Parca am un déjà-vu cu show-ul din 2015. Si atunci am vazut la zbor:
JF-17
A330
TAI Atak T-129
Tigre
NH-90
Rafale (bine, asta e prezentat cam la orice show mai rasarit din hexagon 🙂 )
Noutate: Falcon 8x + Kazan Ansat… parca nici Fouga Magister n-a fost inainte…
Beriev 200 nu e ala cu motoare europene PowerJet SaM146 ca sa inlocuiasca ucrainencele Ivchenko Progress? Daca pun si pe varianta de patrulare marina o sa fie distractie 🙂
Sub respectiva expresie nu-ti apare un link subliniat de genul „vizioneaza videoclipul pe YouTube”?
E unul din clipurile alea care pot fi vizionate doar daca dai pe linkul respectiv ca sa le vezi doar pe Youtube si nu prin „interpusi” ca noi. 🙂
Sau in loc sa dai click pe butonul rosu de Play al YouTube, dai direct pe titlul clipului, de sus de tot.
Daa foarte tare BO-105 !
Inca ar mai fi cateva zile de demonstratii , sa vedem cam ce va aparea in ultimele 2 …desi pare ca anul asta va fi un eveniment bifat si cu ceva mock-uri intentionale .
Si Turkish au prezentat un Mock-up scara 1/ 1 Un soi de f-22 parca mai uratel decat al chinejilor
Arată, dar numai din viteză. M-am uitat îndelung, pot sa spun că parca ar fi cu o a doua pereche de aripi, nu numai ampenaj.
Nu cred că va fi o chestie definitivă, dar ar avea niste calități aerodinamice de planare rar întâlnite la tipul acesta de avioane.
Avionul ala e o macheta.
Pina devine realitate zburatoare mai trec cel putin 10 ani. Pina ajunge la ” gata de lupta” , alti ani.
Din experienta Tornado si Typhoon , se vor chiui din greu pentru impartit proiectarea . Iar productia va fi si ea impartita. Si cum productia nu va fi de 623 aparate ca la Eurofighter ( vandut la 9 tari ) costul / bucata va fi astronomic.
Personal nu cred ca nemtii cu francezii si spaniolii vor avea capacitatea financiara sa sustina un astfel de program .
Vezi cit a costat proiectarea F 22 si cit a platit USAAF fiecare aparat. Vezi proiectarea F 35 si citi au bagat bani in proiect ca sa usureze cumva efortul financiar american .
Deja Europa a avut groase probleme cu A 400 care are multe bube dar si costa o valiza de bani fiecare exemplar. Ca e greu de gasit si cumparatori sa mai usureze pretul prin cresterea clientilor.
Nu ma indoiesc de capacitatea tehnologica si cunostintele necesare ale firmelor europene sa realizeze un avion performant, insa birocratia europeana, interesele economice divergente intre furnizaorii de componete din UE…or sa lungeasca acest proiect foarte mult poate chiar o sa il ingroape. Iar in cazul ( miraculos ) in care ar reusi sa il faca, pretul o sa fie astronomic…numar mic de avioane la un numar restrans de tari etc… In acest timp SUA si China probabil ca mai pun pe harta cateva generatii de avioane din acesta familie rastransa.
P.S. Pare o moda deja sa se prezinte machete cu viitoarele avioane, o gramada de pretendenti. Poate ar fi frumos pentru reclama la IAR 99TD daca il facem…sa punem si o macheta din asta visatoare…din fibra de sticla, sa vina lumea buluc la stand 🙂 si sa facem reclama la IAR 99 TD indirect…
https://adevarul.ro/international/europa/video-scaf-vedeta-salonului-aeronautic-bourget-trei-tari-semnat-acordul-cadru-viitorul-avion-lupta-european-1_5d07a1f5892c0bb0c67a8b04/index.html
?
airbus nu a venit sa prezinte „laif” si h215 ?
sincer ma asteptam la mai mult….arata ca generatia 5.
macheta aia vehiculata pe net arata mai bine
Boss ce se mai aude cu programele de achiziti??
Parca am un déjà-vu cu show-ul din 2015. Si atunci am vazut la zbor:
JF-17
A330
TAI Atak T-129
Tigre
NH-90
Rafale (bine, asta e prezentat cam la orice show mai rasarit din hexagon 🙂 )
Noutate: Falcon 8x + Kazan Ansat… parca nici Fouga Magister n-a fost inainte…
Beriev 200 nu e ala cu motoare europene PowerJet SaM146 ca sa inlocuiasca ucrainencele Ivchenko Progress? Daca pun si pe varianta de patrulare marina o sa fie distractie 🙂
in 2015 a fost si A-380…
2:56 NGF pentru o clipita
video unavailable
Sub respectiva expresie nu-ti apare un link subliniat de genul „vizioneaza videoclipul pe YouTube”?
E unul din clipurile alea care pot fi vizionate doar daca dai pe linkul respectiv ca sa le vezi doar pe Youtube si nu prin „interpusi” ca noi. 🙂
Sau in loc sa dai click pe butonul rosu de Play al YouTube, dai direct pe titlul clipului, de sus de tot.
cat traiesti inveti. habar nu aveam ca exista asa ceva
cheers!
U.S. Says Could Sanction Turkish Defense Firms Beyond F-35 Suppliers
https://www.nytimes.com/reuters/2019/06/17/world/europe/17reuters-france-airshow-usa-turkey.html
Foarte faine demonstratiile aeriene ! Si Tigre-ul dar mai ales Nh-90 si planorul au niste figuri care merita un replay
asta e maximul ce am vazut pana acum: BO 105 cu rotor rigid
https://www.rumaniamilitary.ro/ferte-alais-iii-bo-105-red-bull
Omelette…
du…
sauerkraut!
Daa foarte tare BO-105 !
Inca ar mai fi cateva zile de demonstratii , sa vedem cam ce va aparea in ultimele 2 …desi pare ca anul asta va fi un eveniment bifat si cu ceva mock-uri intentionale .
Si Turkish au prezentat un Mock-up scara 1/ 1 Un soi de f-22 parca mai uratel decat al chinejilor
Macaroana…
Nu stiu de ce, dar primele secunde de sonor imi amintesc de intro-ul din „Aaamericaaa..f.ck yeah!”
arata ca propunerea lu northrop la jsf in anii 90. atat de in urma sunt europenii
http://www.jsf.mil/gallery/gal_photo_cddr_mda-ngc-bae.htm
Yep, ni-l amintim, insa tot englezii se bagasera si aici.
pai europeni sunt si cei de la BAE Systems cu Tempest 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=O1zXOXAZKe0
Arată, dar numai din viteză. M-am uitat îndelung, pot sa spun că parca ar fi cu o a doua pereche de aripi, nu numai ampenaj.
Nu cred că va fi o chestie definitivă, dar ar avea niste calități aerodinamice de planare rar întâlnite la tipul acesta de avioane.
Are intr-adevar niste ampenaje/derive uriase.
aaa… nu prea am inteles de ce Macron a venit cu avionul, ca doar le Bourget e langa Paris… sau pentru ca era salonul AERONAUTIC ?! 🙂
O fi venit din nus-ce vizita importanta de peste mari si tari 🙂
O fi…„pro-activ”
Miscare de PR si promovare cel mai probabil.
Airbus, salonul, industria aeronautica franceza, Franta.
Dassault SCAF l’eclair deux
Je comprends ce que tu as fait ici! 🙂
n’importe quoi 🙂
Mais oui…
Ah bon?!
Mais non…
Why is Gamora?
va inchinati la idoli falsi,ati cazut in pacat….
De abia acum ai aflat?
va uitati la macheta macroului ca la a opta minune a lumii antice…hihihi.
Avionul ala e o macheta.
Pina devine realitate zburatoare mai trec cel putin 10 ani. Pina ajunge la ” gata de lupta” , alti ani.
Din experienta Tornado si Typhoon , se vor chiui din greu pentru impartit proiectarea . Iar productia va fi si ea impartita. Si cum productia nu va fi de 623 aparate ca la Eurofighter ( vandut la 9 tari ) costul / bucata va fi astronomic.
Personal nu cred ca nemtii cu francezii si spaniolii vor avea capacitatea financiara sa sustina un astfel de program .
Vezi cit a costat proiectarea F 22 si cit a platit USAAF fiecare aparat. Vezi proiectarea F 35 si citi au bagat bani in proiect ca sa usureze cumva efortul financiar american .
Deja Europa a avut groase probleme cu A 400 care are multe bube dar si costa o valiza de bani fiecare exemplar. Ca e greu de gasit si cumparatori sa mai usureze pretul prin cresterea clientilor.
uite aici si cu motoare si din spate
Nu ma indoiesc de capacitatea tehnologica si cunostintele necesare ale firmelor europene sa realizeze un avion performant, insa birocratia europeana, interesele economice divergente intre furnizaorii de componete din UE…or sa lungeasca acest proiect foarte mult poate chiar o sa il ingroape. Iar in cazul ( miraculos ) in care ar reusi sa il faca, pretul o sa fie astronomic…numar mic de avioane la un numar restrans de tari etc… In acest timp SUA si China probabil ca mai pun pe harta cateva generatii de avioane din acesta familie rastransa.
P.S. Pare o moda deja sa se prezinte machete cu viitoarele avioane, o gramada de pretendenti. Poate ar fi frumos pentru reclama la IAR 99TD daca il facem…sa punem si o macheta din asta visatoare…din fibra de sticla, sa vina lumea buluc la stand 🙂 si sa facem reclama la IAR 99 TD indirect…
https://youtu.be/i9CzV3YH0fQ