Moscova in flacari – 2024.03.22

186 de comentarii:

  1. „Whodunit?”
    Cecenia cica isi amana nu-stiu-ce festivitati…

    5
  2. ce,cum,cand?!

    3
    • Maestrul Ion Cristoiu ne va răspunde la aceste întrebări și la încă una: cine. Ne putem însă aștepta încă de pe acum că Maestrul să pună lumina pe filiera ucraineană. Încă puțin doar, să se finalizeze narativa și să o primească dela Moscova.

      31
  3. Se vorbește „pe surse” ca FSB ar fi dat în urmărire niște cetățeni din Ingusetia.

    7
  4. https://x.com/nexta_tv/status/1771277233430130790?s=20
    Eyewitnesses of the attack testified that the attackers looked like „Asians and Caucasians” and communicated in a „foreign language, not Russian”
    Russian media claim that the wanted men are natives of Ingushetia and publish photos of alleged terrorists.
    „Remember – no Russian!”
    Acum, cei din Ingușeția nu mai fac parte din URSS, pardon Rusia!
    http://council.gov.ru/en/structure/regions/IN/

    6
  5. https://x.com/nexta_tv/status/1771270163112853790?s=20
    The roof of the Crocus City Hall is reported to have collapsed. The area of the fire is 12900 square meters.

    2
  6. Și, evident, lătrătorul de serviciu al Moscovei, Dmitri Medvedev îi ameninţă pe liderii ucraineni, după atacul de la sala de concerte din Moscova: „Moarte pentru moarte”
    https://www.g4media.ro/dmitri-medvedev-ii-ameninta-pe-liderii-ucraineni-dupa-atacul-de-la-sala-de-concerte-din-moscova-moarte-pentru-moarte.html

    10
    • mda, pt ca ciroza aia se tot lasa asteptata

      16
    • Pare ceva in stilul KGB.Amintiti-va cum au manipulat opinia publica cand a venit asta micu cu buba la scufita,aruncand in aer propriile blocuri si invinovatindu-i pe ceceni.Acum,cum ii acuza pe ucraineni de tragedia asta,gata,au si motivul sa-l asasineze pe Zelensky.

      10
      • Sau teatrul, sau atacul de la școală.

        8
      • Exact aia a si fost. False flag de-al lui Putin. Acum poate face ce vrea in Rusia. Prea multe nu se leaga. Crocus Center este aproape de sediul FSB-ului. Unde erau Spetnaz in aceste conditii? Dupa 40 minute au venit primele trupe de interventie?!?

        3
  7. Ete, fleosc…atac terorist…yeah, right! Georgia next?

    2
  8. Altă postare relatează că ISIS ar fi revendicat atacul
    ISIS has now claimed Responsibility for the Terrorist Attack tonight on the Crocus Concert Hall in the Russian Capital of Moscow, with them stating that the Attack was specifically attempting to Target a Gathering of Christians.
    https://x.com/sentdefender/status/1771286397338456079?s=20

    6
    • Daca o musca trage un partz in padure,Isil revendica!

      5
      • capatu satului

        Rusia are o istorie in pregătirea de a a ataca Evropa
        Icebreakers de Suvorov si dotarea lui stalin cu un număr imens de tancuri, dublu fata de restu Evropei (zici ca era Montgomery)
        Urmasu lui stalin, putinu actual are si el o pleiada de hipersonice – care ar fi intr-un fel, înlocuitorii tancurilor din ww2
        Ce mai, conducătorii rusilor lupta pt pace, sau o fi pt război – dar ei ii zic pace

        Pe de alta parte, radicalizarea extremiștilor musulmani e doar varfu aisbergului
        Primăvara arabă – susținută si pornită complet din exterior – a avut un efect major
        Ca si armele de distrugere in masa ale irakienilor

        Interesant este ca criminalii s-au filmat
        Atunci când proclama ca scopul lor este sa ucidă toți necredincioșii de pe glob – aici am intra cam toți din Evropa fie ca sunt creștini sau laici

        Norok ca Evropa este complet vaccinată pt orice, mai putin pt radicalizarea musulmană
        De aceea, Evropa civilizata găsește justificări pt radicalizarea unor musulmani care exercita infracțiuni cu violenta asupra civililor evropeni sunt o multitudine de cazuri mai ales in tarile scandinave, Germania, Franța, etc
        Iar cei care au avut imperii coloniale tb sa suporte efectele
        Tocmai de aceea atunci când azerii cu sprijin explicit turcesc au atacat Armenia de putin timp, reacția Evropei a fost foarte palida
        Iar eventualele sancțiuni cuvenite azerilor si turcilor – așa ceva n-am auzit
        O fi de la gazu si petrolu azer
        O fi de la influența turca asupra Evropei – reliefată prin sprijinul asupra existentei Kosovo

        Norok ca noi, am redescoperit minunile tehnice turcesti
        Ieftin si nu foarte bun
        Dar asta e alta discuție legata de expertiza, sau prețul celor care fac licitații

        1
  9. am o probleme cu televiziunile de ce se face atâta caz pe acest atac ?
    in Ucraina au atacat spitale , gări , blocuri de locuințe , zone rezidentiale , unde au murit o mulțime de civili ….atâta timp cat acest stat, Rusia , este un stat terorist pentru ce atâta caz ?
    Morții civili din ucraina , au devenit cumva o obișnuință si ceva normal ?
    Acuma anunta ca ISIS a atacat ….foaie verde saipe ……la cat mai multe atacuri le doresc
    Ajungem sa deplangem pe saracii rusi ???

    69
    • dacă nu s-ar face tam-tam, Putler ar da vina imediat pe Ucraina și Occident pentru ceea ce s-a întâmplat în Moscova, nu că nu o fac deja, cu fake-news despre plăcuțe de înmatriculare UKR, dar de fapt din Belarus, cu amenințări cu moartea la adresa oficialilor ucraineni. Chiar azi, una din știri era că Moscova admite că sunt în război, nu mai e operațiune specială, iar seara, hop, atacul terorist, cam pute coincidența asta!

      18
  10. https://x.com/ReneDuba/status/1771248835471212730?s=20
    You don’t get this from 4 gunmen walking in at ground floor level.
    This requires preparation at roof level with lots of fuel or other flamable material at different points of the roof.
    Un aspect interesant, dar nu vom afla adevărul niciodată!

    8
  11. Several assailants burst into a large concert hall in Moscow on Friday and sprayed the crowd with gunfire, killing at least 40 people, injuring more than 100 and setting fire to the venue in a brazen attack just days after President Vladimir Putin cemented his grip on power in a highly orchestrated electoral landslide.

    It wasn’t immediately clear what happened to the attackers, and there were no immediate claims of responsibility for the raid, which Moscow Mayor Sergei Sobyanin described as a “huge tragedy” and state authorities were investigating as terrorism. The attack, which left the concert hall in flames with a collapsing roof, was the deadliest in Russia in years and came as the country’s war in Ukraine dragged into a third year.

    The attack targeted the Crocus City Hall, a large music venue on Moscow’s western edge, according to Russia’s Federal Security Service, the main domestic security and counter-terrorism agency, which provided the figures on the dead and wounded.

    The assailants threw explosives, triggering the massive blaze at the hall, which can accommodate 6,000, according to Russian news outlets. Video from outside showed the building on fire, with a huge cloud of smoke rising through the night sky. The street was lit up by the blinking blue lights of dozens of firetrucks, ambulances and other emergency vehicles, as several fire helicopters buzzed overhead to dump water on the blaze.

    https://apnews.com/article/russia-moscow-gunmen-concert-hall-injuries-fe7db5bb4ad4df17b6cbd04a3250faa1

    1
  12. Amintiti-va de atacul de la teatrul ” Balsoi” din Moscova, cele doua blocuri din Moscova in care locuiau emigranti ,distruse de FSB….pt a justifica represarii de un nou nivel in Cecenia…..

    Putin practic isi da mana libera pt a justifica o mobilizare generala……bara deschisa in the world!

    3
  13. soldatul Sveik

    Iubesc focul cand arde Moscova.
    Stau si ma gandesc … unde am mai vazut … 1933 … parca cladirea Reichstagului ardea la fel…unu’ Adolf Piromanu’ avea ganduri mari…a si reusit … sa faca pulbere din Europa…puschea pe limba !

    31
    • Cata dreptate ai!Sa aperam ca crapa mos teaca nuclearu’,ca Hitler era nitel mai tanar atunci.Dar faptele par trase le indigo.

      3
    • comparabil cu charlie hebdoo si ultimul atac hamas in chibuturi astia zici ca sunt luati de la coada iacului ieri si au stat intr-o tabara militara rusa o saptamana

      6
  14. This attack will not change the outcome of the war.

    2
    • You mean.. Russia v. Ukraine = Yugoslavia 2.0 ethnogenesis war?
      Because, like I’ve said it before to you, Serbian neighbour… the rest is just fodder.
      These two nations are no longer one, now it’s official.

      13
      • I didn’t read what you wrote previously.
        I don’t know what you are talking about when you mention Yugoslavia.
        Maybe it’s a translation problem.

        1
        • Russia v. Ukraine war is just … a „second” Yugoslav war.
          What was the outcome of that? Yugoslavia is gone.

          Russia is losing Ukraine.
          You guys lost even Montenegro (which is mindblowind).
          If you still keep your faith in Russia… just remember the current situation of Armenia… if they don’t get into EU, which is far-fetched already… they might get fcked up forever by Azerbaidjan (and their big-brother… Turkey, let’s be honest).
          That’s the „Russian help” you are still hoping for in vain.

          32
    • Indeed,Russia still lost the war.Russia will never get Ukraine back which was the whole point of the invasion.It might,at best,get a depopulated ruin.

      And that only losing millions of its own men,which is a double loss. Or by using nuclear weapons,which will not trigger a nuclear response from the West.But it will force NATO to change its WMD doctrine.

      The whole thing is just stupidity at its finest.

      You Serbs are only friends of Russia because you were lucky never to have a border with Russia.

      47
    • No, it won t. Russia will still lose, even if Ukraine does not win. Kinda f’ up to live in Russia now. A country attacked by no one, with factories and oil refineries blowing up, mercenary groups trying to take Moscow, incursions of mercenary groups inside Russia with no opposition (Belgorod, etc.), now people getting killed and blown up in theaters. But, people seem to like this, since they voted for tsar Putin again. What a failure of a leader. Damn. He got lucky with increased oil prices during the 2000s, and somewhat restored order. Instead of investing in the wealth of russian citizens, he invested in the army ( that went well) created an authoritarian state, invaded multiple countries, managed to enlarge NATO (what an idiot), destroyed the reputation of the country and now, he will witness the dissolution of the Russian Federation aka – Russian Empire. I have my popcorn with me. Yeap, he will go down in history, as a failure. You put his achievements side by side with the image he has created for himself as a strong leader (that stupid walk that he has) and you end up with a caricature of a leader, worthy of being mocked and laughed at.

      19
    • It wont, the pirate country of russia, with hungry, poor russians, will lose again, the same way they lost the cold war. This time though, the country will enter a civil war and break in 3 parts. This already started and its certain, i will come back and show you this when I will be allowed to make the information public.

      I will give hints though from public information, maybe your limited russian brain will be able to analyze it: what does Putin’s cook and his death have in common with Navalni and his death?

      Also, theres a high probability Romania will be paid the equivalent of 91tonns of gold from the confiscated russian assets. I will let your punny underdeveloped russian brain conclude why.

      10
  15. Vucic anunta razboi total in ucraina ; ambasadele muricane si engleze si-au anuntat cetateni sa nu mearga la molu ala in 7 martie.
    https://informer.rs/vesti/politika/888209/vucic-o-teroristickom-napadu-u-moskvi-nadam-se-da-se-ovo-nikada-vise-nece-ponoviti

    6
    • It seems that the third world war is approaching.

      4
      • How dumb can be such platitudes, looking in retrospect !? Russia is looking for fake enemies, and in the meanwhile it is attacked by real ones like Darsh in this case. Serves a good lesson! Russia can go on fighting Ukraine , destroying its closest European relatives (Serbia could be in Ukraine’s place and can be anytime !) while its underbelly is slowly taken over again by Muslim radicals.

        12
      • If i had a dollar for every time someone said WW3 is close since the end of WW2, I would have a lot of money.

        14
      • Sure bro, we welcome ww3, we cant wait to wipe russia from the map.

        6
      • @IgorTs sure 3rd blow… is approchiang

    • ce anunta buzatul tau de Vucic e fix zero ,iar ambasadele americane si engleze anuntau acum trei sapatamani sa se evite zonele cu public mult,nu fix molul ala,dar asa sunteti voi trolli muscalilor,facuti gramada si sireti.
      Iar in spate sunt musulmanii,ca le spui ISis ,Daesh sau ce acronim vrei tau,e egal cu zero,tot ce conteaza e ca problema musulmana incepe sa va explodeze direct in fata aia de oligofreni si asta e doar inceputul.Daca traiesti prin muscalie,ar trebui sa urmezi sfaturile muricanilor si pe viitor,ca musulmanii nu se vor opri,o sa intrati intr-o era a terorismului cum nu ati mai vazut-o probabil niciodata,iar acum partea cea mai complicata e ca nu prea puteti stabili clar un inamic,cum ati facut-o in trecut de ati sters GRozni de pe harta,acum teoretic,musulmanii ,chipurile, va sunt supusi si fideli,incepand cu Kadirov,insa asta e doar in teorie,ca in practica nu va suporta si de mult va asteapta la cotitura.
      Sa o aruncati pe Ucraina,sigur o puteti face,dar nu va crede absolut nimeni,aia nu aveau nici un motiv sa faca asa ceva,nu castigau absolut nimic dintr-o operatiune d egenul asta,ba din contra,riscau enorm sa isi piarda sprijinul americanilor si a vestului,dadeau apa la moara la trollaci ca de-al de tine sa urlati de dimineata pana seara ca sunt stat terorist si toata gargara,doar ca stapanii vostri stiu prea bine ca nu sunt aia si ca a inceput cel mai negru cosmar al lor si anume separatismul musulman.

      50
      • ma gandesc ca, peste vreo cateva zeci de ani, o sa fim cu totii prieteni, luptand impotriva unui miliard sau doua de musulmani

        8
        • Nu te mai gandi,sa nu patesti ceva.Vom rezolva probleme pe rand,ca ceva dreptate ai tu.Acum trebue sa ajutam Ucraina sa-i cotonogeasca pe ivani.Fara doar si poate ca nu aprob actele teroriste de nici un fel dar,sincer,am incercat sa plang de mila rusilor dar nu-mi iese,nu’s de ce dracu’

          38
    • Plange sufetelul tau de muscal ca americanii au obtinut informații ca urmeaza un atac.? Pai nu era prevezibil? Hai sa iti ce urmeaza :se da vina oe vest si ukr si se a ujta mobilizare. Lucrez și eu la cia? E asa previzibil tot pt ca s a mai întâmplat asta. Asa ca scutește ne de boraturile si laturile latratate de pro rusi oe toatae canalele. In 2024 e ceva sail citezi pe vucici si orban din ungaria, iti arata nivelul de inteligenta.

      22
    • Da-l dracului,ca noi,romanii obisnuiti nu stim sarba,Cand mai faci asta sa faci bine sa traduci.

      3
  16. Au plecat cu Symbolul de acolo. Ce alte dovezi mai e nevoie ca să înțeleagă toată lumea că e mâna Parisului?

    5
  17. Atacul suna mai mult a dezertori rusi fugiti de pe front prin belarus care ataca masa de imbuibati feriti de front de masa si tacsu care se distrau la un concert in timp ce altii mor ca niste caini pt marirea conducatorului iubit,iar isis sustinut de fsb ce era sa faca tre sa acopere rahatu pt comanditaru lor toarsu putin,doa no sa apara in presa ca a inceput din nou revolutia do 1917

    17
    • 4 inși care se vorbesc si decid sa se sinucidă prin politie,pt a se răzbuna pe aia ce se distrează…

      Crimele comise de veterani dezumanizati sunt o realitate,dar parca urmează alte tipare.Nu ca as fi vreun priceput în specificul ăstora,dar ori o ia razna unul singur,ori veteranii se unesc în grupuri infracționale violente la maxim. Doar ca infractorii cauta bani,nu un loc la cimitir.

      12
      • Sursele din rusia sunt cam pe zvonuri, au prins vreunu ca sa stii sigur ca s-au sinucis, seamana mai mult a revolutionari,aia cu isis e praf in ochi fesebist pt a controla situatia sa nu degenereze.
        Opozantii lui putin au la ora actuala dupa alegeri doar cateva alternative,sa taca si sa se supuna,sa lupte prin puscarii si sa moara ,sau sa moara cu arma in mana ,si poate poate vor schimba ceva,razboiul cu ucraina are deja 10 ani insa de 2 ani putin cere sange rusesc la greu si nu de la toti egal

        11
  18. Chiar un atac anuntat.

    „CNN și Washington Post notează că în urmă cu o lună, pe 7 martie, ambasada americană din capitala Federației Ruse a anunțat că „monitorizează relatări potrivit căroa extremiștii au planuri iminente de a ținti mari grupuri de oameni la Moscova”.
    În ciuda relațiilor glaciale dintre cele două state, Statele Unite au avertizat Kremlinul asupra informațiilor potrivit cărora teroriști islamici se pregătesc să țintească locații cu mulți vizitatori de la Moscova.”
    Tin minte ca recent a fost si o avertizare de pericol terorist provenita de la ambasaedele vestice si adresata cetatenilor lor din Rusia. Era ceva pe liveuemap

    Si raspunsul idiot al lui Putin
    „Într-un discurs ținut marți, 19 martie, liderul de la Kremlin, Vladimir Putin a ironizat avertismentele spunând că seamănă mai degrabă cu „șantaj pe față cu intenția de a intimida și destabiliza societatea”.

    Azi noapte, statul islamic a revendicat atacul.
    https://romania.europalibera.org/a/atac-moscova-sala-de-spectacole/32873487.html

    17
    • Avertismente inca de pe data de 8, cu tot cu comunicate de la ambasade, aparent a mai fost o tentativa dejucata chiar de catre rusi.Tot statul islamic la o sinagoga din Moscova.

      https://www.forbes.com/sites/roberthart/2024/03/08/us-embassy-warns-of-imminent-extremist-attack-in-moscow/?sh=4583b1973697
      https://ru.usembassy.gov/security-alert-avoid-large-gatherings-over-the-next-48-hours/

      5
    • Exact ca idiotul de Stalin,cand a fost avertizat ca Hitler va ataca URSS-ul.Nu a crezut pana in ultima clipa.Puterea tampeste.

      14
    • Raspunsul nu e idiot, rusii au luat-o ca o atentionare a vestului la ceea ce se mai poate intampla pe la ei daca mai continua asa. Si poate chiar asta a fost mesajul.

      Avertizarile astea pot fi interpretate in alte chei. Publicul larg intelege doar ceea ce se scrie si nu dincolo de cuvinte.

      3
      • Nu e nici cea mai mica confuzie intre avertismente si ce s-a intamplat.
        Asta e declaratia lui Putin facuta la TASS, tass fiind goarna oficiala , cu 3 zile inainte, pe 19.

        https://tass.ru/politika/20283597

        Vorbeste de avertismente de atacuri teroriste.
        Rahatii care sunt cu spatele la camera erau oficiali FSB. Ma mir ca inca n-au sters postarea.

        2
        • Nu la asta ma refer ci la cine e cu adevarat in spatele celor care comit astfel de atentate si ce urmaresc de fapt. Asta insinueaza Putin ca atacurile astea sunt orchestrate in stransa legatura cu ce se intampla acum (nu sunt coincidente si nici nu s-a trezit Isis tocmai acum contra rusilor) si ca papusarii sunt altii.

          2
          • Nici vorba de asa ceva.
            Sunt putine cazuri in care o situatie e atat de complicata incat sa ajungi sa cauti tot felul de raspunsuri care mai de care mai ambilicate.
            De data asta, lucrurile sunt cat se poate de simple. Americanii i-au avertizat pe rusi ca au probleme cu organizatii extremiste. I-au numit direct pe cei din isis.
            Putin a dat ordin sa isi faca serviciile treaba, e procedura standard cand ai o avertizare, indiferent de la cine vine si de cat de putin plauzibila e. Verifici daca e o amenintara reala.
            Maestrii din FSB l-au informat ca si-au facut treaba si nu au gasit nimic suspect.
            Abia atunci a iesit tarul la TV sa spuna ca nu e nimic. Provocari.
            https://tass.ru/politika/20283597
            Uita-te la data. 19 martie. Sunt doar 2 paragrafe, l-am luat si eu cu google translate, dar asta au vazut rusii la tv cu 3 zile inainte de atentat.

            Acum ce sa mai zica ? Da vina pe reptilieni, pe ucrainieni si pe cine mai prinde. Doar nu o sa spuna ca a primit avertismentul acum 2 saptamani si ca a esuat lamentabil. Si el si FSB-ul.
            Tarul nu poate gresi. Daca nu prinde minciuna si americanii vor face publice si dovezile pe care le-au transmis rusilor, o sa vedem cateva sarituri pe fereastra de pe la servicii. Pt ca orice se intampla, tarul nu poate gresi. O sa dea vina pe cine mai poate.

            8
          • Si ce le-a scapat la multi, e ca atacul nu a venit din senin. Au fost 2 grupuri infiltrate acolo. Primul a fost anihilat imediat dupa avertismentele americane. Celalalt le-a scapat. Au aparut in presa avertismentele pe 7-8 dar pe canale oficiale au venit cel putin cu cateva zile inainte sa apara in presa.

            https://www.timesofisrael.com/russia-says-it-thwarted-islamic-state-plot-to-attack-moscow-synagogue/

            „It said the fighters were members of the Afghan branch of Islamic State but did not state their citizenship.”
            Aveau aceeasi provenienta cu cei de acum.

            4
            • Si daca e doar vreo opertiune false flag apoi e cea mai proasta executata si mai putin credibila a rusilor. Legaturi foarte putine cu Ukr, nu crede nimeni ca ei au organizat ceva indiferent cat incearca pe canalele principale sa arunce vina pe ei. Ba recent au lansat si ceva cantec patriotic (parca pregatit din timp pt mobilizare) dar degeaba. Cred ca si rusul de rand crede ca atentatul nu are de-a face cu Ukr. Daca au facut-o doar pt mobilizare uite ca nu le-a iesit.

              1
              • Cred ca cel mai bine e sa tragi linie la atentat.
                Si sa vezi separat ce s-a intamplat inainte de atentat si ce a fost dupa.
                Avertismentele americanilor, si ma refer la ce a aparut in presa si in comunicatul ambasadei, au fost extrem de aproape de realitate, inclusiv mentionarea de locuri aglomerate, sali de concerte si identificarea aripii afgane a statului islamic ca organizatia de urmarit. Ceea ce ma face sa cred ca s-au bazat pe interceptari telefonice si/sau interceptari de mesaje si de miscari suspecte ale unor indivizi aflati sub supraveghere prin Afganistan, Pakistan sau Iraq.
                Cei din FSB au inca la noi o imagine de profesionisti, dar e bine sa nu uitam ca sunt aceleasi genii care l-au sfatuit pe Putin sa trimita trupe spre Kiev cu uniformele de parada in bagaje si aceasi care au lasat o mana de puscariasi sa ajunga la cateva zeci de km de Moscova. As zice ca sunt mai degraba incompetenti decat competenti. Si daca, datorita lor Putin a fost pus in postura ridicola de a da asigurari live la tv cu 3 zile inainte de atentat, eu zic ca se incadreaza si asta in tiparul de incompetenta. Chiar a fost o amenintare reala, care a fost ignorata. Inclusiv incompetenta pare mai plauzibila decat o operatiune false flag. Necesita si asta un grad de competenta care lipseste.
                Dupa atentat, absolut tot ce a iesit de la rusi trebuie vazut ca fiind propaganda pura. N-as avea incredere in absolut nimic din ce au spus dupa, toate informatiile au fost adresate hoardei interne de orci . Nu as lua ca bune nici informatiile cu privire la numarul de morti, nici incercarea de a da vina pe alcineva, nici interviurile cu teroristii capturati, nici ca au fost prinsi inspre Ucraina si Belarus. Sunt informatii pe care nu le putem confirma din o alta sursa decat din propaganda oficiala rusa.
                Poate in timp, dar nu acum. E propaganda in cea mai pura forma.

                4
              • ei si! Nu le-a reusit, mai au carne de tun si acasa nu doar in Ukraina! Astia sunt in stare sa-si decimeze populatia pentru a satisface o minte bolnava!

      • Putin danseaza cu UE la fel cun dansa Hitler cu America.Trebuie sa fii foarte piedut in propria padure sa crezi ca Rusia poate castiga o paruiale cu EU sau cu NATO.Totul este o cacialma kgb-ista.Daca nu-l cotonogesc pe Putin Rusia va arde ca un fluture in caldura unei lampi.Ca arme nucleare avem si noi.Sigur ca nimeni nu doreste asa ceva,da daca piticul este bolnav,mai ceva ca Hitler,ce se poate face?

        12
  19. Salut. Cica atentatorii sunt inca in fuga, fortele de ordine au sosit dupa 1 ora, suna cinic dar e frumos ca putin a primit un pumn sdravan in mufa.

    12
  20. In a Statement tonight by U.S. National Security Council Spokesman Adrienne Watson, she Confirms that as soon as Intelligence was received earlier this Month regarding the Imminent Threat of an ISIS Terrorist Attack against Civilian Gatherings in the Russian Capital of Moscow, the Information was provided to Russian Officials under Intelligence Community Directive 191 (ICD-191) “Duty to Warn” at the same time that the State Department Travel Warning was released on March 7th.
    https://x.com/sentdefender/status/1771384022158946641?s=20

    3
  21. Kremlin is too preoccupied with the invasion of neighboring countries to care about terrorism proper in Russia. “only 60 Russians” were killed in this attack. this is just a mosquito bite compared to over 300 k killed in the SMO. Russia can take more such terorist acts. They do not care about them obviously, when they ignored even intel from the US in this regard, which is obviously much better than whatever FSB incompentece has.
    ——-

    The identities of four of the six alleged terrorists who carried out the shooting at Crocus City Hall in Moscow have been revealed.

    1) Nasridinov Makhmadrasul 37 years old
    2) Ismonov Rivozhidin 51 years old
    3) Safolzoda Shokhinjonn 21 years old
    4) Nazarov Rustam 29 years old.

    All of them are citizens of Tajikistan.

    ——-

    In a Statement tonight by U.S. National Security Council Spokesman Adrienne Watson, she Confirms that as soon as Intelligence was received earlier this Month regarding the Imminent Threat of an ISIS Terrorist Attack against Civilian Gatherings in the Russian Capital of Moscow, the Information was provided to Russian Officials under Intelligence Community Directive 191 (ICD-191) “Duty to Warn” at the same time that the State Department Travel Warning was released on March 7th.

    7
  22. good comment by Timothy Snuder

    Timothy Snyder

    1/7. US warns that Russia will invade Ukraine. General disbelief, daily Russian mockery. (December 3, 2021-February 24, 2022)

    2/7. Russia invades Ukraine, kills tens of thousands of people, kidnaps tens of thousands of children, commits other ongoing war crimes (February 24, 2022-present)

    3/7. Russia blames US for Russia’s invasion of Ukraine (March 2022-present)

    4/7. US warns of terror attack in Moscow. Putin denies any risk and mocks the United States. (March 7 and March 19, 2024).

    5/7. Terror attack in Moscow, ISIS takes responsibility, Russia meanwhile kills Ukrainian citizens with drones and missiles as it has for more than two years. (today, March 22, 2024)

    6/7. Russia’s security apparatus, focused on carnage in Ukraine, has failed in Moscow. Russia’s leaders, focused on demonizing the US, did not protect Russians. What next?

    7/7. It would not be very surprising if the Kremlin blames Ukraine and the United States and uses the Moscow attack to justify continuing and future atrocities in Ukraine.

    https://threadreaderapp.com/thread/1771321809272529136.html#google_vignette

    11
  23. Putin recently dismissed U.S. warning of potential terrorist attacks in Moscow
    On March 19, Vladimir Putin dismissed warnings from U.S. diplomats that there was an imminent risk of a terrorist attack at a crowded venue in Moscow. The Russian
    president called the warnings
    „outright blackmail” by the West and an attempt to „intimidate and destabilize our society.”

    https://x.com/ianbremmer/status/1771280755504677080?s=46&t=vkiCr7oDKyKW5rum9mOUdA

    4
  24. Rusii au tensiuni tot mai mari religioase.V-il mai amintiți pe fiul lui Kadarov cum îl bătea pe rusul xare a ars Coranul?În același timp în Rusia întra tot mai mulți imigranți musulmani și sunt zone care seamana cu Molenbeek.
    Or sa aibă probleme mari cu musulmanii si nu doar din cauza Ceceniei ingusetiei etc

    18
  25. the more terrorism in Russia, the more deserved by Russians and the safer the world is.

    ——-

    A survivor of the Crocus attack tells @tvrain:

    “Cars didn’t stop on the road, no one was willing to help the crowd fleeing from the attack.”

    “I was in line at @navalny’s funeral, there was a policeman for each person, there was not a single law enforcement officer here.”

    https://x.com/biannagolodryga/status/1771343526581719544?s=46&t=vkiCr7oDKyKW5rum9mOUdA

    14
  26. Este o operatiune de tip false flag pusa la cale de FSB si Putler!Alegerile fake s-au terminat iar dictatorul blond are nevoie de carne de tun proaspata deci baga acum o mobilizare masiva cum ca il ataca teroristii si a rezolvat problema!Patetic

    14
  27. love how dumb and lowlife Putin can be. and how Russians take all this dumbness and lowlife consequences on themselves. totally deserve. they have what they voted for! must love it !

    —-

    Russian President Vladimir Putin dismissed Western warnings about possible terrorist attacks in Russia as „blackmail” days before a mass shooting at a Moscow concert venue claimed at least 60 lives and injured over 140 people, according to Russian media.

    https://kyivindependent.com/comments-show-putin-dismissed-western-warnings-of-moscow-attack-as-blackmail/

    6
  28. Tot ucrainenii și occidentul sunt de vina, mordorul putlerist se va răzbuna pe proprii cetățeni, este patent înregistrat.

    9
  29. Părerea mea personala , sunt ceceni.
    Livrați de Kadyrov. Omul tare, de încredere maxima din partea lui Putin. Întâmplător, coincidenta, același care a livrat și trupele cecene in Ucraina.
    E o întreaga istorie de ceceni arestați, condamnați pentru omoruri ” excelente” in Moscova.In totalitate, victimele opozanți a lui Putin.

    Cred că va urma un decret de mobilizare masivă. Alti 300.000 pina la 1.000.000 rezerviști.
    Cu misiune de a cuceri Harkov și poate Transnistria.
    Nu mai e operatie specială. E război. A spus asta deja Peskov.
    Evident doar coincidente. 😄😄😄

    10
  30. E mâna lui Dughin

    5
  31. Vasile Băcăuanul

    Păi nu așa s-au autopropulsat la putere, prin niște misterioase atentate ale cecenilor puse la cale de el și colegii lui din KGB? Repetă scenariul, poate-i iese, oricum tipul e asigurat, mai țineți minte cum s-au salvat mii de naziști? Prin biserică, atunci catolică, acum cine știe? La banii și puterea lui, ăsta lasă puterea doar după ce piere ultimul rus și nu recunoaște că e vina lui.

    3
  32. Lista vinovatilor conform armatei de boti/troli si idioti utili care s-au napustit pe social media in ultimele 24 de ore de nu se mai poate discuta nimic pe nici o platforma. Toti cu blue checkmarks sa le apara comentariile in fata :))

    UCRAINA
    CIA
    MOSSAD
    NATO
    EU
    URSULA
    ISIS (tot CIA si MOSSAD)
    LGTBQ
    SOROS
    BANDEA
    ARMENIA ??

    Daca am ratat pe cineva imi cer scuze, la fel sper sa imi fie scuzata lipsa de emaptie fata de rusi dupa atentat.

    18
  33. Toate informațiile de până acum arată că e vorba despre niște militanți ISIS-K. Asta e o aripă a ISIS cu sediul în Afganistan care se opune talibanilor și Iranului și au și suferit după ce talibanii au preluat puterea (părea că dispăruseră cu totul).
    Și au ceva legături prin Asia Centrală.

    5
  34. Au prins teroristii.
    Unul e împușcat cu un ochi scos pe afara.
    Restul bătuți.
    Ma intreb ce or mai face ucigasii lui nemtov.

    7
  35. Asa-i, cand sprijini Hamasul… Fostii ‘pretini’uita sa te avertizeze despre ce pregatesc ciuhabii! Marele sponsor militar al Hamas a fost lovit de Statul Islamic!
    Oricum, de la trei kalashnicoave nu putea lua foc tavanul… Comparabil cu Beslan – pare o provocare false flag!

    13
  36. Teroristii au declarat clar, fara posibilitate de interpretare:
    OMORAM CRESTINI. ..
    Ce tot felul de aiureli cu islam pacifist etc.
    Dupa atentatul din 7 octombrie, toti musulamani moderati, civilizati….pe care i-am auzit au salutat , sprijinit ,aplaudat actiunea barbara din Israel.
    Acum la fel, in Rusia si indiferent unde vor avea acelasi comportament.

    Da, da , da imbecilitatea liderilor woke ,globalisti, ” progresisti,ce a distrus radacinile europene a condus la astfel de situatii

    Ce sa ceri, ex: in Germania, liderii politici au legalizat canabisul, mizeria ce pute insuportabil poate fi cultivata, consumata distribuita…..Ce asteptari ai de la astfel de lideri?

    Cu siguranta ca Putin va folosii acest criminal atentat pt a justifica ori ce actiune viitoare.

    Cenzurati , cenzurati , cenzurati…
    N-avem voie sa avem alta opinie decat ce-a dictata de ” WOKE” , ” progresisti” imbecili crunti ,incapabili sa anticipeze efectele deciziilor lor actuale in timp…….

    8
  37. Nu știu dacă s-a mai postat, că nu văd mereu ultimele comentarii.
    https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/video-mi-au-spus-sa-ucid-oameni-nu-conteaza-dialog-halucinant-intre-anchetatorii-rusi-si-unul-dintre-atacatorii-din-moscova-2733613
    A apărut primul filmulete cu unul dintre teroriștii capturați.
    Cam trasă de păr, toată povestea…tare de tot!
    Părerea mea, hâc…

    10
    • opeațiune sub steag fals, UKR, SUA, UE sunt vinovații de serviciu, cățeii tocmai au spus ieri că acum sunt în război, nu mai e operațiune specială, urmează mobilizarea generală și putler/dracu știe mai ce…

      3
    • chiar daca nu i-ai prins pe atacatori tre sa livrezi ceva si imi aduce aminte de un filmulet cu isis omorand soldati rusi in siria era asa de regizat incat nu stiu cine la crezut mi sa parut facut doar pt a livra restului lumii iluzia ca rusia lupta contra isis si e si ea in randu lumii si cat de inamica este rusia cu isis,un video care sa fie citat de fiecare troll rus ,cand prin actiunile sale primordiale de-a lungul timpului isis a fost intotdeauna sprijinita de SVR si GRU

      1
    • Dacă ce susține ăla e adevărat,un mare dacă în cazul de față, metoda folosită este asemănătoare cu cea folosită în cazul Trepovei, doar că în cazul Trepovei motivația nu a fost financiară s-a bazat pe simpatia acesteia pentru cauza ucrainiană. Așa că scenariul ăla nu e chiar așa de neverosimil.

  38. Au murit o mulțime de oameni. Seamănă cu noi, sunt albi, sunt ortodocși. Da” mi se rupe! Aceeași albi erau prezenți acolo la un concert de pupat în kour țarul. Despre amărâții ăștia de prin Harkiv sau Odessa, uciși în paturile lor de rachetele orcăriei nu are nimeni empatie? Deci, sper să fie și mai multe chestii din astea, aranjate sau reale, prin orașele orcăriei. Să crape, să le fie frică, să înțeleagă că dacă ai semănat vânt, culegi furtună ⛈.

    38
  39. Romanii au nevoie sa invete ce inseamna
    ISIS si prin ei musulmanii. Straini in tarile
    europene, raman intre ei in saracie, in cartiere de ale lor, ei nu se amesteca cu
    populatia locala. Foarte usor pt o grupa
    paramilitara si fanatica ca ISIS sa se infiltreze intre ei in mod menit sa adune
    o armata locala fie prin rugaciuni la Coran produse de Caddii la moschei sau
    prin alocatii de sume de bani saracilor, miezul influentei.
    Precum am zis de cateva ori aici, sper sa nu simtiti asta in Romania dar eu cred ca
    e inevitabil fc fisa la telefon cade incet.
    produse la

    16
  40. La fel cum am scris deasupra, au facut
    Hamas la Gaza printre cei 2 milioane de
    locuitori timp de 17 ani. Nu trebuie sa uitam ca Gaza in acest timp a fost libera,
    si in loc sa ia alocatiile de bani grei si sa faca prosperitate in fasie, au sapat sute de km de tunele, au prefacut invatamantul intr o fabrica de teroristi si au cumparat arme care tecusera prin Egipt cu ajutorul ofiterilor armatei egiptene, politiei egiptene si functionarii
    egipteni care toti au luat spaga inafara de camaraderia musulmana.

    9
    • gaza , hamas , romania
      ia zi ce nu se leaga?
      hai te rog nu mai spamma pe toate articolele

      7
      • romania nu are prosperitatea israelului ca sa se aciuieze pe aici talibanii de care zici , toti cauta viata buna si toleranta la mizeriilor lor , lucru care nu il gasesti in ROU.

        5
        • N am nevoie.

          1
            • si uite asa vorbim de altceva decat despre ce e la moscova. stai lejer ca sunt pro israel. dar tu cu fiecare postare deviezi absolut totul spre alte discutii. acum mi ai dat un articol dintr un „ziar” in care primul lucru care sare in ochi e palestina.

              2
            • iti explica ceva si e greu sa intelegi comunitatea islamica in Romania este de sute de ani nu a aparut ieri,in Romania cetatenii tind sa fie propietari e greu sa construiesti comunitati compacte unde deja exista altii care detin propietatea mai ales cand esti un parlit venit cu carlinga unui tirist turc care poate fi trimis inapoi oricand ,SRI face anual 30 -40 de notificari judiciare pt expulzare pt mandate teroriste, din cauza climatului economic si social si religios nu prea raman in Romania in principal suntem tara de tranzit ,si acum compara toate astea cu situatia ta din gaza si arata-ne similitudinile ca noi e chiori si nu le vedem, cum nu vedem nici similitudinile cu germania,franta ,belgia ,olanda,italia,aa ca trolii rusi si falsi nationalisti bat moneda cu propaganda asta adusa de moscova la un nivel extraordinar in media si internet e alta treaba, nu suntem toti obligati sa o si credem

              11
              • „iti explica ceva si e greu sa intelegi comunitatea islamica in Romania este de sute de ani nu a aparut ieri”
                Nascut si traind in Dobrogea stiu asta .

                5
                • @Nicu_4 @adicontakt

                  Voua va e greu sa intelegi ca n-ati prea mers prin tarilor astora. Aia care vin si vor sa deschida scoli islamice, moschei etc etc. N-au nici o treaba cu turcaletii de prin dobrogea. Arabii si natiile aferente de arabi au complet alta cultura si alta agenda.
                  Desi se folosesc si de magrebieni si de africanii musulmani aia sunt complet second class idiots, arabii fiind extrem de rasisti contra africanilor.
                  In ziua de azi 23 martie 2024 aia inca au sclavie in tarile lor. D’aia adevarata nu basini wokeiste de prin vest.

                  https://www.statista.com/statistics/1399583/prevalence-modern-slavery-arab-states-country/

                  Cat despre africanii subsaharieni habar nu aveti ce „cultura” au. Dar ca natie suntem pe cale sa aflam la ce au inceput sa vina si p’aci.

                  https://twitter.com/mommapancakess/status/1765089608679985333

                  15
                  • Robi , cati vor sa ajunga in romania?Imi aduc aminte cand a fost vorba sa vina refugiati din siria in romania , plangeau aia cu lacrimi de crocodil ca li se dadeau cam 8 lei pe zi bani de cheltuiala, care sunt veniti sa lucreze sunt veniti fara familie , daca nu le convine locul de munca sunt pa inapoi.ce e prin vest e din cauza guvernelor de acolo ca , li s au dat ajutoare sociale locuinte si multe beneficii fara ca ei sa ridice un deget , la noi inca nu am vazut asa ceva. romanii sunt basicati ca trec tirurile ucrainiene cu cerelale pe drumurile patrieie , ia gandeste te ce ar fi daca am da ajutoare sociale „magerbienilor”?

                    9
                  • nu robi eu merg printr-un oras zilnic unde sunt de toate natiile, eu nu am ptsd de lume araba, asa ca nu vad pericole peste tot, eu vad oameni care se duc la munca dimineata la prima ora 5:00 si vin la 19:00 inclusiv citind coranul ,asa ca nu cred ca putem sa ne comparam viziunile,si desi unii nu au,eu inca am incredere in o anumita latura de profesionisti ca stiu sa ii cearna,chiar daca voi vedeti doar magariile aruncate de unii in media ca sa aiba altii ce comenta la birt

                    10
                    • Cu oameni ca tine a facut si vestul toate greselile posibile pentru ca nu intelegi absolut nimic despre ei si lumea in care traiesc ei.

                      Ei nu traiesc in live and let live si basme din astea frumoase. Au o cultura de suprematie, imperialism si dominatie. As zice ca seamana cu rusii dar n-ar fi adevarat sunt semnificativ mai medievali. Sa ti minte ca ti-a zis-o un fraier pe net cu mult inainte.
                      Lumea araba mulsumana e cu adevarat in evul mediu. Rusii sunt prin secolul 18-19.

                      17
                    • Eu nu traiesc in lumea araba tu inca traiesti

                      2
                  • „Robi
                    23 martie 2024 la 21:39
                    @adicontakt
                    Deci nu vor sa vin aici dar e plin Bucurestiul de ei….ce paradox interesant.”
                    e plin bucurestul de refugiati , imigranti care stua si o freaca pe ajutoare sociale sau de muncitori din acele tari?la mine in oras sunt 98% la sunt angajati in diferite domenii , am zis 98 ca nu am cunostiinte ca ar fi si refugiati dar nu exclud posibilitatea.

                    4
                    • @adicontakt

                      Ai dreptate dar in continuare ii bagi pe toti intr-o oala de ciorba si eu ti-am zis in mod specific de o singura natie. Am senzatia ca inca nu intelegi ce zic asa ca ti-o zic pe sleau desi nu e stilul meu in treburi d’astea.

                      Cauta sa afli ce nationalitate au imanii, mullahii care promoveaza extremismul si pe ce filiare sunt ei finantati. Ai sa gasesti la capatul firului arabia saudita, uae, qatar si kuveit. Astia sunt nationalitatile din spatele a mai toate scolilor musulmane (madrase se cheama) si finanteaza toti nenorocitii. Inclusiv in europa daca treci prin ong-urile alea si prin organizatiile musulmane extremiste ajungi la cei 3 muschetari si arabia saudita.

                      Intreaba-te asa talibanii cum au avut bani de munitii si explozibili chinezesti cand nu mai aveau control asupra campurilor de maci din afganistan ?
                      Isis vindea petrol….cui?

                      https://www.nytimes.com/2016/12/06/world/asia/saudi-arabia-afghanistan.html

                      https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/P-8-2014-007445_EN.html

                      6
                    • Si poate chiar te uiti pe ce link-uri ti-am dat si tu si Nicu.

                      Si de ce totusi doar Iran e sanctionat masiv si ceilalti sponsori de terorism nu ? Nici n-aveti idee cat de adanc merg banii lor in vest.

                      Seara buna la amandoi.

                      4
                    • robi cand o sa faci diferenta intre o majoritate care dicteaza si o minoritate tolerata si puterile in stat a fiecaruia dintre ele sa ma anunti si pe mine, mamaliga mai si explodeaza :
                      https://www.g4media.ro/istoria-conflictelor-interetnice-din-anii-90-sute-de-case-distruse-si-populatii-stramutate-in-localitati-in-care-romanii-si-maghiarii-s-au-ridicat-impotriva-romilor.html

                      crezi ca in ziua de azi isi mai permit politicienii romani asa ceva, eu cred ca nu, si ca vor face orice ca lucrurile sa nu ajunga niciodata la asa ceva ,iar pt asta nu trebuie sa tolerezi activitatile ilegale care pot duce la asa ceva ,iar pana acum SRI si judecatoriile care judeca cazurile despre care vorbim s-au achitat de datorii ,ca voi nu vedeti asta si stati cu gandu la ce au facut unde sunt majoritari sau unde autoritatile i-au tolerat in detrimentul majoritatii la orice subiect asta e alta treaba ,asa ca mai usor cu mareata amenintare jihadista din Romania ca nu e asa de mare pe cat o umfla media interesata si unii pe aici ca sa arate ca inamic comun avem cu rusii si ar trebui sa ne unim cu ei ,si nu ar trebui sa ajutam ucrainienii ca uite cum s-au unit ei cu isis sa infrunte rusia ,ca deja e narativul asta pe ici ,dar na e aruncat cu manta de iecsperti manipulatori cu niste instrumente care luate la intrebari repeta o mantra scrisa de altcineva

                      4
                    • @Nicu_4

                      Mi-ai demonstrat ca n-ai inteles absolut nimic din ce ti-am scris. Desi ti-am scris cu subiect si predicat cum sta treaba cu extremistii islamici o arzi cu ungurii, minoritati si ucraina…

                      Radicalizarea musulmanilor din vest e o problema reala si e sustinuta cu bani si influenta de niste state. Te va afecta indiferent ce face sri si politicienii de carton de la noi. Romania nu traieste intr-o bula izolata.

                      Daca tu crezi ca fundamentalismul islamic = atentate teroriste atunci chiar habar nu ai pe ce planeta esti. Este mult mai mult de atat.

                      https://ctc.westpoint.edu/on-the-horizon-the-future-of-the-jihadi-movement/

                      Am iesit din discutia asta ca nu mai am nimic de adaugat.

                      2
                    • robi tata poti citi studii peste studii americane rusesti israeliene nu se aplica la noi asta nu intelegi,ce ii mana pe aia in lupta contra rusiei israelului si americii nu ii mana in lupta impotriva Romaniei ai 30 de ani de cand ai scapat de dictatura si ai tentative de atentat facute de romani neaosi si rebeli indieni nu de musulmani din orientul mijlociu ,dar na pericolul e mare ca ai nostri e incompetenti si e vanduti si ne vor raul ca ei fac doar afaceri personale care pun in pericol tara si neamul si ar trebui sa luam arma in mana si sa scoatem afara din tara toti musulmanii de aici inclusiv aia veniti cu hoarda de aur nu

                      raspunsul tau la afirmatia mea „eu vad oameni care se duc la munca dimineata la prima ora 5:00 si vin la 19:00 inclusiv citind coranul ” e asta

                      „Cu oameni ca tine a facut si vestul toate greselile posibile pentru ca nu intelegi absolut nimic”

                      ce ar trebui sa inteleg ca ala trebuie expulzat ca citea coranul,sau ca autoritatile romane l-au primit in tara au gresit si eu trebuia sa iau initiativa si sa ii tai gatu cu cutitu si sa il arunc afara din autobuz si sa il ard si dupa sa ii omor familia ca mai mult ca sigur e un terorist ,si atunci babelor care la prima ora stau cu cartea de rugaciuni ortodoxe sau penticostale in fata ce ar trebui sa le fac ,aa stai nu e coran ,un sfat frustrarile pastreaza-le pt tine nu le mai propaga pe aici ca altceva decat un indemn la intoleranta asa mai mascat nu vad in postarile tale ,la fel si la faza cu ucrainienii desigur pt binele comun
                      si ai s o incetam

                      3
                • @adicontakt
                  Subscriu!
                  Ca fapt divers, un băiat de-al meu, de origine tătar, si musulman pe deasupra, a salvat viața unui general american si a altor câțiva americani și români, ucigând 3 talibanezi și rănind un al patrulea, în 2015, pe lângă KAF. Fără nici un regret, pe bază de religie.
                  Bineînțeles că americanii i-au dat 2 decorații, iar ai noștri…i-au strâns mâna la ușă.
                  Părerea mea, hâc…

                  17
                  • @sharky

                    Nu ma refer la turci,tatari, bosnieci sau alte natii am zis ispre de arabi. In acelasi timp inteleg ca sunt oameni si oameni peste tot dar mai conteaza si proportiile. Iar la arabeti majoritatea vor sharia, suprematia arabilor si alte idei ultranationaliste si extremiste.
                    Daca tot ai adus vorba zi-ne de afgani.
                    Cum erau majoritatea afganilor ?

                    10
                    • @robi
                      Referitor la prima parte, încearcă prin zonă să facă ceva valuri, arăbeții, kurzii și alți venetici d-aștia, dar îi calmează repede comunitatea locală, nu au priză.
                      Asta o știu din mai multe surse.
                      Referitor la afgani…oameni bătuți de soartă, care încearcă să supraviețuiască fiecărei zile. Ziua erau prieteni cu noi, noaptea cu talibanii. Ei erau oanenii locului, noi, de la Alexandru cel Mare încoace, invadatorii.
                      Hogea avea cea mai mare influență în sat, peste bătrânii satului.
                      Când mergeam la ei, la shura, erau gazde ospitaliere.
                      Când venea noaptea, plantau DEI-uri și lansau mizeriile alea de 107 mm, ochiometric.
                      Dacă nu le făceau, le omorau talibanii toată familia.
                      În chinuri, nu așa, un glonț în cap, și gata. Tinerii erau dornici să intre în armată, ca să-și întrețină și protejeze familia și satul. Acolo.se învârtea loialitatea lor, statul era o noțiune abstractă pentru ei.
                      Copiii erau prietenii noștri, ne trăgeau de atenție î totdeauna când eeau DEI-uri prin zona lor. Știau că și noi suntem prietenii lor, și le dădeam întotdeauna apă, sucuri, dulciuri, ce aveam la noi. Cel mai mult se bucurau de pixuri și caiete, să învețe să scrie.
                      Referitor la asta, ca o paranteză, azi am văzut ultimul episod din Masters of the Air, și când am văzutt faza cu zborul umanitar, când pregăteau și lansau mâncare copiilor din Olanda, mi-au dat lacrimile.
                      Mi-am adus aminte cum.făceam noi misiunile cu caracter umanitar și medical, și pregăteam cadouri pentru copiii din Afgha și Iraq. Fugeau săracii copii câte 3-4 km după patrula noastră, până în satul unde aveam misiunea, să fie siguri că primesc și ei ceva.
                      Oricum primeau, că le aruncam din TAB-uri, Humvee-uri sau MRAP-uri, depinde cu ce eram, dar fugeau așa, cu poalele cămășii în dinți, și adunau acolo tot.
                      Te rog să mă crezi, când îi aud pe retarzii de serviciu că se plând de condițiile din România, i-aș trimite o săptămână acolo, în Iraq, Afgha, whatever, să vadă cu adevărat ce înseamnă greutățile vieții, când știi că te-ai trezit, dar nu știi dacă apuci noaptea, și totul e din voia lui Allah. Vorbesc despre ei, despre afghani, nu de noi.
                      Sau, să vezi cum e când blochezi o intersecție ca să-ți treacă coloana, vezi un copil de 10anirâzând, îl chemi să-i dai o Coca-moca, și copilul îndreaptă un pistol spre capul tău, râzând. Ne-am blocat toți 4, eu cu dreapta pe armă mă uitam la copil, și cu stânga întinsă cu cutia de Coca spre el, ceilalți băieți au încremenit și ei, coloana a trecut, copilul a luat cutia de suc, a bagat pistolul in buzunar, și a plecat.
                      Lecție învățată: să nu ai încredereîn nimeni, niciodată!
                      Când îi văd pe polițiștii șijandarmii noștricum fac filtre, relaxați, îiiau în carabină direct, și le povestesc amintiri.
                      De asta am făcut și postarea aia atunci, cu textul postat de prietena aia din Irlanda, să trag retarzii de atenție că România e o țară sigură, și serviciile chiar își fac treaba pe felia asta, dar idioții au înțeles că făceam reclamă la imigranți.
                      Și gata, că iar mă înjură lumea.
                      Părerea mea, hâc…

                      51
                    • @sharky
                      Apreciez raspunsul

                      7
                    • nu inteleg comparatia noastra cu afganistan si alte zone de razboi.
                      una este o reactie normala de compasiune si durere in cazul relatat si alta e treaba cu romania si dorinta noastra de civilizatie si dezvoltare.
                      eu ma compar cu vecinii din ue-nato nu cu abhazi,turkmeni,ceceni,afgani,rusi,indieni,chinezi,etc,samd.
                      intodeuana o sa fie mai rau la unii dar asta deja devine o scuza sa acceptam anumite practici si situatii de dragul unor frici mai mult sau mai putin inchipuite care servesc de minune celor intersati sa fie vesnici la butoane.

                      7
  41. @Dov, care e parerea israelienilor vis a vis de atentat ? Ma refer la oamenii obisnuiti nu la oficialitati…

    2
    • Plang ca au murit rusi nevionavati. Ai vazut sa expluzeze israelul pe Sor ?Oligarhii rusi o ard in israel ca la monaco ,banul spune tot.

      14
    • Israelul e ocupat cu ostatecii din Gaza,
      Rusia nu e la atentia principala. Ce am scris aici mai sus, cam asa este opinia
      la noi. E pacat de fiecare viata.

      4
      • „Israelul e ocupat cu ostatecii din Gaza,”
        Ramaii la subiectul asta.
        „E pacat de fiecare viata.” chiar si terorista ? palestiniana?

        6
      • Nu inteleg dece a oprit Netanyahu ofensiva cand mai avea in pas. Hamas se reorganizeaza, umfla cifra mortilor si castiga aliati. Sau astepta sa moara aproape toti ostatecii ? Treaba putea fi terminata de 2-3 saptamani si nu mai apuca nici Biden sa va ceara sa nu intrati in Rafah.

        12
        • Ca Biden s a iepurit de alegeri. Democratii
          l au infricosat si l a amenintat pe Netaniahu.
          Trebuie inca un subiect aici pt debateri de la
          noi. Adminii……..

          4
          • @Dov, deja trolezi la greu orice subiect de pe aici. Am inteles cu totii subiectul tau legat de palestinieni si factiunile fundamentaliste, dar incearca sa intelegi ca pe aici noi nu suntem foarte interesati de acestea.
            Pentru noi, cei din RO, politica rusa de expansiune si mesajele liderilor europeni despre o viitoare confruntare sunt 100X mai ingrijoratoare decat tot ce ne spui pe aici legat de islamisti si palestinieni. Pentru o cvasi majoritate a romanilor faptul ca acolo exista un razboi este cam 50/50 vinovatie. Ca unii palestinieni sunt nebuni si criminali este real si nu contesta nimeni asta, dar sa nu ne spui ca a bombarda un oras cu oameni in el un act umanitar ca ne jignesti inteligenta.
            Bibi al vostru si chiar precedentul PM au facut tot posibilul sa nu-i deranjeze pe rusi, pentru ca in Israel partidele ednicilor rusi (inigranti din anii 90) sunt foarte puternice si pot inclina balantele puterii.
            Legat de palestinieni, faci pe aici o grava si intentionata eroare (si stii bine ca o faci), confundand arabul palestinian care munceste pe rupte in tara voastra cu niste dezaxati, pierde vara inculti si spalati pe creier. Faptul ca exista categoria 2 nu va da dreptul sa radeti de pe fata pamantului un judet cu o populatie cat Croatia, cu civili carora le refuzati dreptul (Carta ONU) refugierii in celalat teritoriu administrat de palestinieni. Pana si rusii in Ucraina au lasat culoare si au asteptat sa se evacueze populatia.
            Daca te uiti, tot episodul seamana foarte mult cu al doilea conflict cecen, niste dezaxati fac atentate oribile, dupa care marea armata riposteaza si niveleaza pana la cota 0 o tara. Ar fi culmea sa apara peste 20 de ani si un Litvinenko israeleian.
            Asa ca mai usor cu elanul…

            29
            • @ADR
              Doar o persoana care nu intelege prea bine legaturile Rusia-Iran-Siria-Coreea de Nord-Hezbolah-Hamas (ca sa nu ma duc mai inapoi in timp la legaturile URSS cu dusmanii Israelului), poate considera conflictele din zona ca fiind complet separate de Rusia vs. Ucraina/vs. Occident.

              9
              • daca ai acest nick ar trebui sa stii ca „Orice este necunoscut este considerat (de unii) un miracol sau o conspiratie”
                Poate nu stiai, dar palestinienii nu au avut relatii prea bune cu sovieticii (au fost si ceva ostateci…cu final neasteptat)
                RSR avea relatii mult mai cordiale decat URSS.
                Supraestimezi mult puterea globala a rusilor daca ai vorbi despre influenta persilor in Peninsula Araba sau a chinezilor in Africa ai avea dreptate.

                3
                • @ADR
                  Eu vorbesc despre relatiile recente Rusia-Iran-Siria-Coreea de Nord-Hezbolah-Hamas.
                  Stiai ca nord coreeni erau implicati in situl nuclear sirian bombardat de Israel prin 2007 (daca nu gresesc anul fix)?
                  Aceiasi nord coreeni care ii ajuta pe rusi impotriva Ucrainei acum.
                  De iranieni ce sa mai vorbesc… fac multe impotriva Israel, si ii ajuta si pe rusi. Iar Israel ii loveste unde poate.
                  Israel a luptat impotriva URSS si aliatilor regionali ai URSS mai mult si mai abitir decat a luptat Romania impotriva URSS in vremurile alea.
                  In Romania se face mare caz de momentul 1968 dar Israelul distrugea puterea militara a aliatilor regionali ai URSS si nu ezita sa doboare si piloti sovietici (vezi Operatiunea Rimon 20) aproximativ pe vremea aia. Deci nu exagera prea mult ca Israel e pro-rusi.

                  7
                  • A vrut sa spuna ca RSR avea relatii mai bune cu palestinienii decat URSS. Oricum Ceasca avea relatii bune cu toti retarzii planetei.

                    2
                  • Daca vrei sa te consideri analist ar trebui sa stii ca presupunerea si generalizarea sunt boalile cele mai grave ale cunosterii.
                    Concret, Israel are propriile interese, lucru spus public de foarte multe ori pe parcursul multor ani. Au declarat public de foarte multe ori ca sunt neutrii fata de Rusia si Ucraina.
                    Ca in jurul unor interese comune se creaza o preudo alianta Rusia-Iran-Siria-Coreea de Nord este un fapt, dar asta nu inseamna automat ca Israel (aliat US) este oponentul acestora, din contra, ei incearca sa pastreze in zona un echilibru favorabil si de aceea au declarat public ca nu vor leza interesele ruse din Siria ci doar pe cele iraniene.
                    Eu cred ca @Dov iti poate explica cel mai bine cate influenta au partidele etnicilor rusi, eu pot spune ca in anii ’90 au primit foarte multi imigranti din fostul spatiu URSS.

                    3
                    • @ADR
                      „Israelul are propriile interese si a declarat ca e neutru in ce priveste Ucraina vs Rusia”

                      Asa si?
                      Israelul e in patratica lui si isi face treaba acolo.
                      E foarte bine daca Israelul e neutru dar isi vede de treaba capacind Hamas, Hezbolah, Siria, garzi iraniene si alti bizari de genul asta. Astia nu sunt prietenii Occidentului indiferent de cat de pseudo e deocamdata alianta lor cu Rusia. Deci Israel e in echipa buna si joaca pentru ea, pe postul alocat lui.

                      6
            • Am cateva raspunsuri pt tine,
              dar Analistul a conclus un raspuns
              pt tine cat mai se poate de fin.
              Ca sa intelegi problelema vezi
              copilul cu AK47 …..Acei copii sunt
              Hamas actual dar si cu AK47 ,
              cumsanu, Rusesc. Copilul nu tine
              RPG in mana, tot Rusesc fc e greu.

              7
            • Stimate ADR,cred ca ai o problema serioasa cu ochii.Razboiul asta se poate termina maine daca Hamas elibereaza ostaticii si isi asuma responsabilitatea grozaviilot comise pe 7 Octombrie amul trecut.Cum vad ca dumneata vezi doar intr-o parte ma gandesc ca ar trebui sa mergi la un oculist.Si nu’s de ce,dar am senzatia ca daca ti-ar umbla v’un doctor la ochi,ar vorbi ruseste.Zic si eu,nu dau cu parul.

              4
  42. Pe conturi se pomeneste numele lu Rustam Ajiev ,cine este si ce legatura are cu statu islamic explica articolu.
    https://m.jpost.com/international/article-728127

    1
  43. https://x.com/EuromaidanPR/status/1771536651732300219?s=20

    Hmmm….se pare ca deja e sters.

    Am downloadat filmuletzul: unul din mortii intinsi pe jos in saci negrii, fuma linistit dintr-un sac negru.

    Adminii….cum pot sa incarc filmuletzul aici???

    4
  44. Mie mi-a placut aia : primii Cecenia ”Nu am fost noi ! ”
    Ucraina ” n-am fost noi ” ,
    America ”e ISIS ”
    Europa ”E isis ”
    Isis ” am fost noi ” ,
    putler ” e ucraina ”
    Pana la urma e clara complicitatea FSB …i-au lasat sa intre sa faca ce vor , le-au dat si arme care se zice ca sunt doar idotarea armatei ruse si i-au lasat sa plece . De fiecare data cand putler a avut nevoie sa introduca vrero lege antidemocratica sau sa porneasca un razboi , a apelat la ”teroristi ” . Chiar venirea lui la presedentie a fost pe fondul unui ”atentat terorist ” pus la cale de FSB pt. a-i da sprijinul de a reinvada si distruge capitala Ceceniei . Si atentatul asta vine foarte convenabil exact dupa ce pescov zice ca e in sfarsit razboi si vor sa faca 2 noi armate de 300 de mii de oameni
    Probabil acum se asteapta mobilizarea generala

    11
  45. Și ca să înțelegeți cum au fost obținute toate mărturiile celor prinși
    https://x.com/nexta_tv/status/1771930812272779392?s=20
    „Discharges are released through wires, which are connected to the captive by the fingers, ears or genitals, also for better effect the captured militant should be poured with water,”
    Asta după ce unuia i-au tăiat urechea și l-au obligat să și-o mănânce

    5
    • oricum nu asa de dur ca ucraineienii aia din 2014 cu ochii scosi si castrati

      10
      • păi asta e începutul ,,interogatoriului”, doar ca să afirme că au legătură cu UKR, urmează alt ,,interogatoriu” în care vor afirma că au fost plătiți de CIA, hrăniți de UE, etc, iar în final vor încerca să evadeze, deci inevitabil….

        9
    • Eu nu as paria ca sunt aceasi cu cei care au lovit mall ul. Dupa un atac terorist de genul in rusia iti trebuie ceva iq mic sa te lasi prins in viata de fortele de securitate ruse…

      6
  46. 5000 euro ,cam atat costa un part-time de cateva minute de imprastiat gloante…

    4
  47. https://x.com/wartranslated/status/1772325867491840473?s=20

    Putin says he wants to know who ordered the Crocus City Hall attack. He says the US is trying to convince the world it wasn’t Ukraine.

    ….o caricatura cit o mie de cuvinte
    https://x.com/humor_right/status/1772332023698333846?s=20

    …era o filmare pe twitter (care apoi a fost stearsa) si care nu o mai vad…in care erau filmati zeci de morti in saci negrii, bandajati, intinsi pe jos, unul linga altul in holul unui spital sau asa ceva, de la Crocus Hall…si intr-o margine, dintr-un sac spart se vedea un cap blond, un tip viu care fuma linistit, intins pe jos. Actoria e stresanta chiar si pentru fesebisti.

    3
  48. https://x.com/banderafella/status/1772687863794004242?s=20

    Spotting FSB agents at Crocus Hall?

    https://x.com/igorsushko/status/1772699869708267908?s=20

    Russian police officer with a K-9 calmly walks away as people run past him during the Crocus City Hall massacre… Not a single regime enforcer was even injured in the terror attack that now appears to have killed around 200 civilians in Moscow.

    https://x.com/nexta_tv/status/1772662206489841905?s=20

    The dictator of #Belarus has introduced more confusion into the Kremlin’s already confused version of the terrorists’ escape.
    As soon as there was information from the security services that the car with terrorists was moving in the direction of Bryansk, it was agreed that Belarus would block its part of the direction of the likely movement of criminals, and the Russian side – its own. They saw that. That’s why they turned away and went to the section of the Ukrainian-Russian border,” said the dictator. Thus, #Lukashenka questioned the Kremlin’s unlikely version that the terrorists were moving to a pre-opened „window” on the border with #Ukraine.

    https://x.com/jurgen_nauditt/status/1772645082790858992?s=20
    FSB snipers were in „Crocus” at the time of the attack and may be involved in the organization of the terrorist attack, – Russian oppositionists Analyzing photos and videos from the network, they claim that it was the Russian special services that organized the terrorist attack.

    1
  49. capatu satului

    articolu de mai jos, in ultima parte, ne aduce mai aproape
    https://ziare.com/suspect/suspect-arestat-atentat-moscova-kirgizstan-acuzatii-ucraina-1860574

    2 dintre criminali au stat o saptamana pe la turci,
    inainte de genocidu de la moskva,
    probabil pt pregatire,
    nu intamplator turci au facut mai multe arestari la randu lor, cu tovarashii si prietenii criminalilor – mult mai multe arestari decat in Tadjikistan si Kargastan,

    pe de alta parte, contrar multora din opiniilor de mai sus,
    cred ca este posibil ca criminali radicalizati sa urmareasca ca dupa moskva, sa ajunga la bielorusi sau ucrainieni,
    pt ca la bielorusi si ucranieni sunt multe arme,
    arme cu care se poate actiona asupra urmatoarelor tinte avute in vedere de prea credinciosi radicalizati,
    tinte spre restu Evropei si al grobului,
    ca nu se satura asa usor setea de sange a unor criminali impinsi din spate de altii redusi mintal,
    musulmanii radicalizati este posibil sa aiba legaturi pe la turci,
    iar legaturle lor este posibil sa stie urmatoarele tinte,

    2
  50. Poate să-mi explice cineva două lucruri :
    – de ce femeia aia din Parlamentul României cu alură și miros de hipopotan nu stă la închisoare ?
    – este o obligația pentru unii ambasadori să poarte uniforme de portari de hotel ?

    6
  51. https://evz.ro/crocus-mall-printr-o-maskirovka-ridicola-putin-transforma-o-tragedie-in-comedie-burlesca.html

    Avertismentul din 7 martie al Ambasadei SUA în Federația Rusă, privind iminența unui atac terorist la Moscova, constituie „un șantaj care vrea să ne intimideze societatea” – a comentat președintele Putin, cu trei zile înainte de atacul din Crocus City Mall.

  52. capatul satului

    surprize, surprize,
    nu ca noi am fi mai buni,

    dar s-a descoperit ca unii atentatori/criminali din Daghestan cu fapte mai recente aveau tatal cadru de nadejde in partidul lui putin
    https://www.libertatea.ro/stiri/cine-este-politicianul-din-partidul-rusia-unita-arestat-in-legatura-cu-incidentele-armate-din-daghestan-doi-dintre-fiii-sai-implicati-in-atacuri-4935136

    acuma asteptam sa iasa putinu rusesc la televizor sa ne spuna ca ca ucraineini l-au numit pe asta șef al raionului Sergokalinsk din Daghestan, ca nu se poate ca ruski mir sa produca asa ceva,
    ca nu se poate ca putin si acoliti lui sa numeasca tradatori in functie,

    la rusi tot ce face conducerea este o minume imparateasca, ca are grija patriarhu lor,
    crima, omoru, violu si restu sunt asa niste detalii daca ai aprobare inclusiv de la patriarh,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *