Republica Coreea selectează sistemul amfibiu de poduri și feriboturi al General Dynamics European Land Systems

General Dynamics European Land Systems (GDELS) anunță azi că împreună cu partenerul său, Hanwha Defense Corporation (HDC), au fost selectați de Administrația Programului de Achiziție a Apărării (DAPA) din Republica Coreea pentru a produce împreună 110 vehicule-punte amfibii pentru armata Republicii Coreene.

În cadrul programului Coreean Amphibious Bridging Vehicle (KABV), sistemul GDELS M3 Amphibious Bridge & Ferry va fi produs local pentru a îndeplini cerințele specifice coreene sub denumirea M3K. M3K a fost ales în cadrul unui proces de selecție competitiv.

M3 este cel mai rapid și mai capabil sistem amfibiu de tip pod și feribot din lume, în funcție de capacitatea de încărcare, timpul de asamblare și manevrabilitatea oferită, atât pe apă, cât și pe uscat. M3 este folosit deja de forțele armate din Germania, Regatul Unit, Taiwan, Singapore și Indonezia. Cu lungime desfășurată în mod pod de peste 1,3 km, Republica Coreea va opera cea mai mare flotă M3.

Suntem foarte încântați că Republica Coreea este al patrulea client asiatic care a selectat M3-ul nostru ca viitor sistem amfibiu de poduri și feriboturi”, a declarat dr. Thomas Kauffmann, vicepreședintele GDELS pentru afaceri și servicii internaționale. „Acest lucru reconfirmă capacitățile unice de creare a unui pod ale modelului M3 și demonstrează importanța esențială de poduri tactice pentru armatele moderne în ceea ce privește interoperabilitatea și mobilitatea militară.”

„Din punct de vedere industrial, acest proiect este un mare succes pentru angajații noștri din Kaiserslautern”, a declarat dr. Christian Kauth, vicepreședinte și director general al GDELS-Bridge Systems. „Am stabilit o colaborare excelentă cu partenerul nostru coreean Hanwha. Succesul este (în continuare) dovada avantajului general al soluțiilor 4×4 atunci când vine vorba de punte amfibie și demonstrează rolul principal al GDELS pe ​​piața podurilor plutitoare militare.”

Despre M3

M3 oferă o mobilitate ridicată, disponibilitate și o tranziție perfectă de la sol la apă. Utilizat ca pod sau ca barjă cu mai multe secțiuni, M3 poate transporta toate tancurile principale de luptă cunoscute în serviciu. Cu dispozitivul său unic de cuplare, M3 oferă, de asemenea, interoperabilitate cu alte soluții de punte, cum ar fi SRB (Standard Ribbon Bridge) / FSB (Floating Support Bridge) și IRB (Improved Ribbon Bridge).

De asemenea si Letonia va achizitiona sistemul amfibiu de poduri M3, letonii beneficiind in plus de kituri pentru folosirea in climate foarte reci.

GDLS

27 de comentarii:

  1. Si noua ne-ar trebui.

    6
  2. Salut. Da ce noi avem rauri sau fluviu?.

    3
  3. iar a inceput corul bocitoarelor

    27
  4. La articolul ăsta chiar nu avem de ce „boci” pe subiect. Dunărea a fost traversata pe un pod alcătuit din pontoanele românești. Dacă la inundații avem cu ce face față când punțile se duc pe apă la vale, problema la care s-ar gândi cu toții este scoaterea din uz a podurilor peste Dunăre. Și la forțarea Prutului. Peste Dunăre nu știu câte utilaje sunt, astfel încât să fie construite măcar două poduri. Prut este mai îngust ca multe râuri de interior, câteva tuburi aruncate în albie și deja îți faci pod în câteva ore. Siretul, că îl cunosc, este în mare parte dublu față de Prut. Deci, că tot e vorba de GDLS, ii avem în curte deja, dar își bat joc de ei niște politruci. Nu pontoanele ar fi urgența ci chiar Piranha V.

    11
  5. Pai noi nici poduri civile, fixe, old school n-avem ca lumea peste Dunărea interna și voi vreți pontoane? Hai cu podul de la Brăila, poate așa trece si-un Bizon pe el….

    1
  6. Deci până la urmă pentru cine se pregateste Coreea?? Japonia sau frații din nord?

    1
  7. In functie de conditiile geografice, probabil la fiecare brigada mecanizata/blindata/infanterie/LAROM ar trebui sa existe 8-10 bucati care sa le permita sa se antreneze si sa se deplaseze impreuna cu brigada.
    Chiar si la brigazile dotate cu TAB-uri, tot ai nevoie sa-ti treci tancurile, tunurile tractate, lansatoarele de rachete, transporturile cu munitii, carburanti, echipament etc etc.

    4
  8. .
    Nu zic lucruri care sa-mi sifoneze colegii,dar poduri si feriboturi nu or sa ne trebuiasca in prima faza de war.La un coontraatac NATO,or sa vina aliatii cu dotarea corespunzatoare.

    2
    • Destul de mult interes pt. tehnica, prea mult interes pt politica si mult prea putin interes pt. tactica. Ati vazut cam cat dureaza o incercuire ruseasca? Pana vin aliatii strategici treaba e consumata daca n-ai capacitatea sa fugi singur.
      Dupa aia o sa vina aliatii strategici sa-si exprime profunda ingrijorare si indignare, parlamentarii platiti de rusi de prin occident vor spune „ce treaba avem noi cu romanii” si vor arata ca de fapt problema e urgenta climatica. Prim ministrul nostru va spune ca daca soldatii ar fi obtinut scor PISA mai bun n-ar fi cazut ca prostii in incercuire, presedintele va spune „ghinion” si aia ramasi acasa se vor imparti in doua tabere: pro-occidentalii si pro-rusii.

      3
      • @Stelian
        Pontoanele și podurile fac parte din strategie sau tactică? Dacă e să fugi din calea rușilor, dintr-un teritoriu deja ciuntit, după WW2, numărul și tipul de pontoane ar fi ultimul care ar mai conta. Ticăloșii trebuie uciși de la primul pas făcut peste granița recunoscută internațional. Și eliminați în aceeași oră câțiva politruci români. De genul unora care își cer scuze la o ambasadă exact în ziua în care se comemora uciderea românilor de trupele acelei țări. A la gher com a la gher.

        3
  9. Pai când o ia la vale iar podul de la Mărăcineni, să avem cu ce sa-l înlocui, ca mult n-o mai duce sigur ?

    1

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *