NATO si ivanii

 

Su-24-intercepted

                                     Su 24 Fencer „luat la ochi” de un F 16 norvegian

Imaginile din videoclipul de mai jos au fost facute publice de catre RNoAF (Fortele Aeriene Regale Norvegiene) in perioada cand avioanele sale F 16 au fost dislocate la baza aeriana de la Siauliai – Lituania.

Incepand cu 1 mai norvegienii asigura serviciul de politie aeriana in spatiul aerian al celor trei state baltice si se vede treaba ca au avut ceva de facut.

Asadar imaginile au fost “luate” cu sistemul de achizitie a tintei de pe F 16 si arata: A-50 Mainstay (un fel de AWACS rusesc care are la baza avionul Il 76), un avion-spion Il 20 Coot si un Su 24 Fencer.

The Aviationist

11 comentarii:

  1. ieri a mai picat un Su 24, si la cum cade petrolul zilele astea vor avea mari probleme cu intretinerea imensei flote aeriene…

  2. Rusii au oprit la sol si flota de mig 29 dupa vreo 4 accidente. Tu95 e deja la sol…in curand or sa scoata biplanoarele sa mai zboare

  3. Rușii or sa rectiveze I 16 Rata sau Iak 1. 🙂
    Și or să strige „uraaaaaa. Za putina! „

  4. Si totusi,F-16 inca le mai da frisoane ivanilor si nu numai lor.

  5. Daca pica Su24 cand era escortat de F16 urla taica Putin ca NATO e agresor si i-a doborat cutia zburatoare cu o noua arma ce afecteaza psihicul mujicului zburator…:)

  6. Niste bufoni infrunte cu si un mai mare bufon ! „mister” Putin !

  7. semne mai mult decat evidente a declinului post sovietic.

  8. Am si eu o intrebare. Oare in acest timp cite avioane americane au luat contact dur cu solul ? Cel putin un F-16 s-a prabusit chiar astazi intr-o coliziune cu un Cessna.
    Va mai vedeam cum ***** de placere ca motorul unui PAK-FA a luat foc,fara sa amintiti ca virful tehnicii americane F-22 a avut cel putin 6 „crash down”,dintre care inclusiv al doilea prototip YF-22.
    Pe linga asta jumatate din prototipurile F-117 s-au prabusit,adica 6.

    • Dar hai să comparăm câte avioane zboară rușii în intervalul X ( cu un număr y de ore efectuate) și câte americanii. Și să calculăm rata pierderilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *