Incidental Dr. Bivelaqua este individul care a conceput „the fan lift” pentru motorul F-35B…tot exista „legende urbane” despre marea cooperare dintre LM si Yakovlev la inceputul anilor 1990 pentru conceperea sistemului de propulsie a ce este astazi F35B.
„Instead of entering a full hover with no forward motion prior to landing, the aircraft will approach the flight deck with the F-35B’s onboard computers controlling the vectoring nozzles in such a way that the wings still maintain lift, though barely above stall speed, and the aircraft still registers a hover, though it’s more of a very controlled descent than anything else. Upon touching down on the flight deck, the aircraft will continue rolling, just as though it executed a regular land-based recovery, but will use disc brakes within the landing gear to come to a full stop. Not only does this allow for improved range, it also allows the aircraft to recover with a larger weapons and fuel load. The wear and tear inflicted on the engine is also greatly reduced, and the landing surfaces of the carrier aren’t as affected as they would be during a direct hover landing, especially taking the brunt of vented thrust from the F-35’s powerful main engine.”
aham ….dar oare marines nu au folosit mișcarea asta cu harrierul?nu văd noutatea în chestia asta decât dacă se referă strict la f35.
curios că doar englezoii au cerut-o americanii stând pe gânduri.
Salut.Frumos pasaroiu,eu tot sper ca spre 2025 sa ne orientam si noi in mod serios spre f 35 macar 2 escadrile sa avem si noi. Astazi din cauza unui comentariu postat aici,cineva care nu a inteles ironia din acel comentariu ma facut troll.Inainte de toate numele meu de familie e Robu deci nu ma ascund dupa fusta, sunt monarhist si filo american pana in maduva oaselor, am apreciat in mod serios cand in 2005 Basescu a activat partenreriatu-l strategic cu englezii si americani.Daca urmariti comentariile mele si incercati sa le intelegeti, niciodata nu am facut propaganta pentru vo tara ca Rusia sau o alta tara condusa de un dictator. Va multumesc.
Au fost 3 comentarii referitoare la nume; unul dintre ele imi apartine.
Am specificat clar ca nu stiu daca este nume sau nu si la fel daca e troll sau real. Poate ca nu trebuia sa pun sub semnul indoielii cele 2 lucruri dar pe mine mesajul tau catre asta m-a condus (ba chiar credeam ca este foarte probabil sa nu fie real). Imi cer scuze daca comentariul vis-à-vis de nume te-a jignit sau atins; nu a fost asta intentia. Voi fi mai atent sa combat ideea si nu persoana pe viitor.
Incidental Dr. Bivelaqua este individul care a conceput „the fan lift” pentru motorul F-35B…tot exista „legende urbane” despre marea cooperare dintre LM si Yakovlev la inceputul anilor 1990 pentru conceperea sistemului de propulsie a ce este astazi F35B.
Tocmai de aia l-am si pus, tin minte cat de cat ocaziile cand ai facut precizarile.
pentru fanii animeurilor…Yukikaze: „I have control”.
Cu 8 ani in urma: „Lockheed Martin was awarded a $13 million USD contract to develop the specialized software necessary for SRVL recoveries, along with BAE Systems and Northrop Grumman acting as the junior contractors…”
https://www.flightglobal.com/news/articles/lockheed-gets-funds-for-uk-f-35-landing-modification-348294/
„Instead of entering a full hover with no forward motion prior to landing, the aircraft will approach the flight deck with the F-35B’s onboard computers controlling the vectoring nozzles in such a way that the wings still maintain lift, though barely above stall speed, and the aircraft still registers a hover, though it’s more of a very controlled descent than anything else. Upon touching down on the flight deck, the aircraft will continue rolling, just as though it executed a regular land-based recovery, but will use disc brakes within the landing gear to come to a full stop. Not only does this allow for improved range, it also allows the aircraft to recover with a larger weapons and fuel load. The wear and tear inflicted on the engine is also greatly reduced, and the landing surfaces of the carrier aren’t as affected as they would be during a direct hover landing, especially taking the brunt of vented thrust from the F-35’s powerful main engine.”
Sa nu-i uitam pe rusi, SRLV facut de YAK-38:
Deci britanicii folosesc intens avionul fara a fi afectati de problema alimentarii cu combustibil si chiar inoveaza economisind combustibil si chiar munitie
https://mobile.navaltoday.com/2018/10/15/royal-navy-starts-f-35b-rolling-vertical-landing-trials/
este o capabilitate dezvoltată strict pentru uk?
Impreuna cu britanicii e si un pilot USMC care studiaza manevra asa ca nu stie ce va fi
aham ….dar oare marines nu au folosit mișcarea asta cu harrierul?nu văd noutatea în chestia asta decât dacă se referă strict la f35.
curios că doar englezoii au cerut-o americanii stând pe gânduri.
Am mai gasit cateva articole in care se afirma ca doar britanicii au fost interesati de dezvoltarea acestui tip de aterizare la F-35, dupa modelul sovietic, experimentand si pe Harrier acum vreo 10 ani
http://www.thedrive.com/the-war-zone/13233/f-35b-pilots-will-make-rolling-landings-like-this-to-board-royal-navy-carriers
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Shipborne_rolling_vertical_landing
https://www.theregister.co.uk/2018/01/18/f35_uk_test_pilot_interview_sim_flight/
https://www.quora.com/What-is-replacing-the-Harrier-Jump-Jet
https://tacairnet.com/2015/10/02/the-royal-navy-plans-on-landing-their-f-35bs-at-sea-soviet-style/
Salut.Frumos pasaroiu,eu tot sper ca spre 2025 sa ne orientam si noi in mod serios spre f 35 macar 2 escadrile sa avem si noi. Astazi din cauza unui comentariu postat aici,cineva care nu a inteles ironia din acel comentariu ma facut troll.Inainte de toate numele meu de familie e Robu deci nu ma ascund dupa fusta, sunt monarhist si filo american pana in maduva oaselor, am apreciat in mod serios cand in 2005 Basescu a activat partenreriatu-l strategic cu englezii si americani.Daca urmariti comentariile mele si incercati sa le intelegeti, niciodata nu am facut propaganta pentru vo tara ca Rusia sau o alta tara condusa de un dictator. Va multumesc.
Au fost 3 comentarii referitoare la nume; unul dintre ele imi apartine.
Am specificat clar ca nu stiu daca este nume sau nu si la fel daca e troll sau real. Poate ca nu trebuia sa pun sub semnul indoielii cele 2 lucruri dar pe mine mesajul tau catre asta m-a condus (ba chiar credeam ca este foarte probabil sa nu fie real). Imi cer scuze daca comentariul vis-à-vis de nume te-a jignit sau atins; nu a fost asta intentia. Voi fi mai atent sa combat ideea si nu persoana pe viitor.
Salut. Marius B. nu m-ai jgnit si nu ma simt jgnit, se mai intampla sa dam Cu bata in balta, o zi buna.