Salon du Bourget / Paris Air Show – 2019

via Ducat

39 de comentarii:

  1. Boss ce se mai aude cu programele de achiziti??

  2. Parca am un déjà-vu cu show-ul din 2015. Si atunci am vazut la zbor:
    JF-17
    A330
    TAI Atak T-129
    Tigre
    NH-90
    Rafale (bine, asta e prezentat cam la orice show mai rasarit din hexagon 🙂 )

    Noutate: Falcon 8x + Kazan Ansat… parca nici Fouga Magister n-a fost inainte…
    Beriev 200 nu e ala cu motoare europene PowerJet SaM146 ca sa inlocuiasca ucrainencele Ivchenko Progress? Daca pun si pe varianta de patrulare marina o sa fie distractie 🙂

    • video unavailable

      • Sub respectiva expresie nu-ti apare un link subliniat de genul „vizioneaza videoclipul pe YouTube”?
        E unul din clipurile alea care pot fi vizionate doar daca dai pe linkul respectiv ca sa le vezi doar pe Youtube si nu prin „interpusi” ca noi. 🙂
        Sau in loc sa dai click pe butonul rosu de Play al YouTube, dai direct pe titlul clipului, de sus de tot.

  3. Foarte faine demonstratiile aeriene ! Si Tigre-ul dar mai ales Nh-90 si planorul au niste figuri care merita un replay

  4. Macaroana…
    Nu stiu de ce, dar primele secunde de sonor imi amintesc de intro-ul din „Aaamericaaa..f.ck yeah!”

  5. va inchinati la idoli falsi,ati cazut in pacat….

  6. Avionul ala e o macheta.
    Pina devine realitate zburatoare mai trec cel putin 10 ani. Pina ajunge la ” gata de lupta” , alti ani.
    Din experienta Tornado si Typhoon , se vor chiui din greu pentru impartit proiectarea . Iar productia va fi si ea impartita. Si cum productia nu va fi de 623 aparate ca la Eurofighter ( vandut la 9 tari ) costul / bucata va fi astronomic.
    Personal nu cred ca nemtii cu francezii si spaniolii vor avea capacitatea financiara sa sustina un astfel de program .
    Vezi cit a costat proiectarea F 22 si cit a platit USAAF fiecare aparat. Vezi proiectarea F 35 si citi au bagat bani in proiect ca sa usureze cumva efortul financiar american .
    Deja Europa a avut groase probleme cu A 400 care are multe bube dar si costa o valiza de bani fiecare exemplar. Ca e greu de gasit si cumparatori sa mai usureze pretul prin cresterea clientilor.

  7. uite aici si cu motoare si din spate

  8. Nu ma indoiesc de capacitatea tehnologica si cunostintele necesare ale firmelor europene sa realizeze un avion performant, insa birocratia europeana, interesele economice divergente intre furnizaorii de componete din UE…or sa lungeasca acest proiect foarte mult poate chiar o sa il ingroape. Iar in cazul ( miraculos ) in care ar reusi sa il faca, pretul o sa fie astronomic…numar mic de avioane la un numar restrans de tari etc… In acest timp SUA si China probabil ca mai pun pe harta cateva generatii de avioane din acesta familie rastransa.
    P.S. Pare o moda deja sa se prezinte machete cu viitoarele avioane, o gramada de pretendenti. Poate ar fi frumos pentru reclama la IAR 99TD daca il facem…sa punem si o macheta din asta visatoare…din fibra de sticla, sa vina lumea buluc la stand 🙂 si sa facem reclama la IAR 99 TD indirect…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *