stiu. dar ca merg pe platforme similare de unde si costurile mici de exploatare.de asta intreb daca ei vin cu amandoua la pachet sau le pot desparti,oferta separat.
Ce fraieri .. in loc sa ia un Venom pro OH-58 F/X Kiowa Block II sau Bell-407 GT/MR cu care pot sa transporte si lazi de bere si sa lupte ei cumpara eciocptere de atac !
A da. Imi aduc aminte – o sticla de votca ocupa mai putin loc decat o lada de bere …
Dacă Bell face ceea ce zice nenea asta în Polonia pe viitor,
și Airbus îngroapă IAR, noi pe tragem de „momițe”?
Că așa am o impresie că dacă nu aveam atâția idioți eram de mult peste Polska,
rememorând toate ocaziile aruncate la coș cu grație…..
Nu pricep de ce nu fac naibii un program cu Bell pt elicoptere de atac , pt ca chiar e nevoie și de așa ceva, si Airbus pe transport, măcar ai doua „ateliere” în loc de unul.
Dar noi nu, tot cu ouăle toate în același coș!
Noi nu avem guvernanti prosti ci doar guvernati dezinteresati de bunul mers al tarii si care isi urmaresc doar propriul interes meschin, sa agoniseasca cat mai mult, material, in perioada cat se afla la guvernare.
E mai comod,sa fi supus si lipsit de griji,decat sa- ti impui punctul de vedere,in fata unei puteri economice si militare,asa cum fac Polonezii….mafiotii din politica romaneasca,nu vor sa-si riste pozitia!!!
vedeti ca exista si subtitrare in Romana acolo la rotita aia dintata dati clic pe ea si va duceti la subtirarae unde scrie Poloneza iarasi dati clic unde scrie traducere automata si dati in jos pana dati de Romana 🙂 pentru cei ce nu stiu
Io cred ca amerlocii nu ne mai propun nimic, ca au vazut ca nu au cu cine, asa ca sa traiasca IAR ca nu mai vedem altele sau poate doar unele hamalite mai intai de UN prin Africa da platite de noi.
Bell in Romania la IAR Ghimbav…………..un vis frumos dar nerealist. Si asta nu pentru ca fata(IAR) nu e dorita de petitor, insa tac-su, un bubos betiv si prost(statul roman prin conducatorii sai), a decis ca fata lui nu e de dat la straini. Bine, e de dat, dar nu la americani si nu de tot. Doar in concubinaj si doar cu ora. A gasit un frantuz rarait de vre doar sa o ‘frece’ si sa o puna la munca de jos. Dupa un f**** ca-n filme, poate fata sa treaca la ale casei, curatenie, mancare, dina stea. Apoi, seara…..cand ajunge nevasta frantuzului acasa, fata saraca, pleaca la tac-su acasa ca mai are si pe acolo alte treburi. Si f**** si cu banii luati! 🙁 Cam asa vad eu treaba asta cu IAR Brasov, Bell si Airbus. Un fel de manage a trois, unde fata e mereu ‘arsa’ si ramane tot singura, dar cu multa experianta de viata in carca! Pana la urma o sa ajunga o baba urata si nevruta de nimeni, nici macar pentru viol!
Tocmai am auzit la radio ca Bell a facut o oferta Romaniei – de a fabrica la IAR Ghimbav elicoptere Viper, daca Romania vrea sa achizitioneze astfel de elicoptere. se amintea la stiri inclusiv de necesitatea ca Romania sa-si innoiasca flota de IAR 330.
Daca americanii baga bani aici lucrurile vor fi OK. Daca vom vedea ca-si retrag afacerile – inseamna ca lasa locul pentru altcineva.
Nu zic nu. Doar ca azi era la stiri la DigiFM. Or fi fost in criza de alte stiri si au bagat de umplutura sau chiar s-o fi reluat subiectul pe undeva n-as putea sa zic.
Si asa, avem o batista pe tambal pentru:
– cine modernizeaza fregatele
– ce se intampla cu transportoarele alea
oare ar veni doar cu cobra sau merg in tandem cu amandoua la negocieri?..mai ales ca noi o sa mergem cu airbus pe partea de transport.
Super Puma şi Venom se adresează unor necesităţi diferite.
stiu. dar ca merg pe platforme similare de unde si costurile mici de exploatare.de asta intreb daca ei vin cu amandoua la pachet sau le pot desparti,oferta separat.
Ce fraieri .. in loc sa ia un Venom pro OH-58 F/X Kiowa Block II sau Bell-407 GT/MR cu care pot sa transporte si lazi de bere si sa lupte ei cumpara eciocptere de atac !
A da. Imi aduc aminte – o sticla de votca ocupa mai putin loc decat o lada de bere …
Corect nea Ghitza.
Dacă Bell face ceea ce zice nenea asta în Polonia pe viitor,
și Airbus îngroapă IAR, noi pe tragem de „momițe”?
Că așa am o impresie că dacă nu aveam atâția idioți eram de mult peste Polska,
rememorând toate ocaziile aruncate la coș cu grație…..
Nu pricep de ce nu fac naibii un program cu Bell pt elicoptere de atac , pt ca chiar e nevoie și de așa ceva, si Airbus pe transport, măcar ai doua „ateliere” în loc de unul.
Dar noi nu, tot cu ouăle toate în același coș!
Noi nu avem guvernanti prosti ci doar guvernati dezinteresati de bunul mers al tarii si care isi urmaresc doar propriul interes meschin, sa agoniseasca cat mai mult, material, in perioada cat se afla la guvernare.
Erata
Noi pe cine tragem de „momițe”?
E mai comod,sa fi supus si lipsit de griji,decat sa- ti impui punctul de vedere,in fata unei puteri economice si militare,asa cum fac Polonezii….mafiotii din politica romaneasca,nu vor sa-si riste pozitia!!!
vedeti ca exista si subtitrare in Romana acolo la rotita aia dintata dati clic pe ea si va duceti la subtirarae unde scrie Poloneza iarasi dati clic unde scrie traducere automata si dati in jos pana dati de Romana 🙂 pentru cei ce nu stiu
Io cred ca amerlocii nu ne mai propun nimic, ca au vazut ca nu au cu cine, asa ca sa traiasca IAR ca nu mai vedem altele sau poate doar unele hamalite mai intai de UN prin Africa da platite de noi.
Bell in Romania la IAR Ghimbav…………..un vis frumos dar nerealist. Si asta nu pentru ca fata(IAR) nu e dorita de petitor, insa tac-su, un bubos betiv si prost(statul roman prin conducatorii sai), a decis ca fata lui nu e de dat la straini. Bine, e de dat, dar nu la americani si nu de tot. Doar in concubinaj si doar cu ora. A gasit un frantuz rarait de vre doar sa o ‘frece’ si sa o puna la munca de jos. Dupa un f**** ca-n filme, poate fata sa treaca la ale casei, curatenie, mancare, dina stea. Apoi, seara…..cand ajunge nevasta frantuzului acasa, fata saraca, pleaca la tac-su acasa ca mai are si pe acolo alte treburi. Si f**** si cu banii luati! 🙁 Cam asa vad eu treaba asta cu IAR Brasov, Bell si Airbus. Un fel de manage a trois, unde fata e mereu ‘arsa’ si ramane tot singura, dar cu multa experianta de viata in carca! Pana la urma o sa ajunga o baba urata si nevruta de nimeni, nici macar pentru viol!
Acum 20 de ani am inceheita o intelegere cu Bell.
Dar regimul care a urmat a reusit sa scape de Bell …
pai ala nu e tata,e peste toata ziua?
Polonezii vor lua AH-64E, dar e bine ca are si Bell oferta, poate obtin un pret mai bun la Guardian.
eu cred ca afacerea cu texanii poate lua forma mai ales ca avem cu ce veni in negociere(IAR ghimbav)
Sa facem Duster cu Airbus si Mustang cu Bell ar fi o treaba! Parca ar mai iesi soarele si pe ulita noastra! 🙂
Daca tot vrem elicopter de lupta, dedicat atacului la sol, de asa ceva am avea si noi nevoie.
Tocmai am auzit la radio ca Bell a facut o oferta Romaniei – de a fabrica la IAR Ghimbav elicoptere Viper, daca Romania vrea sa achizitioneze astfel de elicoptere. se amintea la stiri inclusiv de necesitatea ca Romania sa-si innoiasca flota de IAR 330.
Daca americanii baga bani aici lucrurile vor fi OK. Daca vom vedea ca-si retrag afacerile – inseamna ca lasa locul pentru altcineva.
Citeste prima parte a noutatilor de la BSDA, oferta nu e de acum ci de cateva luni bune:
http://www.rumaniamilitary.ro/bsda-amanunte
Nu zic nu. Doar ca azi era la stiri la DigiFM. Or fi fost in criza de alte stiri si au bagat de umplutura sau chiar s-o fi reluat subiectul pe undeva n-as putea sa zic.
Si asa, avem o batista pe tambal pentru:
– cine modernizeaza fregatele
– ce se intampla cu transportoarele alea