Serios acum, arata foarte bine, si perfomantele par a fi pe masura. Singurul lucru care o trage in jos (ca pe toate electricele de altfel) e autonomia. Pentru utilizarea zilnica e mai mult decat ok, dar ce faci daca vrei sa faci un drum mai lung (o vacanta cu masina, un mers la ski, etc)? Nici reteau de statii de incarcare nu e inca dezvoltata pe masura. La HUMVEE,ar fi interesant daca ar putea pune un extra pack cu baterii in bena, nu ai nevoie tot timpul de spatiul ala (eventual interschimbabil – te opresti la benzinarie, iti scot rack-ul cu baterii din bena, iti pun unul nou and there you go).
iar pentru depanare as segmenta si bateria principala astfel ca 20-30% din ea sa fie portabila, sa o pot incarca rapid sau schimba cu una gata incarcata – tinuta in portbagaj sau schimbabila din statiile de benzina ca sa nu raman in pana prostului.
Da, asta e solutia cea mai buna, cu baterii schimbabile in benzinarii. Dar ar trebui o standardizare in domeniu, sa se puna de acord producatorii auto. Personal inca mai sper la o solutie pe baza de generatoare mobile (thoriu?!?!) decat pe acumulatori reincarcabili.
ideea ar fi ca macar mini-bateria de rezerva sa fie portabila, usor incarcabila si inter-schimbabila si sa o poti conecta la orice autovehicul fiind simplu de plasat undeva in portbagaj cu o priza adaptata. Asa ai avea o minirezerva cu 50-60 km autonomie care sa o poti procura/reincarca oriunde cu un timp redus (o pauza de cafea, gustare) in timp ce blocul principal se incarca si el cat si cum poate.
Ceva in genul blocurilor-booster pentru telefoane si tablete.
cybertruck are rival serios.
I’ll take 2 😛
Serios acum, arata foarte bine, si perfomantele par a fi pe masura. Singurul lucru care o trage in jos (ca pe toate electricele de altfel) e autonomia. Pentru utilizarea zilnica e mai mult decat ok, dar ce faci daca vrei sa faci un drum mai lung (o vacanta cu masina, un mers la ski, etc)? Nici reteau de statii de incarcare nu e inca dezvoltata pe masura. La HUMVEE,ar fi interesant daca ar putea pune un extra pack cu baterii in bena, nu ai nevoie tot timpul de spatiul ala (eventual interschimbabil – te opresti la benzinarie, iti scot rack-ul cu baterii din bena, iti pun unul nou and there you go).
pai si acasa poti tot timpul sa ai o baterie activa in timp ce pe cealalta o lasi la incarcat.
iar pentru depanare as segmenta si bateria principala astfel ca 20-30% din ea sa fie portabila, sa o pot incarca rapid sau schimba cu una gata incarcata – tinuta in portbagaj sau schimbabila din statiile de benzina ca sa nu raman in pana prostului.
Da, asta e solutia cea mai buna, cu baterii schimbabile in benzinarii. Dar ar trebui o standardizare in domeniu, sa se puna de acord producatorii auto. Personal inca mai sper la o solutie pe baza de generatoare mobile (thoriu?!?!) decat pe acumulatori reincarcabili.
ideea ar fi ca macar mini-bateria de rezerva sa fie portabila, usor incarcabila si inter-schimbabila si sa o poti conecta la orice autovehicul fiind simplu de plasat undeva in portbagaj cu o priza adaptata. Asa ai avea o minirezerva cu 50-60 km autonomie care sa o poti procura/reincarca oriunde cu un timp redus (o pauza de cafea, gustare) in timp ce blocul principal se incarca si el cat si cum poate.
Ceva in genul blocurilor-booster pentru telefoane si tablete.