybernations.net/index.php?/topic/103253-bae-global-weapons-systems/
mini-„Gowindul” din a 6-a pe baza cui este?
@ Razvan era inainte de ”tuning ”o corveta- fregata franceza
eu ma luai dupa steag, crezui ca-i al nostru…
@ Razvan , cam asta era …
http://en.wikipedia.org/wiki/French_patrol_vessel_L'Adroit
lol, deci chiar era Gowind, avusei un blocaj, nu-mi dadui seama ca ai tunat si steagul 🙂
Pai , e al nostrum steagul , normal … Am vorbit cu capitanul sa-l schimbe , daca tot I-am tunat nava ha ha ha ha
7 parca este talpa unui pantof sport
@Raptor te rog , clapar sau coltar …suntem in sezonul de iarna ha ha ha .
Se practica mai ales in industria auto acest tip de cross-over de forme , de ce nu si in cea navala .Pantofii de sport au un design dupa care pot fi inspirate multe forme de design industrial
Desi nu m-am gandit la asa ceva imi dau seama de ce zici , umflaturile si modelele aducand cu crampoanele sau cu crenelele .
Poate daca nave nu vor fi scoase degraba pe aici cu designul respectiv , macar sa scoata o linie de adidasi pt armata , totusi cu botul mai rotunjit sa nu arate a ” ciucate ”
@Razvan pai cum , sa fac io tuning , sa se laude frantujii cu el ? ha ha ha
Lasa-I sa -si faca ei tuning , daca vor steag .
Cate 1 -2 steaguri poate or scapat din neatentie nemodificate la cateva proiecte ,tre sa le verific , dar de regula ce-I facut in Romania , sta in Romania , mi se pare politicaly correct
Multumesc frumos capatu’ satului , cateva din proiectele de pe link imi plac mult .
wow, daca ar exista aceste nave…