Northrop Grumman – E-2D Advanced Hawkeye

Northrop Grumman – E-2D Advanced Hawkeye – Airborne Early Warning Aircraft:

 

 

 

16 comentarii:

  1. Macar asa sa avem si noi .

  2. Salutare…da ar fi foarte bine venit acest tip de avion pt noi…macar 4-5 bucati

  3. Advanced avansat da celula .. e de pe cand mergeam io l;a scoala primara!!!

  4. Si eu zic mai degraba Spartan.
    In primul rand, n-ai de ce sa folosesti o platforma atat de mare cand Spartanul e perfect. Bate de departe E2-ul ca raza, autonomie si spatiu. Poti sa lucrezi si cu doua echipaje, in schimburi.
    E2-D iti zboara 2700km si sta in aer 6 ore in timp ce C27J zboara 4260km cu 6 tone incarcatura (iti intra aici tot echipamentul, echipajul si amenajarile) si sta in aer 10 ore.
    In al doilea rand, platformele C-130 sunt mai putine si poate-ti trebuie si la alte treburi potrivit capacitatii lor.
    In al treilea rand, C-130 sunt platforme mai batrane si nu vreau sa ne trezim ca, dupa ce am facut conversia, retragem avionul ca are probleme de batranete.

  5. Sau as monta radarul pe un A-10 modificat ……….
    Echipajul ar sta la sol iar avionul ar trebui sa aiba un bloc de transmisie a datelor de la radar direct la operatorii de la sol.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *