La care prajina te referi, a USAF – flying boom / receptacle?…aici, in clip, e B-ul RAF.
Tare as vrea sa vad un F-35A dotat cu ambele sisteme:
– USAF pe spina dorsala;
– probe-and-drogue al USMC/USNavy pe lateral-dreapta cockpitului, ca la F-35B/C.
…vezi cum e CARTS la F-16 (tin minte ca fusese o propunere pentru indieni, la MMRCA)
da, la B nu merge „prăjina”.
probabil risccul de zgârieturi, împunsaturi si julituri e mai mare la prajină decât la cordonul ombilical cu pâlnie al marines/navy.
deci tot la antrenament ajungem.
practice,practice and more practice?invatati,invatati si iar invatati.
La 3:55 …Isuse Cristoase!
am văzut…”prăjina” nu e mai safe?
La care prajina te referi, a USAF – flying boom / receptacle?…aici, in clip, e B-ul RAF.
Tare as vrea sa vad un F-35A dotat cu ambele sisteme:
– USAF pe spina dorsala;
– probe-and-drogue al USMC/USNavy pe lateral-dreapta cockpitului, ca la F-35B/C.
…vezi cum e CARTS la F-16 (tin minte ca fusese o propunere pentru indieni, la MMRCA)
da, la B nu merge „prăjina”.
probabil risccul de zgârieturi, împunsaturi si julituri e mai mare la prajină decât la cordonul ombilical cu pâlnie al marines/navy.
deci tot la antrenament ajungem.
Un Mirage 2000 a plecat si cu un souvenir
https://pbs.twimg.com/media/EEaELqbXkAAQ2Ay.jpg
Probabil i-au schimbat callsign-ul in Marquis de Sade dupa faza asta.