S-ar invarti Rudel (Hans-Urrich) in mormant!

Daca ar afla ce fac camarazii sai din fortele aeriene germane…

Aflam astfel ca noile Tornado germane nu pot lupta decat ziua in amiaza mare, nu dimineata devreme nici seara spre amurg si cu atat mai putin pe timpul noptii. Motivul tine de… siguranta  personalului navigant, si are ca principal motiv prostia personalului care incheie contractele de modernizare pentru avioanele lui Fritz.

1033374621

Sursa: Sputnik

Astfel ultima modernizare a cockpitului Tornado s-a lasat cu bucluc, monitoarele nou instalate fiind atat de luminoasae incat piloltul nu mai vede absolut nimic in afara cabinei si cand spunem ca nu mai vede nimic ne referim in primul rand la pista, atunci cand vrea si el sa aterizeze.

Si daca nu vede pista risca sa aterizeze ceva mai brutal decat prevede manualul de utilizare al Tornado, asa ca avioanele trimise de Fuhrer-a germana zboara ziua – cand orice ciuhabete islamist care se respecta sta si el la umbra racoroasa a unei camile cumsecade –  si se odihneste, iar noaptea – cand ciuhabii misuna mai ceva ca puricii pe o vulpe moarta – nemtii stau si ei, sa nu-i chioreasca dracului diplayul si sa deie cu Tornado in desert…

In fapt nemtii din Luftwaffe au trimis sase Tornado – nu ca sa lupte cu cineva – ci ca sa faca poze la arabeti (doar misiuni de recunoastere), ca parte a efortului european de lupta impotriva a terorismului. Avioanele sunt operate de pe baza aeriana turca de la Incirlik. Misiunile se desfasoara (ziua) atat in Irak cat si in Siria, doar ca in Siria alta belea!

Avioanele germane aflate in zbor nu receptionau date de la sol in privinta altor avioane aflate in apropierea lor. Nu se cunoaste daca tot de la displayuri.

Una peste alta Berlinul se jura ca pana la sfarsitul lunii ianuarie nus ce soft va rezolva orice problema si va permite avioanelor sa zboare si noaptea. Acum, ca nespecialist, nu era mai simplu pentru pilot sa puna o basma pe nenorcitul ala de ecran, la atertizare? Sau sa le dea stingerea?! Sau sa scoata capul pe geam? Sau sa aterizeze instrumental? Sau…germanii nu stiu dastea instrumentale?! Da’ intrebare fundamentala este alta: pai pana sa ajunga in Siria aia nu stiau ca noaptea lumina in cabina este prea puternica, sau cu ocazia dislocarii au pus prima oara piciorul in cabina, pe timp de noapte cel putin?!

Ciudat cum armata germana se duce dracului incet – si a devenit obiect de bancuri si susanele – de cand Merkel a ajuns cancelar(a).

Tocmai daia spuneam la inceput; bietul Rudel Hans-Urrich…

GeorgeGMT

19 comentarii:

  1. ditamai tara/armata cu o traditie si scoala militara de invidiat este emasculata de dragul unor principii si ambitii dubioase,sau poate chiar asta vor nemtii.

  2. nu e de mirarea ca americanii bateau obrazul europei , in urma cu ceva anii,rugandu-ne sa investim mai mult, ca apararea costa, si ca ei sunt singurii care trateaza problema in modul serios! S a ales praful de seriozitatea germana..

  3. asta e asa de timesnewroman…
    pur si simplu nu cred, nu pun botu` la asa ceva.
    doar daca au suferit o lobotomie + lipsa unui ochi + cataracta la al doilea.

  4. Sa ma iertati tovarasi, da stire de 2 bani ca asta nu am vazut de mult. Sursa spune tot: sputnik, adica minciuna ridicata pe culmile absurdului.
    Va dau eu 3 solutii pentru problema:
    -reducerea luminozitatii cu butonu de „-” luminozitate
    -aplicare de folie pe monitoare
    -ochelari de soare purtati noaptea…
    Va rog fara Sputnik pe viitor….

  5. Baieti – greu de crezut asa ceva….bine ca are lightguide display-ul de la Mercedes B Calsse si C Classe si chiar cele de pe A Classe noi.
    Acele displayuri sunt si din seria low cost de la Mercedes si se numesc MFA.
    Ce face lightguide-ul ?! Regleaza intensitatea displayurilor cu lumina exterioara ca sa nu fie mai puternica sau mai slaba luminozitatea displayului.
    Acum sa crezi ca inginerii de la Mercedes s-au gandit cand au scris caietul de sarcini si cei care au modernizat display-urile nu au avut chestia asta prevazuta in caietul de sarcini sau nu s-au gandit……e cam apropiat de ZERO!
    Apoi cand faci un retrofit la un avion faci zboruri de testare ziua si noaptea si in conditii meteo dificile si se fac testari inclusiv de omogenitatea culorilor si omogenitatea negrului afisat pe display-uri – sunt o gramada de calificari la diferite temperaturi si diferite perioade din ziua si la anumite temperaturi.
    Deci propaganda sputnik news pentru cialaveci indragostiti de vodca.

    • cred ca faci o mica confuzie.
      Lightguide este doar plasticul transparent care transmite lumina si nu regleaza nimic, eventual doar disperseaza lumina cat de cat uniform.

      • Ba tocmai ca asa se transporta lumina pana la senzorul luminos de pe PCB.
        Asa este si la aproape toate clusterele noi.
        Deci sa cred ca nu are incorporat un display mult mai scump de aeroanutica un banal plastic si nu are un PCB care sa aiba functie de reglare a intensitatii diaplay-ului….nu este posibil.
        Datorita faptului ca eram obosit aseara am scris doar de lightguide….dar da este un intreg ansamblu in spate cu un mic circuit pe PCB-ul displayului.

  6. Inca ceva – nu cred ca este anul sau un an jumatate de cand pe niste Typhoon-uri era marcat la exercitii blue flag / red flag ceva siluete de F 22 – dovada a kill-urilor simulate.
    Nu ii mai plangeti pe Teutoni ca pe la Nuremberg zboara destul de mult cate 2 x2 avioane la cel mult 2 zile.
    Faptul ca fac recunoastere este dat de mandatul primit de la ai lor nu de impotenta avioanelor de a face lovituri aer -sol.

  7. Nu mai este armata germana ce a fost odata , in 1940 wehrmatch era cea mai puternica armata acum …

  8. Niciodata in istoria lor germanii nu au cunoscut cuvantul” improvizatie”! De acea au si pierdut 2 razboaie in ultima suta de ani si sunt p cale sa se faca d c. .t si a 3 a oara!ei vor merge cu merkel pana la capat,pt ca asa scrie la fisa postului,nu conteaza ca babeta o sa intre cu masina germana in zid!ca europa i remorcata la masina…..?!..scheiss egal!

  9. Apropo de Rudel, accesati link-ul de mai jos sa vedeti cum vana ambarcatiuni sovietice in Kuban. Aceste zboruri aveau rolul de a testa in lupta noile tunuri de 37mm de pe Stuka. Filmarea a fost facuta cu cateva luni inainte de batalia de la Kursk.
    https://www.youtube.com/watch?v=cU6OK1zSxKg

    Cat despre Luftwaffe de astazi…mai mare rasul. Si la ei ca si la noi: nu exista vointa, dar exista delasare indolenta si inconstienta. Macar noi avem „scuza” ca avem buget micut, dar ei?

  10. Indiferent de stirea asta, starea armatei germane nu este nici pe departe la nivelul economiei si traditiei sale…, cat timp politica germana nu o sa se schimbe, fondurile ..excedentul bugetar de 12 miliarde de euro, in loc de 6 cum previzionau initial ( probabil ca au mai pus si din pix… 2 ..3 insa 100% sunt pe plus, nu te joci cu asta), o sa mearga spre integrarea refugiatilor( asta atat timp cat nu esti din balcani sau estul europei…ca dracul te ia atunci). Ei au tehnologie si bani dar nu mai au vointa (cel putin momentan)..noi nu avem nici tehnologie, nici bani, nici vointa…, la ei se mai poate spera la ceva.

  11. Repet, cu sursa sputnik, articolul asta nu prea e credibil. De fapt nu e deloc. Parerea mea.

    Asa ca nici n are sens sa ocupe spatiu pe server degeaba.

  12. In primul rand femininu’ de la Führer este Führerin. Un pic de respsct fata de limba doiceasca ca sa nu se sucare nemtii „auzi ba astia care se cred in Europa ne pocesc limba!” „Atunci sa-i pocim si noi pe ei!!” (mai un Schengen, mai niste someri gasesc ei!)

    In al doilea rand .. atunci cand nu vrei gasesti motive! Chiar ridicole .. de genu asta :displayul pe Toronodao prea luminos , nu putem!!
    S-o creaza Mutu’ asta ca io nu!!!

    Din motive perfect obscure tanti Doicea si a ei Führerin nu doresc sa dea peste bot islamistilor. Poa mai vor niste emigranti …?!!? Sau der Teufel (dracu!) stie ce alt motiv de bezna mintii… A se vedea si cazul fostului militar olandez care s-a laudat ca el a luptata alaturi de kurzi contra ISIS (daesh)… si imediat a sarit in sus procuratura olandeza in sus de parca ar fi violat si ucis copii. Pesemen ca daca se ducea sa lupte ptr Daesh …

    E ceva putred nu numai in Danemarca lu Hamlet … ci in cancelariile occidentale …. ca pestele de la cap se impute!!
    ***

    Ia vedeti si astea :
    Adevărul negru din spatele primirii refugiaţilor sirieni în Germania: Imigranţi est-europeni plătesc preţul şi sunt deportaţi pe capete ZF 25 sept 2015
    Adevărul negru din spatele primirii refugiaţilor sirieni în Germania: Imigranţi est-europeni plătesc preţul şi sunt deportaţi pe capete ZF 25 sept 2015
    „Dacă reuşim să îi pregătim rapid pe cei care vin şi să îi integrăm pe piaţa muncii, vom putea rezolva una dintre cele mai mari probleme ale viitorului economic al Germaniei – deficitul de forţă de muncă”, a declarat ministrul german al Economiei, Sigmar Gabriel, citat de Reuters.

    Guvernul Angela Merkel a adoptat o atitudine deschisă faţă de primirea imigranţilor din Orientul Mijlociu şi din Africa, iar, conform estimărilor, anul acesta în Germania ar urma să ajungă aproximativ 800.000 de extracomunitari. Miercuri, social-democratul Sigmar Gabriel, care este şi vicecancelar, afirma că Germania poate asimila circa 500.000 de imigranţi anual timp de mai mulţi ani. Politicienii altor state europene au criticat atitudinea flexibilă a Germaniei faţă de venirea clandestinilor. Mediafax sept 2015
    BANNER revoltător: Copiii voştri se vor RUGA la ALLAH sau vor MURI EvZ 20 septembrie 2015
    NEBUNIE în Germania: Val de violuri comise de imigranți stiri pe surse 30 sept 2015
    ÎNSPĂIMÂNTĂTOR Ce fac imigranții în Germania: Medicii sunt victimele preferate
    Un doctor anestezist, originar din Cehia, a mers împreună cu mai mulți colegi să lucreze într-un spital din Munchen invadat de musulmani. Un coleg al său a fost înjunghiat de aceștia. Nu a existat nici o arestare, nici o relatare în media, spune acesta.
    stiri pe surse 12 oct 2015
    Mărturia unei românce care lucrează cu imigranţii: „Nu îi mai plângeţi” romaniatv.net 9 sept 2015

    Erau „semnale” deja .. Marea Pipaiala din Colonia (Koln) nu a fost ceva chiar .. neasteptat. „reactia” imeiata – adica tacerea asurzitoare a autoritailor si cenzurarea relatarilor despre eveniment erau deja practica curenta…
    Si sa nu uitam ca in fara marsurilor de proests (germane) au mai fots si altfel de reactii „umblati imbracate cuviinicos ca sa nu iritati nou venitii!!!”

    Ca este ceva numit „INERTIE” si un plan care este aprobat si „omplementat” este greu de schimbat sau abandonat. Mai ales de politicieni, tehnocrati, birocrati si activisti politici (ziaristi de „opinie”, „analisti politico”, intelectuali „publici” ) care, in stare de libertate, nu pot recunoaste ca Postelnicu (alt politician) „am fost un dobitoc” (care stim in ce conditii a zis aceste memorabile vorbe).
    Si mai rau in Doicea cea Grasa cam toti astia sunt la ordinele (de plata! ale) plutocratiei (die Großen Konzernen).. care sunt interesate doar ca profitu lde pe trimestrul asta sa fie mai mare decat in trimestru trecut! Restu? restu duca-se ! Si la moschee numa Profitu sa Creasca!
    Si sa nu credeti ca ei pot abandona :
    Migrația nu va opri îmbătrânirea populației Germaniei diverse ziare si site uri, stire de ieri …

    Asa ca Doicea cea Grasa (si cam imbatranita) nu poate fi prea activa contra ISIS (daesh). Mai bine zice ca „display ul este prea luminos!” si face de ras armata (marea muta) findca mai tineti minte?
    Razboiul este politica dusa cu mijloace militare(Karl von Clausewitz)
    Ori scopurile politice ale actualilor (i)responsasbili germani nu pot fi atinse dand la cap ISIS ului….

    Si armata? Care iese mototolita?!
    Cand vor zice sufizant la emigratie vor avea motive sa dea mai multi bani ptr armata! mai multe motive .. Cu beneficiile de rigoare ptr Krauss Maffei, Rheinmetall samd samd etc plus bancile care vor asigura serviciile financiare si „toata lumea” va fi multzumita.

  13. Citisem si eu pe bbc despre situatia cu avionele lui merkel. Nu e chiar asa. Aia au ochelari de vedere pr timp de noapte proaspat achizitionati, si s-au trezit dupa ce au sjuns acolo ca lumina ambientala de la instrumente e prea puternica si nu mai vad mare lucru. Daca aia cu luminozitatea mai merge la display, la restul cadranelor nu prea. Motiv pt care o sa le puna ceva filtre la ochelari, sau le schimba vecurile la bord. Ii trece pe led-uri :). Nu erau nici ei prea siguri care din ele.

  14. Vrajeala made in Germany ca sa nu-si trimita bombardierele peste mari si tari.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *