Macedonia: Politia a folosit gaze lacrimogene impotriva imigrantilor, la frontiera cu Grecia

politia-macedoneana-foloseste-gaze-lacrimogene-impotriva-imigrantilor

Politia din Macedonia a folosit gaze lacrimogene, vineri, pentru a dispersa miile de imigranti si refugiati care incercau sa patrunda pe teritoriul tarii dinspre Grecia, relateaza Reuters.

Mii de oameni din Orientul Mijlociu, Africa si Asia, multi dintre acestia refugiati sirieni, au petrecut noaptea rece pe fasia de frontiera, dupa ce Macedonia a decretat joi stare de urgenta si si-a inchis practic granita de sud pentru imigranti si refugiati.

Fortele de securitate, aflate in spatele unui gard de sarma ghimpata, au facut uz de gaze lacrimogene pentru a impinge inapoi multimea furioasa care cerea sa treaca in Macedonia si mai apoi spre nord in Ungaria si in spatiul Schengen, precizeaza Reuters.

Incidentul s-a produs intre localitatea greceasca Idomeni si orasul macedonean Gevgelija, pe care imigrantii l-au folosit in ultimele zile pentru a trece ilegal in Macedonia dinspre Grecia.

Potrivit AFP, ciocnirile dintre politistii macedoneni si imigranti au durat doar cateva minute, acestia din urma punand copiii si femeile in fata barajului pentru a impiedica noi violente.

Numarul imigrantilor ramasi blocati in zona neutra de frontiera a crescut in noaptea de joi spre vineri de la 1.500 la circa 3.000 de persoane, potrivit jurnalistilor AFP.

Guvernul macedonean a decretat stare de urgenta in doua regiuni de frontiera, ceea ce permite mobilizarea armatei pentru a face fata numarului tot mai mare de imigranti.

Macedonia este un important punct de tranzit pentru imigrantii care vin dinspre Grecia si se indreapta catre state mai bogate din nordul Uniunii Europene. Aproximativ 44.000 de persoane ar fi tranzitat Macedonia in ultimele doua luni, multe dintre ele fugind din calea violentelor din Siria.

Una dintre regiunile in care a fost decretata starea de urgenta este cea de la frontiera Macedoniei cu Grecia, unde in ultimele zile au avut loc scene haotice, numerosi imigranti incercand sa urce la bordul trenurilor care merg spre Europa Occidentala.

De asemenea, starea de urgenta a fost declarata si in Kumanovo, o regiune din nordul tarii, situata la frontiera cu Serbia.

Hotnews

119 comentarii:

  1. Se pare ca „gluma” ISIL se ingroasa. NATO trebuie sa intervina masiv cu trupe terestre altfel ISIL va ajunge pana la Ierusalim. Israelul trebuie sa fie vigilent iar Irakul trebuie pacificat cu trupe NATO.

    • Ce treaba are Nato cu Ierusalimul? Evreii sunt mai mult decat capabili, poate singuri care au si capacitatea si determinarea de a termina cu problema ISIL. Pentru moment, cata vreme se omoara intre ei, Israelul, consecvent politicii sale, alimenteaza cu arme pe toti, ISIS, kurzi, loialisti sirieri si ce-o mai fi pe acolo! Sunt convins ca sultanul ala, sau seic, sau ce dracu`o fi stie ca daca un singur glont se rataceste prin teritoriul israelian, si-au dat foc la valiza! Teoria asta cu Ierusalimul, dezbatuta energic la Russia Today e o gogorita sovietica prin care se incearca mutarea atentiei internationale de pe Ucraina… Cat priveste valul de refugiati, nu pot sa nu remarc tehnicile folosite… anume pusul femeilor si copiilor in primele randuri… Si atunci, apopos de posibilitatea ca intre amaratii astia sa se afle si jihadisti, ic si eu precum americanii: „If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.”

      • Suna a ceva premeditat pentru a distruge ce a mai rămas din Europa.

      • ..serios? Evreii sunt mai mult decat capabili? Pai astia n-au putut pana azi sa desfiinteze HAMAS ! Si n-au oprit declansarea nici unei intifade. Nu e deloc facil asa ceva.
        Nu e nici o gogorita cu Ierusalimul. Asta e oras sfant pentru musulmani. Orice ideologie agresiva are nevoie de „promised land” si Ierusalimul e perfect pentru asta. Are logica.

    • @ stimate domn Musoiu
      iainte de a scrie prostii , mai bine documentaza-te , in irak inca sant trupe nato , si tot degeaba , ca doar ei au creat haosul !!!
      si ce treaba are israelul in toata traba asta ? ca nu inteleg.
      si un sfat prietenesc mai lasa antenele !!!

      • Ba typhoon esti pe linga subiect. Acum chiar trebuie luata treba in serios, chiar trebuie facut ceva cu isis. Au declansat o migratie a popoarelor in sec 21. Oricum prima optiune a astora ar trebui sa fie rusia unde sa emigreze. aia au destul spatiu. asta ca sa fim realisti.

        • Pai eu cred ca Rusia nu este o optiune viabila, rusii vor rade pana la lacrimi de faza cu „drepturile omului” si vor pune tunurile pe ei 🙂 .

          • Intamplator,o solutie corecta.Cealalta fiind deportarea in masa a celor deja prezenti.Cu tot cu familii.

            • 🙂 Deocamadata nu-io o „solutie corecta”, inca se mai discuta despre drepturi ai alte alea, dar probabil ca va deveni curand o solutie necesara. Nu inteleg ce vrea Merkel sa spuna cu suspendarea Shenghen…
              Pai madam Merkel crede ca PF opri cateva zeci de mii de refugiati?! Eu cred ca aia vor trece prin PF ca apa prin zapada.
              Ce-o sa faca Frit cand vor navali – precum in Macedonia – mii de refugiatii peste el? O sa le ceara sa-i arate viza? 🙂 🙂
              Astea-s sofisme…

              • Chiar daca la prima vedere reactia lui Merkel pare stupida, daca ne gandim mai bine, este de-un cinism gretos.
                Se foloseste de situatia imigrantilor africani / asiatici pentru a limita miscarile de populatie in interiorul Europei, eventual prin modificarea tratatului Schengen, sub amenintarea ca, altfel, se renunta complet la acord.
                O plecaciune facuta cacanarilor de britanici care tot cauta cai sa blocheze accesul romanilor si bulgarilor in UK.

              • Pai deja navalesc cu miile.Ce fac e simplu.Dau afara nemtii din case pt a gazdui invadatorii.De ce nu se petrece nimic?Inca sunt bani de bere.Cand se termina,statul fie devine ”fascist” fie recream Bosnia.Fara basti albastre,ca scara problemei e grandioasa.Deci o Bosnie mai naspa.
                E simplu.

        • @ Ba haion
          daca ar alege rusia , ar avea soarta cecenilor !!! , normal ca trebuie luate masuri impotriva acestor bestii sanghinare .

        • In Rusia se intra mai greu .. sunt mai multe granite de trecut, insi mai putin amabili (kazahi, georgieni, armeni , azeri, uzbeci) si apoi Rusia … care i-ar putea pune la treaba in .. Siberia!! Asta dupa ce ii boteaza sii ii dedau la votca!!!

          • Stiu ca pare de domeniul fantasticului ce zisai dar … ma gindi in termini hotelieri cine ar putea … 🙂 . S.F. adevarat parca ii si vad pe astia saracii in Rusia venind de la plus 40 la minus 40, doar schimba semnul. In loc de razboi intre Isis si Siria si Iraq si Kurzi si cine mama draq se mai lupta pe acolo acum o sa vada si razboiul ruso-ukrainean si alte tari din Ue, o perspectiva crestina asupra babardelii intre rusi si americani. O sa aibe astia ce povestii la nepoti …

  2. problema cu refugiatii explodeaza; grecia si macedonia sunt deja sufocate; la o prima vedere noi suntem putin mai la est de „autostrada” (grecea, macedonia, ungaria, vest) dar pot ajunge oricand si la noi. In cazul asta concret, ce facem?

  3. Trista situatia acestor oameni.
    Dar nu cred ca noi europenii trebuie sa ne consideram raspunzatori pentru cea ce se intampla in acceste momente in Orientul apropiat si nordul Africi.
    Daca vor sa traiasca mai bine nu au decat sa se uneasca sa se revolte si sa institue in tarile lor de bastina regimuri democratice care sa asigure bunastarea cetatenilor.
    NOI cand am avut o problema in 1989 am iesit in strada si am rezolvato

    • Europenii sunt printre vinovati.
      Orientul mijlociu si nordul africii sunt sub bombardamente sau razboaie create de occident.

        • @ sorin.vasile
          Nu sint chiar povesti. V-as ruga sa luati aminte la modul in care s-au pus bazele Israelului. Va recomand calduros o carte a regretatului Crăciun Ionescu „Furtună deasupra Orientului”. E drept, a aparut cam demult – anii ’80 – dar cred ca e disponibila pe scribd.
          Mai vorbim după.
          Cît despre revoluții in Middle East … Asta e o glumă bună de TimesNewRoman 😀 Credeți-mă, știu ce vorbesc. Stau in zona cam de doi ani și chiar fară să vrei, tot mai vezi cîte ceva.

        • @sorin.vasile
          ce povesti dle, cine a bombardat , irakul , afganistanul , libia , au declansat razboiul in siria , ?
          cine seamana vant culege furtuna !

      • ADRIAN
        21 august 2015 at 20:43
        N-as crede. Aia se bateau dinainte, ca chiorii. Occidentul a mai pus oleaca umarul.

      • @Adrian. Si eu cred la fel, pana sa inceapa „democratizarea” Libei si Siriei nu erau astfel de probleme, iar situatia se va acutiza curand.
        Eu cred ca refugiatii ar trebui sa mearga in Franta si UK p[entru ca astia doi au fost motorul interventiei in Libia, de exemplu.

        • @George GMT
          deacord , ca franta si u.k. au fost motorul , dar pune in ecuatie si sprijinul logistic oferit de sua acestor tari , plus ca yankei au distrus marea majoritate a apararii antiaeriene a libiei cu bombardierele b-2 si rachete tomahawk spania spre exemplu a participat cu 4 f-18 in misiuni de bombardament , belgia , suedia , italia ( partea navala ) etc.

        • Problema principala nu este interventia NATO
          Problema principala este aceste „state” nu sunt de fapt state.Au esuat in a constitui niste formatiuni teritoriale functionale,politic economic ,social.
          Crezi ca pe vremea lui Gadafi nu doreau multi sa emigreze??
          Fii sigur ca doreau dar erau impieticati de regim.
          Libia la fel ca multe alte „state ” din zona sa dovedit incapabila sa gestioneze problemele interne. Dupa caderea dictatorului s-au scufundat intr-un razboi civil de care se fac chiar ei vinovati

        • Domnule George, oricare ar fi fost greseala acestor tari, nu merita sa fie fortate sa comita suicid national.

          Majoritatea „refugiatilor” nu sunt refugiati, ci imigranti pe motiv economic, care incearca sa sara peste programele si asa absurd de generoase de imigrare din V. Europei. Cu sirienii este mai ok, dar africanii chiar nu sunt refugiati adevarati, sunt imigrantii pe care Gaddafi ii tinea la distanta.

          Europa ii culege din mare (la 5 km de coasta libiana) dintr-un exces de altruism patologic, in loc sa faca ca australienii si sa ii tracteze inapoi de unde au venit. O tara fara control asupra granitelor sale este un failed state, iar zona Schengen asigura, in contextul lipsei de vointa politica, acces liber pt refugiati la orice stat care ii intereseaza (in special cele nordice). Noroc cu Canalul Manecii la englezi.

          Sa va explic de ce nu sunt de acord cu acesti refugiati:
          – conform UNCHR, din care ar trebui sa ne retragem cu totii, refugiatii ar trebui sa se aseze in prima tara sigura in care ajung, pe ntru a fi repatriati cat mai repede. De aceea, trebuie sa ii ajutam pe refugiatii sirieni din Turcia.
          – Cum sa ajungi tu, ca refugiat ” ” din Africa Sub-sahariana, nu doar in Italia sau in Grecia, dar sa pleci de acolo ca sa te aciuezi in Germania? E clar ca se vaneaza ajutoarele sociale si prezenta unor retele si blocuri etnice care sa ii ajute sa se integreze (adica sa nu mai plece, asa cum ar trebui sa faca un refugiat)? Acesti refugiati ar fi trebuit sa ramana in Maroc, Tunisia, Algeria, Niger si o mie de alte tari in apropiere de locul lor de bastina
          – Dar oamenii astia nu sunt refugiati. Faptul ca vin din tari pline de violenta politica, etnica si sectariana difuza, permanenta si de intensitate joasa nu le permite sa devina refugiati, pentru ca asta este starea permanenta a Africii. Refugiatii sunt tratati fie de la caz la caz (un anume refugiat politic), fie in grup daca situatia este exceptionala. E clar ca nu este.
          – Refugiatii sunt din toate categoriile de varsta si toate sexele, pentru ca fug pt vietile lor. Cei din mediterana sunt barbati tineri in principal si in ciuda reportajelor si pozelor care se concentreaza asupra putinelor femei si copii. Barbati tineri, adica fix o invazie fara arme.
          – Refugiatii stiu mai multe despre noi decat noi despre ei. Nu stim noi de miile de etnii si de limbi din Africa. Recomand cartea lui Christopher Caldwell, „Reflections on the Revolutions in Europe”, aparuta in 2009, cfare exprima cu extraordinara luciditate ce se intampla in Europa. La partea de asimetrie informationala intre europeni si refugiati, Caldwell spunea ca refugiatii au foarte multe detalii prin retele etnice legate de preferinta tarilor. Daca se afla ca Spania primeste ivorieni, atunci africanul va spunea ca e ivorian, chiar daca el e din Mali, si chiar daca nu vorbeste nici una dintre limbile ivoriene.
          – Majoritatea refugiatilor stiu sa nu spuna din ce tara sunt ca sa nu poata fi deportati. In Spania, dupa 40 de zile, trebuie eliberati in populatia generala, dupa care pot disparea ca sa se duca in Germania
          – Deja se practica un control al calitatii extraordinar de mic pt imigrarea in E. de Vest. Cu refugiatii, nu exista nici un control al calitatii. Nu stii ce trecut au, ce obligatii pt banii de facut drumul pana in Europa, ce IQ (poate ca a fost malnutrit in copilarie, a avut paraziti, a avut deficienta de iod si de fier, gaesti cretinism din asta si in Romania), ce sechele de la evenimente traumatizante, ce atitudini fata de femei, fata de alte etnii, ce inclinatii catre violenta sau radicalism. Nu stim absolut nimic si totusi idiotii de europeni ii iau pt ca sunt prea pussy sa ii spuna lobbyului agresiv multicultural sa se duca dracului.
          -E big business in Europa sa reduci salariile nativilor, sa le diluezi cultura, sa le ingradesti libertatea de exprimare si de asociere si a repeta experimentul esuat al imperiilor multietnice, care supravietuiau numei prin politii secrete si represiuni constante.
          – Exista o confrerie de interese de afaceri (pt labor si consum), din academia (din motive ideologice s hesperofobe) de ONG-uri si politicieni (pentru carearea de conflicte si probleme sociale permanente care sa le asigure fonduri si crize pentru statura publica), de politicieni din nou pt a castiga voturile care vin din partea blocurilor etnice solide, spre deosebire de votul fractionat al populatiei majoritare, de elite etnice care si-au casigat pozitia privilegiata mediind intre guvern si coetnicii lor dezafectati. Madame Belkacem din Franta este o musulmanca foarte sus pusa, care este casatorita cu un alb si poarta fusta mini, insa apara interesele unei comunitati musulmane care i-ar face honor killing daca nu ar fi atat de utila ca ministru al educatiei si ca reprezentant al lor.
          – Mai exista ceva – indivizi din majoritatea etnica care isi tradeaza interesele tribale pentru a obtine prestigiu moral si statul social. Este la moda sa fii cosmopolit si liberal, mai ales daca nu faci parte din underclassul tau national si poti sa traiesti separat de enclavele etnice nasoale si sa te intalnesti numai cu imigranti educati si asimilati.
          – Ca intotdeauna, partea stanga a clopotului lui Gauss pe IQ, statut social, avere, venit si educatie este cea care sufera cel mai mult din cauza competitiei cu noii veniti si displacement-ului sau din cartierele sale traditionale, fie cu forta, fie din proprie initiativa (white flight).

          • Ai mare dreptate, dar astia bijbaie si acuma dupa solutii. Solutia este clara trebuie create conditiile ca astia sa se intoarca si sa nu mai plece altii intre timp de acolo. Ramane implementarea ei :).

    • Care NOI? Inca mai crezi ca in 89 a fost rrvolutie? A fost lovitura de stat si manipulare grosolana a poporului. Uita-te in istoria acestei tari cum toate evenimentele importante, rascoale, revolutii au avut loc din cauza FOAMEI…Noi ca popor avem mentalitate primitiva…reactionam doar cu matzul. Noi nu putem face front comun in jurul unei idei program national.Si da este vina zonei Euro ceea ce se intampla acum cu afluxul masiv de imigranti. Fara sustinerea primaverii arabe si destabilizarea acelor tari nu era aceasta problema.

  4. AMARATII AIA NU SUNT CAPABILI SA SE CONDUCA SINGURI

    • Si atunci de ce ii bombardeaza de 15 ani pana au devenit fanatici ?

      • Dragul meu Nato bombardeaza grupuri de fanatici care incalca toate normele morale si legale existente.
        Faptul ca o parte din populatia bastinasa acorda sprijin accestor grupuri arata imaturitatea societatilor in care traiesc

        • Erau si in Iraq inainte de invazie grupurile astea de fanatici ?
          Eu nu tin minte sa fie asa o problema cu imigrantii inainte de bombardarea Iraqului sau a Libiei.

          • NU erau.
            Deoarece Sadam spanzura si impusca tot ce misca:kurd ,jihadist,opozant politic

            • Era regimul lui Sadam bun?

              • @sorin.vasile
                dar in regimul lui sadam se intampla atrocitatile la scara industriala cum se intampla azi in irak ? nu e zi sa nu auzi ca a explodat o masina bomba si in urma exploziei sant vreo 20 , 30 de morti zilnic vorbim.!!!
                pe cine vrei sa speli de pacate ?. !!!

                • typhoon
                  21 august 2015 at 23:55
                  Ba eu parca imi aduc aminte de gazarea catorva mii ( ori zeci de mii – parca-s prea multi totusi) de kurzi de catre Saddam.

                  • @dan
                    corect , sa fie clar sadam era un tiran si ce mai vrei tu , nu ii iau apararea , dar pe vremea lui era cat decat stabilitate nu haosul actual.
                    intrebare , cine ia dat armele chimice lui sadam pt a gaza kurzi si iranienii in razboiul de 8 ani ?!
                    uite iti spun eu , 1 SUA , FRANTA , RDA si inclusiv si ROMANIA a livrat anume componente , pentru industria militara irakiana , vezi vizita lui nea nicu in 82 in irak !!!

                    • Domnule bine inteles ca era stabilitate.
                      O stabilitate obtinuta prin teroare.
                      DAR TEROAREA NU A PUTUT REZOLVA PROBLEMELE SOCIALE EXISTENTE!
                      CUM CAD DICTATORI CUM PROBLEMELE IES LA SUPRAFATA SI INCEP ROAZBOAIELE CIVILE SI RELIGIOASE

                    • typhoon
                      22 august 2015 at 0:12.
                      Acu’ sa dam Cezarului ce e al Cezarului, n-am auzit de vreo dictatura fara „stabilitate”. Te rog, chiar, sa alegi de unde vrei incepand cu America de Sud pana in Africa. Toate sunt ” bastioane” ale stabilitatii!? Si , cum bine ai punctat, se inteleg grozav de bine intre ei, ca nici Mitterand nu era usa de biserica.

                • Dar asta nu se intampla din vina NATO.
                  Este vina lor ca odata rasturnata dictatura nu sunt capabili sa construiasca o societate prospera si pasnica

                  • LA baza oricarui stat trebuie sa stea natiunea.
                    Ori in IRAK ori esti sunit ori sit ori kurd nimeni nu e irakian.
                    CHESTIUNEA E VALABILA LA TOATE STATELE DIN ZONA

                    • era sa zic: eee-heee, aia is dau in freza unii altora de cand s-a inventat roata . dar nu zic, ca nici cu europenii nu mi rusine… si atunci, de ce aia is mai inapoiati ca europenii???

                    • Cauta si tu si vezi cine a trasat granitele.

                  • sorin.vasile
                    22 august 2015 at 0:05
                    Peste noi au trecut 25 de ani si tot n-am gasit societatea aia prospera si pasnica

              • @Sorin Vasile. Da, regimul lui Saddam era bun pt noi, ca-i tinea pe aia inchisi la ei in tara. Si regimul lui Kadafi era bun si al lui Bashar era bun, acum ca nu mai sunt e haos in intreg Orientul si sute de mii de refugiati la poarta Europei…

                • @Sorin Vasile
                  Regimul lui Saddam era bun pentru noi si din alte motive. Tatal meu a lucrat acolo. A sosit in tara cu putin inainte de inceputul razboiului. Imi povestea si imi povesteste si azi cam cum arata Bagdadul pe vremea lui Saddam. Si cam cat de sigur erai pe acolo. Si cam ce escorta militara aveai daca te pastea nenorcul sa ajung in zonele kurde. Mi se pare corect ca soarta unei tari sa fie lasata la indemana ei. Sa isi rastoarne tiranii, sa isi razbune mortii. Alfel, risti sa te vezi un eliberator dar sa fii de fapt un catalizator al urii. Sa te uiti ca americanii dupa victoria din irak, spunandu-ti: bun…si acum ce facem? Care e copil sa creda ca Libia, Irakul si altele au fost ”eliberate”? Pentru haosul de acum trebuie sa multumim celor care intai pun carpeta de bombe si apoi gandesc.
                  Sa nu mai vorbesc de Libia (tatal meu a lucrat si acolo, ani buni, prin 82-88). In Libia, in anii 80 inca se mai spanzura/taia mana pentru furt si alte delicte mai mult sau mai putin minore. Era o justitie de ev mediu, dar era justitia lor. Acum ce este acolo? Au inlocuit cu ceva mai bun ceea ce era? Donald Trump are drepatate: americanii ar trebui sa fie platiti pentru actiunile lor de democratizare. Cu o conditie: plata la reusita.

                  • fereasca sfantu’ sa iasa trump presedinte…

                    in anii trecuti corporatia lui voia sa construiasca in scotia (!) un teren de golf statiune etc pt „smecheri”…. numai ca in apropiere era un satuc de ciobani scotieni… care strica peisajul… si oamenii nu au vrut sa vanda si sa plece… ce-a facut baiatul? le-a inconjurat satul cu movile de pamant ” ca sa nu se vada” si le-a stricat izvoarele ca sa nu aiba apa…

              • Astia acuma plang dupa Sadam.

          • @ADRIAN
            „Erau si in Iraq inainte de invazie grupurile astea de fanatici ?”

            Da.

            Saddam’s Terror Links
            http://www.wsj.com/articles/SB120631495290958169

            Saddam and Terrorism:
            Emerging Insights from Captured Iraqi Documents (Redacted)
            http://fas.org/irp/eprint/iraqi/

            • Si de ce nu veneau in europa in grupri asa de mari.
              Si pana la urma ai avut ce ai avut cu Sadam da cu oamenii, locuitorii Iraqului ce au avut ca l-au bombardat si in 91 si in 2002 de l au adus in epoca de piatra (centrale electrice, aductiuni cu apa, canalizari etc.). Nu au mai lasat nimic pentru oamenii aia acolo post Sadam.
              A mai venit Obama si americanii au fugit e acolo dupa ce au lasat tara in paragina.
              Ce dracu vrei sa mai faca oamenii aia.
              Este vina occidentului.

          • Sa luam Libia. Are doar 6 milioane de oameni… nu poate trimite 800 de mii de oameni in Germania intr-un singur an. Astia sunt oamenii pe care granicerii lui Gaddafi ii tineau in afara Libiei. Cand a picat Gaddafi, au picat si controlul granitelor. Refugiatii astia sunt din Nigeria, Niger etc tari care nu au nici o treaba cu vreun razboi, ci care fug de disfunctia permanenta din tarile lor fara sa isi dea seama ca vor recrea Africa in Europa.

            Problema cu refugiatii exista dinaintea Primaverii Arabe. Pt ca nu erau refugiati, ci economi migrants care vad la televizor si pe Internet cat de naspa sunt tarile lor comparativ cu Europa. Doar ca veneau cateva zeci de mii de oameni pe an in total si in mai putine barcute. Acum au avut loc rasturnarile acelea soldate cu sute de morti care au propulsat problema pe scena publica.

        • Mda … Cum ar fi Ambasada Chinei din Belgrad, nu? 🙂
          Scuze, alea erau pierderi colaterale (parca asa se cheama, nu? )

        • Si turcia e parte din NATO si bombardeaza kurzi (singurii care chiar lupta impotriva ISIS).

        • nationalistu_de_serviciu

          Serios? Uite, dupa ce am citit comentariul tau, am cautat putin pe net si iata ce am gasit.Bineinteles poti cauta si tu.[ex. tasteaza pe youtube – winter soldiers Irak sau Afganistan la alegere sau de ce nu drone strike kills civilians] Stii ceva , eu nu imi faceam iluzii despre armata americana, dar cu ceva timp in urma mi-au cazut ochii pe niste reportaje…. imediat mi-am dat seama ca-i subestimasem sau supraestimasem, alege cum vrei.
          https://www.youtube.com/watch?v=VwwMF6biCJU
          https://www.youtube.com/watch?v=VwwMF6biCJU
          https://www.youtube.com/watch?v=5A7S5tMfVpM
          https://www.youtube.com/watch?v=hVXvv_gaQhA
          http://www.theguardian.com/us-news/2014/nov/24/-sp-us-drone-strikes-kill-1147
          Ar fi existat teroristi fara nenumaratele interventii americana si israeliene?
          Da, dar nu la nivelul asta!

          • Bai tata,aveti o logica de te doare.Intrebi tu si altii daca vestul nu facea x sau y mai erau teroristi?Poate nu.Dar ce am fi avut in absenta lor?Evident am fi avut niste state,care stau pe o chestie importanta.Care pt chestia aia s-ar fi batut.Iar la un moment dat unul ar fi devenit hegemon.Cum va fi probabil Turcia in viitor.
            Adica refugiatii ar fi venit oricum,iar un stat puternic ar fi fost in spate.Adica ce afacere era pt noi?
            Doi la mana,Africa e suprapopulata si va fi si mai rau.Indiferent cine cum si de ce intervine,aceasta cauza fundamentala pt migratie exista.
            Avem 2 optiuni.Le dam de la noi resurse pana cand ni se termina.Sau deschidem focul.
            Treaba e de asa natura incat foarte multi oameni vor muri.Asta e situatia si nu are rost sa o dam dupa tufis.Vrei sa fim noi aia de mor,sau ei?

            • @mihais

              de acord cu tine, insa de ce e supra-populata Africa? 😉 asta e intrebarea cheie…

              • Simplu si cred ca stii de ce.Pt ca iubitorii de oameni au inventat vaccinurile.Iar alti iubitori au carat hrana de zeci de miliarde.Sa nu fie foamete.Atat de multa incat in multe zone agricultorii locali au dat faliment.
                Ca paranteza,acum 20 de ani,fix din acest motiv ,suprapopulare si penuria de resurse a avut loc treaba din Rwanda.Acum s-a dus zvonul ca albii platesc pe cei ce ajung in paradisul vestic.
                Natura are legi simple,dar nemiloase.Si multi crescuti in puf or sa invete pe pielea lor.Sau nu.

  5. De ce naiba emigrantii astia vor in UE si nu in Rusia ??
    Chiar nu pot sa-nteleg … 😉

  6. Sa se duca unde vad cu ochii atata timp cat nu vin in Romania! Nu sunt problema Romaniei, avem destule pe cap.

    • pai de ce credeti ca vor astia sa construiasca moscheea de laBucuresti?

      • Am vazut ca le surade ideea sa ne toarne in cap imigrantii…pentru 2000 deja s-au inteles.

      • @ raster
        Cu moscheea de la Bucuresti e o chestie faina de tot. In felul asta Ministerul de Interne cîștigă o pîine cinstită. Ia gîndește-te: zbiară hogea noaptea la rugaciune, a pus-o! Pac, vine agentu’ si-i face proes-verbal (era sa zic ca-i scrie – n-are cum, ca-i verbal, nu? 😀 ) pentru tulburarea linistii publice (Legea 62, parca). Pac, amenda! Si asta in fiecare noapte – daca are noroc si de doua ori pe noapte. O sa se plictiseasca aia de amenzi si pina la urma ori inchid taraba ori cer dezlegare de la muftiu sa zbiere in gînd. 😀

        • @TinMan crezi? o sa urle toata Europa: DISCRIMINAREEEEEE! lor le convine sa le faca astora un locsor caldutz departe de ei… eventual o rocada… romanii pleaca in vest si vin astialalti…

          @vioniribu asta e tehnica piciorului in prag 🙂 un pas mic la inceput, putzin bla bla bla, si dupáia HATZ! sari direct pe scaunul din sufragerie 🙂

          asa si astia, au grija de noi, ca suntem sensibili si vor veni DOAR 2000… pentru inceput 😉

          • @TinMan

            Glumim, glumim dar…la un moment dat se impute treaba.

            Am o cunostinta (prieten e cam mult spus) englez (tacsu scotian, maicasa englezoiaca). Om serios, bate la vreo 50 de ani si preocupat de ce se intampla pe la ei pe acolo. Tocmai ce mi-a povestit ca de Craciun in 2014 nu au putut sa puna decoratiuni la serviciu ca sa nu ofenseze comunitatea musulmana.

            Din cate am vazut, omul este destul de ingrijorat pentru ca din ce a observat, toate abuzurile astea ( discriminare pozitiva a minoritatilor e deja putin spus)
            nu fac decat sa alimenteze puseele extremiste.

            Asa ca n-as vrea sa vad ce s-ar intampla in situatia aia descrisa de tine. Preventia e mai buna decat combaterea. Asa ca mai bine evitam sa ajungem acolo.

            • @ Adrian
              Frumoasa treaba asta cu „discriminarea pozitiva”. Daca ar fi dupa mine as merge pe principiul reciprocitatii. Adica i-as trimite pe politrucii aia care tot bat cateaua cu „political correctness” sa stea intr-o tara araba. Spre exemplu chiar intr-una cu vederi mai liberale cum ar fi Qatar. Ar descoperi cu uimire ca tot ce tine de alta religie decît cea musulmana e înghesuit intr-un fel de ghetou numit complex religios. Unde ai acces dar te pazeste politia la poarta. Ma rog, din ratiuni de securitate cică, dar de la cruciade incoace n-am auzit de crestini care sa umble zănatici ca sa le ia gîtul păgînilor. Poate i-or păzi pe ghiauri de ai lor (adica de aia care umbla cu cremvurstii la cingatoare), atunci se explica…
              Ca sa fie totul OK i-as mai tine si pe la varul Ițic o vreme, doar așa, ca să mai schimbe atmosfera. Si dupa excursiile astea i-aș întreba dacă mai au în căpățîni gărgăuni cu discriminarea pozitivă.
              Iar împreună cu gargaragiii de politicieni i-as trimite si pe liderii religioși să trăiască din pozitia de oameni simpli printre cei de altă religie decît a lor. Poate așa le-ar veni mintea la cap să nu-i mai asmută pe „credincioși” unii împotriva altora. Că nu le-a mai ajuns un Dumnezeu, s-a apucat fiecare sa inventeze cîte unul – să ajungă la toată lumea, ca pe vremea lui Odi 😀
              Vreau să precizez ca nu sînt un tip religios, la biserică merg doar la evenimente de la care nu ma pot eschiva (nuntă, botez, înmormîntare). Ce mă deranjează e faptul că niște indivizi au monopolizat credința unor fraieri și-i duc ca pe bou de lanț. Cu atît mai trist e faptul ca in zilele noastre, cînd accesul la informatie, la educatie, la cultura, e infinit mai usor decît chiar cu o suta de ani în urmă, oamenii ajung să-și dea in cap – la propriu – pentru niste fantasme.
              Cît despre situația imaginată de mine in care agentu’ îl amendează pe hoge, într-o țară în care legile sînt respectate de toți (nu doar de tonți) înainte să promită politicienii ar gîndi. A, uitasem, expresia „politician care gîndește” e oximoron.

              • omule ai si dreptate si umor. dar totusi e foarte greu pentru oameni sa isi schimbe obiceiurile de o viata si sa devina super rationali. dar se pare ca trebuie sa o facem si pe asta.

            • Și când o să explodeze buboiul o să fie mișto și nu cred că o să mai țină placă cu imigranții sunt bineveniți. Câteodată e bine să nu fii cine știe ce tigru economic pentru că nu reprezinți o atracție pentru ciuhabii ăștia. Leftiștii să moară de ciudă. 😀

  7. Este cea mai mare invazie musulmana a Europei de la asediul Vienei incoace!De data asta mult mai perfid organizata si coordonata de sultanul care intre timp si a mutat resedinta la Ankara!

  8. nationalistu_de_serviciu

    Uite am aflat si de ce se numesc winter soldiers. Pentru cei care se intreaba, asa cum m-am intrebat si eu. Curiozitatea este un mic viciu al meu.
    Winter Soldier 1972 Documentary

  9. Ciocnirea civilizatiilor…..se va ajunge la asta

  10. Majoritatea imigrantilor folosesc conflictele din Orient ca pretext insa ei vor de fapt sa ajunga in Europa Occidentala ca sa traiasca mai bine.

    Europa ar trebui sa accepte doar refugiati crestini, kurzi, alte minoritati care efectiv risca o soarta crunta sub statul islamic. Pe musulmani ar trebui sa-i ajute Arabia Saudita si celelalte emirate pline de petrodolari. Europa daca se simte darnica poate si ea contribui financiar pentru construirea si mentenanta unor tabere de refugiati, dar pe teritoriul statelor islamice din Orient.

    • @ Vector
      Emiratele alea pline de petrodolari au o politica foarte stricta in privinta imigratiei. Adica te primesc doar cu viza. De munca. Sau de afaceri – in cazul refugiatilor viza de afaceri … 😀
      Iar daca nu mai are firma care te-a angajat nevoie de tine, ura si la gara! N-ai contract / loc de munca, bagajele, exit-permit, imbarcarea si pa! Va multumim pentru colaborare!
      La ora actuala, pe fundul prabusirii pretului petrolului, se concediaza la greu. Cît de spre modul în care înteleg ei sa faca afaceri … Hmmm … Sînt multe de spus. Cîtă vreme se bazeaza doar pe ce le-a dat Dumnezeu (sau, ma rog, Allah) – pe resurse naturale adica – si nu au alte produse pe care sa le exporte sînt la mîna pretului petrolului.
      In plus, ei se ocupa de „protectia sociala” a indienilor, pakistanezilor, nepalezilor si filipinezilor – folositi ca mînă de lucru ieftina – care oricum în respectivele tari au salarii mult mai mari decît în țările lor de origine. Sincer, de musulmanii din zonele de conflict li se rupe, si asta din motive strict economice, de eficienta adică. Pentru ca au muncitorii musulmani un cult al muncii … De indieni, ce sa mai zic?! Doar sînt strămoșii „indienilor” noștri 😀

    • mda, cam asa ar trebui

  11. nationalistu_de_serviciu

    Se pare ca sint citiva domni pe aici, care cred adinc si nestramutat ca miile de refugiati sint teroristi deghizati.
    Poate totusi sint….. mame care vor sa-si vada copii mari si INTREGI, soti care nu vor asiste neputinciosi la violul sotiei, ca de, soldatul are nevoie de entertainment dupa atita lupta de eliberare.
    Si totusi poate …. oameni care nu mai pot suporta frica , teroarea asteptarii ,cind te intrebi daca urmatorea bomba nu cade pe casa ta, sau cea mai ramas din ea, frica aia care te face religios cit ai clipi

    • Personal nu pot si nu vreau sa ai consider pe accesti oameni teroristi !
      Dar locul lor nu este aici ,ei trebuie sa ramana in tarile natale si sa se puna pe munca daca vor un trai mai bun.
      Daca ei nu asi rezolva problemele de acasa povestea asta nu se va mai termina niciodata si o sa asistam la val dupa val de migranti pe care Europa nu va putea sa ai absoarba

    • Cate femei ai vazut pe barcile alea?

  12. E .. acum pricepeiti voi de ce Romania si nu intra in Schengen? Ma rog nici Bulgaria…
    Ca daca Romania si Bulgaria ar fi fost in Schengen emigrantii aia erau deja la Berlin!

  13. nationalistu_de_serviciu

    Nu se poate d-lor, sa fuga aia de la rau la mai bine, e dea dreptul neomenesc, ce d-lor romanii [un popor de care sigur nu a-ti auzit ] plecau in Europa si ramaneau pe acolo dupa expirarea duratei de sedere. S-a ia exemplu de la acesti bravi romani, si atunci ,evident, nimeni nu ar avea dreptul sa-i condamne.
    Exista mari caractere ,exemplu pentru noi toti, care aplica un standard si un set de principii cind este vorba despre ei si alte standarde si principii cind le aplica celorlanti. Mari oameni, mari caractere
    O vorba veche zice „nu-i prost ala care cere, prost ii ala care da”.
    Aplicind-o la sharia , nu-i vina musulmanilor aici, ci a acelora care accepta tot felul de chestii in numele corectitudinii politice.
    De ce nu le-or zis, bre, traditiile care nu contrazic sau incalca legile si cutumele noastre le bagati in geamantan, celelante le lasati acasa.
    Daca ar fost fermi de la inceput, nu ar fi ajuns in situatia in care sint azi.
    Nu este vorba de acceptarea sau nu a refugiatilor, ci despre niste comentarii care suna pe aceiasi frecventa ca si cele aplicate romanilor, natiunea aia de care nu a-ti auzit.

  14. Cam in off da sa ne amintim :

    http://www.flux.md/editii/200864/articole/2832/
    http://m.cotidianul.ro/article.php?id=237750
    http://m.cotidianul.ro/article.php?id=266814
    http://www.cotidianul.ro/falimentul-politicii-externe-a-lui-barack-obama-266802/

    Si la rubrica faliment este si cestia cu „primavara araba” care a dat jos niste regimuri poate scarboase dar care macar tineau islamitsii in „cusca”. Acu turbatii sunt liberi, regimurile cam scarboase au fost inlocuite de unele superscarboase si scabroase si care din varii motive motioveaza o emigratie sporita ..

    Si nu va faceti iluzii – nu este vorba doar despre politica celui mai binecubatat si baftos Hussein ci de o politica cam …. eratica aplicata cu „succesuri” de vreo 20 daca nu 25 de ani !!!

  15. africa a fost terenul de joaca al puterilor coloniale europene.in schimbul unei brume de civilizatie impuse cu forta oricum au spoliat continentul ,au comis atrocitati ,au profitat de avansul tehnologic si au negociat in termeni de forta si superioritate cu niste polulatii bastinase lipsite de putere.anglia,franta,olanda,belgia,germania au muls din africa sute de ani fara sa puna nimic in loc,acum culeg roadele muncii lor.acest continent este o pata de sange peste obrazul civilizatiei europene.
    orientul mijlociu insa este terenul de joaca americanilor care au dansat doar in functie de interesul propiu si atat.mai pui in ecuatie iesraelul si urss-ul si iese un ghiveci asortat de n interese si mezaliante care pana la urma au reusit sa destabilizeze zona in totalitate.liban-beirut a fost inceputul sfarsitului.

    • Cred ca toata lumea stie, de la romani incoace Africa a fost cel mai vandalizat continent. Si eu ma intreb cum mai exista oameni acolo dupa atatea si atatea evenimente. Eu totusi cred ca vor gasi o solutie.

  16. In Libia o anumita tara europeana a insistat cu interventia. Ironia este ca economiile si armatele europene nu au putut sustine acel conflict, dupa cateva lunii fiind nevoite sa ceara ajutorul US. Bugetele si industria de aparare nu au fost capabile nici macar sa poata asigura militarilor anumite munitii, asa poti ajunge cand cumperi echipamente gen ‘tehnologie cu orice pret” (adica cu un raport beneficiu/pret foarte mic) sau Boxer (poti ajunge in situatia germanilor care folosesc, mai mult, Boxer pt. reparatii si mentenanta (cel putin antreneza mecanicii) si dubite pt. a transporta soldatii).

    Datorita costurilor foarte mari (salarii, taxe, impozite) date de un anumit nivel de trai, firmele si economiile occidentale au nevoie de oameni care sa occepte sa primesca mult mai putin banii pt. a putea ramane competitive si a avea profituri mari. Solutia sunt imigrantii (evident a scapat putin de sub control) care pun presiune in a scadea pretentiiile chiar si a unor europeni din est.

    Imigaratia in occident afecteza destul de serios si ecomomia senisclavagista bazata, preponderent, pe exportul de parinti si copii a Romaniei. Romanii exportati trimit bani in tara pt. ca cei ramasii aici sa poata cumpara produsele exportate de tarile producatore (economia lor este de 2 ori stimulata, o data de mana ieftina de lucru si, cel mai importat, prin expoturile facute) or daca apar unii de prin Africa sau orient care accepta mai putini bani, romanii vor fi obligati sa accepte si ei mai putini sau nu isi gasesc delucru. In orice situatie vor intra mai putini bani care sa sustina economia semisclavagista. Este destul de posibil ca aceasta economie sa nu poata suporta un asemenea soc si sa urmeze o criza ecomomica crunta (oricum nu te mai poti dezvolta dupa o anumita perioada).
    Solutia inca mai este industrializarea prin industria de armament (Saur2).

  17. Situatia e complicata…

    Pe deoparte Europa imbatraneste rapid. Se spune ca o tzara are populatzia foarte imbatranita daca procentajul celor cu varsta de peste 65 de ani atinge 20%.

    Germania si alte state l-au atins deja, cu implicatziile de rigoare

    Pe de alta parte Syria nu mai exista ca stat, asta inseamna ca sistemul social s-a prabusit. Nu se mai platesc pensii, salarii, nu mai sunt joburi, nu mai e de mancare, e zona de conflict

    Ce asteptati de la ei sa faca?
    Sa se aseze frumos in fund si sa astepte sa moara? In liniste si fara sa va deranjeze? Sa stea sa-i decapiteze si crucifice ISILul?

    Nu fac asta pt ca instinctul de supravietzuire e bine inradacinat in subconstientul uman, si nu numai uman

    Asa ca migreaza

    O tara imbatranita ca Germania sau Suedia le ofera azil

    Ai mai prosti si ai mai ratazti din Europa, cum ai stim noi pe germani 😉 , ai aduna.

    Pana la urma astia sunt crema din pool-ul de emigranti: ma mai uit pe Euronews, populatzie cu pielea mai alba decat romanii din judetzele sudice de campie, dintre femei putzine aveau baticuri pe cap, posibil populatzie crestina, unii dintre ei educatzi, erau in stare sa exprime fraze coerente in engleza

    Cu copii mici dupa ei, cu sugari in bratze

    Sange proaspat in Germania. Daca ei se vor integra cum se vor integra, copiii lor vor invatza in scolile germane, se vor integra, vor avea joburi, vor munci si vor plati taxe in Germania

    Si oamenii sunt o resursa, nu numai petrolul si gazele

    Voi, cu ideile voastre de romani cuceritori si mandri toata istoria lor, va facetzi scut la Dunare si punetzi tunurile pe ei 🙂

    Statzi linistiti ca la voi nu vine nimeni 🙂

    De la voi se pleaca masiv

    Sunt curios voua cine o sa va plateasca pensiile peste 20 de ani 🙂

    Ministerul Muncii si Protectiei Sociale de la Moscova?

    adaugati voi www punct la linkurile de mai jos

    1asig.ro/Andreea-PAUL-Romania-va-avea-cea-mai-imbatranita-populatie-din-Europa-in-anul-2060-articol-2,3,100-50612.htm

    ziare.com/economie/moody/planeta-pensionarilor-lumea-imbatraneste-cu-o-viteza-nemaivazuta-1318011

    • De unde scoti bre tampenia cu platitul de pensii?Spalatul de vase nu produce plus valoare.
      Nu tata,automatizarea va produce bani.Iar demografia se rezolva reducand povara fiscala de pe umerii alora care trebuie sa faca plozi:bastinasii.
      Iar daca x sau y alege un concediu in Bali in locul unui copil,nu vad de ce ar suferi din cauza turbulentelor viitoare copiii actuali.Viitorii mosi actuali hedonisti pot sa isi asume consecintele.Sa nu ia pensie.

      • Le scot din preputzul gandirii mele metafizice bre 😉

        Automatizarea…da, bre, aici sunt absolut de acord cu matale!

        Si eu am inceput deja sa pun bani deoparte, peste vreo 30-40 de ani imi cumpar o Androida buna, blonda cu cracii lungi, buze tari si tzatze mari, numai sa nu aiba softul facut prin India, ca o sa alerge prin casa cu ea in gura in timp ce eu raman siderat pe marginea patului…

        Dupa aia, daca restaurantul merge bine si le vinde berea si cremvurstii la americanii venitzi sa viziteze locurile alea din povestile bunicilor, cum s-au batut ei cu hitleristii, atunci si spalatul ala de vase aduce plus-minus valoare, cineva trebuie s-o faca si p’asta, sa le stearga la fund si batranii prin azile etc…

        Am scris mai sus deja ca astia se vor integra cum se vor integra sau nu, dar e posibil ca unii dintre copiii astora, scolitzi in scoli germane vor avea alta soarta, poate vor proiecta si opera robotzii aia de-i visezi matale si roboatele alea de le visez eu pt pe la 70 de ani 🙂 (by the way, cand or aparea alea prin magazine sa vezi atunci natalitate 🙂 🙂 )

        Viitorii mosi actuali hedonisti, homalai si lesbiene, cu cel mult un copil sau mai bine deloc, n-or sa renuntze niciunul la pensie

        „Sa nu ia pensie 🙂 🙂 ia incearca sa nu platesti pensiile cateva luni prin Romanica sau prin alte tzari si vezi ce iese…

        Pensia e un drept sfant de la Dumnezeu 🙂 !!! Si sa fie cat mai multa!

        Sau punem tunurile si pe pensionari 🙂 , nu zic ca nu e rau, am rezolva mai multe probleme simultan 🙂

        • Nu se schimba realitatea matematica cu urletele in strada.
          Unii din aia poate or invata.Dar uite ca imensa majoritate a celor veniti cu generatii in urma nu proiecteaza decat niste molotoave in masinile bastinasilor.E misto sa le dai foc.
          Si mai e o chestie.Dureaza 20 de ani sa inveti pe careva meserie,daca se apuca acum.Ceea ce nu e cazul.Dar pana atunci consuma.Tot bastinasii albi or sa fie miezul.Si de aia e mai rentabil sa faci copii,decat sa bagi bani in curul negrilor si arabilor.
          Cu astia nu faci decat Bosnia si Kosovo.
          De androide ma lipsesc.Nu duc lipsa in carne si oase.

          • Bre, de acord cu matale ca matematica nu se schimba, 1-1 tot zero da, sau ma rog, nu zero ci cum mi-a demonstrat odata Flondor la facultet la un curs de analiza matematica ca 1-1 nu da zero ci foarte foarte foarte foarte aproape de zero, dar nu zero, filozofie pura, ce mai, am simtzit cum toate reperele mele din liceu se cam prabusesc 🙂 🙂

            Eniuei, matale ignori o problema.

            Gloatei i se rupe de realitatea matematica!

            Si ai de ales intre urmatoarele:

            -nu le platesti si ai rivulatzie

            daca ai rivulzatie ori le dai la cap cu APDSFSul, ceea ce lumea se cam jeneaza acuma ca ai vezi pe youtube, twitter, feisintrebuci si moie mumos, ca suntem evoluatzi acuma si maimutzele are drepturi

            ori nu le dai la cap si se rastoarna guverne, omoara, sparg magazine

            si o iei inapoi cu vreo 20 de ani pana se reaseaza sistemul, vezi la noi ultimii 25 de ani, si cand se reaseaza tot le platesti 🙂

            -le platesti direct, si scapi de probleme

            Asa ca vrei nu vrei sistemul trebuie sa cam functioneze

            Nu vezi ca inca n-au avut tupeul sa experimenteze prabusirea sistemului la gretzili?

            Iara romanii aia n-au fost prosti de au inventat painea si circul 😉

            Bre, nu imensa majoritate da cu molotovu

            Doar o parte din ei, aia mai razboinici, cu aia te mai descurci pana la urma, uite, mai circula niste americani cu trenul 🙂

            O alta parte dintre ei sunt pur si simplu degeaba

            Insa o parte din ei vor fi buni, daca nu ei macar o parte din copiii lor

            Probabil astea sunt calculele, altfel nu ma luminez de ce ai primesc

            Pt ca vezi ca ai aduna de pe barci si-i aduc in mUEropa, in loc sa le tracteze inapoi, mie pasivitatea asta imi sujereaza ca cineva face niste calcule

            Am mai zis, aia din Syria nu mi se par asa de rai ca emigranti, nu-s nici prea negri, nici prea needucati, mai sunt si crestini printre ei, fete tinere nemaritate care mai rupeau niste engleza, se marita cu bastinasi si life goes on…

            Aia negri din Africa sunt mult mai gretosi, prosti, agresivi, nemancatzi, animalici

            In Germania oricum sunt deja acolo jde milioane de turci, rusi, arabi, negri tot ce vrei, nu stiu ce experiment social vor sa faca, vom vedea 🙂

            Aici populatia bastinasa e mai naspa decat emigrantii, au sistem de cacat de-i tin toata viata pe welfare si atunci copiii facutzi la gramada ca sa poata sta pe welfare cand ajung domnisoarele la 17 ani gata , umfla burta ca si mamica lor si intra pe welfare, cu partenerul tot de 17 ani, necasatorite, pt ca se da supliment pt mamelele necacastorite aka single mothers

            De acord ca nu-i 8tim si ca e un fel de genocid al rasei albe pe care o transforma intr-o adunatura metisa, dar daca bastinasii albi o freaca metafizic cu limbutza si analul, cu un copil sau mai bine fara, ca trebuie sa-si achite casa, mertzanul si sa mai mearga si in concediu basca ca a aparut noul iPhone…daca rasa alba a decis ca se sinucide, ideea e ca pamantul nu ramane neocupat, aduc stapanii sange proaspat…

            De androide te lipsesti matale acuma 🙂 , eu am zis peste 30 de ani, cand n-o sa mai fi nici matale tanar si sexi iara aia naturala de abia-abia mai sontacaie prin dormitor cautandu-si proteza, o trimiti frumusel la biserica si o scoti p’aia tanara din cutie 😉 🙂

            • Bre,de acord ca nu faci treaba cu decazutii.Dar nici nu sa realiza genocidul ala fara opozitie.
              De ce ii primesc?E simplu bre.Aia voteaza cu Partidul.Esti alb si crestin,esti noul chiabur.Esti colorat sau o arzi ghei,esti noul proletar.
              Numai ca vezi matale,chestiile astea se acumuleaza.Si cand izbucnesc,youtube e bun pt a spune”pazea,vine ISIS” sau ”fugiti,vin cruciatii,noul Waffen SS sau Tigrii lui Arkan.
              Vezi matale,aia ucisi de Breivik nici nu au incercat sa dea cu o piatra in el.Asa,de-al naibii.Din aia din tren toti ar fi votat sa traiasca,dar au contat unul cu kalash si trei cu cojones.
              Turmele nu par a mai conta.Asa ca eforturile facute pt a le spala pe creier se poate sa nu dea randament.Se adreseaza unor irelevanti.

              • Da, am mai zis, e naspa ce se experimenteaza cu rasa alba in Europa, o fi si ce zici matale cu proletarul gheu cu turban pe sociale care voteaza cu Partidul.

                Nici mie nu-mi place ce vad pe strada, unde intorc capul numai chinezi si colorati, au inceput sa apara si pe aici muieri cu cearsaful pe cap etc, desi in Irlanda bastinasii sunt inca majoritari, insa propaganda mediatica spala bine pe creiere de au reusit sa legalizeze casatoriile homosexuale prin referendum…s-au dus tinerii si au votat „da”, pt egalitate si drepturi

                Gloatele’s irelevante cat timp sunt tinute pe paine si circ, taie-le painea si devin foarte relevante

                Pe de alta parte Europa isi cam pierde din importanta geopolitica, centrul atentiei se va muta spre Asia

                In plus o imbatranire masiva si o depopulare nu prea ajuta

                Germania e deja un Babel dar totusi e motorul in zona asta, deci daca e cineva cu cap sa-i puna la munca treburile inca functioneza.

                Au de ales intre a pastra rasa pura dar imbatranita, degenerata si subtziata rau, presiunea alora de a veni incoa va fi foarte puternica. Si ce sa faci, sa pui tunul pe ei nu mai e trendy acuma, batai, razboaie, aratat cu destul etc plus ca germanii au mai incercat odata arianismul si nu le-a iesit, nici n-au stiut cand sa se opreasca

                Sau sa-i lase sa intre cat de cat controlat, sa-i asimileze cat de cat si sa faca treaba cu ei.

                Cand vor fi mai multi decat bastinasii atunci va fi interesant, deocamdata nu e peste tot, si chiar si atunci poti sa controlezi gloata daca esti inteligent.

                Daca o izbucni ceva se lamureste treaba, se mai trezesc si albii din somnul cel de moarte, pun mana pe ce trebuie si ce s-o alege…

                Vad ca-i zgandara pe frantuji, poate reusesc sa-i supere suficient de tare 🙂

                Si eu sper sa pocneasca odata buba sa scoatem puroiul si e bine sa fie cat mai curand, cat mai suntem in putere si mai suntem destui sa le dam la cap

                Si poate se lamuresc si albii ca cea mai eficace forma de lupta legala e sa puna mana sa faca copii albi si sa-i educe

                Comentariul meu fu cam rasist si non-politically correct, da mi se cam roope de corectitudinea aia 🙂

                • Bre,matale nu esti chiar baiet rau.

                  Amu ce sa zic cu gloatele.Daca le tai ratia se revolta.Ecuatia e simpla.Establishmentul socialistoid o sa fure de la aia care produc inca,pt a le da votantilor.Din doua una.Fie se termina banii si se revolta oprimatii care are drepturi,fie se revolta aia de produc,care is cam bastinasi. Oricum,ai lupta de clasa+lupta nationala+lupta culturala+lupta de rasa,toate la pachet.Za mazar and fazar a tuturor cafturilor,pen’ca fiecare din factorii de mai sus a dus la caft,dar actionand simultan si conjugat…Zamolxe,Odin si Teutatis crez ca au comandat noi mese,scaune si cornuri pt baut,ca vin clienti noi.Allah sarmanul e in buda.De unde atatea virgine?
                  Un alt semn e defrisarea de la noi.Scaraotchi tre si el sa incinga focurile,are nevoie de lemne.

  18. Vin vremuri grele pentru Europa, probabil conceptul de UE, cu tot ce implica el o sa se prabuseasca in anii ce vin, sub presiunea partidelor extremiste care in mod natural o sa isi faca loc in urma invaziei pornite dinspre Orient si Africa…, in mod ironic poate asta ar fi si salvarea a o parte a culturii europene. Politica asta cu asimilarea tine atata vreme cat cei ce vin nu sunt intr-un numar colosal, nu forteaza sistemele de asigurari sociale… si mare parte a lor provin din state laice, nu zone profund religioase si organizate in general tribal. Era unul radio acum doua zile, de la o organizatie de protectie si integrare a celor sositi in Europa… a zis o ineptie de genul ” cum si cei din europa de est au invadat europa de vest dupa prabusirea comunismului, si treptat au dovedit ca au ajutat vestul si unii au ajuns si in pozitii importante, asa o sa se intample si cu acestia, trebuia sa facem guvernele sa inteleaga beneficiul acestei forte de munca venite in Europa ” pai se compara cele doua situatii ?!! … no coment..

  19. Imigrarea în masă e un fenomen ale cărui cauze sunt abil create de Sistem şi pe care propaganda multietnică se chinuie să îl reprezinte ca fiind inevitabil. Cu acest articol încerc să demonstrez o dată pentru totdeauna că nu este vorba de un fenomen spontan.
    Ceea ce se încearcă să se afişeze ca fiind fructul ineluctabil al istoriei, în realitate este un plan studiat în jurul mesei şi pregătit de decenii pentru a distruge complet chipul Vechiului Continent.

    http://art31.ro/planul-kalergi-genocidul-popoarelor-europene/

    • Si ce solutie ar trebui sa adopte Romania pentru a nu fi afectata de planul Kalergi ? Inchiderea granitelor pentru imigranti si alungarea romilor si a ungurilor ? Ar fi greu, chiar imposibil, ca Romania sa opreasca planul Kalergi.

  20. @Musoiu
    de ce intrebi , daca iti raspunzi singur !!!

  21. @Musoiu
    esti sigur ca nu poate fi oprit ?

  22. Daca asi fi paranoic asi zice ca e mana Rusiei!La inceputul verii Macedonia clocotea,protestele anti-guvernamentale erau in floare ,viitoarea conducata era in pericol, criza emigrantilor a reusit sa schimbe agenda publica.Tot mai multe tari incep sa maraie si sa dea vina pe U.S.(de ex. prim-ministrul Slovaciei).Au dorit sa bage Rusia in criza..azi citim ca bursele worldwide o iau la vale,deocamdata cu frana de mana trasa!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *