Cand am citit „In sfarsit!” am zis ca mai primim o veste buna despre noi nu despre altii. Mai ales ca la noi, stirile bune vin cam de doua, maxim, trei ori pe an. Si chiar si atunci cand vin se lasa cu peste o suta de comentarii.
Nu mi se pare complicata solutia,dar nu stiu cat de mult influenteaza semnatura radar dispunerea elicei anticuplu. In mod clar este o solutie mult mai simpla decat a aconcurentei.
In schimb este frumoasa libelula ,arata mai bine decat Bell V280.
@seba, nu te supara se vede ca nustii, deaia am scris legat.
Sa invarti doua elici portante sa fie contrarotative trebuie sa rescrii practic tehnologia elipoterelor, nu sunt sigur dar sigur nu-i indeajuns doar un reductor.
Cum as fi rezolvat problema marimii aeronavei (intrebarea fiind daca putea fi mentinuta viteza subsonica la varfurile elicelor mai mici ca diametru/lungime).
L-am pus si pe Raider pentru comparatie.
Solutia „Double Huey” – spatiu cargo si in spatele butucului/arborelui rotor, cu protectie a acestuia):
/////////////////////////////////
Ca sa va faceti o idee mai clara despre spatiul actual de cargo al lui SB1 Defiant:
Chiar vroiam sa-l pun la PSR. In sfarsit are si Bell concurenta!
Cand am citit „In sfarsit!” am zis ca mai primim o veste buna despre noi nu despre altii. Mai ales ca la noi, stirile bune vin cam de doua, maxim, trei ori pe an. Si chiar si atunci cand vin se lasa cu peste o suta de comentarii.
Huo!
Greu sa bagi viteza cu elici contra-rotative, noroc cu propulsoarea din coada.
Complicat design.
Nu mi se pare complicata solutia,dar nu stiu cat de mult influenteaza semnatura radar dispunerea elicei anticuplu. In mod clar este o solutie mult mai simpla decat a aconcurentei.
In schimb este frumoasa libelula ,arata mai bine decat Bell V280.
Cred ca am gresit putin,acea elice nu mai este anticuplu (ca la un elicopter clasic) ci este propulsoare.
@seba, nu te supara se vede ca nustii, deaia am scris legat.
Sa invarti doua elici portante sa fie contrarotative trebuie sa rescrii practic tehnologia elipoterelor, nu sunt sigur dar sigur nu-i indeajuns doar un reductor.
No, scrie cand stii ceva.
Ms
BR
No bine,expertu’
Ms
Cum as fi rezolvat problema marimii aeronavei (intrebarea fiind daca putea fi mentinuta viteza subsonica la varfurile elicelor mai mici ca diametru/lungime).
L-am pus si pe Raider pentru comparatie.
Solutia „Double Huey” – spatiu cargo si in spatele butucului/arborelui rotor, cu protectie a acestuia):
/////////////////////////////////
Ca sa va faceti o idee mai clara despre spatiul actual de cargo al lui SB1 Defiant:
Poate zbura mai rapid decât un Blackhawk chiar și cu coada avariată (fără propulsoarea din coadă), cel puțin așa a reieșit din teste:
https://www.military.com/daily-news/2020/02/22/test-pilots-sound-futuristic-helicopter-vying-replace-armys-black-hawk.html