Piranha IIIC interiorul si ergonomia

Cu ocazia Zilei Fortelor Terestre un scurt videoclip despre cum arata Pirhana IIIC la interior. Va puteti face o idee despre ergonomia vehiculului, despre cum arata la interior etc. Postam de asemenea si trei poze ale „burtii” transportorului unde se poate remarca un scut din otel al carui rost va invitam sa-l ghiciti.

Multumim domnului Pavel M

20 de comentarii:

  1. Apropo, cand te uiti sub burta incepi sa realizezi de unde s-au inspirat alde ACTTM pentru carcasa TBT-ului 8×8. 🙂

  2. OFF TOPIC..NU FAC RECLAMA..DEPARTE DE MINE GANDUL..CICA LA RARES BOGDAN..SE VA DISCUTA DIN NOU DESPRE STAREA ARMATEI DUPA INTERVIUL CU BIRIS..SCUZA TIMA DACA FAC RECLAMA..DAR E UNICA EMISIUNE UNDE SE DISCUTA DEZBAT TEMELE ARMATEI

  3. Probabil ca nu conteaza atat de mult (sau poate ca da ) dar planetarele alea sunt mai expuse decat cele de la masina mea.

  4. Scutul acela de sub burta cred ca are rolul de a proteja toba de esapament sa nu cada in cazul in care merge pe teren accidentat si loveste vreun bolovan …am ghicit ?

  5. Scutul cred că are rolul de a proteja transmisia. Cardanul. Diferențialul. Mi se pare o soluție ieftină și ineficientă. Cu o grenadă de mână de poate scoate din funcțiune.

  6. Protejeaza axul cardanic care transmite puterea la toate 8 rotile?

  7. Eu cred ca scutul are un singur rol ,acela de coborâre a centrului de greutate și implicit creșterea stabilității în cazul unei explozii de pneu sau eventual mina. Totuși nu vad cele doua bile mari din spatele transportorului care ar trebui sa protejeze celelalte vehicule ce îl urmează de eventualele mine ramase neexplodate din prima trecere.
    Asta era ,nu-i asa !

  8. pirahna ,ieftin si mult.
    nu cred ca am putea sa cumparam 600 de transportoare scumpe si sofisticate.

  9. Gogu' de la cazane

    Tabla aceea cu gauri este scutul anti-mina?

  10. Herr Von Renn Weg

    oate scutul e pus acolo sa tina legat vehicului, in caz ca se crapa sasiul, sau ce au mai patit irlandezii cu pestele asta… postase cineva un articol despre belelele altora cu transportorul.

    • Au trebuit sa ii limiteze viteza ca incepuse sa se „dezmembreze”, mai cadea o rotata se mai defecta o suspesie lucruri normale, APC-urile sunt masini foarte sensibile trebuie conduse cu atentie si la viteze mici.

      Oricum singura achizitie sigura pt. toata lumea este Saur2.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *