MD 530G in teste

 

6 comentarii:

  1. capatu` satului

    jaf, un airfox modernizat ar fi de departe peste el;
    la noi nimik nu se justifica;
    in curand vom importa si aeru` respirat de soldati la antrenamente.

  2. Eu nu pricep ce au astia de la US Army impotriva sistemului NOTAR ( https://en.wikipedia.org/wiki/NOTAR ) care este folosit de versiunile de politie ale MD-530 de vreo 20 de ani?

    • ce e mai usor de nimerit: un ax + o elice mica in coada sau ditamai tubul?

      Si pretul pare sa fie bine mai piperat in cazul NOTAR…
      Dar MD lucreaza deja la un nou concept… vorbim despre asta saptamana viitoare 🙂

      • Nu fi tu asa de sigur ca tail rotor-ul nu e asa usor de lovit: a se vedea Black Hawk Down. In plus nici nu trebuie sa lovesti rotorul, oriunde ai lovi in coada afecetzi mecanismul de tranmisie. Din contra la NOTAR nu conteaza daca umplii coda de gauri atata timp cat nu lovesti ajutajul din capat, care e cam la fel de greu de lovit ca tail rotorul. Deci NOTAR-ul s-ar putea sa fie mai rezistent la avarii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *