Patronul Hexi Pharma, Dan Condrea, a decedat azi, într-un accident de mașină.
Postul România TV susține că acesta a fost identificat după actele găsite în mașină. Condrea ar fi intrat cu mașina într-un copac.
Pe 10 mai, Condrea s-a prezentat la Parchetul General pentru a fi audiat în scandalul dezinfectanților din spitale, după dezvăluirile echipei de investigații a Gazetei Sporturilor.
Pentru mai multe detalii despre scandalul dezinfectanților, citiți articolele de pe tolo.ro:
Cele 23 de părți ale investigației:
- Episodul 1 » Statul român nu verifică niciodată în laborator dezinfectanții din spitale. Rețete din fabrica celui mai mare producător arată că antisepticele sunt diluate!
- Episodul 2 » Ei produc, ei se controlează și Ministerul Sănătății se face că nu le găsește sediul!
- Episodul 3 » Am făcut probe de laborator: dezinfectantul folosit în 2.000 de săli de operație din România are o substanță activă diluată de 10 ori!
- Episodul 4 » Mincinos cu acte! E-mailul care arată că patronul detergenților diluați își plătea datoriile din banii laboratorului unde făcea analizele
- Episodul 5 » Document: Controlul dezinfectanților cerut de ministrul Achimaș este gîndit chiar de către omul a cărui Asociație a fost sponsorizată de Hexi Pharma
- Episodul 6 » De ce dilua Condrea dezinfectantele de 10 ori?! Fiindcă își vindea lui, printr-un off-shore, substanțele active de 7 ori mai scumpe!
- Episodul 7 » În 2012, DNA, Parchetul și DIICOT l-au avut în mână pe Condrea, dar au închis urmărirea penală fără ca măcar să-l audieze!
- Episodul 8 » Cine se ocupă de dezinfectanții și de arhivele spitalelor: rackeți, evazioniști și un hacker condamnat la 11 ani de închisoare pentru că a devalizat bursa
- Episodul 9 » Spitalul de Copii din Galați a retras pe furiș Hexio-Scrub și Clorhexin. De ce a cerut Parchetul secretizarea rezultatelor? Autoritățile au cedat: lista devine publică. Ne-au mințit! Sînt 50 de spitale, adică 20%
- Episodul 10 » În plină criză de încredere, ministrul Achimaș a mințit și a manipulat! El a raportat 5%, dar a uitat să spună că sînt 50 de spitale cu probleme. Oamenii sînt internați în spitale, nu în bețigașele de probe!
- Episodul 11 » SRI a știut de loturile Hexi cu probleme și de licitațiile trucate în favoarea liderului mondial Anios. SRI: „Am informat decidenții legali despre calitatea necorespunzătoare a dezinfectanților!”
- Episodul 12 » Frankfurter Allgemeine Zeitung despre criza dezinfectanților din România: ”Cercetările de luni de zile ale jurnaliștilor de la Gazeta Sporturilor au descoperit o bombă bacteriologică precum într-un film interpretat de Orson Welles”
- Episodul 13 » Liderul mondial Anios a dat în judecată Ministerul Sănătății pentru că a acoperit dezinfectanții diluați de la Hexi Pharma!
- Episodul 14 » Lecție plătită cu vieți: statul român a finanțat din bani publici Unilab, dar cel care pune azi pe biroul premierului Cioloș primele 16 teste de concentrație este tot laboratorul uitat Icechim!
- Episodul 15 » 5% x 20 de milioane de pacienți = 100% risc
- Episodul 16 » 18 rezultate din toată țara confirmă diluarea dezinfectanților Hexi! Dr. Cîrstoveanu invocă un experiment: ”Parcă suntem în laborator”. Director Terapia Cluj: ”Sunt iresponsabili medicii care susțin că medicamentele sunt falsificate!”
- Episodul 17 » Investigația jurnalistică Hexi Pharma trece granița! Synevo, cea mai mare rețea de centre de analize din țară, a folosit dezinfectanți diluați în România, dar și în 10 orașe din Bulgaria!
- Episodul 18 » DNA audiază martori și se pregătește să deschidă un dosar pe corupția Hexi din spitale. De ce nu convoacă Parlamentul conducerea SRI ca să aflăm ce-i cu informările?
- Episodul 19 » Șeful Comisiei SRI din Parlament: ”Garantăm cetățenilor că vom spune ce a făcut SRI în problema infecțiilor și dezinfectanților astfel încât să nu mai existe nicio controversă!”
- Episodul 20 » Ne-am trimis soldații pe frontul NATO cu dezinfectanți diluați! Întrebat de Gazetă, MApN recunoaște: ”Trupele românești din Afganistan, Irak și Bosnia au folosit în ultimii 10 ani biocide Hexi Pharma”
- Episodul 21 »”22 de informări către Parchete trimise de către SRI!”. Cum explică Sebastian Ghiță eșecul de a apăra cetățeanul
- Episodul 22 » Expertiză INML: În Spitalul CF2, unde au intrat în comă soprana Amelia Antoniu și Alice Preda, s-au folosit dezinfectanți atât de slabi că s-a descoperit piocianic și în cuva în care s-au ”sterilizat” bisturiele
- Episodul 23 » Pentru infirmitatea provocată de o infecție nosocomială, Curtea de Apel Bacău l-a despăgubit pe Ovidiu Istrate cu o jumătate de milion de euro. Guvernul a suplimentat bugetul județului Bacău și i-au dat banii!
GSP.ro via floryyn
Hexi Pharma -societate acoperita a SRI
doar ca zice tariceanu?
atunci cand ai multe bube…iti vine inspiratia ca la tradiceanu,
petrolu si firmele englejesti obscure care au pus mana direct pe bucati mari din platou continental nu se pun,
io as fi mai circumspect la ce informatii furnizează tradiceanu, nu de alta dar a pornit un razboi singur cu toata tara in interesu infractorilor
http://www.paginadepolitica.ro/tariceanu-parlamentul-ar-trebui-sa-tranteasca-in-mod-demonstrativ-modificarile-guvernului-ciolos-la-legislatia-penala/
patria este norodu iar nu tagma jefuitorilor
http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-21016738-tariceanu-urmarit-penal-dna-pentru-marturie-mincinoasa-favorizarea-infractorului.htm
A decedat sau a fost decedat ? 🙂
…diluata situatie 🙁
esti pe aproape.
A fost sinucis…
Acum pe bune. Prea seamana a filme de anii 80
E cusuta cu ata alba toata treaba asta. Asteptam urmatorul episod! 🙂
Cel mai probabil s-a sinucis. E posibil sa fi pus presiuni si aia din SRI…
3 variante:
1. Sinucidere… remuscari
2. Ucidere… se ingroapa cazul aici
3. Identificat dupa acte…. alt cadavru, aranjament cu legistul
In toate cazurile firul se incheie odata cu moartea patronului HF, tapul ispasitor a platit, societatea civila este multumita.
Hai sa fim seriosi, sinuciderea ii exclusa… cand ai o asemenea „afacere” nu poti avea remuscari …singura varianta plauzibila ii o inscenare. Tipul ii bine mersi prin Caraibe, se bucura de „munca” prestata.
Ca de obicei se musamalizeaza o ancheta care duce in locuri nebanuite.Oamnei de genul asta verosi nu se sinucid. A fost ajutat sa se sinucida. Ancheta trebuie sa continue si dupa decesul sau asa-zisul deces al acestui individ.
Acele solutii diluate inseamna atentat la siguranta nationala si, implicit, a cetateanului! SRI-ul are rolul de a veghea la Siguranta Nationala. Daca SRI este implicat in vreun fel in aceasta societate, atunci este grav -chestia cu Siguranta Nationala devine doar o simpla poveste! Si-atunci nu ne mai miram ca lucrurile in tara asta stau asa de „bineee”. Sa speram ca nu!
Pai eu ce zic aici de mai multa vreme? Ca pusi sa aleaga intre interesul national si cel propriu SRI si SIE il aleg pe cel pe persoana fizica. Plus aia cu firmele acoperite si concurenta din economia de nepiata?
S-a ridicat masina de la fata locului inainte sa apara criminalistii. Cica legal, insa o practica rara, mai ales in cazuri cu morti. Si de unde, de pe camp!? Pai pe cine deranja masina aia acolo, cu siguranta nu traficul!? Repet….e cusuta cu ata alba treaba asta! 🙂
gogosi
Bine, recunosc, nu cred in varianta sinuciderii dar este una posibila de servit mediei si publicului.
Una din celelalte 2 sint reale…. insa nu vom stii niciodata cu adevarat care dintre ele.
O sa ne fie servita varianta cea mai conevnabila pentru cei ce trageau sforile, varianta ce o sa multuneasca pe toata lumea. Nu asa se incheie treburile de genul asta oriunde? Fie ca se intampla in USA, Rusia, Romania etc
O seara urata. Credeam ca sunt eu conspirationist de serviciu. Din pacate azi am coborat in liga cu rusii, kosovarii, bulgarii, etc. Au mai fost crime comise de securisti, vezi avertismentele lui Bica din timpul procesului. Insa pentru prima data se merge pe varianta la vedere.
Ii banuiam totusi de mai multa inteligenta pe mafiotii ce conduc din umbra fluxurile financiare si de putere din Ro. As fi mers pe un infarct sau ceva mai soft. Oricum este un avertisment clar pentru toti: cine vorbeste va lovi un copac!
O musamalizare este posibila… sau se grabea si a pierdut controlul masinii din cauza vitezei excesive in oras (peste 150 km/ora). Oricum, ancheta trebuie sa continue, desi acum sunt sanse mult mai mici sa mai fie prins un ministru sau alt mare „afacerist” in chestiunea Hexi Pharma.
Cica au fost 2 martori, un biciclist si un conducator al unui autoturism care a fost depasit de vehiculul accidentat si care a vazut accidentul. Deci e posibil sa fi pierdut controlul dupa depasire.
Mai…sigur dapa impact nu a coborat,a facut cativa pasi…,a dat cu capul de un bolovan,iar apoi a revenit in masina unde a asteptat calm (si cu demnitate) sa treaca in nefiinta ?????
Oricum,prielnic moment a gasit sa pupe pomu”…..
Orice e posibil, intrebarea imortanta e: ce e probabil? E cu totul plauzibil sa fi avut vreo 120 la ora si sa fi incercat sa evite o groapa si sa fi pierdut controlul. Am patit-o personal acum cativa ani intr-o noapte, pe o portiune de drum national, era un fel de canal pe mijlocul drumului, nesemnalizat in care am intrat. Roata a fost facuta praf si chiar nu stiu cum de nu am iesit de pe drum.
Hai bre tocmai pe Moliceanu,Bica si alte specimene de soiul asta ati ajuns sa-i citati? pfff…de fapt cred ca nici nu mai are importanta rezulatatele anchetei ca deja fiecare va alege o varianta in care sa creada si cu asta basta…
http://www.luju.ro/dezvaluiri/cazuri-celebre/exclusiv-lumeajustitiei-ro-solicita-redeschiderea-dosarului-privind-moartea-lui-sorin-crivat-prezentam-in-premiera-o-adresa-facuta-de-crivat-din-penitenciar-catre-directorul-sri-george-maior-din-care-reiese-clar-ca-a-lucrat-pentru-sri-sub-criptonimul-pope
Pina iese un raport ne dam si noi cu parerea. Acum nu te supara pe noi daca nu avem incredere in nici o institutie a statului.
+1
hmi…
unu de la Mi6 zicea ca erau planuri de asasinare a lui Milosevici folosind lumini stroboscopice http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1578498/Diana-inquest-MI6-plotted-tunnel-murder.html
nu (prea) exista coincidente la nivelu ala…
De ce te gindesti intii la tehnica? Un om poate fi convins sa faca multe.
si ce zici tu e drept… cautasem despre moartea printesei Diana, si atunci a fost un caz controversat si tot asa a murit impact cu viteza f. mare si m-a frapat coincidenta. dupa aceea am citit despre planurile contra lui Milosevici, nu ma gandisem la varianta cu lumina orbitoare…
diabolica fiinta poate fi omul…
is prost, apelul la 112 a fost la ora 18:45 nu cred ca il putea orbi cineva…
Un fleac…l-au dezinfectat…
pentru mine e o seara fericita a murit un criminal ceace a facut el se cheama genocid ancheta trebuie sa continue pana la prinderea tuturor
Iar pentru foarte multi care au tras sforile (si am asa o presimtire ca sumele de bani bagate in buzunarele lor ar ajunge de a oua escadrila de F-16) este o seara si mai fericita…..
pai si cum sa continue ancheta, tocmai s-a rupt un fir.
ce zic fir, s-a rupt ditamai odgonul. ce e interesant e ca nu l-au arestat preventiv (!!!!!!)
asa ca de-asta mie treaba asta imi ridica mari semne de intrebare. au arestat preventiv sau la domiciliu ( cu filaj afara probabil) tot felul de caratori de scaose, pulifrici dinastia de ordinul a 78-a mana, si pe asta asupra caruia plana banuiala mortii a cel putin cateva mii de oameni, il lasa liber…
ori se vrea sa sara lumea de c_r in sus ( gen Colectiv) ori se urmaresc reactii ca ale tale ( Dumnezeu a facut dreptate) , ori s-a urmarit manjirea definitiva a SRI in intregimea sa. ma indoiesc ca aia de la SRI pot fi atat de cretini incat sa insceneze un accident tocmai acum. puteau sa-l linisteasca dinainte, sa-l trimita frumos intr-un concediu prelungit in Peru
si sa nu uitam accidentul procurorului Panait… Cainele de monta m-a „omorat” dupa cum a sustinut matusa-sa ca a spus procurorul inainte sa isi dea ultima suflare pe caldaram.
iar monta zic unii ca a fost recrutat la Paris…
am si eu o intrebare pentru colegii care le au cu electronica si informatica: in cazul unor masini moderne , computerul de bord poate da comenzi separate de input-ul soferului ?
Da.
Daca are Electronic Power Steering teoretic da. Dar ar fi greu de aranjat. Ar trebui ca serviciul X sa obtina softul de la firma producatoare, sa il aranjeze, sa acceseze masina, sa flash-uiasca softul aranjat. Cam multe variabile …
Conectezi la CAN un injector de comenzi care primeste ordine prin wireless.
Softul de EPS este ASIL-D cu multiple redundante si blocare HW la cea mai mica inadvertenta. Sansele sa il pacalesti in varianta originala de fabrica doar pe CAN sau FlexRay sunt reduse.
Pariem?
Tu te legi doar de EPS. Daca vrei sa o faci cuiva nu trebuie sa folosesti neaparat EPS. Si nu imi pun banii pe sistemele de siguranta din masini.
http://www.ziartricolorul.ro/10-ani-de-la-asasinarea-lui-dumitru-tinu/ inca una…
Yep, asa apare si Black Cube in ecuatie. Sa vedem cum vor rezolva cu cei doi tineri evrei arestati. E la nivel mare treaba.
Mda…al dreaq Ponta, ala nu intra cu masina intr-un pom… in schimb asta care trebuia sa vorbeasca… uite cum a sfarsit…
Dar dupa cum zicea Dany mai ieri, noi trebuie sa conducem prin forta exemplului!
@Lioane
Nu crezi ca ar trebui sa recitesti postarea respectiva si sa privesti in profunzime ce am scris eu acolo?
Daca tu vezi schimbarea doar prin violenta asta este strict problema ta… Candva prin ’92-93 gandeam si eu ca si tine, vedeam violenta pe post de panaceu cu care as fi vrut sa insanatosesc sistemul romanesc…
Cu timpul mi-am dat seama ca violenta este marul otravit oferit romanilor pe o tava aurita, violente care vor genera pseudo schimbari in societatea romaneasca… cu violenta nu poti schimba mare lucru in mentalitatea poporului roman… toti hotii astia sunt nascuti din poporul roman… nu au venit nici din alte state sau de pe Luna…
Tocmai pe aceste pseudo schimbari bazate pe violenta mizeaza unii pentru a tine acest popor in loc, cu alte cuvinte in locul unei schimbari profunde in mentalitatea romanilor prefera pseudo schimbari care la randul lor vor genera exact aceleasi rele de care vrei tu sa scapi folosind violenta… Educatia si caracterul sunt elementele care prin lipsa lor genereaza hotia, coruptia etc in general toate tarele de care sufera societatea romaneasca… Ti se pare cumva ca doar 10% din romani fura, sunt corupti etc? Scuze, dar se pare ca procentul este cu mult mai mare…
Tu vrei acum, in acest moment sa beneficiezi de o democratie perfecta care intre altele sa-ti aduca venituri consistente in buzunar… Scuze, dar…
Iesiti fratilor cu furci cu topoare la drumul mare, curatati tara de hoti (ca banuiesc ca asta vreti) si sa vedem ce „schimbari uluitoare” vor fi peste 6 luni… Va avertizez din start ca o sa aveti parte de socul vietii voastre, cand o sa descoperiti ca de fapt la putere vor fi altii din alt esalon al hotilor…
Te mai intreb inca odata: cate violente au fost in RO incepand cu 12-14 ianuarie 1990 si ce schimbari profunde au adus aceste violente? Raspunsul meu este acesta : 0 (zero) pentru poporul roman , beneficii maxime pentru cei are au facut surf pe valul maniei sustinut de popor si declansat (atentie!) de servicii secrete romanesti sau servicii secrete ale altor state… La toate aceste violente am fost martor, uneori foarte aproape de miezul acestor violente, alteori privind de la distanta cu tristete la caznele poporului roman…
1. Nu au existat urme de franare.
2. Nici o graba nu justifica o asemenea viteza (150km/h).
3. In caz de impact, cand pierzi controlul unei masini, faci tot posibilul sa eviti impactul frontal (care nu poate fi decat fatal). E de preferat un impact lateral. Neexistand urme de cauciuc pe asfalt, rezulta ca nu s-a incercat franarea sau virarea brusca pentru a evita un impact frontal.
Concluzionez ca a fost sinucidere. Omul era ravasit si cica stia ca urmeaza sa fie retinut luni de catre procurori.
Da, dar eu zic ca mai bine la bulau pe 7-8 ani, cu o carte scrisa samd redus la 2-3 ani decat sa te culeaga cu penseta de prin pomi…
Cred ca asta ar fi primit minim 25 de ani de bulau… poate pe viata.
Din ce am audit risks 6luni – 2ani. Decision 1 an DE executive maxim….
@LionHeart 7-8 ani cand toata lumea zice de 50.000 de victime ale infectiilor nosocomiale in ultimii nu stiu cati ani? doar dintre cei de la colectiv 13 au murit ca urmare a infectiillor intraspitalicesti. omul ala ar fi fost de 1000 de ori mai urat decat iliescu, pentru tot restul vietii lui. desi avea bani pusi deoparte sigur, se gandea ca oricum nu avea cum sa se mai bucure de ei, pt ca probabil si el stia in sinea lui ca e vinovat si ca au murit oameni de la substantele lui diluate. ca atare si-a bagat piciorul … in acceleratie. adica pardon, l-a omorat SRI-ul, ca asa zice tariceanu (!!!). hexifarma era firma SRIului, desi a trimis 100 de informari despre ea. because fuck logic.
De obicei in servicii dreapta nu stie ce face stinga. 🙂
@Iulian, @Raster de acord, nu stiu talpasii ce planuri au sefii, dar in cazul asta sefii sunt cei care au pusculita si tot ei decid ce informari trimit. asadar din punctul meu de vedere nu se sustine. daca SRI dovedeste ca chiar a trimis informari despre hexi atunci lucrurile ar trebui sa fie clare.
de ce atata valva? pai simplu, ii zice maskirovka. tre sa lupti cu ce ai. daca nu ai decat un treaba asta, cu treaba asta dai in SRI, apoi mai gasesti ceva sa dai si dupa DNA si gata. back to normal business.
Sa obtina ce anume de la SRI si de la DNA?
Sefii din SRI care trimit informari nu stiu toate firmele acoperite. Iar daca stiau ca e acoperita si e a altui general, posibil sa fie o lupta interna pe putere.
Daca mafiotii raspund institutiilor statului cu acuze si dau in ele asa, e nasol.
Din exterior cine are ceva cu SRI poate obtine niste inlocuiri, o schimbare la virf. Nu ar fi rau daca ar veni oameni care sa nu aiba legatura cu indivizii patibulari din partide si parlament. Dar sa nu fie nici cirtite.
Oricum ar fi, SRI tre sa stea aplecat, cu pantalonii in vine pentru o tura.
Îmi pare rău, dar mie SRI nu mi-a dovedit nimic. Au zis atât: noi am trimis 500+ de informări către diverși actori, din care 4 făceau referire strict la Hexi. Scuză-mă că am îndoieli, dar asta nu e transparență.
Într-un caz de asemenea magnitudine, dacă vroiau într-adevăr să demonstreze că și-au făcut treaba, desecretizau toate informările și le urcau pe net să poată fi consultante de către orice cetățean. Așa ar fi demonstrat, că da, și-au făcut treaba și alții nu au făcut-o.
Exact.
Plus că în tot acest timp spitalul S.R.I. cumpăra substanțe tot de la această firmă.
@imbufnatu da, numai ca rationamentul se bazeaza pe un SRI unitar, ori pana si un parlit ca mine stie ca acolo sunt factiuni. eu ca nu am nici o treaba cu subiectul stiu de 3 tipi care si-au dat demisia din SRI, doi sunt jurnalisti in prahova si unul la craiova parca… cel de la Craiova e Narcis Daju, si pe ceilalti nu mai tin minte cum ii cheama, dar apareau la Nasul TV
@ Imbufnatu – Nu stiu ce informari a facut SRI despre neregulile de la Hexi Pharma,fiindca sunt secrete,dar stiu un lucru care nu e secret,si anume ca acelasi SRI care chipurile facea informari despre nereguli,folosea in spitalul lor dezinfectanti de la firma despre care dadeau informari ca ar fi inergula.
Remote control. 😉
El nu putea vinde dilutiile fără acordul altora,una e clar deci sunt implicați de la medici pana sus parlamentari și SRI,și omul avea doi copii nu cred ca și ar fi pus capat zilelor în acest mod și în acea mașină , el milionar și umbla cu ….O trompeta de mașină, va continua cazul în genul Elodia fără număr , ce este grav e ca tara e cuprinsa de asemenea corupție fără sfârșit, eu sincer i as lua pe medici de unde în 10 ani de medic la stat și a făcut clinica cu 7 etaje așa a răsărit deodată și el bugetar….Problema e groasa în toată tara.
inseamna ca e corect calculul ca din cauza coruptiei romaniaa fost ziumulita de 200 miliarde in cei 26 de ani deci tu vorbesti de 12 f 16 ce se putea face cu acesti bani totul infrastructura economie dezvoltata rmata bine dotata si multe altele
@robu gresesti , unii zic ca sunt 450 miliarde de zmeuro
cifre care te fac sa ai dureri de cap iar noi am fost obligati de acesti oameni de afaceri sa plecam in lumea larga oare nu putem avea si noi ca in italia articolul 41 bis pentru astfel de fapte penale
Spre comparație…
http://www.romanialibera.ro/actualitate/international/bashar-al-assad–razboiul-a-produs-siriei-pagube-de-peste-200-de-miliarde-de-dolari-411837
http://www.nasul.tv/sorina-matei-ipoteza-exploziva-implicarea-rtv-in-cazul-mortii-lui-dan-condrea/
Un oficial european a spus acu vreo 4 ani ca Romania este tara neguvernabila din cauza coruptiei stratificate. Poate ca omul avea dreptate. Oricum, ceva e putred in … Romania, dar poate ne apucam sa facem curatenie ca deja pute putregaiul. Din punctul meu de vedere (ca tot ne dam cu parerea) accidentul nu este doar o intamplare nefericita, daca intr-adevar este el cel de la volan…
* intreb si eu asa ca prostu : interlopii nu face acident ?
( ca tot sunt analfabeti si au permise luate pe spaga …)
** lawrence al arabiei 1935 tot 2 martori ;-))))
La 13 mai 1935, se pare că Lawrence a piedut controlul motocicletei în plină viteză pe un drum din sudul Angliei și a fost proiectat peste ghidon. După șase zile a murit din cauza rănilor de la cap. Chiar înainte de accident, o mașină neagră a trecut pe lângă Lawrence venind din sens opus. În acel moment, doi copii pe biciclete i-au apărut brusc în față, iar Lawrence a încercat să-i evite.
*** care i-ati diluat lichidul de frana lui condrea , mai nene …
Moarte inscenata. Pare lucrare Mossad sau Fsb. Sri-ul nu are echipa pt asa ceva. Cand au nevoie,angajeaza.
Zici?
Zici ca nu au adica? Orice serviciu are.
Este parerea mea. Romanii nu prea le au cu crimele.
Remember Europa Libera.
Gandeste-te in ce lumina urata este pus Sri acum? Cine are interes in asa ceva? Fsb in primul rand. Daca a fost crima sau inscenare, vom vedea.
Nu ti se pare ca seamana un pic cu ce am vazut si la Colectiv? Parca e acelasi executant.
In ce lumina urita este pus? Ei sint niste cavaleri ai dreptatii, aparindu-ne de amenintari peste capacitatea noastra de intelegere, nu?
1. Daca e asa cum spui si cineva vrea sa ii compromita, si-au facut-o cu mina lor prin modul in care au actionat si actioneaza. Sint gata compromisi si santajabili. O merita cu virf si indesat.
2. Comunismul s-a dus, traim intr-o economie de piata. Cum isi permit sa nu respecte ceea ce ar trebui sa apere? Cum isi permit sa f*ta ideea de piata si concurenta cum vor ei si apoi tu ii aperi?
3. Unde se duc banii din firmele lor? La conturile SRI nu se pot duce ca sint acoperite. In offshore de unde dispar. SRI este, vai, atacat de FSB.
Ce am vazut la Colectiv? A fost o manevra sa cada guvernul fabulos Monta. Iti spun ce a fost, ca am amici care s-au dus acolo. Adevarata fata a noastra. Cei care ne platim taxele si care sintem corecti si o minoritate care de la balcon face pp in capul nostru. Vorba aia, sa o mai plimbe macar.
http://roncea.ro/2013/11/29/asasinarea-deshumarea-si-reinhumarea-capitanului-miscarii-legionare-corneliu-zelea-codreanu-un-articol-de-ziar-cenzurat-devenit-un-document-pentru-istorie-fotografii-de-arhiva-inedite-din-28-si-29/
Ancheta avansa foarte rapid, se puneau in pericol sursele de finantare ale Serviciilor Secrete romane ( Hexi Pharma este doar varful iceberg-ului retelei de firme de facut bani pentru servicii ) si fara surse de finantare a serviciilor se pune in pericol chiar siguranta nationala.
Intre viata unui individ cam ,,vorbaret” si siguranta nationala a Romaniei ce ar trebui sa alegem ? aviz amatorilor.
Probabil o sa ramana varianta cu accidentul.
@ZEN despre ce siguranta „nationala” vorbesti? aia in care mori ca bou in spital? aia in care servitziile au scapat printre degete peste 400 miliarde de euro? la ce cacat le trebe bani? sa faca cu ei ce? zi si mie ca eti expert, 5 rezultate maretze ale servitziilor. da’ maretze, pe masura bugetului!
a au facut academia aia de plagiate
aviz amatorilor ca ce? ar trebui sa ne ie frica? LA NOI IN TARA?
Care tara a NOASTRA, baroane ?
Nu a fost nu este si nu va fi niciodata a NOASTRA, e a alora 1% din varf, noi la munca si la platit taxe si impozite, atat.
Pai daca crezi asta si iei apararea SRI ai o problema.
mie mi se pare ca s-au activat putzin omuletzii verzi
?
Nu iau apararea securistilor, doar ma puneam in rolul patriotilor cu serviciile in suflet.
nu ma refer la tine, ma refer la
„Condrea avea o relație cu o femeie din Republica Moldova, Uliana Ochinciuc, cu care avea un băiețel, dar potrivit Realitatea TV nu aceasta l-ar fi recunoscut.”
am fost eu ambiguu
Credeam ca la mine te referi. 🙂
Hmmm, daca e adevarat e posibil ca FSB sa isi apere assetul.
a si inca doo chestii: tipa lucra si la hexi farma si la spit MILITAR central
si, coincidenta, astazi ( sau ieri) aparusera, asa, printre altele niste articole in presa despre suspecta „moarte” a lui Patriciu
adica un fel de pregatire a publicului… complicate vremuri traim, de-aia scrie in Biblie:
„Fericiti cei saraci cu duhuuuuuul”
@ZEN ma intebi care tara a noastra… sa iti spun un secret: o particica micutza din Romania exista NUMAI datorita mie!!!! si particica aia micutza o sa i-o las mostenire urmasilor mei. va mai fi o particica micutza din Romania in care o sa dorm vreme indelungata… aia n-o voi lasa la nimenea!
Hai zen, serios? Firmele astea nu at trebui sa influenteze piata si sa faca bani pentru servicii. De fapt nici nu fac pentru servicii.
Pai varianta ailalta ar fi sa doneze populatia lunar 50 de milioane de euro pentru bugetul serviciilor secrete, de unde bani pentru a functiona cat de cat decent ? CIA-ul face bani frumosi din controlul traficului de droguri si nu mai zice nimeni nimic.
Daca sa intampla Doamne fereste ceva pe la noi sarim imediat la beregata serviciilor ca unde nu si-au facut treaba dar cand e vorba de finantare ne aducem brusc aminte de scoli si spitale.
A, si ar mai fi o varianta, le desfiintam de tot si mergem pe modelul politiei aeriene, cerem altor state NATO sa ne faca Politia Serviciilor de Informatii.
Zen, lasa putin din mina portavocea SRI si uite ceva:
1. In 89 DSS avea 15000 de angajati, 10000 fiind ofiteri. SRI are peste 10000 de angajati (numarul exact parca e secret). Asta cu numarul secret nu imi place. MApN are – daca imi amintesc bine – 85000.
2. In 2015 SRI are un buget de 1.5 mld lei si in 2016 de 1.8 mld lei. MApN in 2015 a avut 7.5 si in 2016 are 11.2 mld lei.
Compara ce trebuie sa faca unii si altii cu banii si sa vedem daca chiar sint putini.
3. Mititeii, au nevoie de niste extra bani. Bun, sa ii faca precum omologii lor de care vorbesti. Firmele acoperite lider de piata f*t competitia, concurenta, piata. Adica o economie pe care ar trebui sa o protejeze.
4. Profitul obtinut. Unde se duce si ce se intimpla cu el.
Vreau un control strict deoarece se comporta ca si cum ar fi pe mosia lor. Nu e asa. Sint pe mosia ta si a mea, sint angajati in slujba noastra si a copiilor nostri.
Sunt foarte multi din SRI care au firme pe numele nevestei, soacrei etc si care isi ocupa timpul liber taman cu aceste firme… Doar o privire sumara pe la ANAF si ala care este jupan la SRI ar trebui sa dea afara jumatate din efectivele actuale… Inainte de toate in SRI, este foarte greu de controlat activitatea efectivelor, pentru ca se au unul pe altul la mana cu diverse afaceri… Pana la urma SRI a devenit o taraba la umbra careia se desfasoara diverse activitati mai mult sau mai putin legale, foarte putini din SRI fac exact ce spune legea…Ca sa nu mai vorbim de sustinerea mai mult sau mai putin discreta a diverselor partide din RO….
Nu am vrut sa ajung aici, desi ai perfecta dreptate cu gainaria cumetreniilor si firmelor apropiatilor propulsate cu trafic de influenta. Ma refeream strict la firmele acoperite care sint ale casei. Cit de mari sint? Ce afaceri fac? Daca au profit, unde se duce el? Cum raspund pentru el?
probabil ca nu vrem sa stim :))))
Stiu despre ce vorbesti @Iulian, in ultimii 30 de ani am avut destul timp si ocazii sa disec destule fapte petrecute pe teritoriul RO si nu doar…Faptul ca dupa 25 de ani inca nu s-a facut lumina in cazul banilor firmelor de comert exterior romanesti, bani furati cu remorca de catre unul si altul, chiar ma face sa cred ca nu se va face lumina niciodata in aceste cazuri…
Dupa stiinta mea, aceste firme de care vorbesti sunt destul de mari… ca sa dau un exemplu: @LionHeart are in pregatire un articol in care figureaza si o doamna care era si ea un fel de manager la una din firmele de top care isi desfasoara activitatea prin RO… La un moment dat respectiva doamna este rasplatita … regeste chiar de catre statul roman „pentru activitati…” inclusiv mantia de cavaler oferita de statul roman (imi este lene sa caut acum prin hdd -uri)… Tot doamna respectiva se inhama brusc la activitati cu caracter politic si nu doar, alaturi de „personalitati” politice care vor sa construiasca un fel de … Stratfor romanesc in fapt un fel de agentie de influenta… Corina Alexandrina GATEJ este numele doamnei, la o simpla cautare pe web gasesti destule…
Ma intreb de multe ori cum un simplu CEO de la o firma poate obtine Steaua Romaniei in rang de cavaler….Acum sper ca iti este clar cu ce caracatita convietuim…
@Lion Heart… cand este gata articolul ala????
Uite aici @Iulian cum creste Ileana Cosanzeana la umbra … iar la final este retrasa pe functii mari in interior…
http://newstrategycenter.ro/wp-content/uploads/2015/09/Alexandra-GATEJ.pdf
http://newstrategycenter.ro/consiliul-stiintific/
De remarcat inca unul care lucra pe la DLEN inainte de ’89 cu ascensiune fulminanta dupa moartea lui Ceausescu…. preten* bun cu Militaru… ala fost ministru MAPN….
http://newstrategycenter.ro/wp-content/uploads/2015/09/Teodor-Frunzeti.pdf
Daca mai rasfoiesti, sigur mai gasesti destui pe acolo…
De ce mi-ai dat abia acum linkul cu new strategy center?
Of… Au avut un eveniment pe 17.
Legat de organizatie… hmm, cam miroase.
Sincer si uitasem de link… gasit de @LionHeart
Toti aia de acolo sunt pe diverse state de plata la unul sau mai multe servicii de informatii nu neaparat romanesti… Oftezi degeaba, in afara de un nivel avansat de barbologie combinata cu limba de lemn sigur nu vedeai /auzeai altceva…
Totusi, poate un zambet trist cand vedeai parlamentari cum isi doseau prin buzunare piscoturi pentru odraslele dotate cu bolizi…asta dupa ce se ghiftuiau cu sampanie…
Legat de ce spuneai tu despre concurenta libera in mediul economic… la nivele mici gen buticuri si firme cu cateva zeci de angajati inca mai functioneaza cu unele rezerve aceasta remarca… la nivel mare gen firme cu sute / mii de angajati adio concurenta libera… doar se mimeaza…
Legat de ce spuneai tu ” De ce trebuie ca serviciile sa aiba agenti peste tot, in managementul tuturor companiilor? Sa ne apere de economia de piata?”… am asa un gand ca totusi unii platesc taxa de protectie ca sa functioneze pe teritoriul RO asta pe langa ce platesc la stat pe post de impozite … a se vedea investitiile straine in RO cu totul insuficiente…. mai adauga si faptul ca strainii prefera sa spuna ca din cauza coruptiei din tara nu vin sa investeasca… poate mai exista si alt motiv pe care se fac ca uita sa-l spuna legat tocmai de aceasta taxa de protectie…. Care taxa de protectie nu este musai sa fie platita in bani / produse … Poate si unele servicii cu totul straine de activitatea de baza a celui care vine sa investeasca in RO….Eu altfel nu imi explic lipsa de investitii din RO din ultimii 25 de ani… Si ca tot ma enervez, imi aduc aminte de Polonia acum 25 de ani…Sau de fosta Cehoslovacie… Unde sunt astia acum si ce datorii aveau in ’90… Unde suntem noi acum si ce datorii aveam in ’90…
dany
Legat de solda in care se afla, de acord cu tine.
Legat de blabla in limba de lemn sint sigur ca era. Mi-as fi luat clisee sa folosesc pentru o viata. Si invatam sa scriu si eu fara sa spun nimic – este o arta pe care nu o stapinesc. Insa puteam pune citeva intrebari… imi fac si eu iluzii, nu cred ca raspundea cineva. 🙁 Imi amintesc de tristetea oamenilor de la Moreni la BSDA si imi vine sa ma duc la MApN sa le indes unor generali epoletii pe git.
Hmmm… taxa de protectie. Spaga trebuie sa dea la inceput pentru a incepe sa functioneze intreprinderea si apoi periodic pentru a evita amenzi sau intreruperi ale activitatii. Ca stii cum e: tu scrii soft si vine la tine Sanepidu’ sau garda de mediu sa ceara ceva si daca nu dai, te inchide. Pina contesti, pina faci plingere, pina judecata pierzi mai mult decit daca stringi din dinti. Asta la nivel mic, pentru ca la nivel mare vine si senatorul Vârtosu sa iti spuna ca daca nu ii finantezi noua casa va da o lege incit sa inchizi poarta intreprinderii. Spaga continua pentru functionarea intreprinderii (orice ar produce ea – biti sau conserve) este de fapt taxa de protectie. Sau te refereai la altceva?
Nu vorbesc de deja banalele spagi @Iulian
Vorbesc de incadrari in schema de personal a respectivului investitor, incadrari facute peste noapte, vorbesc de „intentiile ” unora de a proteja respectiva investitie…
Sa facem o analogie simpla…
Fiecare strain mai acatarii care sosea odata in RO avea in permanenta o „coada”… Banui ca acum baietii cu ochi albastri au luat la tinta exact aceste firme care investesc si nu prea… Adica eu, Cutarescu din statul X vin la autoritatile romane si vreau sa investesc in domeniul Y… Trecem de limba de lemn si nepasarea autoritatilor… Banui ca undeva prin regulamentele oricarui serviciu secret intern este si aceasta indatorire de a verifica viitorii investitori… Si de aici incepe sarabanda, dincolo de autoritatile pline de nepasare si buzunarul gol + gramada de politicieni oportunisti si cu gauri in buzunare… O autorizatie tot primeste ala care vine sa investeasca, autorizatia din partea statului roman contine si recomandarea serviciilor secrete in privinta respectivului chiar daca nu se vede nimic pe autorizatia aia scris de serviciul secret Z… Astia ai nostri cu ochi albastri se pare ca au transformat chestia asta in ceva foarte banos, si mai presus de toate investitorul respectiv este obligat sub o forma sau alta sa aiba in organigrama cateva posturi pentru cei acoperiti… Chestia asta se mai poarta in Ungaria, Rusia si inca vreo cateva state de mana 14-a…
Ori astia occidentalii nu accepta asa ceva…. se pare ca asta este unul din motivele pentru care suntem evitati pe cat posibil… Daca asta cu posturile pentru acoperiti o mai inteleg pe aia cu banii pe post de taxa de protectie nu o mai inteleg… Chestia cu acoperitii o fac de asa maniera incat respectivii investitori isi dau seama din prima, oricat de naivi ar fi unii… Daca cineva se indoieste de exemplul Ungariei, il rog sa mearga pe la cateva multinationale si sa vada unguroaice focoase pe post de CEO si alte alea…
Acum cativa ani se prezentau prin presa romaneasca oamenii care aveau sa mearga la posturile SIE din strainatate… chestie de citit (pr)intre randurile scrise prin presa… Unul mergea in Est, altul mergea in Vest…Aveau meserii banale si erau necunoscuti in lumea mondena a Bucurestiului…dar culmea ironiei apareau in paginile diverselor ziare online ca merg sa ocupe nush ce functie unul pe la Moscova alta pe la Berlin… Tineri, aspect fizic placut… studii superioare … Servicii secrete de toata jena…
Frunzeti… cariera fulminanta in domeniul contopistic. Cum sa ajungi expert in securitate din contopist si tocitor de tabureti in birouri.
Mda, sint 3 variante de fapt de infiltrare in mediul economic:
– cea de care vorbeai tu in postarea precedenta cind vorbeai de serele-uri ale matusilor, cumnatilor, cuscrilor, etc – pe astia i-as numi pietarii din servicii – am folosit peiorativ cuvintul pietar; de obicei nu il folosesc cu acest sens;
– infiltrarea multinationalelor la nivelul top managementului (doamna de care spuneai tu este doar un caz, altul – primul de care imi amintesc – munsiu Vlad Doicaru)
– distribuitori mari locali sau regionali, producatori locali (mai rar), francize, dezvoltatori imobiliari toate fiind companii infiintate si controlate direct cu stiinta, aprobarea si vointa lu’ servicii
1. In care din aceste cazuri mai putem vorbi de concurenta libera, pe o piata care decide produsul mai bun pe criterii competitionale?
2. De ce trebuie ca serviciile sa aiba agenti peste tot, in managementul tuturor companiilor? Sa ne apere de economia de piata?
Fie ca l-au sinucis, fie ca l-au convins sa se sinucida…accident nu a fost.
Prea este oportun momentul.
Cum de esti asa sigut? Martorul ala zicea ca a mers cu 150km/ora, afirmatie ce pare adevarata daca tinem cont de starea masinii. Ce, nu se poate sa pierzi controlul dupa o depasire sau cand feresti o groapa? Deja mi s-a acrit de atata certitudine din partea unora intr-un moment in care nu stim mai nimic.
A pierdut controlul volanului …era polei, ceata, grindina, ploaie, i-a intrat soarele in ochi si din cauza intunericului nu a vazut copacul. Hai sa fim seriosi drumul este drept, conditii optime de trafic, masina relativ noua si buna … asa ca extrem de greu sa pierzi controlul chiar si la 150km/h
La ce drumuri avem noi si la cat de tampit e unul care merge cu 150 la ora pe un drum national/judetean, nu e deloc greu.
pai na, masina cu care cica a murit Dumitru Tinu rula cu 30 la ora cand a cazut in santz si cica a fost proiectat afara din masina, iar masina a trecut apoi peste el.
noa, acu or fi zis aia ca bai sa fie plauzibil, ia dati din joystik mai tare….
As fi curios cum se realizeaza din punct de vedere tehnic un astfel de ,,accident”, cum se seteaza masina, ceva halucinogene administrate soferului ?
E foarte simplu. Cand iti duci masina in servis, vine un baiat si iti injecteaza pe CAN bus un softulet, dureaza 1-2 minute si se rezuma la a lega un flasher la mufa de OBD a masinii. CAN bus-ul la toate masinile controleaza franele (modulele ABS si ESP), si mai nou la modele cu servo electromecanic (modelel cu self-parking) inclusiv directia 😉
Treaba e simpla, te uiti unde e masina pe GPS, si daca viteza e potrivita tragi de volan sau actionezi frana pe o singura roata, preferabil dreapta-fata. La 150 la ora rezultatul e garantat.
https://www.wired.com/2015/07/hackers-remotely-kill-jeep-highway/
https://www.youtube.com/watch?v=3jstaBeXgAs
Cauta pe net, sunt destule explicatii…
Nu a avut el mustrări de conştiință când dilua dezinfectanții si indirect, comitea genocid, dar are acum…
Soluția lui a fost insolvența, deci despre ce vorbim?
Mai avea si doi copii…
Sinucidere eu nu cred ca a fost.
Exact ce vroiam sa scriu. Exact din motivele astea nu cred in sinucidere.
Poate nu a avut mustrari de constiinta dar varianta sinuciderii nu trebuie exclusa. Poate a facut gestul de frica a ceea ce va urma. Anii de inchisoare…
Mda si cadavrul de nerecunoscut, noroc cu fosta soție ca stia hainele 🙂 ))))
Hai bre ma lasi…
da, care fostaa sotie era divortata de cativa ani buni, ala cica o batea rau… venea la ea sa o ia pe fetita. sigur stia aia cu ce haine umbla :)))
Am vazut unele lucruri; dupa un accident in cadavru poate fi de nerecunoscut.
Si noi am vazut unele lucruri…
Daca a fost crima este o actiune de compromitere a Sri. Fsb nu da cu racheta…
Incerc sa le adun si imi scapa ceva. Daca am ratat ceva imi puteti spune?
– Hexi a vindut la toata lumea deci avea legatura cu sistemul si a dat spaga sa intre sau a fost furnizor obligatoriu;
– Hexi putea sau nu sa fie din familia cu ochi albastri (daca era, molicelu vrea sa ii discrediteze ca pe dna iar daca nu era si-o iau nevinovati);
– Floricel are o apropiata din Republica; nu stim daca e asa, iar daca este asa domnisoara e a FSB sau nu? Orice ar fi, SRI pica nasol
– Seful Hexi se duce in loc cu verdeata intr-un moment mult prea convenabil
– colac peste pupaza avem si ovreii de la black cube prinsi la dna; data fiind artileria actuala il suspectez pe molicelu
Ce ar vrea FSB de la SRI exact acum? S-au suparat pe scut? Scandalul era anterior. Iesirea la iveala a faptelor acum ar putea fi legata de alegeri si mobilizarea sa schimbam PCR (convenabil FSB) cu ce? Nu se anunta nici o schimbare care sa ii deranjeze pe rusi si tot scandalul asta deranjeaza exact PCR/DSS.
Complecs.
Pe bune,ce va face sa credeti ca e FSB-ul sau ,,omuletii verzi”?Aia sint asta
timpiti sa omoare unu care e mult mai de folos pentru distrugerea statului roman,viu?
Chiar credeti ca intre,multele ”servicii de informatii”(am pus ghilimele ca am motive),de la noi, exista iubire si armonie?Stii cu ce placere si-ar trage scaunu unu altuia.De ce?…Eh!Fonduri,putere de influena…
Faptul ca niste ovrei au intrat in chestia asta,pe banii grei,ar trebui sa ne puna mai mult pe ginduri…si nu ma refer la Jean d’Arc a anticoruptiei.
Oricum cind am auzit stirea cu black cube,am ris cu lacrimi si tanti ”mama”
lu ala micu de fuse prin Tzahal si s-a prins ca nea Marin in usa rotativa…Priceless!
Unde esti,Tepes!…
Pe segmentul ala de drum sa fim sinceri,cam toti soferii dau blana la caluti…
Io nu!…Si cica ar fi schimbat masina acu citeva zile.Am schimbat si io cam sase masini pe zi si nu am avut probleme,deci ori era vitezoman ori a zis
ca ce bine ar fi sa parcheze-n copac.Daca cineva l-a ajutat nu avem sanse sa aflam cum nu am aflat multe.
Am spus FSB pentru ca sint citeva comentarii cu FSB. Dar la fel de bine pot fi flacaii de la Mossad implicati. Dar care e interesul lor.
Eh, acu ar fi bun un serviciu de informatii care sa faca publice lucruri daca vrea sa isi curete imaginea. Altfel, ramine un ‘serviciu’.
Am scris si mai sus ca se iubesc de nu se poate. Generalii intre ei, serviciile intre ele. Posibil sa se paruiasca si de la bani – ca nu mai au cum aveau.
@Iulian Iuliane,tata nu ma refeream la tine,stii cum e cu reply-ul…si virsta.
Sincer cred si eu ca sint ceva influnte ale agenturilor da cred ca baietii au gatat treaba si acu se uita la ai nostri cum isi scot ochii…Da stii cum e,o operatiune fals-flag reuseste atunci cind nimeni nu afla ca a avut loc
Condrea era compromis. Ori a fost ucis de catre un serviciu strain pentru a discredita inca odata Sri, ori a fost inscenata moartea si atunci vorbim in alti termeni.
Cert este ca Sri cu un buget urias, scapa printre degete un personaj extrem de important. Nu tu filaj, nu tu protectie.
Pai si unde e discreditarea daca nu au fost in stare sa tina ochii pe el?
1.NU e FSBul, adica nu vad ce implicatie ar avea rusii in asta. Din contra, ei aveau tot interesul sa il tina in viata si sa faca scandalul cat mai mare.
2. Nu am dovezi directe, dar SIE pare sa fie controlat de rusi intr-o forma sau alta.
3. Nu am inteles inca foarte bine daca Hexi Pharma avea legatura cu SIE sau cu SRI, adica firma a fost ajutata de cine ?
4. Condrea ala vindea apa aia de ploaie de 10 ani si dormea foarte bine stiind ca anual mor cel putin 100 de copii din cauza asta. Asa ca sansele sa aiba remuscari dupa ce a fost prins sunt fff apropiate de zero.
5. Presupunand ca nu poate fi indentificat de catre organele noastre le explic eu cum sa o faca: test genetic intre ce au recuperat din „el” si fiicele sale. Sansele sa nu isi dea seama daca el e sunt de exact zero la suta. Totul e sa vrea.
Nu e Condrea ala mort. Condrea e la plaja si soarbe Daiquiri, avand deja alt nume. Cadavrul o fi de la morga si l-au botit in asa hal incat sa fie de nerecunoscut.
Exista martori ca era viu cand a intrat cu masina in stalp. Orimsinucidere ori accident
simplu.intr-o tara cu un presedinte spectattor,partide politice corupte si un parlament putred ,nereformat si slab serviciile sunt practic invitate sa conduca.sa ne uitam cine ar trebui sa-i verifice sa ne uitam la comisiile parlamentare ?un politician slab,lacom,incult ,fara coloana vertebrala si principii este mana cereasca pentru oculta romaneasca.
L-or fi suntat bulgarii, ca am inteles ca le vindea si lor apa imbuteliata in sticle de dezinfectant 🙂 .
Pe de alta parte, eu cred ca mergeti un pic prea departe: softuri, lumini stroboscopice, OZNuri, etc. In realitate un om, aproape orice om, poate fi destul de lesne „convins” sa se sinucida, nici macar nu-i mare psihologie…
Daca a fost altceva decat un accident generat poate de stres, a fost sinucidere. De ce s-a sinucis Condrea este intrebarea…
Sa umbli la masina este complicat si lasa urme, orice interventie lasa urme, pe cand o discutie barbateasca face-to- face nu lasa…
daca scoatem din context ce s-a intamplat, ai dreptate George GMT.
statistic vorbind doar 0.2% din cei ce se sinucid aleg calea asta… daca la procentul asta adaugam momentul faptei si faptul ca s-a amanat arestarea preventiva tocmai pentru a impiedica un astfel de deznodamant, nu cred ca vb lumea de ozn-uri…
Subscriu. Acum aproximativ 2 ani am rămas mirați de ce vedeam în „De ce eu?”. Acum, tot acei formatori de opinie care ne recomandau filmul, ne explică frumos cum gulerele albe când sunt prinse cu mâna în borcanul cu miere, domnule, aleg calea ușoară.
Chiar daca vrem sa recunoastem sau nu, oamenii mai cedeaza psihic si recurg la gesturi extreme. Nu cred ca trebuie sa ne ia paranoia si sa visam conspiratii. Acum 20 de ani am aflat de un caz similar, la alte proportii dar, un om care a fost prins a intrat cu masina in pom de disperare. Nu este nimic nou in astfel de manifestari.
Pai și pe Dmitru Tinu cine l a omorât aceasi soarta a avut nu se știe Cum a ajuns în șanț și singur,toți au fost singuri în mașină. …
Dacă e el cel mort în mașină ar trebui tras SRI la răspundere , trebuia oarecum monitorizat cu cine va cu cine ia legătura în stare de panica ce mișcări face, dar vom ajunge la niciun rezultat pana vine Vantu sa ne dea o declarație .
Opinii,opinii…
In primul rand , eu ca unu avand oarece experienta de sofer va pot spune cu mana pe inima ca e cam ultima optiune de sinucidere daca vreodata ar fi cazu… motivul? Posibilitatea mare de tot sa ramai doar paralizat, fara mana sau picior sau ambele.. ma rog,bataie de cap.
Omu era pe felie cu farmacistii, n-a gasit el un pumn de pastile ? ; Era om mare de afaceri, n-avea el un pistolet micut pentru autoaparare ca s-o faca repede si curat asezat la birou?; Un garaj cu o grinda teapana si o funie solida unsa cu vaselina era belea…
Dar… trebuia ca moartea sa vie vizibila si confirmata… pe sosea si cu vreo 2 martori care sa jure cu mana pe inima!
Adica , na, a avut omu un necaz si de frica (vazand el cum intra la puscarie unii pentru cate 10 ani si ies dupa 2-3 🙂 ) s-a suit in masina si da-i talpa… sunt curios..avea centura pusa ? Caz in care se declanseaza airbegu… si nu prea vad sa te alegi cu moaca chiar asa de stalcita ca sa fii de neidentificat… cica dupa acte 🙂 , a venit nevasta si i-a vazut sosetele 🙂
Parerea mea e ca s-a dat alarma , omului i s-a pus in mana un set de acte si i s-a aratat directia spre o tara calda ( unde in scurt timp un anonim va avea un accident,de data asta pe bune 🙂 )
Treaba nu tine de cineva anume ci de un grup infractional in care se regasesc figuri din toate ramurile ,servicii,politica, sanatate, care au sesizat o oportunitate cica de afaceri , au pus schema la cale si au inceput sa-si linga mierea de pe deshte… si normal ca ulcioru s-a spart si au inceput sa se umple de cacat , caz in care s-au gandit pe repede inainte sa taie firu principal intr-un mod cat mai spectaculos…
Cam asta e parerea mea!
Si ..aha, punem pariu ca din cauza ca deja a fost ”identificat ” de fosta nevasta, adio proba ADN facuta de vreun laborator specializat, independent, din strainatate bla, bla.. ? 🙂
Test genetic intre el si fiicele sale. Cofirmare sau infirmare 100%, sunt zero sanse sa nu determine clar daca e el sau nu.
S-a sinucis, asa se intampla cand se sparge buba. Daca a fost presat sau nu asta nu am de unde sa stiu.
Macar a avut bunul simt sa nu intre pe contrasens ca si cocalarul ala.
Vreau sa le multumesc alora care au luat caimacul toti anii astia pentru apa chioara si ne-au diluat viitorul.
Sherlock Holmes a gasit si cauza:vorbea la telefon….Da?Sa va intre bine in cap sa nu cumva sa faceti asa.Asa nu!
http://www.tolo.ro/2016/05/22/moartea-lui-condrea-trezeste-comisia-parlamentara-de-control-a-sri-vom-cere-in-parlament-ca-echipa-de-filaj-sa-faca-public-filmul/?utm_campaign=Adevarul-Widget&utm_medium=Parteneri&utm_source=Adevarul
Uite aici ceva date interesante de la Tolontan. Ancheta jurnalistica continua! 🙂
Părerism si părereologie cât cuprinde! Yupee, mă bag si io cu niște întrebări:
1. Toată lumea îl învinovățește (pe bună dreptate) pe gândacu’ ăsta de s-a autokilărit. Însă, în procesul de producție al acelui produs mai lucrau niște alți gândaci că doară nu turna si mesteca jegu’ ăsta toate soluțiile in cazanele alea, corect? Mno, s-atuncilea unde-s ceilalți gândaci?
2. „Bărbăția” actului suicidal se poate rezolva (daca conștiință nu-i) prin persuasiune. Nu mori tu, moare fie-ta. Simplu si eficient. Pen’ că dacă jegu’ era arestat si începea să dea pe goarnă măcar o parte din ceea ce știa multe capete (mai mult sau mai puțin ocultate) cădeau.
3. În ceea ce-l privește pe neica Motocicleanu, doar simpla pronunțare a numelui său îmi aduce aminte de episodul ce a urmat câștigării procesului de la Haga…
UITATI-VA CU ATENTIE LA STIRE :)))))))))))
http://www.curierulnational.ro/Eveniment/2016-05-21/Patronul+Hexi+Pharma,+mort+intr-un+accident%3F
SA VEDEM, OBSERVATI CEVA?
Au sters articolul….
Presa independenta … :))))))))))))))))))
nu poate fi identificat? pai ce a ars? nu are maini picvioare s-au evaporate? asta nu a facut nicoodata analize medicale? nu avea grupa de singe macar? haide bre. poate deocamdata nu poate fi identificat. nu are amprente la birou si mainile in masina s-a suit fara ele?
hai sa va zic: articolul e din arhiva de SAMBATA a cotidianului respectiv :))))))))))
WTF….de aia l-au sters!? 🙂 Ceva putred se petrece in Ilfov! 🙂
http://riscograma.ro/9900/ce-aflam-din-executia-lui-dan-condrea/
http://www.romaniacurata.ro/suntem-in-razboi-expert-sar-ascunderea-infectiilor-din-spitale-produce-80-000-de-morti-evitabili-in-fiecare-an/
La 80000 de morti pe an deja concuram cu Siria. Ma intreb si eu ca proasta-n balci daca nu cumva marlania asta e vreo forma mai elaborata de razboi hibrid. Zic si eu, nu dati…
domnilor eu cred ca Rumania e condusa de serviciile secrete,treaba asta PUTE URAT!SRI,DIE,DIA etc.tot ce vedem ca putere la nivel central,local e controlat de servicii,problema e urata pt in varf sunt mai multe factiuni dar toate provin din fosta securitate comunista,astia nu au d-zeu,ce-au facut serviciile cu cele vreo 200 de banci falimentate cu cele vreo 5 fonduri de investitii falimentate,contraspionajul romanesc cati spioni a prins?tovarasii aia se ocupa cu altceva sunt intangibili si profita de orice ocazie de a fura.presiunile americane si occidentale au inceput sa remedieze situatia dar mai e mult pana departe.
ri + procurorii in afar dna = prostie. sunt niste infecti.
nu mai incredere in SRI, niciodata. poate sunt oameni buni acolo dar organizatia asta este proasta, PROASTA.
Si cu diluantii cum a ramas, facem ca in 89, stati linistiti la locurile voastre? E un adevarat lant de crima organizata, chestia mergea de ani buni. Unde sunt banii?
Adica aia din spitale nu stiau ce cumpara? Erau mana in mana, toata lumea lua bani ca intr-o afacere de familie.
Ăia din spitale dau vina pe sistemul de achiziții:
Managerii care fac achiziţii de calitate riscă puşcăria Profesorul Burnei nu este singurul medic care rupe tăcerea. La rândul lui, doctorul Narcis Copcă, şeful Spitalului Sfânta Maria din Bucureşti spune că managerii de spitale care achiziţionează produse de calitate sunt „puşcăriabili”, astfel că aceştia sunt obligaţi să cumpere „numai gunoaie”, iar în spitale ajung „detergenţi infecţi, mănuşi de cea mai prostă calitate, seringi care nu funcţionează”. Copcă a povestit un episod halucinant. „În 2013 am făcut sesizări către Ministerul Sănătăţii şi către Serviciul Român de Informaţii privind calitatea unor produse, mai exact a unor ace folosite pentru anestezii în măduva spinării. Am fost surprins de răspunsul Ministerului, care mi-a răspuns că acele respective sunt bune şi nu pun în pericol viaţa pacientului. Ştiţi de câte ori aruncăm mănuşile înainte să le folosim? În România eşti puşcăriabil dacă iei produse de calitate, de aceea luăm numai gunoaie”, a arătat managerul. Săpunul dezinfectant colcăia de bacterii La rândul său, managerul Spitalului Elias, profesorul Doina Dimulescu, a povestit un episod de Evul Mediu petrecut în spitalul pe care îl conduce. „În urmă cu câţiva ani am testat cu ajutorul epidemiologului din spital săpunul dezinfectant. Concluzia a fost uluitoare: nu numai că nu dezinfecta, ba din contră, infecta suprafeţele cu o bacterie agresivă. Ne-am chinuit mai bine de un an să scăpăm de acel săpun. Am dat firma în judecată şi am câştigat procesul. Însă, revoltător este că, deşi am făcut atunci sesizări la organele competente, acea firmă încă există pe piaţă. Acestea sunt consecinţele când cumperi la preţul cel mai mic”, a arătat profesorul.
Citeste mai mult: adev.ro/o79dcz
http://generalpedia.com/stiri/nu-a-fost-accident-patronul-hexi-pharma-a-fost-ucis-2/
Despre concubina lui Condrea se știa ca este plantată lângă Condrea de FSB.
pai ce facusi mai nene mai 😉 ma indoiesc ca nu a fost filat , e destul sa arunci un ochi pe profilul lui ” iubi ” sa incepi sa iti pui intrebari …
http://www.evz.ro/noi-dezvaluiri-in-cazul-disparitiei-lui-condrea-ce-alte-afaceri-ilegale-conducea-patronul-hexi-pharma-si-care-este-legatura-sa-cu-basarabenii.html#
https://ok.ru/profile/257479643750
DAR aceasi ” firma ” aceleasi erori …
http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-21015181-siui-cum-este-posibil-ajunga-prejudiciu-16-8-milioane-euro-intr-sistem-supravegheat-cibernetic-sri-interconectat-sts.htm
Procurorul de caz nu cere analiza ADN pentru identificarea cadavrului, zice ca e suficient cuvantul sotiei, inmormantarea si gata, Condrea a murit traiasca Condrea !
Mafia care conduce țara i-a închis gura. Dezolant este că nici un medic căruia i-a murit pacientul după operație din cauza infecțiilor din spital nu s-a sesizat, ori sunt incompetenți ori nu le pasă de pacienți, doar de șpagă. Răniții de la Colectiv transferați în străinătate erau plini de microbi după tratamentele din spitalele românești. E o crimă ceea ce s-a petrecut. Lumea este atât de obsedată să se îmbogățească încât nu mai contează nimic, nici măcar viața oamenilor. Ucide pentru bani.
Un Iuda Condrea asta al poporului roman. Un criminal. Ce om sa isi urasca propiul popor in asa hal incat orbit de bani – asta zicem noi, nu stiu ce alte motive ar fi avut-sa omoare zeci de mii de conationali in spitale in halul asta. oameni bolnavi , care oricum treceau prin momente grele, rude de ale mele sau ale voastre au fost nenorocite de acest om. isi merita soarta. sfarsitul lui.
sper sa fie o lectie pentru toti care mai vor sa fure.
banii si lacomia te omoara : nu este o metafora, ci este o realitate care te va izbi fara sa iti lase nici cea mnai mica sansa de eschiva.
In tot deliru’ asta media trebuie sa-i dau dreptate lui Basescu
„serviciile te pot compromite, te pot ajuta să ai un dosar, dar nu să meargă la abordări de tip mafiot”
http://www.conteledesaintgermain.ro/cazul-hexi-pharma-un-rationament-facut-pe-invers/25-05-2016
e tare calculul cu probabilitatile!
http://www.luju.ro/dezvaluiri/evenimente/s-a-rupt-omerta-laura-georgescu-fosta-sotie-a-patronului-hexi-pharma-a-inceput-sa-vorbeasca-dan-condrea-a-fost-ofiter-sie-a-fost-filat-in-permanenta-george-maior-trebuie-sa-stie-cel-mai-bine-de-ce-ne-filau-dispozitivele-dansilor-de-monitorizare-si-stocare
Si dintr-o data , tacere .
Putini isi mai si amintesc , fara tavalugul stirilor , nu ?
Treptat , lucrurile se linistesc , ca si cand nu ar fi existat :
http://www.evz.ro/dosarul-hexi-pharma-concubina-a-pus-mana-pe-o-parte-din-avere.html